quote:
Ik moet hier elke donderdagavond van zeven tot elf waarschuwen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb daar 16 jaar gewoond maar heb nog nooit iemand gewaarschuwd voor Schotse Hooglanders
Bedankt voor de waarschuwing!quote:
Moet er wel bij zeggen dat dit jaren 80 en 90 is en het toen nog gewoon als grappig werd gezien als randstedelingen achterna gezeten werden door de lokale fauna. Of nou ja, nu nog steeds maar tegenwoordig krijg je dan als regio direct negatieve reviews...quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:10 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik moet hier elke donderdagavond van zeven tot elf waarschuwen.
Ik ben een keer aangevallen door een schaapjequote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op de Veluwe is onze wandelroute weleens geblokkeerd door van die Schotse Hooglanders (of vergelijkbare enorme dieren) op de weg. Toen zijn we toch maar even via een andere weg gegaan.
quote:
Zo stond ik er vanmiddag ook bijquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goh, verwacht je ook niet in de Achterhoek.
Die waarschuwing hadden wij niet nodigquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar daar wordt vaak ook wel voor gewaarschuwd toch?
Janssen en Janssen bij AZ.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:15 schreef Meridiaan het volgende:
Vincent Janssen, fijn dat ie prima speelde. Volgend seizoen lekker naar AZ.
Nee, in Zwitserland wemelt het ook van de waarschuwingen voor moederkoeien die hun kalfjes willen beschermen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben een keer aangevallen door een schaapjetoen het pad door de wei liep.
Verder ook wel tussen koeien, Schotse Hooglanders en paarden gewandeld. Ik ben er niet dol op. Dieren blijven onvoorspelbaar.
Gelukkig is Oud-Zeeland er wel bij.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:16 schreef Strani het volgende:
Overigens leuk om te vermelden dat Costa Rica zojuist het deelnemersveld voor het WK heeft volgemaakt.
Van Nieuw Zeeland nemen we helaas afscheid. Het was een mooi land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |