quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Opeens vind ik deze halve finale best goed eigenlijk.
Kweenie, dat testbeeld was in de uitzending zelf, niet de commentatorverbindingquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:56 schreef Strani het volgende:
Vraag me af of dat testbeeld er iets mee te maken had.
Dat deed Olav Mol ook eens. Gewoon een skype call starten met Jack Plooij tijdens live verslagquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:55 schreef Redefine het volgende:
Straks gaan Jan en Conrald commentaar geven via de telefoon.
Heb jij je bier op het scherm staanquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
Met bijpassend bier vandaag
[ afbeelding ]
Mja ik dacht misschien dat heel snel automatisch naar een back-up feed is geswitcht waar geen commentaar op zit.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:56 schreef Moira het volgende:
[..]
Kweenie, dat testbeeld was in de uitzending zelf, niet de commentatorverbinding
Ik heb inderdaad stoeipoezerige gezienquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het stoeipoes gehalte best meevallen bij haar.
Olav heeft dat afgekeken van diverse wielercommentatoren in het verleden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat deed Olav Mol ook eens. Gewoon een skype call starten met Jack Plooij tijdens live verslag
Beter te pruimen dan Brooke van Ierland.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb jij je bier op het scherm staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |