Ik dacht dat je alle Brooke grappen al had gehad in dat andere topic.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar zakt je Brooke van af inderdaad.
Neem me niet kwalijk
Zou wel een stunt zijnquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:53 schreef Strani het volgende:
Denk dat drie minuten testbeeld inclusief die toon wel meer stemmen had opgeleverd.
Er kan zo maar een prijs naar je worden vernoemd hoor, als je zelf je kleding maaktquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heeft ze zelf gemaakt. Dat is nooit verstandig.
Dat dacht de paus ook totdat we dat dit jaar eens niet deden.quote:
Daar weet barbara dex alles vanquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heeft ze zelf gemaakt. Dat is nooit verstandig.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Er kan zo maar een prijs naar je worden vernoemd hoor, als je zelf je kleding maakt
Dit was nog wel bewust een originele hè !quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alle Brooke grappen al had gehad in dat andere topic.
Ik vind het stoeipoes gehalte best meevallen bij haar.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:54 schreef Dave het volgende:
Stoeipoespop hoeft van mij niet, had er op z’n minst wat mannelijke dansers bij gedaan
Opeens vind ik deze halve finale best goed eigenlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:55 schreef Guanabana het volgende:
Jan en Cornald zijn er stil vanSomething happened.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |