Of wat er nu komt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon vermakelijk. Liever zoiets zaterdag nog eens dan Azerbeidzjan ofzo.
Ok Andromache. Ben je wel op tijd terug voor Cyprus?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Strani het volgende:
Ik ga even naar het live-topic om te roepen dat Australië geen Europa is.
Doe ze de groetjes.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Strani het volgende:
Lijkt er wel op. Normaal heb je geen minibreak na één nummer.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Meridiaan het volgende:
De presentatoren komen wel érg veel in beeld trouwens. Komt dat omdat veel landen bizar grote props mee hebben?
Ik vind nog steeds dat de deelname van Australië bij 1 keer had mogen blijven :$quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Strani het volgende:
Ja ik snap niet zo goed hoe mensen erbij komen dat dit de beste semi is. Misschien dat 5 van de 18 nummers oke zijn ofzo. Heb toch het idee dat dat in de eerste semi minstens 8 waren ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef Guanabana het volgende:
Dit is dan zogenaamd wel de beste semi, maar eigenlijk zit er ook wel veel wanstaltigs bij.
NIET?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Strani het volgende:
Ja voor mij hoeft het ook niet per se maar ach. Ach...quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat de deelname van Australië bij 1 keer had mogen blijven :$
Voordeel is data ze dan ook een 100% kwaliteitscore was geweest. Op een paar keer na hebben ze daarna alleen hele slechte liedjes en/of zang gestuurd.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat de deelname van Australië bij 1 keer had mogen blijven :$
Ik deel deze mening.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze hadden dit moet sturen:quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dit deed en doet me helemaal niets…
We can do tonight againquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voordeel is data ze dan ook een 100% kwaliteitscore was geweest. Op een paar keer na hebben ze daarna alleen hele slechte liedjes en/of zang gestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |