Nog steeds maar die hebben echt een kutseizoen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij logisch, toen was je namelijk nog supporter van AZ.
Zoveel is er ook weer niet aan de hand. Kijk die beelden van OM tegen PAOK maar eens. Stukje Oekraïne in de binnenstad van Marseille .quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:39 schreef fetX het volgende:
Jammer dit. Ging zo goed in uitwedstrijden dit Europese seizoen (ja ja die graffiti). Hopen dat het hier bij blijft
Klopt ook wel, maar alsnog hoop ik dat het hier bij blijftquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoveel is er ook weer niet aan de hand. Kijk die beelden van OM tegen PAOK maar eens. Stukje Oekraïne in de binnenstad van Marseille .
Was wel enigszins te verwachten, het gaat bij Marseille echt al het hele seizoen compleet fout. Blijkt dus dat @Caland het fout had en een deel van de Feyenoorders zo dom is om de buiten het centrum de straatjes in te gaan, dan wordt het snel knokken ja.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:39 schreef fetX het volgende:
Jammer dit. Ging zo goed in uitwedstrijden dit Europese seizoen (ja ja die graffiti). Hopen dat het hier bij blijft
Dat vreselijk platte wijf stond ook bij "die provocerende Jood ( - @Elan)" de boel al op te hitsen.quote:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)t=&utm_term=20220420quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:04 schreef satecl het volgende:
Vreselijke beelden op Twitter van bebloede supporters die beroofd worden. Enge wereld.
Vanavond lekker koud biertje met kaasplankie en maatjes op de bank. Veel plezier allemaal!
Wat dat aangaat spelen we natuurlijk Champions League!quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:49 schreef Wotte het volgende:
Het zijn gelukkig wel onze meest beruchte supporters van Nederland. Je moet er niet aan denken dat die arme AZ hoolies die kant op moeten.
Volgens de verhalen gaat die Milik starten ja. Payet dan linksbuiten geloof ik.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Diep was toch die mokersnelle neger op rechts? Volgens de vermoedelijke opstelling die ik net voorbij zag komen staat die er niet in, dat zou wel lekker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |