Ja én San Marino dus hè.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:44 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wie is er niet bij op het WK![]()
![]()
Nieuw-Zeeland en Peru
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Wales is ook geen San Marino hè. Staan ook gewoon op het WK.
Ok, ik zie wat jullie aan het doen zijn. Jullie proberen me heel subtiel een bepaald liedje op te zettenquote:
Deels wel. Maar over het algemeen worden dat soort wedstrijden wel gewonnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar gaan we het nog lastig genoeg mee krijgen hoor (Qatar uitgezonderd). Nederland heeft het lastiger met matige ploegen dan met goede. Net als veel (sub)toplanden.
Vandaar de 5-2 van Duitslandquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar gaan we het nog lastig genoeg mee krijgen hoor (Qatar uitgezonderd). Nederland heeft het lastiger met matige ploegen dan met goede. Net als veel (sub)toplanden.
Royal Albert Hall, Picadilly Circus, Harrods, Windsor Castle, Covent Garden. Om maar een paar te noemenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja ben al eerder geweest! Dus de standaard toeristendingen slaan we grotendeels over!![]()
We zitten in Shoreditch, da's tegenwoordig ook wel een interessante wijk. Verder moet ik nog verdiepen in wat exact, maar heb wel wat ideeën.
Maar als je nog tips hebt, gooi ze op me.![]()
Nieuw-Zeeland moet morgen toch nog?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:44 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wie is er niet bij op het WK![]()
![]()
Nieuw-Zeeland en Peru
Nee die liggen er al uit. Alle landen zijn nu bekend.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland moet morgen toch nog?
Als land moeten ze wel dóór, als je dat bedoelt. Maar het zal moeilijk zijn voor ze.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag verloren.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Als land moeten ze wel dóór, als je dat bedoelt. Maar het zal moeilijk zijn voor ze.
Mulan Rougequote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik ben in april geweest. Grotendeels de toerist uitgehangen. Maar ik heb immersive theaterdingen gedaan van dr Who, ze bieden nog veel meer aan https://www.designmynight(...)ve-theatre-in-london
Je kan ook dingen doen als de Crystal Maze, van die spellen, daar heb je ook veel van in London.
Ik heb verder heerlijk in het zonnetje gelegen in Hyde Park, musicals en theater gezien, concert in the Royal Albert Hall gezien: toeristendingen dus.
En ik was naar de Royal Observatory. In dat gebied hadden ze ook een Astrophotographytentoonstelling. Geen idee of dat er nog is, maar als je er van houdt vond ik het die paar pond helemaal waard.
We beginnen met Senegal gelukkig wel met de lastigste tegenstander. Tegen die andere twee mag er weinig misgaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je hebt hier in m'n dorp vrij veel Senegalese straatverkopers en het trashtalken is nu al begonnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We beginnen met Senegal gelukkig wel met de lastigste tegenstander. Tegen die andere twee mag er weinig misgaan.
Ik ook, heerlijk dat je toch aan punten denkt en ondertussen hoopt dat een Engeland ofzo toch degradeertquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ik houd van die Nations LeaguePrachtige competitie.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee die liggen er al uit. Alle landen zijn nu bekend.
Aha, dat had ik nog even gemist.quote:
Aaaaaaaaaaand jinxed it!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We beginnen met Senegal gelukkig wel met de lastigste tegenstander. Tegen die andere twee mag er weinig misgaan.
Het zijn de 16 beste landen in Europa en dan vind ik het vooral belangrijk dat wij niet degraderen. Dat een Engeland en misschien wel een Frankrijk wel degraderen, maakt het des te knapper dat wij er weer in blijvenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook, heerlijk dat je toch aan punten denkt en ondertussen hoopt dat een Engeland ofzo toch degradeert
Nou zijn deze wedstrijden niet echt representatief omdat ze nu met hele andere verdedigers speelden. Waarbij Martins Indi en Teze natuurlijk niet in Oranje thuishoren. En de Ligt van de toppers ook nog eens de zwakte is.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:50 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat Nederland er zelfs in zo'n verdedigend systeem (tenminste, dat heet het te zijn) er achterin alsnog als een ongeorganiseerde gatenkaas uitziet. Wales doet dat veel beter.
Jaquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:49 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat klinkt als een interessante combinatie van musicals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |