Depeche Mode deed dat beter.quote:
Hier ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:40 schreef Yesse het volgende:
Dit voelt voor mij een beetje als: wat scoorde er vorig jaar goed? Dan doen we dat net wat anders na..
Maar dan zonder talent.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:40 schreef Yesse het volgende:
Dit voelt voor mij een beetje als: wat scoorde er vorig jaar goed? Dan doen we dat net wat anders na..
Gewoon vermakelijk. Liever zoiets zaterdag nog eens dan Azerbeidzjan ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:41 schreef Redefine het volgende:
Uiteindelijk was het nog best aardig, niet meer dan dat weliswaar.
Ik begreep dat Achille Lauro dit al op deze manier deed voor Maneskin überhaupt muziek maakte dus denk het nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:40 schreef Yesse het volgende:
Blijkbaarquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Meridiaan het volgende:
De presentatoren komen wel érg veel in beeld trouwens. Komt dat omdat veel landen bizar grote props mee hebben?
Een luipaard!quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gemiste kans voor Waylon
Oh nee, dat was een hengst.
Of wat er nu komt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon vermakelijk. Liever zoiets zaterdag nog eens dan Azerbeidzjan ofzo.
Ok Andromache. Ben je wel op tijd terug voor Cyprus?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Strani het volgende:
Ik ga even naar het live-topic om te roepen dat Australië geen Europa is.
Doe ze de groetjes.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Strani het volgende:
Lijkt er wel op. Normaal heb je geen minibreak na één nummer.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Meridiaan het volgende:
De presentatoren komen wel érg veel in beeld trouwens. Komt dat omdat veel landen bizar grote props mee hebben?
Ik vind nog steeds dat de deelname van Australië bij 1 keer had mogen blijven :$quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Strani het volgende:
Ja ik snap niet zo goed hoe mensen erbij komen dat dit de beste semi is. Misschien dat 5 van de 18 nummers oke zijn ofzo. Heb toch het idee dat dat in de eerste semi minstens 8 waren ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef Guanabana het volgende:
Dit is dan zogenaamd wel de beste semi, maar eigenlijk zit er ook wel veel wanstaltigs bij.
NIET?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Strani het volgende:
Ja voor mij hoeft het ook niet per se maar ach. Ach...quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat de deelname van Australië bij 1 keer had mogen blijven :$
Voordeel is data ze dan ook een 100% kwaliteitscore was geweest. Op een paar keer na hebben ze daarna alleen hele slechte liedjes en/of zang gestuurd.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat de deelname van Australië bij 1 keer had mogen blijven :$
Ik deel deze mening.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze hadden dit moet sturen:quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dit deed en doet me helemaal niets…
We can do tonight againquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voordeel is data ze dan ook een 100% kwaliteitscore was geweest. Op een paar keer na hebben ze daarna alleen hele slechte liedjes en/of zang gestuurd.
Goede stem, kutnummer.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef Moira het volgende:
Hij ken wel mooi zingen maar waarom zet je dat niet in bij een nummer dat tenminste een beetje blijft plakken ofzo
Dat vraag ik mij wel vaker af bij de betere zangers op het ESF. En dan de kenners erna maar roepen hoe goed die kan zingen he en dan vergeten dat het een draak van een nummer is.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef Moira het volgende:
Hij ken wel mooi zingen maar waarom zet je dat niet in bij een nummer dat tenminste een beetje blijft plakken ofzo
Dat ja! Zo veel kneitergoede zangers op het ESF met echt pure zaadnummersquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij wel vaker af bij de betere zangers op het ESF. En dan de kenners erna maar roepen hoe goed die kan zingen he en dan vergeten dat het een draak van een nummer is.
Polen, Azerbeidzjan, Australië en België.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:45 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vrees dat er na vanavond weer drie verdrietige mannenballades doorgaan naar de finale. Alsof we nog niet genoeg traagheid hadden.
Doe dus maar HOLA MI BEBEBE door![]()
Zingen kan Sheldon trouwens wel
Dit. Pfffffquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:45 schreef Strani het volgende:
Ennn half Europa ligt nu op de grond te rollen met een epileptische aanval.
Zij was zwanger meen ikquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:45 schreef Moira het volgende:
Ik dacht trouwens dat Dami Im weer mee wou doen (voor 2020 in eerste instantie), heeft die nog meegedaan met Australia Decides?
Eigenlijk had ik gewoon demonstratief die moeten opzetten tijdens dit nummer.quote:
Jahaaaaaquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:45 schreef Strani het volgende:
p.s. én half Australië want dat is geen Europa.
Je zou er spontaan van naar een brug lopenquote:
Gelukkig, iemand heeft het al gezegd.quote:Australie ligt toch niet in Europa
Kan evengoed Canada, VS, Mexico, Brazilië, Argentinië, Ivoorkust meedoen
Oh ja België nog. Sorry, helegaar vergetenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Polen, Azerbeidzjan, Australië en België.
Ja. Vind ik van Zwitserland dit jaar bijvoorbeeld ook.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat ja! Zo veel kneitergoede zangers op het ESF met echt pure zaadnummers
Geen idee.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:46 schreef Dave het volgende:
De microfoonstandaard werkte niet, dus hij moest z’n masker in de andere hand houden dan bij de repetitie?
Daarom moet het al niet door naar de finalequote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef zorro28 het volgende:
Kut Australie, nu moeten we de presentatoren nog meer horen.
Sameeee wmbt had die ook de finale niet gehaald (en Letland bijv wel)quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Vind ik van Zwitserland dit jaar bijvoorbeeld ook.
Ja de eerst keer ging de bevalling niet door vanwege Corona.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja de eerst keer ging de bevalling niet door vanwege Corona.
Bossche bolquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef summer2bird het volgende:
Zo, mijn Bossche bol op en het chocola opgeruimd dat ik op de bank geknoeid had
Maar waarom deed ze dan niet mee met Australia Decides 2021quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:48 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Heeft ze in december 2021 aangekondigd, als ik snel google.
Nu denkt iedereen dat er een poepvlek op je bank zitquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef summer2bird het volgende:
Zo, mijn Bossche bol op en het chocola opgeruimd dat ik op de bank geknoeid had
Dat idee had ik ook.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:48 schreef Aadrianus het volgende:
Dat begin is toch gewoon vals, of ben ik nou gek?
Goed gezongen is anders in ieder geval.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:48 schreef Aadrianus het volgende:
Niet als je dan half in het chocola bent gaan zitten wat je op de bank had geknoeid.quote:
Klonk nergens naar, nog steeds nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:48 schreef Aadrianus het volgende:
Oja?quote:
Morgen weer kussens wassenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat er een poepvlek op je bank zit
Gewoon met je handen etenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Niet als je dan half in het chocola bent gaan zitten wat je op de bank had geknoeid.
Ik wist gewoon dat ik te kleuter ben om die dingen op de bank te eten
Mij ook. Eigenlijk zitten alle liedjes waar ik echt op zit te wachten al in de finale.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Vind dit niks. Nee deze semi valt me zwaar tegen toch wel.
Ik wacht totdat Under the Sea wordt gezongenquote:
Net als een tompoucequote:
Nou ja mijn twee favorieten komen nog aan het eind van deze semi, maar de rest mwe.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Mij ook. Eigenlijk zitten alle liedjes waar ik echt op zit te wachten al in de finale.
Ah. Ehm... Opgelucht?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:51 schreef Redefine het volgende:
Ah dit was dan geen plaspauze, maar een liedje om te kunnen poepen in die zes minuten.
Ik zou niet weten wat er doorgaat eigenlijk, behalve Zweden en Polen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Mij ook. Eigenlijk zitten alle liedjes waar ik echt op zit te wachten al in de finale.
Aantal liedjes in het begin was wel aardig, daarna wel heel veel lastige nummers.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:50 schreef Hamlapjes het volgende:
Het valt me allemaal nog niet mee vanavond, hoor
Nou ja het was wel een zware bevalling die twee liedjes.quote:
En niemand in de wereld die haar zal geloven.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:52 schreef Aadrianus het volgende:
Onze Stefania vond Cyprus het beste zei ze eerder vanavond, en niet omdat ik Grieks ben, zei ze. Jaja….
Daar zakt je Brooke van af inderdaad.quote:
Heeft ze zelf gemaakt. Dat is nooit verstandig.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Deze is leuk, maar dat blauwe pakje staat haar niet
Ik dacht dat je alle Brooke grappen al had gehad in dat andere topic.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar zakt je Brooke van af inderdaad.
Neem me niet kwalijk
Zou wel een stunt zijnquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:53 schreef Strani het volgende:
Denk dat drie minuten testbeeld inclusief die toon wel meer stemmen had opgeleverd.
Er kan zo maar een prijs naar je worden vernoemd hoor, als je zelf je kleding maaktquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heeft ze zelf gemaakt. Dat is nooit verstandig.
Dat dacht de paus ook totdat we dat dit jaar eens niet deden.quote:
Daar weet barbara dex alles vanquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heeft ze zelf gemaakt. Dat is nooit verstandig.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Er kan zo maar een prijs naar je worden vernoemd hoor, als je zelf je kleding maakt
Dit was nog wel bewust een originele hè !quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alle Brooke grappen al had gehad in dat andere topic.
Ik vind het stoeipoes gehalte best meevallen bij haar.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:54 schreef Dave het volgende:
Stoeipoespop hoeft van mij niet, had er op z’n minst wat mannelijke dansers bij gedaan
Opeens vind ik deze halve finale best goed eigenlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:55 schreef Guanabana het volgende:
Jan en Cornald zijn er stil vanSomething happened.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Opeens vind ik deze halve finale best goed eigenlijk.
Kweenie, dat testbeeld was in de uitzending zelf, niet de commentatorverbindingquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:56 schreef Strani het volgende:
Vraag me af of dat testbeeld er iets mee te maken had.
Dat deed Olav Mol ook eens. Gewoon een skype call starten met Jack Plooij tijdens live verslagquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:55 schreef Redefine het volgende:
Straks gaan Jan en Conrald commentaar geven via de telefoon.
Heb jij je bier op het scherm staanquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
Met bijpassend bier vandaag
[ afbeelding ]
Mja ik dacht misschien dat heel snel automatisch naar een back-up feed is geswitcht waar geen commentaar op zit.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:56 schreef Moira het volgende:
[..]
Kweenie, dat testbeeld was in de uitzending zelf, niet de commentatorverbinding
Ik heb inderdaad stoeipoezerige gezienquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het stoeipoes gehalte best meevallen bij haar.
Olav heeft dat afgekeken van diverse wielercommentatoren in het verleden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat deed Olav Mol ook eens. Gewoon een skype call starten met Jack Plooij tijdens live verslag
Beter te pruimen dan Brooke van Ierland.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb jij je bier op het scherm staan
Dat maakt de chaos wel compleetquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja ik dacht misschien dat heel snel automatisch naar een back-up feed is geswitcht waar geen commentaar op zit.
That's rich for you to sayquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beter te pruimen dan Brooke van Ierland.
Van woede of opwinding?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:58 schreef GeorgeM het volgende:
Ik krijg hier ook weer een verhoogde hartslag van
Covid. Verder zou ik het niet weten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:58 schreef Fred_B het volgende:
Tsja, wat moet je er voor positiefs van zeggen.
Niets, en door.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:58 schreef Fred_B het volgende:
Tsja, wat moet je er voor positiefs van zeggen.
Was allang blij dat 'ie gewoon normaal deed.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:59 schreef yorrick69 het volgende:
Was Jan vorig jaar als presentator nou maar zo leuk geweest
Ik had hem 100x liever op het podium dan in het commentatorhok iigquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:59 schreef yorrick69 het volgende:
Dat iemand zijn microfoon toen ook had gemute?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:59 schreef yorrick69 het volgende:
Als presentator was die best te pruimen ja, als commentator not so much.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik had hem 100x liever op het podium dan in het commentatorhok iig
Haha, hij zat ook mee te lezen denkquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:59 schreef Moira het volgende:
"Sommige mensen blij"Jan heeft iig zelfkennis
Ja maar Sander was nou ook niet zo geweldig vorig jaar..quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik had hem 100x liever op het podium dan in het commentatorhok iig
Wie van jullie is Jan Smit?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:00 schreef Magica het volgende:
Had er meer van verwacht maar het ie vreselijk
[..]
Haha, hij zat ook mee te lezen denk
Nee. Maar het is ook wel lastig om het een keertje tussendoor te doen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar Sander was nou ook niet zo geweldig vorig jaar..
moet je me morgen even aan herinnerenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Kan iemand een gifje maken van dat ie langsloopt en zo naar de camera lacht?
Dan had het een stuk saaier geklonken.quote:
Ja @Redefine geloof ik riep ook al zoietsquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:02 schreef heywoodu het volgende:
@:Moira
In de postcard voor Malta ook de abdij gezien waar een Mol op zijn sokken over het grind liep te mollen achter de rug van de kandidaten?
Dat inderdaad wel ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:02 schreef Yesse het volgende:
De tweede halve finale is wel van het beter gebruik maken van het podium dan de eerste
Er waren users die dat al direct meldenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:02 schreef heywoodu het volgende:
@:Moira
In de postcard voor Malta ook de abdij gezien waar een Mol op zijn sokken over het grind liep te mollen achter de rug van de kandidaten?
Denk het ook. De TLC van dit jaarquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:02 schreef Strani het volgende:
Ik gok dat dit aardig gaat klimmen vanaf de huidige 19e plek in de odds.
Ik ook, gelijk toen ik het zagquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er waren users die dat al direct melden
Ik denk niet dat er veel meer inzit eigenlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:02 schreef Strani het volgende:
Ik gok dat dit aardig gaat klimmen vanaf de huidige 19e plek in de odds.
Je bedoelt jaarquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:04 schreef Guanabana het volgende:
Wel beetje matige avond. Ook qua tussenstukjes e.d.
Ja we doen ons best hoor Guanaquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:04 schreef Guanabana het volgende:
Wel beetje matige avond. Ook qua tussenstukjes e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |