Depeche Mode deed dat beter.quote:
Hier ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:40 schreef Yesse het volgende:
Dit voelt voor mij een beetje als: wat scoorde er vorig jaar goed? Dan doen we dat net wat anders na..
Maar dan zonder talent.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:40 schreef Yesse het volgende:
Dit voelt voor mij een beetje als: wat scoorde er vorig jaar goed? Dan doen we dat net wat anders na..
Gewoon vermakelijk. Liever zoiets zaterdag nog eens dan Azerbeidzjan ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:41 schreef Redefine het volgende:
Uiteindelijk was het nog best aardig, niet meer dan dat weliswaar.
Ik begreep dat Achille Lauro dit al op deze manier deed voor Maneskin überhaupt muziek maakte dus denk het nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:40 schreef Yesse het volgende:
Blijkbaarquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Meridiaan het volgende:
De presentatoren komen wel érg veel in beeld trouwens. Komt dat omdat veel landen bizar grote props mee hebben?
Een luipaard!quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gemiste kans voor Waylon
Oh nee, dat was een hengst.
Of wat er nu komt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon vermakelijk. Liever zoiets zaterdag nog eens dan Azerbeidzjan ofzo.
Ok Andromache. Ben je wel op tijd terug voor Cyprus?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Strani het volgende:
Ik ga even naar het live-topic om te roepen dat Australië geen Europa is.
Doe ze de groetjes.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Strani het volgende:
Lijkt er wel op. Normaal heb je geen minibreak na één nummer.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Meridiaan het volgende:
De presentatoren komen wel érg veel in beeld trouwens. Komt dat omdat veel landen bizar grote props mee hebben?
Ik vind nog steeds dat de deelname van Australië bij 1 keer had mogen blijven :$quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Strani het volgende:
Ja ik snap niet zo goed hoe mensen erbij komen dat dit de beste semi is. Misschien dat 5 van de 18 nummers oke zijn ofzo. Heb toch het idee dat dat in de eerste semi minstens 8 waren ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef Guanabana het volgende:
Dit is dan zogenaamd wel de beste semi, maar eigenlijk zit er ook wel veel wanstaltigs bij.
NIET?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Strani het volgende:
Ja voor mij hoeft het ook niet per se maar ach. Ach...quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat de deelname van Australië bij 1 keer had mogen blijven :$
Voordeel is data ze dan ook een 100% kwaliteitscore was geweest. Op een paar keer na hebben ze daarna alleen hele slechte liedjes en/of zang gestuurd.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat de deelname van Australië bij 1 keer had mogen blijven :$
Ik deel deze mening.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze hadden dit moet sturen:quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dit deed en doet me helemaal niets…
We can do tonight againquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voordeel is data ze dan ook een 100% kwaliteitscore was geweest. Op een paar keer na hebben ze daarna alleen hele slechte liedjes en/of zang gestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |