Die moet gewoon een goede beurt krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 07:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat vreselijk platte wijf stond ook bij "die provocerende Jood ( - @:Elan)" de boel al op te hitsen.
Misschien kan Bugno die kant op gaan. Hij is blijkbaar nogal geobsedeerd door onze supporters.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die moet gewoon een goede beurt krijgen.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kan Bugno die kant op gaan. Hij is blijkbaar nogal geobsedeerd door onze supporters.
Geen zorgen, dit gaat echt niet mis. Als je een keer relatief eenvoudig naar een finale van een Europees toernooi kan gaan dan is het nu wel. En al is het misschien conf-league, die spelers beseffen zich echt wel dat dit even een mooie opsteker voor Feyenoord zou zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
In geen jaren zo zenuwachtig voor een wedstrijd geweest.
Deze post bewaar ik evenquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:35 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Geen zorgen, dit gaat echt niet mis. Als je een keer relatief eenvoudig naar een finale van een Europees toernooi kan gaan dan is het nu wel. En al is het misschien conf-league, die spelers beseffen zich echt wel dat dit even een mooie opsteker voor Feyenoord zou zijn.
Marseille is dit hele seizoen echt enorm matig in thuis wedstrijden. Werden afgelopen weekend ook weer compleet weggepoetst met 0-3 door Lyon. Uit doen ze het dit seizoen overigens wel goed, maar dat duel heeft Feyenoord toch al binnen.
Misschien zit L'quipe er wel net zo vaak naast als het AD inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens de verhalen gaat die Milik starten ja. Payet dan linksbuiten geloof ik.
Maar volgens mij is dat op basis van de opstelling van zondag, dus tja.
Marseille heeft wel wat meer kwaliteit dan wij dus het kan zomaar misgaan. Ik hoop vooral dat we ons eigen spel gaan spelen, want dan hebben we een grotere kans dan achterover leunen. Heb daar dan wel weer vertrouwen in dat we dat gaan doen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:35 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Geen zorgen, dit gaat echt niet mis. Als je een keer relatief eenvoudig naar een finale van een Europees toernooi kan gaan dan is het nu wel. En al is het misschien conf-league, die spelers beseffen zich echt wel dat dit even een mooie opsteker voor Feyenoord zou zijn.
Marseille is dit hele seizoen echt enorm matig in thuis wedstrijden. Werden afgelopen weekend ook weer compleet weggepoetst met 0-3 door Lyon. Uit doen ze het dit seizoen overigens wel goed, maar dat duel heeft Feyenoord toch al binnen.
Filmpje zojuist gezien. Die is goed te grazen genomen ja.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:04 schreef satecl het volgende:
Vreselijke beelden op Twitter van bebloede supporters die beroofd worden. Enge wereld.
Vanavond lekker koud biertje met kaasplankie en maatjes op de bank. Veel plezier allemaal!
Ik heb dit filmpje nog niet gezien omdat ik as we speak keihard aan het werk ben, maar moet meneer Van Hanegem zo langzamerhand niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden en buiten de media gehouden worden.quote:
Weet eigenlijk niet of ze zoveel meer kwaliteit hebben. Denk dat het redelijk gelijkwaardig is. Aanvallend kunnen ze inderdaad best gevaarlijk zijn, maar verdedigend is het zo onthutsend zwak, daar schrik ik wel van. Qua namen heeft Marseille (uiteraard) een bekender elftal, maar dat zegt niet zoveel.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Marseille heeft wel wat meer kwaliteit dan wij dus het kan zomaar misgaan. Ik hoop vooral dat we ons eigen spel gaan spelen, want dan hebben we een grotere kans dan achterover leunen. Heb daar dan wel weer vertrouwen in dat we dat gaan doen.
In de eerste elf vond ik ons niet eens minder om eerlijk te zijn. Marseille heeft meer individuele kwaliteit om wedstrijden te beslissen maar op bepaalde posities vond ik ons betere spelers hebben, met name de backs. Maar de bank van Marseille die gewoon kunnen rouleren is wel een heel stuk beter dan die van ons. Wij kunnen Hendrix brengenquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Marseille heeft wel wat meer kwaliteit dan wij dus het kan zomaar misgaan. Ik hoop vooral dat we ons eigen spel gaan spelen, want dan hebben we een grotere kans dan achterover leunen. Heb daar dan wel weer vertrouwen in dat we dat gaan doen.
Het gaat vanavond hoe dan ook mis. Als Feyenoord eruit ligt wordt het ongetwijfeld gezeik en als Marseille verliest al helemaal. Dat gaat echt elke wedstrijd fout daar.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Filmpje zojuist gezien. Die is goed te grazen genomen ja.
Doe normaal over Willemgod.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik heb dit filmpje nog niet gezien omdat ik as we speak keihard aan het werk ben, maar moet meneer Van Hanegem zo langzamerhand niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden en buiten de media gehouden worden.
In de Franse pers spreken ze van een relatief rustig verlopen avondquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Het gaat vanavond hoe dan ook mis. Als Feyenoord eruit ligt wordt het ongetwijfeld gezeik en als Marseille verliest al helemaal. Dat gaat echt elke wedstrijd fout daar.
Die beelden ook tegen PAOK
Vaak genoeg dat we in de Kuip wonnen van een tegenstander en uit werden opgerold. Maar goed, Europese uitwedstrijden gaan ons doorgaans goed af dit seizoen dus laten we hopen dat we dat nog een keertje kunnenquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In de eerste elf vond ik ons niet eens minder om eerlijk te zijn. Marseille heeft meer individuele kwaliteit om wedstrijden te beslissen maar op bepaalde posities vond ik ons betere spelers hebben, met name de backs. Maar de bank van Marseille die gewoon kunnen rouleren is wel een heel stuk beter dan die van ons. Wij kunnen Hendrix brengen
Het viel mij ook mee dat we thuis in de eindfase relatief eenvoudig overeind bleven, alhoewel we wat naar achteren werden gedrukt.
Deze krijg je hard terug als het fout gaat.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:35 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat jij de club kent.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:35 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Wist niet eens dat @Bugno ajacied was. Maar ben ook geen fan van dit soort vrouwelijke supporters.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kan Bugno die kant op gaan. Hij is blijkbaar nogal geobsedeerd door onze supporters.
Welke club?quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat jij de club kent.
De fans van Feyenoord hebben vaak het idee dat Feyenoord een choke-club is maar dat valt historisch eigenlijk best wel mee. Hoeveel prijzen zijn Feyenoord de laatste 50 jaar nipt ontglipt? Ik hoor het graag.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat jij de club kent.
Dat is geen probleem. Er loopt zo af en toe ook wel eens een wedstrijd anders dan verwacht natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Deze krijg je hard terug als het fout gaat.
1 keer kan ook voldoende zijn Klaas.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Marseile moet 2 keer scoren om Feyenoord uit te schakelen
Feyenoord moet gewoon 1 doelpunt maken dan moet marseile er 3 maken om Feyenoord uit te schakelen
@:ggmm bewaar je deze post ook even![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |