Die moet gewoon een goede beurt krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 07:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat vreselijk platte wijf stond ook bij "die provocerende Jood ( - @:Elan)" de boel al op te hitsen.
Misschien kan Bugno die kant op gaan. Hij is blijkbaar nogal geobsedeerd door onze supporters.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die moet gewoon een goede beurt krijgen.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kan Bugno die kant op gaan. Hij is blijkbaar nogal geobsedeerd door onze supporters.
Geen zorgen, dit gaat echt niet mis. Als je een keer relatief eenvoudig naar een finale van een Europees toernooi kan gaan dan is het nu wel. En al is het misschien conf-league, die spelers beseffen zich echt wel dat dit even een mooie opsteker voor Feyenoord zou zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
In geen jaren zo zenuwachtig voor een wedstrijd geweest.
Deze post bewaar ik evenquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:35 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Geen zorgen, dit gaat echt niet mis. Als je een keer relatief eenvoudig naar een finale van een Europees toernooi kan gaan dan is het nu wel. En al is het misschien conf-league, die spelers beseffen zich echt wel dat dit even een mooie opsteker voor Feyenoord zou zijn.
Marseille is dit hele seizoen echt enorm matig in thuis wedstrijden. Werden afgelopen weekend ook weer compleet weggepoetst met 0-3 door Lyon. Uit doen ze het dit seizoen overigens wel goed, maar dat duel heeft Feyenoord toch al binnen.
Misschien zit L'Équipe er wel net zo vaak naast als het AD inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens de verhalen gaat die Milik starten ja. Payet dan linksbuiten geloof ik.
Maar volgens mij is dat op basis van de opstelling van zondag, dus tja.
Marseille heeft wel wat meer kwaliteit dan wij dus het kan zomaar misgaan. Ik hoop vooral dat we ons eigen spel gaan spelen, want dan hebben we een grotere kans dan achterover leunen. Heb daar dan wel weer vertrouwen in dat we dat gaan doen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:35 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Geen zorgen, dit gaat echt niet mis. Als je een keer relatief eenvoudig naar een finale van een Europees toernooi kan gaan dan is het nu wel. En al is het misschien conf-league, die spelers beseffen zich echt wel dat dit even een mooie opsteker voor Feyenoord zou zijn.
Marseille is dit hele seizoen echt enorm matig in thuis wedstrijden. Werden afgelopen weekend ook weer compleet weggepoetst met 0-3 door Lyon. Uit doen ze het dit seizoen overigens wel goed, maar dat duel heeft Feyenoord toch al binnen.
Filmpje zojuist gezien. Die is goed te grazen genomen ja.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:04 schreef satecl het volgende:
Vreselijke beelden op Twitter van bebloede supporters die beroofd worden. Enge wereld.
Vanavond lekker koud biertje met kaasplankie en maatjes op de bank. Veel plezier allemaal!
Ik heb dit filmpje nog niet gezien omdat ik as we speak keihard aan het werk ben, maar moet meneer Van Hanegem zo langzamerhand niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden en buiten de media gehouden worden.quote:
Weet eigenlijk niet of ze zoveel meer kwaliteit hebben. Denk dat het redelijk gelijkwaardig is. Aanvallend kunnen ze inderdaad best gevaarlijk zijn, maar verdedigend is het zo onthutsend zwak, daar schrik ik wel van. Qua namen heeft Marseille (uiteraard) een bekender elftal, maar dat zegt niet zoveel.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Marseille heeft wel wat meer kwaliteit dan wij dus het kan zomaar misgaan. Ik hoop vooral dat we ons eigen spel gaan spelen, want dan hebben we een grotere kans dan achterover leunen. Heb daar dan wel weer vertrouwen in dat we dat gaan doen.
In de eerste elf vond ik ons niet eens minder om eerlijk te zijn. Marseille heeft meer individuele kwaliteit om wedstrijden te beslissen maar op bepaalde posities vond ik ons betere spelers hebben, met name de backs. Maar de bank van Marseille die gewoon kunnen rouleren is wel een heel stuk beter dan die van ons. Wij kunnen Hendrix brengenquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Marseille heeft wel wat meer kwaliteit dan wij dus het kan zomaar misgaan. Ik hoop vooral dat we ons eigen spel gaan spelen, want dan hebben we een grotere kans dan achterover leunen. Heb daar dan wel weer vertrouwen in dat we dat gaan doen.
Het gaat vanavond hoe dan ook mis. Als Feyenoord eruit ligt wordt het ongetwijfeld gezeik en als Marseille verliest al helemaal. Dat gaat echt elke wedstrijd fout daar.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Filmpje zojuist gezien. Die is goed te grazen genomen ja.
Doe normaal over Willemgod.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik heb dit filmpje nog niet gezien omdat ik as we speak keihard aan het werk ben, maar moet meneer Van Hanegem zo langzamerhand niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden en buiten de media gehouden worden.
In de Franse pers spreken ze van een relatief rustig verlopen avondquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Het gaat vanavond hoe dan ook mis. Als Feyenoord eruit ligt wordt het ongetwijfeld gezeik en als Marseille verliest al helemaal. Dat gaat echt elke wedstrijd fout daar.
Die beelden ook tegen PAOK
Vaak genoeg dat we in de Kuip wonnen van een tegenstander en uit werden opgerold. Maar goed, Europese uitwedstrijden gaan ons doorgaans goed af dit seizoen dus laten we hopen dat we dat nog een keertje kunnenquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In de eerste elf vond ik ons niet eens minder om eerlijk te zijn. Marseille heeft meer individuele kwaliteit om wedstrijden te beslissen maar op bepaalde posities vond ik ons betere spelers hebben, met name de backs. Maar de bank van Marseille die gewoon kunnen rouleren is wel een heel stuk beter dan die van ons. Wij kunnen Hendrix brengen
Het viel mij ook mee dat we thuis in de eindfase relatief eenvoudig overeind bleven, alhoewel we wat naar achteren werden gedrukt.
Deze krijg je hard terug als het fout gaat.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:35 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat jij de club kent.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:35 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Wist niet eens dat @Bugno ajacied was. Maar ben ook geen fan van dit soort vrouwelijke supporters.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kan Bugno die kant op gaan. Hij is blijkbaar nogal geobsedeerd door onze supporters.
Welke club?quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat jij de club kent.
De fans van Feyenoord hebben vaak het idee dat Feyenoord een choke-club is maar dat valt historisch eigenlijk best wel mee. Hoeveel prijzen zijn Feyenoord de laatste 50 jaar nipt ontglipt? Ik hoor het graag.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat jij de club kent.
Dat is geen probleem. Er loopt zo af en toe ook wel eens een wedstrijd anders dan verwacht natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Deze krijg je hard terug als het fout gaat.
1 keer kan ook voldoende zijn Klaas.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Marseile moet 2 keer scoren om Feyenoord uit te schakelen
Feyenoord moet gewoon 1 doelpunt maken dan moet marseile er 3 maken om Feyenoord uit te schakelen
@:ggmm bewaar je deze post ook even![]()
Ik ben het wel met je eens dat Feyenoord minimaal zo goed zou moeten zijn als Marseille. Maar er zijn een aantal verstorende factoren: je hebt een onvoorstelbare kutkeeper op doel die altijd een afstandsschot of voorzet kan laten glippen en dus in feite extra kansen voor je tegenstander creërt. En je speelt uit tegen een fanatiek publiek wat in dit soort wedstrijden vaak voor enorme chaos zorgt. Zeker na een toevallige tegengoal ofzo.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:05 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Dat is geen probleem. Er loopt zo af en toe ook wel eens een wedstrijd anders dan verwacht natuurlijk
Hij is overduidelijk niet meer helemaal 100%. Je kunt zo'n dementerende man toch niet in de media blijven opvoeren met zijn gekke uitspraakjes als een soort muppet. Pijnlijk man. He? Ja.quote:
je snap blijkbaar weinig van wat simpel rekenwerkquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
1 keer kan ook voldoende zijn Klaas.
leg even uit welke uitspraak van hem dan niet klopt clownquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij is overduidelijk niet meer helemaal 100%. Je kunt zo'n dementerende man toch niet in de media blijven opvoeren met zijn gekke uitspraakjes als een soort muppet. Pijnlijk man. He? Ja.
https://www.rijnmond.nl/n(...)ele-goede-voetballerquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
leg even uit welke uitspraak van hem dan niet klopt clown
Wat zeg je, debiel? Hij komt op jou wel lekker fris over begrijp ik uit je verhaal?quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
leg even uit welke uitspraak van hem dan niet klopt clown
Dan kijk je er toch niet naar. Laat die man toch lekker over voetbal praten.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij is overduidelijk niet meer helemaal 100%. Je kunt zo'n dementerende man toch niet in de media blijven opvoeren met zijn gekke uitspraakjes als een soort muppet. Pijnlijk man. He? Ja.
@onlogischquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)ele-goede-voetballer
Clasie is gewoon een speler die overal gewoon zijn waarde heeft bewezen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)ele-goede-voetballer
de enige die niet zo fris overkomt ben jij gekke henkie en nu weer opgedonderd hierquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat zeg je, debiel? Hij komt op jou wel lekker fris over begrijp ik uit je verhaal?
Dat bepaal ik zelf wel. Ja?!quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de enige die niet zo fris overkomt ben jij gekke henkie en nu weer opgedonderd hier
zo werkt fok nietquote:
*zeebra'squote:Op donderdag 5 mei 2022 11:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zo werkt fok niet
kijk vandaag uit bij het oversteken
je kan aangereden worden door zebra's
Bepaal jij nietquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:22 schreef GGMM het volgende:
Laten we het gezellig houden mensen
Vanavond wordt een mooie avond!
Ga je vandaag nog sporten?quote:
Mijn club, de parel van Zuid, de mooiste van de wereld. Als ik 1 ding geleerd heb, in 40 jaar in de liefde die Feyenoord heet, dat er geen zekerheden bij deze club zijn. Dat is een zegen en een vloek tegelijkertijd.quote:
Ik ben het met je eens dat het bij Feyenoord vaak nipt is, dat tegenstanders vaak uit geslagen positie toch ineens terugkomen etcetera. Maar historisch gezien heeft Feyenoord zijn prijzen juist altijd vrij nipt gepakt en slaagt het er ook vaak in geweldig te pieken en uit onverwachte situaties ineens de mooiste prijzen weg te kapen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mijn club, de parel van Zuid, de mooiste van de wereld. Als ik 1 ding geleerd heb, in 40 jaar in de liefde die Feyenoord heet, dat er geen zekerheden bij deze club zijn. Dat is een zegen en een vloek tegelijkertijd.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De fans van Feyenoord hebben vaak het idee dat Feyenoord een choke-club is maar dat valt historisch eigenlijk best wel mee. Hoeveel prijzen zijn Feyenoord de laatste 50 jaar nipt ontglipt? Ik hoor het graag.
Je heb clubs die prijzen winnen en je heb clubs die prijzen bij elkaar kopenquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]je hebt het over een club die amper prijzen wint, als je niet meedoet om de prijzen kan je ze ook niet verliezen
Wat een onzin. Wat heeft de huidige spelersgroep ermee te maken dat Feyenoord in de jaren '70 en 2002 onverwacht boven zichzelf uitgestegen is? De enige overeenkomst is de kleur van het shirt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het bij Feyenoord vaak nipt is, dat tegenstanders vaak uit geslagen positie toch ineens terugkomen etcetera. Maar historisch gezien heeft Feyenoord zijn prijzen juist altijd vrij nipt gepakt en slaagt het er ook vaak in geweldig te pieken en uit onverwachte situaties ineens de mooiste prijzen weg te kapen.
Vandaar dat ik er juist wel vertrouwen in heb.
Ik doel erop dat prijzen bij Feyenoord vaak nipt worden binnengehaald. Feyenoord heeft 3 keer een Europese finale gehaald en 3 keer nipt gewonnen. (En in al die toernooien ook goed weggekomen, behalve 1974.) Zelfde geldt voor veel bekers en landstitels. De titels van 93 en 2017, in mindere mate 99, waren echt titels die voor de poorten van de hel werden weggehaald.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]je hebt het over een club die amper prijzen wint, als je niet meedoet om de prijzen kan je ze ook niet verliezen
je zag toch gisteren weer dat dit niet eenvoudig isquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je heb clubs die prijzen winnen en je heb clubs die prijzen bij elkaar kopen
Het is een beetje simpele psychologie maar dat is het van @TweedeKlum ("wij zijn Feyenoord, dus dat gaat vaak fout") natuurlijk net zo goed.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wat heeft de huidige spelersgroep ermee te maken dat Feyenoord in de jaren '70 en 2002 onverwacht boven zichzelf uitgestegen is? De enige overeenkomst is de kleur van het shirt.
Nee, deze uitspraak slaat echt helemaal nergens op.
Hoezo,quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
je zag toch gisteren weer dat dit niet eenvoudig is
Blijft gewoon dom geleuter en titels voor de poorten van de hel, alle kampioenschappen gaan over 34 wedstrijden maar bij Feyenoord is het natuurlijk altijd speciaal, maar dat komt omdat je (te) weinig wint.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik doel erop dat prijzen bij Feyenoord vaak nipt worden binnengehaald. Feyenoord heeft 3 keer een Europese finale gehaald en 3 keer nipt gewonnen. (En in al die toernooien ook goed weggekomen, behalve 1974.) Zelfde geldt voor veel bekers en landstitels. De titels van 93 en 2017, in mindere mate 99, waren echt titels die voor de poorten van de hel werden weggehaald.
In dat opzicht vind ik dat Feyenoord nog vaak gepiekt heeft voor een club die inderdaad vaak niet eens meedoet voor de prijzen. Als er dan een moment is dat het kan lukt het ook vaak.
Lazer op man, Feyenoord zit in ons bloed en niet in dat van jou.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is een beetje simpele psychologie maar dat is het van @:tweedeklum ("wij zijn Feyenoord, dus dat gaat vaak fout") natuurlijk net zo goed.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lazer op man, Feyenoord zit in ons bloed en niet in dat van jou.
zolang JC schalen als prijzen beschouwd worden win je er gewoon te weinigquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoezo,
Dat zijn beide clubs die prijzen bij elkaar kopen
Alles draait om geld
De vier clubs die in halve finale in de CL stonden was gewoon heel logische
Feyenoord moet met weinig middelen iets bereiken. Dus is het logische dat je niet zoveel prijzen wint.
Gio bracht relatief veel prijzen binnen.
Genant ditquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lazer op man, Feyenoord zit in ons bloed en niet in dat van jou.
Ah de hoofdzuiger is er ook.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang JC schalen als prijzen beschouwd worden win je er gewoon te weinig
Laten we het feestelijk houdenquote:
Vond ik persoonlijk wel heel mooiquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mijn club, de parel van Zuid, de mooiste van de wereld. Als ik 1 ding geleerd heb, in 40 jaar in de liefde die Feyenoord heet, dat er geen zekerheden bij deze club zijn. Dat is een zegen en een vloek tegelijkertijd.
Helemaal eens Klaas, de statistieken spreken voor zich. En in Amsterdam zullen ze nooit meer die gouden beker en schaal winnen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Feyenoord staat gewoon op nummer 15 allertijden
Hoeveel clubs zijn er in Europa?
Feyenoord is gewoon een hele grote europese club volgens de keiharde cijfers
https://www.transfermarkt(...)ereineuefa/statistik
Feyenoord is ook een mooie club, bijna de mooiste van het land maar het ging me meer om de onzin die een ander postte dat een goed resultaat van 40-45 jaar geleden helpt om vandaag te winnenquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Feyenoord staat gewoon op nummer 15 allertijden
Hoeveel clubs zijn er in Europa?
Feyenoord is gewoon een hele grote europese club volgens de keiharde cijfers
https://www.transfermarkt(...)ereineuefa/statistik
Daar ligt elke Ajacied nog elke nacht wakker van.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Helemaal eens Klaas, de statistieken spreken voor zich. En in Amsterdam zullen ze nooit meer die gouden beker en schaal winnen.
[ afbeelding ]
Een club die zo weinig financiele middelen heeft kan in principe niet veel prijzen winnen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord is ook een mooie club, bijna de mooiste van het land maar het ging me meer om de onzin die een ander postte dat een goed resultaat van 40-45 jaar geleden helpt om vandaag te winnen
Ach wat voorpret is toch leuk?quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:44 schreef hhh38 het volgende:
De kwaliteit van dit topic kent een omgekeerd evenredig verband met de prestaties van Feyenoord dit seizoen
Sinds Feyenoord het heel aardig doet komt er juist steeds meer troep op af.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:44 schreef hhh38 het volgende:
De kwaliteit van dit topic kent een omgekeerd evenredig verband met de prestaties van Feyenoord dit seizoen
Dat denk ik niet. Tegelijkertijd denk ik wel dat Feyenoord-fans vele malen blijer zijn met zo'n schaaltje dan Ajax-fans. Na die titel van 2011 worden die titels toch ook altijd vrij lauwtjes gevierd in Amsterdam.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ligt elke Ajacied nog elke nacht wakker van.
wat een gelul, Feyenoord was ooit de rijkste club van Europaquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Een club die zo weinig financiele middelen heeft kan in principe niet veel prijzen winnen.
Feyenoord is eigenlijk altijd een club geweest met weinig financiele middelen,
Dat feyenoord zoveel prijzen gewonnen heeft is een wonder en door krachten van bovenaf. (supporters)
Ben er nog steeds niet achter of dit een mythe is. Dat staat af en toe in een voetbalboek maar volgens mij is het nooit aangetoond.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een gelul, Feyenoord was ooit de rijkste club van Europa
whahahahahahaquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een gelul, Feyenoord was ooit de rijkste club van Europa
De beker vind ik nog wel leuk en charme hebben, maar die JC schaal kan me echt gestolen worden. Flop prijs (maar wel een prijs).quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Tegelijkertijd denk ik wel dat Feyenoord-fans vele malen blijer zijn met zo'n schaaltje dan Ajax-fans. Na die titel van 2011 worden die titels toch ook altijd vrij lauwtjes gevierd in Amsterdam.
Ergens toch ook wel mooi? Zegt wat over de potentie die een grote club als Feyenoord toch altijd weer heeft.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Sinds Feyenoord het heel aardig doet komt er juist steeds meer troep op af.
Erg jammer.
Dat is verder allemaal niet zo gek, succes went snel en wordt al snel normaal.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Tegelijkertijd denk ik wel dat Feyenoord-fans vele malen blijer zijn met zo'n schaaltje dan Ajax-fans. Na die titel van 2011 worden die titels toch ook altijd vrij lauwtjes gevierd in Amsterdam.
Het zegt vooral dat we weer meedoen ja, maar ik heb toch liever users als @maxi-mus @Tarado @GurneyIsBestOke @hhh38 @Scrummie (en ik vergeet er een paar) die inhoudelijk ook e.e.a. toevoegen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ergens toch ook wel mooi? Zegt wat over de potentie die een grote club als Feyenoord toch altijd weer heeft.
Dat snap ik. Ik weet ook niet helemaal waar ik nu naartoe wil.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:51 schreef fetX het volgende:
[..]
De beker vind ik nog wel leuk en charme hebben, maar die JC schaal kan me echt gestolen worden. Flop prijs (maar wel een prijs).
De JC-schaal is alleen interessant als het einde van de voorbereiding, dat je weer wat nieuwe aankopen kan zien spelen en gewoon als voorpret voor het seizoen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:51 schreef fetX het volgende:
[..]
De beker vind ik nog wel leuk en charme hebben, maar die JC schaal kan me echt gestolen worden. Flop prijs (maar wel een prijs).
Een nuttige wedstrijd is het in die zin wel, ja.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De JC-schaal is alleen interessant als het einde van de voorbereiding, dat je weer wat nieuwe aankopen kan zien spelen en gewoon als voorpret voor het seizoen.
Nou ja, doorgaans gaan finales wel goed af inderdaad, maar ben het wel eens dat dit echt geen zak zegt voor een (zeer eventuele) finale in de ECL.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik weet ook niet helemaal waar ik nu naartoe wil.
Het begon allemaal bij mijn punt dat Feyenoord vaak in staat is tot unieke prestaties op het moment dat niemand het aan ziet komen. Dat maakt dat ik er vertrouwen in heb.
Dat mag men psychologie van niks noemen maar ik geloof er wel in.
Met een mooi(er) schaaltje. De huidige Eredivisie-prijs is natuurlijk een aanfluiting voor een kampioen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De JC-schaal is alleen interessant als het einde van de voorbereiding, dat je weer wat nieuwe aankopen kan zien spelen en gewoon als voorpret voor het seizoen.
En het is vaak tegen een rivaal, dat zijn wel wedstrijden die je extra graag wil winnen ongeacht of er een prijs aan vast zitquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, in die zin slaan de vergelijkingen met eerdere Feyenoord-teams ook niet echt ergens op. Dit is veel minder een vechtersploeg dan in 70, 93, 99 of 2002 bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, doorgaans gaan finales wel goed af inderdaad, maar ben het wel eens dat dit echt geen zak zegt voor een (zeer eventuele) finale in de ECL.
ook weer onzin, bij die 34e stond het museumplein vol maar wat ik al eerder zei, het is een groot verschil of je 1 keer in de 18 jaar kampioen wordt of gewoon wat vakerquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook geen fan van die schaal, al vind ik een schaal met gouden letters nog steeds geen grote verbetering. Maak dan maar gewoon een echte trofee zoals bij de Premier League.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met een mooi(er) schaaltje. De huidige Eredivisie-prijs is natuurlijk een aanfluiting voor een kampioen.
Daarom is het vaak wel een leuke krachtmeting. Al heb je wel vaak dat het tegen de nr. 2 van het seizoen ervoor is en die dan een paar dagen later de veel belangrijkere vCL-wedstrijden moet spelen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En het is vaak tegen een rivaal, dat zijn wel wedstrijden die je extra graag wil winnen ongeacht of er een prijs aan vast zit
"Vaak"quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook geen fan van die schaal, al vind ik een schaal met gouden letters nog steeds geen grote verbetering. Maak dan maar gewoon een echte trofee zoals bij de Premier League.
[..]
Daarom is het vaak wel een leuke krachtmeting. Al heb je wel vaak dat het tegen de nr. 2 van het seizoen ervoor is en die dan een paar dagen later de veel belangrijkere vCL-wedstrijden moet spelen.
daar doe je het Feyenoord van Happel toch echt te kort meequote:Op donderdag 5 mei 2022 11:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee, in die zin slaan de vergelijkingen met eerdere Feyenoord-teams ook niet echt ergens op. Dit is veel minder een vechtersploeg dan in 70, 93, 99 of 2002 bijvoorbeeld.
Feyenoord heeft nog nooit zulk goed voetbal gespeeld. Trainers in Europa die zich spiegelen aan het Feyenoordspel, dat is echt iets unieks.
Ik vind een schaal voor het kampioenschap wel goed, dat hebben ze in Frankrijk en Duitsland ook, maar daar zien ze er tenminste niet uit als een simpel dienbladquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook geen fan van die schaal, al vind ik een schaal met gouden letters nog steeds geen grote verbetering. Maak dan maar gewoon een echte trofee zoals bij de Premier League.
[..]
Daarom is het vaak wel een leuke krachtmeting. Al heb je wel vaak dat het tegen de nr. 2 van het seizoen ervoor is en die dan een paar dagen later de veel belangrijkere vCL-wedstrijden moet spelen.
Dan zeg je het nog netjes. Het is echt ongekend kut de laatste tijd, met name sinds Pietjepuk en Klaas dit topic compleet onderschijten. Heb ze wel geblokkeerd maar ze posten zo belachelijk veel troep waar mensen nog serieus op in gaan dat het nog altijd één grote bagger hier is.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb uit armoede Pietje maar weer van de block af, van de eerste 6 posts in dit topic zag ik er 1quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan zeg je het nog netjes. Het is echt ongekend kut de laatste tijd, met name sinds Pietjepuk en Klaas dit topic compleet onderschijten. Heb ze wel geblokkeerd maar ze posten zo belachelijk veel troep waar mensen nog serieus op in gaan dat het nog altijd één grote bagger hier is.
Komende editie is het ook zo (al kan het dan zijn dat PSV de dubbel wint natuurlijk). Dus als de topclubs de beker serieus nemen krijg je dat wel ja.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Vaak"
Toevallig de laatste paar keer omdat Ajax de dubbel won, maar zo gebruikelijk is dat niet toch?
Onzin! Een zak geld scoort geen goal voor je. Je moet echt een team zien te smeden wil je kans maken op het kampioenschap. Wat meer geld helpt natuurlijk wel een beetje, maar je moet nog steeds de prijzen zelf winnen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je heb clubs die prijzen winnen en je heb clubs die prijzen bij elkaar kopen
Laat ze het maar herontwerpen dan.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind een schaal voor het kampioenschap wel goed, dat hebben ze in Frankrijk en Duitsland ook, maar daar zien ze er tenminste niet uit als een simpel dienblad
Wat een debiel deze gastquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan zeg je het nog netjes. Het is echt ongekend kut de laatste tijd, met name sinds Pietjepuk en Klaas dit topic compleet onderschijten. Heb ze wel geblokkeerd maar ze posten zo belachelijk veel troep waar mensen nog serieus op in gaan dat het nog altijd één grote bagger hier is.
Ja ik heb nu ook lange reeksen waarin ik geen posts zie. Om vervolgens die bagger alsnog te lezen via quotes omdat Pietjepuk bewust domme opmerkingen maakt om maar aandacht te krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb uit armoede Pietje maar weer van de block af, van de eerste 6 posts in dit topic zag ik er 1.
Het is net het Feyenoord topicquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:10 schreef Qarrad het volgende:
Lekker sfeertje. Halve scalperingen, machetes. Olympique Rwanda.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Doe nu gewoon even normaal joh. Lees mijn posts even rustig terug en je zult zien dat het best meevalt. Je laat jezelf veel teveel opstoken door andere users.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik heb nu ook lange reeksen waarin ik geen posts zie. Om vervolgens die bagger alsnog te lezen via quotes omdat Pietjepuk bewust domme opmerkingen maakt om maar aandacht te krijgen.
Dat doet mij deugdquote:
Daar heb je een punt. Tegelijkertijd is het voetbal natuurlijk zo veranderd dat het snelwandelspel uit die tijd ook op geen enkele manier meer te vergelijken is met modern aanvallend voetbal.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar doe je het Feyenoord van Happel toch echt te kort mee
Voetbal is wel wat veranderd maar die spelers waren ook snel hoor, de beelden ervan maken het slechter dan het was, de toppers van toen zouden dat nu ook zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Tegelijkertijd is het voetbal natuurlijk zo veranderd dat het snelwandelspel uit die tijd ook op geen enkele manier meer te vergelijken is met modern aanvallend voetbal.
Goed punt. Maar het lag ook aan de tactiek destijds (spelers zetten minder druk enzo) dat spelers toch wel veel meer tijd hadden.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voetbal is wel wat veranderd maar die spelers waren ook snel hoor, de beelden ervan maken het slechter dan het was, de toppers van toen zouden dat nu ook zijn.
Neem atletiek als voorbeeld, de 100m werd in de jaren 70 ook in 9.9 gelopen, we zijn maar liefst 3tienden opgeschoten.
Je lacht erom maar heb je mensen internationaal ooit positief over het Feyenoordspel horen pratenmquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord speelt eigenlijk een soort totaalvoetbal, maar dan wel op snelheid.
Eens, van klaas blijf je AF!quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Klaas, debiel.
je kon wat meer verrassen want vaak niet eens beelden van de tegenstander beschikbaar, dat is nu wel anders, de WillemII's van deze wereld weten inmiddels precies hoe ze Feyenoord aan kunnen pakken, uiteraard lukt het dan nog vaak niet maar vooral verdedigend tactisch is het wel anders dan die tijdquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Goed punt. Maar het lag ook aan de tactiek destijds (spelers zetten minder druk enzo) dat spelers toch wel veel meer tijd hadden.
Dat klopt. Je moet dus constant met nieuwe oplossingen komen. Desalniettemin vind ik dat Feyenoord na alle behoudende trainers van de afgelopen 50 jaar een unieke speelstijl heeft. Van Thijs Libregts, Willem van Hanegem, Arie Haan, Leo Beenhakker, Bertje van Marwijk, Gert-Jan Verbeek, Been, Koeman, Gio naar Slotgod is toch wel een unieke verandering.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kon wat meer verrassen want vaak niet eens beelden van de tegenstander beschikbaar, dat is nu wel anders, de WillemII's van deze wereld weten inmiddels precies hoe ze Feyenoord aan kunnen pakken, uiteraard lukt het dan nog vaak niet maar vooral verdedigend tactisch is het wel anders dan die tijd
Ja na de wedstrijd tegen OM nog.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je lacht erom maar heb je mensen internationaal ooit positief over het Feyenoordspel horen pratenm
Voor dit seizoen bedoelde ik.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja na de wedstrijd tegen OM nog.
ik vind het niet zo uniek, misschien voor Feyenoordquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat klopt. Je moet dus constant met nieuwe oplossingen komen. Desalniettemin vind ik dat Feyenoord na alle behoudende trainers van de afgelopen 50 jaar een unieke speelstijl heeft. Van Thijs Libregts, Willem van Hanegem, Arie Haan, Leo Beenhakker, Bertje van Marwijk, Gert-Jan Verbeek, Been, Koeman, Gio naar Slotgod is toch wel een unieke verandering.
Ik heb zo'n beetje alle trainers opgenoemd sinds de jaren 80 nu en vrijwel altijd heeft Feyenoord vrij behoudende trainers gehad.
Ja ik doel ook specifiek op Feyenoord! Ajax heeft natuurlijk een veel aanvallender imago.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het niet zo uniek, misschien voor Feyenoord
Dit is een onbewijsbare stelling. Er zijn zo veel variabelen dat daar weinig zinnigs over te zeggen is.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voetbal is wel wat veranderd maar die spelers waren ook snel hoor, de beelden ervan maken het slechter dan het was, de toppers van toen zouden dat nu ook zijn.
dan laat ik hem toch lekker staanquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is een onbewijsbare stelling. Er zijn zo veel variabelen dat daar weinig zinnigs over te zeggen is.
De bal is nog steeds rond en gras is groen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het spelletje is wel heel erg veranderd sinds de jaren '70.
11 tegen 11 ook.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De bal is nog steeds rond en gras is groen.
ik denk dat het allemaal best meevalt, de beelden ervan zijn wel een stuk beterquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het spelletje is wel heel erg veranderd sinds de jaren '70.
Feyenoord won de Europacup in dit soort kwaliteit beelden.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat het allemaal best meevalt, de beelden ervan zijn wel een stuk beter
Het spelletje is in de afgelopen 10 jaar al bizar veel veranderd.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat het allemaal best meevalt, de beelden ervan zijn wel een stuk beter
dat vraag ik me dus echt niet af, bijkomstigheid is dat er nu veel minder geschopt wordtquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vraag me oprecht af of een Pelle of Cruijff met de ruimtes van nu ook zo sterk zouden zijn dat ze tot de beste aller tijden worden gerekend.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:15 schreef GGMM het volgende:
Tegenwoordig verdelen spelers het veld vaak in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan proberen ze dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'zijn' zone, gaat hij erachter aan, en anders blijft hij er vanaf.
Gaat lang niet altijd goed, en soms zit je ook in een team waarvan 3 van de 4 spelers alsnog door elkaar heen lopen en met z'n allen de bal op vliegen, maar dan ligt het in elk geval niet meer aan die speler. Als de organisatie goed is kan je ook gewoon 4-3-3 spelen, en als je tegenstander dat ook doet man op man, maar dat gebeurt maar zelden.
Ik denk dat dat voor Graziano Pelle weinig uit zou maken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het spelletje is in de afgelopen 10 jaar al bizar veel veranderd.
Als je kijkt naar de ruimtes in de jaren '70 en het gebrek aan conditie bij spelers. Dat maakt echt een enorm verschil in hoe belangrijk de verhoudingen techniek-kracht-inzicht zijn geworden.
Natuurlijk zouden die toppers van toen nu ook anders trainen en andere opdrachten meekrijgen, maar of dat volledig compenseert zullen we nooit weten. Ik vraag me oprecht af of een Pelle of Cruijff met de ruimtes van nu ook zo sterk zouden zijn dat ze tot de beste aller tijden worden gerekend.
Excuus, ik doelde uiteraarde op Pele de Braziliaan.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor Graziano Pelle weinig uit zou maken.
Verschil is dan wel weer dat ik het idee heb dat de absolute toppers van de jaren 80 en 90 technisch vaak beter waren dan de allergrootste spelers nu. Als ik kijk naar een Zidane of Bergkamp, dat zie ik nu niet meer rondlopen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het spelletje is in de afgelopen 10 jaar al bizar veel veranderd.
Als je kijkt naar de ruimtes in de jaren '70 en het gebrek aan conditie bij spelers. Dat maakt echt een enorm verschil in hoe belangrijk de verhoudingen techniek-kracht-inzicht zijn geworden.
Natuurlijk zouden die toppers van toen nu ook anders trainen en andere opdrachten meekrijgen, maar of dat volledig compenseert zullen we nooit weten. Ik vraag me oprecht af of een Pelle of Cruijff met de ruimtes van nu ook zo sterk zouden zijn dat ze tot de beste aller tijden worden gerekend.
Een Modric heeft echt wel betere techniek dan een van der Vaart.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Verschil is dan wel weer dat ik het idee heb dat de absolute toppers van de jaren 80 en 90 technisch vaak beter waren dan de allergrootste spelers nu. Als ik kijk naar een Zidane of Bergkamp, dat zie ik nu niet meer rondlopen.
Het algehele niveau van voetbal lijkt me zeker vooruit gegaan maar op individueel niveau heb ik mijn twijfels. Zeker als ik kijk naar de huidige aanvallende talenten in Nederland die vaak maar een fractie met een bal kunnen wat een Van Persie/Van der Vaart/Van Basten/Bergkamp/Robben met een bal konden.
Ja maar Modric is dan ook van dezelfde lichting in feite. Die schelen 2 jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Een Modric heeft echt wel betere techniek dan een van der Vaart.
was die maar nederlanderquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Een Modric heeft echt wel betere techniek dan een van der Vaart.
en dan? Ik bedoel ja hij is beter dan Frenkie, maar nou ook weer niet dusdanig dat we een Modric echt missen in het NL-elftal.quote:
we zullen het nooit weten, wat mij betreft heb je nooit genoeg goeie voetballersquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en dan? Ik bedoel ja hij is beter dan Frenkie, maar nou ook weer niet dusdanig dat we een Modric echt missen in het NL-elftal.
Om het weer op Feyenoord te houden, zo mooi als dit wordt het in ieder geval nooit meer. Ook al zouden veel van die spelers nu niet meer goed meekomen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
we zullen het nooit weten, wat mij betreft heb je nooit genoeg goeie voetballers
Maar wat is je punt nu dan exact?quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar Modric is dan ook van dezelfde lichting in feite. Die schelen 2 jaar.
Dat de topspelers vroeger (en dan heb ik het over de generaties die tot en met 2005-2010 ongeveer zijn doorgebroken) beter waren dan ze nu zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Maar wat is je punt nu dan exact?
'Vroeger waren toppers veel technischer' lijkt me iig niet meer vol te houden dan.
zijn er echt wel, alleen in NL momenteel nietquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat de topspelers vroeger (en dan heb ik het over de generaties die tot en met 2005-2010 ongeveer zijn doorgebroken) beter waren dan ze nu zijn.
Vanaf 2010 vind ik het veel hypes maar weinig echt doorgebroken supersterren.
Schei uit hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat de topspelers vroeger (en dan heb ik het over de generaties die tot en met 2005-2010 ongeveer zijn doorgebroken) beter waren dan ze nu zijn.
Alsof het topic niet al genoeg vervuild is.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:00 schreef Zipportal het volgende:
Lee Euromast en Orgel Joke allen. @:de_kraam @:lenny_leonard
Gelachen om Gommersquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:00 schreef Zipportal het volgende:
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:42 schreef GGMM het volgende:
Ik wens mijn Feyenoord-vrienden enorm veel succes vanavondIk gun het jullie van harte, maak er een mooie avond van!
Probleem is voornamelijk dat het 10 jaar lang enkel over Messi en Ronaldo ging.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
dat kan morgen andersom zijnquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heel dit topic weer vervuild.
En dat op zo'n mooie dag.
Nee hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik de enige die vandaag gewoon wel op kantoor zit, maar geen fuck gedaan krijgt van de spanning?
Bron?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:07 schreef Elan het volgende:
Hoop dat er geen doden vallen, die gekke 'Fransen' lopen terrassen af te struinen met messen op zoek naar Feyenoorders
Dat soort cowboyverhalen neem ik niet zo serieusquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:07 schreef Elan het volgende:
Hoop dat er geen doden vallen, die gekke 'Fransen' lopen terrassen af te struinen met messen op zoek naar Feyenoorders
Aha dan is het goed ja.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gistermiddag/avond, één foto die rondcirculeert.
Dat zegt niemand, maar niet groter maken dan wat het is want dat vind ik ook altijd doodvermoeiend als dat bij ons gebeurt.quote:
In die response staat ook een filmpje van gewapende Feyenoorders beide zijn knettergek.quote:
Er is gisteren ook voor gewaarschuwd maar fijn dat jij het e.e.a. even relativeert omdat er maar 1 zo'n gast met een mes op de foto staat.quote:
zijn die weggerend?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat filmpje van die jongen die bebloed nog even beroofd werd vond ik toch wel soort van heftig. Treurig dat ie zo alleen daar zit zonder kameraden.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:00 schreef Zipportal het volgende:
Schijnt een oud filmpje te zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat filmpje van die jongen die bebloed nog even beroofd werd vond ik toch wel soort van heftig. Treurig dat ie zo alleen daar zit zonder kameraden.
Marseillefans struinen terrassen af voor foto's met Feyenoorders.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ok
Nou dan meer fijn nieuws daar
[ afbeelding ]
@:Caland al gespot?
Vraag is of ze dat aandurven met die voorsprong want je geeft dan ook ruimte weg. Zou imo wel het beste zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:38 schreef Kerftminister het volgende:
Ben benieuwd of we Marseille in die eerste helft weer zo volledig kunnen vastzetten als in de eerste wedstrijd. Als dat lukt dan heb ik er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Marseillefans struinen terrassen af voor foto's met Feyenoorders.
Natuurlijk durven ze dat. Een linie zakken tegen Marseille is veel riskanter.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag is of ze dat aandurven met die voorsprong want je geeft dan ook ruimte weg. Zou imo wel het beste zijn.
Jij denkt gewoon volle pressie spelen net als in de thuiswedstrijd?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk durven ze dat. Een linie zakken tegen Marseille is veel riskanter.
Ik verwacht dat ook hoor. Hebben ze eigenlijk in vrijwel elke uitwedstrijd gedaan.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij denkt gewoon volle pressie spelen net als in de thuiswedstrijd?
Achteruitlopen is nooit een goed idee, daarnaast valt Slot altijd aan.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Mja spelen op gelijkspelletje is denk gegarandeerd een deksel op je neus.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eens maar je zag thuis in de omschakeling wel dat we meteen heel kwetsbaar zijn omdat Marciano vaak zo onzeker reageert op dat situaties die dan ontstaan. Maar goed het is inderdaad niet de stijl van Slot om dan maar countervoetbal te gaan spelen dus verwacht idd meer van hetzelfde, wat ook prima is.quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Mja spelen op gelijkspelletje is denk gegarandeerd een deksel op je neus.
Denk even aan onze keeper, beter houdt je die gasten zo ver mogelijk daarvandaan.
Jopie Brinkel is een enorme calimero.quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
FC Afkicken met Jopie Brinkel in Marseille.Goede kop heeft die man.
Veel spanning?quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog even afleiding gezocht op het lokale Bevrijdingsfestival
Ruud is bij mijn weten geen pinda.quote:
Wel goedkoop.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik krijg van de spanning weer geen hap naar binnen. Zometeen dus binnen een paar bier alweer aangeschoten
Een biertje is ook twee sneeën brood.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik krijg van de spanning weer geen hap naar binnen. Zometeen dus binnen een paar bier alweer aangeschoten
De altijd onafhankelijke Mario Been.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:04 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Marseille denkt dat ze tegen de amateur tak van Feyenoord spelen.
Verstop je niet in dit topic vanavondquote:Op donderdag 5 mei 2022 19:21 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig is het er lekker weer
[ twitter ]
quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:21 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig is het er lekker weer
[ twitter ]
Mag ook wel een keertje.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:00 schreef spapaars het volgende:
Wat een belangstelling op TV.
Het lijkt wel dat Feyenoord vanavond de finale van de Champions League speelt
Steentje tegen de bus, iedereen in shock. Therapiesessies enzo, duurt even.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
de westrijd begint later
wtf is dat allemaal
Dat het later begint is volgens mij vanwege files (voor zover ik begrijp).quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Steentje tegen de bus, iedereen in shock. Therapiesessies enzo, duurt even.
Klopt maar dat is nog niet zeker.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat het later begint is volgens mij vanwege files (voor zover ik begrijp).
Kan ook. Ik vond mijn verhaal beter.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Akkoord. Dan houden we jouw verhaal aanquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kan ook. Ik vond mijn verhaal beter.
Las ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zijn geen Fransen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:39 schreef Haringkop het volgende:
Fransen met Noord-Afrikaanse roots maakt het niet beter..
Maakt de overwinning en de middelvinger naar die gasten straks alleen maar zoeterquote:
Daar hopen we allemaal op natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maakt de overwinning en de middelvinger naar die gasten straks alleen maar zoeter
Giogodquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
Ik wens Gio ook nog even succes vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi gebaar Klaas.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
Hey KlaasGOAT, mag je vanavond de hele wedstrijd zien van je beveiliging?quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
IK MAAK ZE KAPOETquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey KlaasGOAT, mag je vanavond de hele wedstrijd zien van je beveiliging?
Kutkeeperquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:56 schreef fetX het volgende:
Marciano natuurlijk stijf van de zenuwen in zo’n stadion.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Is dat nou een mokergrote UEFA MAFFIA sfeeractie?
Idd, lang genoeg gespeeld.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, ik ben er weer klaar mee, affluiten maar.
Paars of violet is de kleur van luxe. Het weerspiegelt het gevoel met royaal, stijl, rijkdom en spiritualiteit. De kleur paars is eeuwenlang gebruikt door mensen die een elitaire status bekleedden.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:13 schreef timmmmm het volgende:
sinds wanneer en waarom is het veronica logo roze/paars
opkankeren met juh elite!!1!quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paars of violet is de kleur van luxe. Het weerspiegelt het gevoel met royaal, stijl, rijkdom en spiritualiteit. De kleur paars is eeuwenlang gebruikt door mensen die een elitaire status bekleedden.
Laatste weken iets minder, maar die heeft wel echt een heel lang seizoen achter de rugquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:19 schreef Haringkop het volgende:
Aursnes speelt tot nu toe erg matig zeg
Sowieso niet z'n beste fase, maar begint erg slecht ja.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:19 schreef Haringkop het volgende:
Aursnes speelt tot nu toe erg matig zeg
Nee ze beginnen niet goed.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:18 schreef fetX het volgende:
Ik vind het niet best al doet Marseille niks met het balbezit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |