Nations League, 'oefenwedstrijd' competitiequote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:22 schreef NailQueen het volgende:
Maar wacht. Italië was toch al uitgeschakeld voor het WK? (Losers) Of is dit een ander wedstrijd? (Nog steeds losers)
Jeroen heeft het gezegd, dus beter schieten ze op.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wordt lastig maar ik kan je vertellen dat het vandaag bij Helios tegen Trans in de Onder-19 competitie van Estland aardig in de buurt kwam, 0-8.
Geweldige stad! Heb je specifieke plannen of ga je je nog verdiepen? Er is daar zo veel te zien en te doenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Oh oh! Ik heb een vakantie geboekt van de week. Naar Engeland, specifieker Londen.
Het lijkt inderdaad wel of ze van tevoren getipt zijn of zoquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:23 schreef Em31 het volgende:
Je hoort elke keer als ze in de buurt zijn van de goal de fotografen als een gek klikken
Ja grappig maar als je het eenmaal hoort word je GEK!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad wel of ze van tevoren getipt zijn of zo
Wij zijn je dan ook allen zeer dankbaar voor je mededelingquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja grappig maar als je het eenmaal hoort word je GEK!
Ook daar geen Stones-optreden meer dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Tevens rood bij Engeland. Stones met twee keer geel.
Dan kan ie zich niet nóg een keer aan dezelfde stone storen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Tevens rood bij Engeland. Stones met twee keer geel.
We zijn hier positief of wegwezenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:27 schreef Strani het volgende:
Nee, wereldkampioen worden we niet als ik dit zo bekijk.
Wie wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:27 schreef Strani het volgende:
Ja ben al eerder geweest! Dus de standaard toeristendingen slaan we grotendeels over!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Geweldige stad! Heb je specifieke plannen of ga je je nog verdiepen? Er is daar zo veel te zien en te doen
Dit hoort vast bij de tactiek van Van Gaalquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:27 schreef Strani het volgende:
Misschien als we Gakpo cancellen?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:27 schreef Strani het volgende:
Is dat pasta?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:30 schreef Strani het volgende:
Italië met een eretreffer door de onaantrekkelijk genaamde Gnonto.
Hey welkom bij de club van London-bezoekers! Wil je ook een button?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Oh oh! Ik heb een vakantie geboekt van de week. Naar Engeland, specifieker Londen.
Leukquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Nou nouquote:
Ik ben in april geweest. Grotendeels de toerist uitgehangen. Maar ik heb immersive theaterdingen gedaan van dr Who, ze bieden nog veel meer aan https://www.designmynight(...)ve-theatre-in-londonquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja ben al eerder geweest! Dus de standaard toeristendingen slaan we grotendeels over!![]()
We zitten in Shoreditch, da's tegenwoordig ook wel een interessante wijk. Verder moet ik nog verdiepen in wat exact, maar heb wel wat ideeën.
Maar als je nog tips hebt, gooi ze op me.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |