Ja! Vorige keer ook gedaan, maar ga zeker weer naar west end.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
West End Show kijkenIk heb me uitstekend vermaakt met The comedy about a bank robbery
quote:
Geen medaillequote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:39 schreef Em31 het volgende:
Ook lullig als je geen minuten hebt gemaakt deze 4 wedstrijden
Ja, @Strani en ik hadden onze voetbalschoenen al klaargezet.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:39 schreef Em31 het volgende:
Ook lullig als je geen minuten hebt gemaakt deze 4 wedstrijden
Spanje hoeft vanavond niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, @:strani en ik hadden onze voetbalschoenen al klaargezet.
Maar wat spelen ze klaar op het songfestival, nou?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Wales is ook geen San Marino hè. Staan ook gewoon op het WK.
Ja die Balet flinkquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:41 schreef blackswangreen het volgende:
Dat shot van Bale ook, die zag je echt denken: godverdomme, weer!
In de buurt van het theaterdistrict heeft Brew Dog een eigen pub. Die maken best lekker bier en hopelijk kunnen ze ook een beetje kokenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja! Vorige keer ook gedaan, maar ga zeker weer naar west end.
Qatar, Ecuador en Senegal en dat soort landen ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja Camden! Dat hebben we de vorige keer niet kunnen doen, dus dat sowieso.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:42 schreef H_T het volgende:
[..]
In de buurt van het theaterdistrict heeft Brew Dog een eigen pub. Die maken best lekker bier en hopelijk kunnen ze ook een beetje koken![]()
Als je voor weinig wil eten dan heeft een Wetherspoons misschien een leuke aanbieding. Daar zijn er in elk geval genoeg van.
En je kan natuurlijk naar M&M's World! Of naar Camden Town en daar een broodje worst van een halve meter eten en naar vintage dingen kijken
Je hebt me al gewaarschuwd voor de Schotse Hooglanders Straanquote:
Daar gaan we het nog lastig genoeg mee krijgen hoor (Qatar uitgezonderd). Nederland heeft het lastiger met matige ploegen dan met goede. Net als veel (sub)toplanden.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Qatar, Ecuador en Senegal en dat soort landen ook.
Ja vooruit maar Wales heeft de Europese kwalificatie overleefd.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Qatar, Ecuador en Senegal en dat soort landen ook.
Wie is er niet bij op het WKquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |