Goede stem, kutnummer.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef Moira het volgende:
Hij ken wel mooi zingen maar waarom zet je dat niet in bij een nummer dat tenminste een beetje blijft plakken ofzo
Dat vraag ik mij wel vaker af bij de betere zangers op het ESF. En dan de kenners erna maar roepen hoe goed die kan zingen he en dan vergeten dat het een draak van een nummer is.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef Moira het volgende:
Hij ken wel mooi zingen maar waarom zet je dat niet in bij een nummer dat tenminste een beetje blijft plakken ofzo
Dat ja! Zo veel kneitergoede zangers op het ESF met echt pure zaadnummersquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij wel vaker af bij de betere zangers op het ESF. En dan de kenners erna maar roepen hoe goed die kan zingen he en dan vergeten dat het een draak van een nummer is.
Polen, Azerbeidzjan, Australië en België.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:45 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vrees dat er na vanavond weer drie verdrietige mannenballades doorgaan naar de finale. Alsof we nog niet genoeg traagheid hadden.
Doe dus maar HOLA MI BEBEBE door![]()
Zingen kan Sheldon trouwens wel
Dit. Pfffffquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:45 schreef Strani het volgende:
Ennn half Europa ligt nu op de grond te rollen met een epileptische aanval.
Zij was zwanger meen ikquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:45 schreef Moira het volgende:
Ik dacht trouwens dat Dami Im weer mee wou doen (voor 2020 in eerste instantie), heeft die nog meegedaan met Australia Decides?
Eigenlijk had ik gewoon demonstratief die moeten opzetten tijdens dit nummer.quote:
Jahaaaaaquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:45 schreef Strani het volgende:
p.s. én half Australië want dat is geen Europa.
Je zou er spontaan van naar een brug lopenquote:
Gelukkig, iemand heeft het al gezegd.quote:Australie ligt toch niet in Europa
Kan evengoed Canada, VS, Mexico, Brazilië, Argentinië, Ivoorkust meedoen
Oh ja België nog. Sorry, helegaar vergetenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Polen, Azerbeidzjan, Australië en België.
Ja. Vind ik van Zwitserland dit jaar bijvoorbeeld ook.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat ja! Zo veel kneitergoede zangers op het ESF met echt pure zaadnummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |