Geen idee.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:46 schreef Dave het volgende:
De microfoonstandaard werkte niet, dus hij moest z’n masker in de andere hand houden dan bij de repetitie?
Daarom moet het al niet door naar de finalequote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef zorro28 het volgende:
Kut Australie, nu moeten we de presentatoren nog meer horen.
Sameeee wmbt had die ook de finale niet gehaald (en Letland bijv wel)quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Vind ik van Zwitserland dit jaar bijvoorbeeld ook.
Ja de eerst keer ging de bevalling niet door vanwege Corona.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja de eerst keer ging de bevalling niet door vanwege Corona.
Bossche bolquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef summer2bird het volgende:
Zo, mijn Bossche bol op en het chocola opgeruimd dat ik op de bank geknoeid had
Maar waarom deed ze dan niet mee met Australia Decides 2021quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:48 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Heeft ze in december 2021 aangekondigd, als ik snel google.
Nu denkt iedereen dat er een poepvlek op je bank zitquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef summer2bird het volgende:
Zo, mijn Bossche bol op en het chocola opgeruimd dat ik op de bank geknoeid had
Dat idee had ik ook.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:48 schreef Aadrianus het volgende:
Dat begin is toch gewoon vals, of ben ik nou gek?
Goed gezongen is anders in ieder geval.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:48 schreef Aadrianus het volgende:
Niet als je dan half in het chocola bent gaan zitten wat je op de bank had geknoeid.quote:
Klonk nergens naar, nog steeds nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:48 schreef Aadrianus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |