Bron?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:07 schreef Elan het volgende:
Hoop dat er geen doden vallen, die gekke 'Fransen' lopen terrassen af te struinen met messen op zoek naar Feyenoorders
Dat soort cowboyverhalen neem ik niet zo serieusquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:07 schreef Elan het volgende:
Hoop dat er geen doden vallen, die gekke 'Fransen' lopen terrassen af te struinen met messen op zoek naar Feyenoorders
Aha dan is het goed ja.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gistermiddag/avond, n foto die rondcirculeert.
Dat zegt niemand, maar niet groter maken dan wat het is want dat vind ik ook altijd doodvermoeiend als dat bij ons gebeurt.quote:
In die response staat ook een filmpje van gewapende Feyenoorders beide zijn knettergek.quote:
Er is gisteren ook voor gewaarschuwd maar fijn dat jij het e.e.a. even relativeert omdat er maar 1 zo'n gast met een mes op de foto staat.quote:
zijn die weggerend?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat filmpje van die jongen die bebloed nog even beroofd werd vond ik toch wel soort van heftig. Treurig dat ie zo alleen daar zit zonder kameraden.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:00 schreef Zipportal het volgende:
Lee Euromast en Orgel Joke allen. @:de_kraam @:lenny_leonard
Schijnt een oud filmpje te zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat filmpje van die jongen die bebloed nog even beroofd werd vond ik toch wel soort van heftig. Treurig dat ie zo alleen daar zit zonder kameraden.
Marseillefans struinen terrassen af voor foto's met Feyenoorders.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ok
Nou dan meer fijn nieuws daar
[ afbeelding ]
@:Caland al gespot?
Vraag is of ze dat aandurven met die voorsprong want je geeft dan ook ruimte weg. Zou imo wel het beste zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:38 schreef Kerftminister het volgende:
Ben benieuwd of we Marseille in die eerste helft weer zo volledig kunnen vastzetten als in de eerste wedstrijd. Als dat lukt dan heb ik er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Marseillefans struinen terrassen af voor foto's met Feyenoorders.
Natuurlijk durven ze dat. Een linie zakken tegen Marseille is veel riskanter.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag is of ze dat aandurven met die voorsprong want je geeft dan ook ruimte weg. Zou imo wel het beste zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |