Morgen weer kussens wassenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat er een poepvlek op je bank zit
Gewoon met je handen etenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Niet als je dan half in het chocola bent gaan zitten wat je op de bank had geknoeid.
Ik wist gewoon dat ik te kleuter ben om die dingen op de bank te eten
Mij ook. Eigenlijk zitten alle liedjes waar ik echt op zit te wachten al in de finale.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Vind dit niks. Nee deze semi valt me zwaar tegen toch wel.
Ik wacht totdat Under the Sea wordt gezongenquote:
Net als een tompoucequote:
Nou ja mijn twee favorieten komen nog aan het eind van deze semi, maar de rest mwe.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Mij ook. Eigenlijk zitten alle liedjes waar ik echt op zit te wachten al in de finale.
Ah. Ehm... Opgelucht?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:51 schreef Redefine het volgende:
Ah dit was dan geen plaspauze, maar een liedje om te kunnen poepen in die zes minuten.
Ik zou niet weten wat er doorgaat eigenlijk, behalve Zweden en Polen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Mij ook. Eigenlijk zitten alle liedjes waar ik echt op zit te wachten al in de finale.
Aantal liedjes in het begin was wel aardig, daarna wel heel veel lastige nummers.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:50 schreef Hamlapjes het volgende:
Het valt me allemaal nog niet mee vanavond, hoor
Nou ja het was wel een zware bevalling die twee liedjes.quote:
En niemand in de wereld die haar zal geloven.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:52 schreef Aadrianus het volgende:
Onze Stefania vond Cyprus het beste zei ze eerder vanavond, en niet omdat ik Grieks ben, zei ze. Jaja….
Daar zakt je Brooke van af inderdaad.quote:
Heeft ze zelf gemaakt. Dat is nooit verstandig.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Deze is leuk, maar dat blauwe pakje staat haar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |