Ja maar Sander was nou ook niet zo geweldig vorig jaar..quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik had hem 100x liever op het podium dan in het commentatorhok iig
Wie van jullie is Jan Smit?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:00 schreef Magica het volgende:
Had er meer van verwacht maar het ie vreselijk
[..]
Haha, hij zat ook mee te lezen denk
Nee. Maar het is ook wel lastig om het een keertje tussendoor te doen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar Sander was nou ook niet zo geweldig vorig jaar..
moet je me morgen even aan herinnerenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Kan iemand een gifje maken van dat ie langsloopt en zo naar de camera lacht?
Dan had het een stuk saaier geklonken.quote:
Ja @Redefine geloof ik riep ook al zoietsquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:02 schreef heywoodu het volgende:
@:Moira
In de postcard voor Malta ook de abdij gezien waar een Mol op zijn sokken over het grind liep te mollen achter de rug van de kandidaten?
Dat inderdaad wel ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:02 schreef Yesse het volgende:
De tweede halve finale is wel van het beter gebruik maken van het podium dan de eerste
Er waren users die dat al direct meldenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:02 schreef heywoodu het volgende:
@:Moira
In de postcard voor Malta ook de abdij gezien waar een Mol op zijn sokken over het grind liep te mollen achter de rug van de kandidaten?
Denk het ook. De TLC van dit jaarquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:02 schreef Strani het volgende:
Ik gok dat dit aardig gaat klimmen vanaf de huidige 19e plek in de odds.
Ik ook, gelijk toen ik het zagquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er waren users die dat al direct melden
Ik denk niet dat er veel meer inzit eigenlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:02 schreef Strani het volgende:
Ik gok dat dit aardig gaat klimmen vanaf de huidige 19e plek in de odds.
Je bedoelt jaarquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:04 schreef Guanabana het volgende:
Wel beetje matige avond. Ook qua tussenstukjes e.d.
Ja we doen ons best hoor Guanaquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:04 schreef Guanabana het volgende:
Wel beetje matige avond. Ook qua tussenstukjes e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |