Ik snap eigenlijk nog steeds niet waar die schulden vandaan komen. Ik dacht dat we na het kampioenschap en de inkomsten van de CL en de verkopen (Karsdorp, Kongolo etc) wel schoon schip hadden gemaakt. Heeft dat corona er zo ingehakt?quote:
Als je in 5 jaar geen speler voor een substantieel bedrag verkoopt kom je op een gegeven moment (altijd) wel weer in de financiële problemen, ja.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waar die schulden vandaan komen. Ik dacht dat we na het kampioenschap en de inkomsten van de CL en de verkopen (Karsdorp, Kongolo etc) wel schoon schip hadden gemaakt. Heeft dat corona er zo ingehakt?
Wat denk je dat sommige spelers als jaarinkomen hebbenquote:Op maandag 2 mei 2022 08:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waar die schulden vandaan komen. Ik dacht dat we na het kampioenschap en de inkomsten van de CL en de verkopen (Karsdorp, Kongolo etc) wel schoon schip hadden gemaakt. Heeft dat corona er zo ingehakt?
Andere invulling van het beleid wat meer op risico’s en waarde op het veld gebaseerd is, waardoor er niet altijd direct geld aanwezig is.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar in mijn ogen zou hij ook tweede spits moeten zijn als je hem neemt. Eerste spits moet echt een betere voor komen. Met Dessers en een Danilo kun je imo niet de competitie in. Da's echt te mager.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vind 4 miljoen nog steeds niet veel maar op basis van gisteren ga je dan toch weer wat twijfelen.
Hij maakt ze niet erg makkelijk in de Eredivisie. Als de ruimtes klein zijn dan oogt het allemaal struikelig en niet echt gecontroleerd.
Los van wat anderen al zeiden, er is ook ca. 30mln in de ontwikkeling van Feyenoord City gestoken.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Daar heeft de BVO (nog) niet zoveel last van gehad, dan heb je het over 'slechts' enkele miljoenen, of één Bozenik.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Los van wat anderen al zeiden, er is ook ca. 30mln in de ontwikkeling van Feyenoord City gestoken.
Eens. Maar die zal pas komen als er goed verkocht is.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is zo, maar in mijn ogen zou hij ook tweede spits moeten zijn als je hem neemt. Eerste spits moet echt een betere voor komen. Met Dessers en een Danilo kun je imo niet de competitie in. Da's echt te mager.
Niet voor plaats drie. Voor plaats twee mag je minimaal de helft van je elftal vervangen (waar geen geld voor is).quote:Op maandag 2 mei 2022 09:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is zo, maar in mijn ogen zou hij ook tweede spits moeten zijn als je hem neemt. Eerste spits moet echt een betere voor komen. Met Dessers en een Danilo kun je imo niet de competitie in. Da's echt te mager.
Leuk, maar hij steunt het Russische regime.quote:
Zo groot is dat verschil niet. Met meer dan 75 punten (wat dit seizoen nog haalbaar is) heb je meestal wel een 2e plaats in de Eredivisiequote:Op maandag 2 mei 2022 10:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Niet voor plaats drie. Voor plaats twee mag je minimaal de helft van je elftal vervangen (waar geen geld voor is).
Rot eens op.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Leuk, maar hij steunt het Russische regime.
Laat mij met rust, het is maandag. Vrijdag weer.quote:
Voor vier miljoen is Dessers mijns inziens een prima spits die ook nog eens geen aanpassingsperiode zal behoeven; hij kan er meteen staan.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vind 4 miljoen nog steeds niet veel maar op basis van gisteren ga je dan toch weer wat twijfelen.
Hij maakt ze niet erg makkelijk in de Eredivisie. Als de ruimtes klein zijn dan oogt het allemaal struikelig en niet echt gecontroleerd.
Tja, de laatste keer dat we zoveel geld hebben uitgegeven aan een spits, was... toen we Bozenik haalden.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:57 schreef hhh38 het volgende:
Die 4 miljoen voor Dessers moet je alleen doen als je hem als 1e spits ziet of als je hem meteen door kan verkopen voor 6+ miljoen. Voor een 2e spits is dat veel te veel geld.
Danilo zie ik totaal niet zitten. Dan liever een speler als Odgaard.
Tuurlijk kan dat wel, maar dan moet je goed scoutenquote:Op maandag 2 mei 2022 11:04 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Tja, de laatste keer dat we zoveel geld hebben uitgegeven aan een spits, was... toen we Bozenik haalden.
Vergeleken met hem is Dessers een wereldtopper.
Voor een paar miljoen haal je echt geen andere spits binnen die er ook in de Europa League (hoop ik) meteen staat.
Die Undav van Union in België die topscorer wordt kwam gratis van SV Meppenquote:Op maandag 2 mei 2022 11:08 schreef bbuddybb het volgende:
Het zou natuurlijk ideaal zijn als je een goede, jonge spits kunt kopen die je later voor veel kunt doorverkopen, maar of dat ook binnen het huidige budget past? Daar heb ik mijn twijfels over.
Uiteraard word ik graag aangenaam verrast.
nee is niet echt realistisch dat je een spits kan scouten voor een paar miljoen die er meteen staat in de Europa League, dan moet je echt het geluk hebben met een doorgebroken jeugdspelerquote:Op maandag 2 mei 2022 11:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel, maar dan moet je goed scouten
Danilo is denk ik wel beter dan Linssen maar dat is ook niet zo moeilijkquote:Op maandag 2 mei 2022 11:20 schreef Caland het volgende:
Dessers huren en een echt talent uit Engeland huren ofzo (ZOALS KWIEDETTI) huren zou ook best een goede optie zijn.
Als het maar geen Danilo wordt goftedomme.
Dat denk ik juist totaal niet eigenlijk.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Danilo is denk ik wel beter dan Linssen maar dat is ook niet zo moeilijk
we gaan het zien mocht hij komen maar denk eerder dat hij naar het buitenland gaatquote:Op maandag 2 mei 2022 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat denk ik juist totaal niet eigenlijk.
En ik vind Linssen nogal een kutspits.
Het verschil tussen Feyenoord en PSV zit ‘m dit seizoen voornamelijk voorin want achterin en op het middenveld is het wel gelijkwaardig (achterin vind ik Feyenoord eigenlijk sterker). Dat zie je ook gisteren weer, je mist zo ontzettend veel kansen.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Niet voor plaats drie. Voor plaats twee mag je minimaal de helft van je elftal vervangen (waar geen geld voor is).
Antonucci bleef nog een jaar bij Volendam indien eredivisie, dus dat is al zeker.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:36 schreef fetX het volgende:
Sowieso ook wel benieuwd wat er met spelers als Bozenik, Diemers, Antonucci, Conteh, Azarkan & Bannis gaat gebeuren.
Als je daar in totaal nog een miljoen of 2 voor kunt krijgen dan zie ik het toch wel zitten om Dessers te halen. Dit zijn geen spelers die allemaal 1 op 1 vervangen hoeven te worden.
Antonucci blijft sowieso bij Volendam, daar zat een clausule in het huurcontract dat bij promotie hij daar zou blijven.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:36 schreef fetX het volgende:
Sowieso ook wel benieuwd wat er met spelers als Bozenik, Diemers, Antonucci, Conteh, Azarkan & Bannis gaat gebeuren.
Als je daar in totaal nog een miljoen of 2 voor kunt krijgen dan zie ik het toch wel zitten om Dessers te halen. Dit zijn geen spelers die allemaal 1 op 1 vervangen hoeven te worden.
Conteh wil zelf graag blijven toch?quote:Op maandag 2 mei 2022 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Antonucci bleef nog een jaar bij Volendam indien eredivisie, dus dat is al zeker.
Bozenik, Conteh en Diemers zullen we afscheid van gaan nemen neem ik aan. Wellicht dat Azarkan nog aansluit bij de voorbereiding, misschien nog wel een optie om die te verhuren aan een eredivisieclub.
Bannis twijfel, of nog een jaar verhuren of ook exit.
https://www.rijnmond.nl/n(...)mannschaft-feyenoordquote:Zijn bijnaam luistert naar 'Sambaboy', maar het leek erop dat Christian Conteh vrijdagavond op de spreekwoordelijke brommer zat bij FC Dordrecht. Met twee assists en fraaie acties had de Feyenoord-huurling een belangrijk aandeel in de stunt tegen promovendus FC Volendam (3-2). De Ghanese Duitser geniet aan de Krommedijk, maar de buitenspeler wil graag voor zijn kans gaan in De Kuip.
Ah dat van Antonucci wist ik niet. Nou, dan gaan we die 2 miljoen voor die troep niet halenquote:Op maandag 2 mei 2022 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Antonucci bleef nog een jaar bij Volendam indien eredivisie, dus dat is al zeker.
Bozenik, Conteh en Diemers zullen we afscheid van gaan nemen neem ik aan. Wellicht dat Azarkan nog aansluit bij de voorbereiding, misschien nog wel een optie om die te verhuren aan een eredivisieclub.
Bannis twijfel, of nog een jaar verhuren of ook exit.
Kan die wel willen, maar die kan er volgens mij maar vrij weinig van.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Conteh wil zelf graag blijven toch?
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)mannschaft-feyenoord
G+A per 90 minuten is ongeveer vergelijkbaar met Azarkan, maar hij heeft ongeveer de helft minder gespeeld. Die blessuregevoeligheid is natuurlijk wel een groot minpuntquote:Op maandag 2 mei 2022 11:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan die wel willen, maar die kan er volgens mij maar vrij weinig van.
Ik geloof ook niet zo in Azarkan eigenlijk.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
G+A per 90 minuten is ongeveer vergelijkbaar met Azarkan, maar hij heeft ongeveer de helft minder gespeeld. Die blessuregevoeligheid is natuurlijk wel een groot minpunt
Die jongen is wel echt een uitblinker in de KKD, maar denk dat Feyenoord net iets te hoog gegrepen is ja. Zie hem uiteindelijk wel bij de Utrechts en Heerenveens van deze wereld terechtkomen dus nog een jaar verhuren lijkt me niet heel onverstandig.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet zo in Azarkan eigenlijk.
quote:Op maandag 2 mei 2022 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
G+A per 90 minuten is ongeveer vergelijkbaar met Azarkan, maar hij heeft ongeveer de helft minder gespeeld. Die blessuregevoeligheid is natuurlijk wel een groot minpunt
Zowel Conteh als Azarkan kun je compleet afschrijven. Leuk voor een degradatiekandidaat.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet zo in Azarkan eigenlijk.
Nog een éénjarig contract, dus nog een jaar verhuren betekent dat ie niets meer op gaat leveren. Verlengen zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Die jongen is wel echt een uitblinker in de KKD, maar denk dat Feyenoord net iets te hoog gegrepen is ja. Zie hem uiteindelijk wel bij de Utrechts en Heerenveens van deze wereld terechtkomen dus nog een jaar verhuren lijkt me niet heel onverstandig.
Transfervrij de deur uit dus.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog een éénjarig contract, dus nog een jaar verhuren betekent dat ie niets meer op gaat leveren. Verlengen zie ik niet zo snel gebeuren.
Gewoon voor een paar ton verkopen dan maar
Ik mag hopen dat het een keer afgelopen is met spelers transfervrij de deur uit laten die nog een contract hebben. Wat een armoe was dat de afgelopen jarenquote:
Ja, wel sneu. Ook veel te laat afgegeven trouwens.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Deze kans van Sini gisteren.Holy shit.
[ afbeelding ]
Dat wachten was juist wel slim, daardoor kon die verdediger het gat niet meer dichten. Sini verneukt het echt volledig zelfquote:Op maandag 2 mei 2022 12:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, wel sneu. Ook veel te laat afgegeven trouwens.
Eens hoor. Al zet het natuurlijk ook weinig zoden aan de dijk als je voor al dat brandhout wél een paar ton krijgt. 1 goede superverkoop compenseert al die kleine dealtjes.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het een keer afgelopen is met spelers transfervrij de deur uit laten die nog een contract hebben. Wat een armoe was dat de afgelopen jaren
Had het idee dat die kans van Dessers kort daarna ook helemaal geen buitenspel was. (Werd uiteindelijk wel voor gevlagd.) Dat was ook dramatisch ingeschoten zeg.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat wachten was juist wel slim, daardoor kon die verdediger het gat niet meer dichten. Sini verneukt het echt volledig zelf
Of deze van Guus.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, wel sneu. Ook veel te laat afgegeven trouwens.
Even wachten was slim, maar hij kon minimaal 2 seconden eerder al. Door het lange wachten werd het volgens mij ook nog buitenspel.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat wachten was juist wel slim, daardoor kon die verdediger het gat niet meer dichten. Sini verneukt het echt volledig zelf
Dit is trouwens het hele seizoen al een beetje een ding, ondanks dat we nog redelijk wat scoren.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Had het idee dat die kans van Dessers kort daarna ook helemaal geen buitenspel was. (Werd uiteindelijk wel voor gevlagd.) Dat was ook dramatisch ingeschoten zeg.
Het rendement uit de gehaalde kansen is in de Conference League meer dan prima. Maar in de competitie had het inderdaad wel wat hoger uit mogen vallen, al zijn er ook wedstrijden geweest zoals Willem II uit waar wel bijna alles erin ging.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit is trouwens het hele seizoen al een beetje een ding, ondanks dat we nog redelijk wat scoren.
Het is structureel en absoluut geen pech. Simpelweg kwaliteit. Het is wel jammer want als Til dit soort kansen blijft missen valt een groot deel van zijn waarde ook wel een beetje weg.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het rendement uit de gehaalde kansen is in de Conference League meer dan prima. Maar in de competitie had het inderdaad wel wat hoger uit mogen vallen, al zijn er ook wedstrijden geweest zoals Willem II uit waar wel bijna alles erin ging.
Is trouwens ook een kwaliteit. Het oogt bij spelers als Nelson, Til, Dessers en Linssen vaak rommelig. Ballen moeten eerst nog onder controle worden gebracht of liggen niet goed voor het schot. Je kunt het moeilijk pech noemen.
Til maakt ze echt alleen als hij er tegenaan kan lopen lijkt het wel. Dit soort kansen miste hij ook al tegen Vitesse.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is structureel en absoluut geen pech. Simpelweg kwaliteit. Het is wel jammer want als Til dit soort kansen blijft missen valt een groot deel van zijn waarde ook wel een beetje weg.
Bassett stond er wel toen Geertruida voor de hattrick gingquote:Op maandag 2 mei 2022 13:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Til maakt ze echt alleen als hij er tegenaan kan lopen lijkt het wel. Dit soort kansen miste hij ook al tegen Vitesse.
Maarja hij komt wel altijd in die posities zeggen ze dan. (En dat is ook wel echt zo.) Het is toch maar de vraag of er spelers zijn die zo vaak in die spitspositie kunnen opduiken als hij. Bij Bassett heb ik dat in zijn spaarzame minuten in ieder geval nog niet echt gezien, heeft nog geen kans gehad in de minuten die hij gehad heeft.
Dat blijft een gok.
Ja je moet ook wel wat mazzel hebben dat je wordt aangespeeld natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bassett stond er wel toen Geertruida voor de hattrick ging
Wij keken ook.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit effect was wel echt genieten trouwens.Bal gaat vanuit de binnenkant van de paal naar buiten maar spint dan toch weer naar binnen.
[ afbeelding ]
Kan hij ook een penalty nemen?quote:Op maandag 2 mei 2022 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bassett heeft echt wel kwaliteiten hoor. Het lijkt haast wel of jullie zijn geweldige vrije trap tegen RKC Waalwijk alweer vergeten zijn. Guus Til heeft toch niet zoveel extra kwaliteiten dat we daar diep voor in de buidel moeten gaan tasten?
Maar het blijft een gok gezien zijn beperkte rendement in Amerika tot nu toe. En als alles goed gaat dan mogen we deze zomer ook wel een iets hogere standaard verwachten qua transfers. Vorige zomer was iedereen dik tevreden met de aankopen (begrijpelijk ook als je naar de situatie van toen kijkt) maar jongens als Nelson, Dessers en eigenlijk ook Til zijn niet echt top 2 Eredivisie-waardig.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bassett heeft echt wel kwaliteiten hoor. Het lijkt haast wel of jullie zijn geweldige vrije trap tegen RKC Waalwijk alweer vergeten zijn. Als Geertruida die bal gewoon afspeelt dan stond hij op een nette 1 goal in 45 minuten eredivisie voetbal. Guus Til heeft toch niet zoveel extra kwaliteiten dat we daar diep voor in de buidel moeten gaan tasten?
Je vindt hem goed genoeg voor concurrentie met de top 2 Ajax en PSV?quote:Op maandag 2 mei 2022 13:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als Dessers al niet goed genoeg is dan kunnen we de tent beter vandaag nog sluiten.
Zahavi en Haller komen van een andere planeet?quote:Op maandag 2 mei 2022 13:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je vindt hem goed genoeg voor concurrentie met de top 2 Ajax en PSV?
Niet elke speler hoeft "top 2 niveau" te zijn om top 2 te eindigen, kijk maar naar de keeper van PSVquote:Op maandag 2 mei 2022 13:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je vindt hem goed genoeg voor concurrentie met de top 2 Ajax en PSV?
Nouja daar heb je gelijk in, dat vind ik allebei ook helemaal niets. Maar mag toch aannemen dat ze daar ook wel betere vervangers gaan zoeken. Zahavi is oud en versleten.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zahavi en Haller komen van een andere planeet?
Haller heeft het wel laten zien op CL niveau. Groot verschil.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zahavi en Haller komen van een andere planeet?
Benfica en Besiktas zijn Europa League ploegen die in de CL terecht zijn gekomen omdat de overige clubs in hun land nog beroerder zijn.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Haller heeft het wel laten zien op CL niveau. Groot verschil.
Zahavi vind ik persoonlijk niet zoveel.
Nogmaals, ik vind ook dat Feyenoord de optie gewoon moet lichten maar ik houd ook hetzelfde dubbele gevoel als veel andere users hier. Hij heeft zichzelf bewezen in wedstrijden met veel ruimte maar laat ook zien moeizaam te scoren als je tegen gesloten verdedigingen moet spelen.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet elke speler hoeft "top 2 niveau" te zijn om top 2 te eindigen, kijk maar naar de keeper van PSV
Terecht punt hoor, ik vind het sowieso wel opvallend hoe weinig spitsen de laatste jaren scoren in de Eredivisie. (Terwijl vaak het tegendeel wordt beweerd in de pers.) Alle spitsen van Feyenoord, PSV en Ajax zouden op 20+ moeten staan natuurlijk, maar dat gebeurt maar zeer zelden.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Benfica en Besiktas zijn Europa League ploegen die in de CL terecht zijn gekomen omdat de overige clubs in hun land nog beroerder zijn.
Dat seizoen lag ie inderdaad op koers om er 20 te maken. Maar wel in een team dat veel meer de ruimte krijgt.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Terecht punt hoor, ik vind het sowieso wel opvallend hoe weinig spitsen de laatste jaren scoren in de Eredivisie. (Terwijl vaak het tegendeel wordt beweerd in de pers.) Alle spitsen van Feyenoord, PSV en Ajax zouden op 20+ moeten staan natuurlijk, maar dat gebeurt maar zeer zelden.
Dessers is zelf ook een keer topscorer geweest dus dat spreekt wel enigszins in zijn voordeel.
Volgens mij 1 goal met zijn hoofd dit seizoen, tegen Groningen thuis.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat seizoen lag ie inderdaad op koers om er 20 te maken. Maar wel in een team dat veel meer de ruimte krijgt.
Hij scoort nooit met het hoofd toch? Best gek voor een spits met zijn bouw
En die tegen Slavia natuurlijk, maar daarbij was in de wijde omtrek geen tegenstander te vindenquote:Op maandag 2 mei 2022 14:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij 1 goal met zijn hoofd dit seizoen, tegen Groningen thuis.
Oja natuurlijk. Was wel echt een knappe ja.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En die tegen Slavia natuurlijk, maar daarbij was in de wijde omtrek geen tegenstander te vinden
"Onderzoek". Ze claimen een specialist te zijn in het beoordelen van spelers en hun waarde volgens een bepaalde methode. Het is waarschijnlijk beter dan het natte vingerwerk van Transfermarkt.de, maar alsnog is het heel lastig te modelleren denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:27 schreef H.FR het volgende:
Volgens Frans onderzoek zijn Kokcu en Sini samen ca. 65mln waard. Ik zou ze wel verkopen voor dergelijke bedragen.
https://www.football-obse(...)/b5wp/2021/wp379/en/
Lijkt me ook niet hoor, maar voor een TD kan het wel helpen om met dit soort onderzoeken in de hand te onderhandelen. Een extra stuk onderhandelingsgereedschap als het ware.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Onderzoek". Ze claimen een specialist te zijn in het beoordelen van spelers en hun waarde volgens een bepaalde methode. Het is waarschijnlijk beter dan het natte vingerwerk van Transfermarkt.de, maar alsnog is het heel lastig te modelleren denk ik.
Zou fantastisch zijn, maar ik verwacht niet dat we dit soort bedragen gaan krijgen
Het blijft altijd wat de gek ervoor geeft, de meeste gekken zitten in Engeland maar deze site is wel erg optimistisch over de waardes van eredivisie spelers.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:27 schreef H.FR het volgende:
Volgens Frans onderzoek zijn Kokcu en Sini samen ca. 65mln waard. Ik zou ze wel verkopen voor dergelijke bedragen.
https://www.football-obse(...)/b5wp/2021/wp379/en/
Zandkastelen slopen!!quote:Op maandag 2 mei 2022 14:48 schreef Caland het volgende:
Feyenoorders krijgen in Marseille op de wedstrijddag een stuk strand toegewezen, inclusief bier en DJ's.
Niks mis mee.
Prima temperatuur ook wel, geen gedoe met lopen naar het stadion en dus meer ruimte voor bier. Dat gaat goed komenquote:Op maandag 2 mei 2022 14:48 schreef Caland het volgende:
Feyenoorders krijgen in Marseille op de wedstrijddag een stuk strand toegewezen, inclusief bier en DJ's.
Niks mis mee.
Ja ik ben nooit zo van de fanzones maar gezien ik er de hele woensdag ook al rondloop lijkt het me een prima alternatief (als het een beetje strak geregeld is).quote:Op maandag 2 mei 2022 14:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Prima temperatuur ook wel, geen gedoe met lopen naar het stadion en dus meer ruimte voor bier. Dat gaat goed komen
Het is heel simpel, een speler als Karlsson is nu niet 37 miljoen waard en zeker niet veel meer waard dan Sinisterra. Dat slaat nergens op. Het natte vingerwerk van Transfermarkt.de is toch accurater hoor, transferwaardes zijn toch 'wat de gek er voor geeft' en dat valt niet echt te modelleren.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Onderzoek". Ze claimen een specialist te zijn in het beoordelen van spelers en hun waarde volgens een bepaalde methode. Het is waarschijnlijk beter dan het natte vingerwerk van Transfermarkt.de, maar alsnog is het heel lastig te modelleren denk ik.
Zou fantastisch zijn, maar ik verwacht niet dat we dit soort bedragen gaan krijgen
Strak zullen de meesten daar wel staan ja.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ben nooit zo van de fanzones maar gezien ik er de hele woensdag ook al rondloop lijkt het me een prima alternatief (als het een beetje strak geregeld is).
Ik lees net dat hij wel wat voor ManU is, denk dat Erik wel andere dingen aan en in z'n hoofd heeft als het om ManU gaat.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is heel simpel, een speler als Karlsson is nu niet 37 miljoen waard en zeker niet veel meer waard dan Sinisterra. Dat slaat nergens op. Het natte vingerwerk van Transfermarkt.de is toch accurater hoor, transferwaardes zijn toch 'wat de gek er voor geeft' en dat valt niet echt te modelleren.
Denk wel dat de waarde van met name Malacia is geëxplodeerd deze week.
Het verschil is ook dat die waardes van Transfermarkt volledig losstaan van contractduur, terwijl dat bij CIES wel wordt meegenomen. Denk dat dat voor een deel de hoge waarde van Karlsson verklaart maar dat gaat natuurlijk geen enkele club neerleggen deze zomer.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is heel simpel, een speler als Karlsson is nu niet 37 miljoen waard en zeker niet veel meer waard dan Sinisterra. Dat slaat nergens op. Het natte vingerwerk van Transfermarkt.de is toch accurater hoor, transferwaardes zijn toch 'wat de gek er voor geeft' en dat valt niet echt te modelleren.
Denk wel dat de waarde van met name Malacia is geëxplodeerd deze week.
Contractduur speelt bij alle contracten die langer dan 1 jaar lopen toch een minimale rol? Alleen bij spelers als Senesi kost je dat veel geld als verkopende club.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het verschil is ook dat die waardes van Transfermarkt volledig losstaan van contractduur, terwijl dat bij CIES wel wordt meegenomen. Denk dat dat voor een deel de hoge waarde van Karlsson verklaart maar dat gaat natuurlijk geen enkele club neerleggen deze zomer.
Verder is het inderdaad wat de gek ervoor geeft in combinatie met de financiële situatie van de verkopende club. Wij zijn niet in de gelegenheid om een bod van 20-25 miljoen op Kökcü af te slaan ondanks z'n 3-jarige contract.
Het grootste verschil is tussen 0, 1 en 2 jaar uiteraard, maar als een speler nog een 2 jarig contract heeft is er wel enige druk om hem in de eerstvolgende transferperiode te verkopen. Als er niet heel veel concrete interesse is kan dat de prijs wel wat drukken tov 3+ jaar.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Contractduur speelt bij alle contracten die langer dan 1 jaar lopen toch een minimale rol? Alleen bij spelers als Senesi kost je dat veel geld als verkopende club.
Dat is zo ja. Ik ben trouwens nog steeds van mening dat Feyenoord deze zomer alle tickets moet verzilveren. Voor Malacia krijg je als je volgend jaar in de groepsfase EL eruit ligt echt nooit meer 20 miljoen. Zelfde geldt voor Kokcu en natuurlijk Senesi.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het grootste verschil is tussen 0, 1 en 2 jaar uiteraard, maar als een speler nog een 2 jarig contract heeft is er wel enige druk om hem in de eerstvolgende transferperiode te verkopen. Als er niet heel veel concrete interesse is kan dat de prijs wel wat drukken tov 3+ jaar.
Als je er volgend jaar in de groepsfase EL uit ligt en je wordt 3e kan je nog altijd de Conference League winnenquote:Op maandag 2 mei 2022 16:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is zo ja. Ik ben trouwens nog steeds van mening dat Feyenoord deze zomer alle tickets moet verzilveren. Voor Malacia krijg je als je volgend jaar in de groepsfase EL eruit ligt echt nooit meer 20 miljoen. Zelfde geldt voor Kokcu en natuurlijk Senesi.
Je moet je klep houdenquote:Op maandag 2 mei 2022 09:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Blijf met je vieze flikken van de OP af @:klaasweetalles
Dit is onjuistquote:Op maandag 2 mei 2022 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je moet je klep houden
Toen Fok opgericht was heb ik de allereerste Feyenoord topic op dit forum geopend
Het is dus fukking mijn topic en ik doe er mee wat ik wil
gesnopen?
denk dat ze toch wel een lesje "ijzer smeden als het heet is" geleerd hebben met Jorgensen maar als je er 2 voor de hoofdprijs verkoopt kan je misschien met die anderen wachtenquote:Op maandag 2 mei 2022 16:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je er volgend jaar in de groepsfase EL uit ligt en je wordt 3e kan je nog altijd de Conference League winnen
Senesi moet je nu gewoon verkopen inderdaad, die wordt volgende week 25 en is nauwelijks nog een talent te noemen. Malacia en Kökcü zijn een ander verhaal. Daar kan je ook een volgende transferwindow nog veel (meer?) geld aan verdienen (in het geval van Malacia mits je z'n contract verlengt). Als Senesi, Sinisterra en Malacia voor een enorm bedrag vertrekken sluit ik niet uit dat Kökcü blijft overigens.
Eens, ik denk ook dat er gewoon 3 of 4 verkocht gaan worden, maar als je met 1 wil wachten lijkt me Kökcü de beste kandidaat.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat ze toch wel een lesje "ijzer smeden als het heet is" geleerd hebben met Jorgensen maar als je er 2 voor de hoofdprijs verkoopt kan je misschien met die anderen wachten
Ik zou er zeker 3 verkopen. Bij Feyenoord is nooit iets zeker en het is puur aan die halve finale te danken dat je nu misschien wel 25 miljoen meer kunt pakken dan je had gekregen als je er al in de 8ste finale uit lag.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat ze toch wel een lesje "ijzer smeden als het heet is" geleerd hebben met Jorgensen maar als je er 2 voor de hoofdprijs verkoopt kan je misschien met die anderen wachten
Klopt, dit was operatie Dragoon, augustus 1944.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De invasie van Normandië is er niets bij.
Het wordt sowieso zwaar, momenteel vind ik Sinisterra en Senesi de beste/belangrijkste spelers van de ploeg en Kökcü en Malacia zijn ook heel belangrijke spelers voor wie we intern niemand hebben klaarstaan. Alle spelers op de bank zijn een flinke verzwakking voor wat er staat, uitgezonderd Nelson (Alireza/Walemark) en Til (Toornstra) en dat zijn nog huurspelers ook.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:50 schreef hhh38 het volgende:
Als Senesi, Sinisterra en Malacia voor een enorm bedrag vertrekken sluit ik niet uit dat Kökcü blijft overigens.
Hoewel ik echt fan ben van Sinisterra en hij het geweldig doet, denk ik bij hem wel echt dat dit het moment is om hem te verkopen. Heeft veel goeds laten zien in wedstrijden met een groot podium en op belangrijke momenten en hem nog een keer verlengen zal erg lastig zijn.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het wordt sowieso zwaar, momenteel vind ik Sinisterra en Senesi de beste/belangrijkste spelers van de ploeg en Kökcü en Malacia zijn ook heel belangrijke spelers voor wie we intern niemand hebben klaarstaan. Alle spelers op de bank zijn een flinke verzwakking voor wat er staat, uitgezonderd Nelson (Alireza/Walemark) en Til (Toornstra) en dat zijn nog huurspelers ook.
Zou bij Sinisterra en Kökcü in ieder geval heel hoog in de boom zitten, misschien wel te hoog. Tenzij ze zelf echt willen.
Ha Loekquote:Op maandag 2 mei 2022 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je moet je klep houden
Toen Fok opgericht was heb ik de allereerste Feyenoord topic op dit forum geopend
Het is dus fukking mijn topic en ik doe er mee wat ik wil
gesnopen?
Accepteren denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:22 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Wat moeten we hier nou weer van vinden?
Ik snap dat domme gezeik niet zo goedquote:Op maandag 2 mei 2022 18:22 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Interessant ik vraag me af he Feyenoord betaald die vier miljoen en opeens komt er een gekke club die zegt voor 12 miljoen nemen wij hem weer over dan mag dat toch?quote:Op maandag 2 mei 2022 18:22 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dat mag zeker. 12 miljoen lijkt me sterk, misschien als ie de laatste wedstrijden in de competitie ook nog 6 goals maaktquote:Op maandag 2 mei 2022 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Interessant ik vraag me af he Feyenoord betaald die vier miljoen en opeens komt er een gekke club die zegt voor 12 miljoen nemen wij hem weer over dan mag dat toch?
Prima natuurlijk, al kan ik me niet indenken dat er geen andere clubs geïnteresseerd zijn, en uiteraard meer te besteden hebben.quote:
Ohja, die was ik alweer vergetenquote:Op maandag 2 mei 2022 19:07 schreef Scrummie het volgende:
Wat is het toch verschrikkelijk zonde dat we een jaartje te vroeg die Disney docu hebben gedaan.
Ik wel, maar dit seizoen zou ik meerdere keren kunnen kijken. Vorig seizoen was een klote seizoen, en dan al dat corona gezeik eromheen, dus lege stadions, het gaat er veel over, etc, dat kijk je niet voor je plezier. Ook nog omdat je nu misschien ook wat bekender bent voor het Europese volk (die docu is in 383 talen nagesynchroniseerdquote:Op maandag 2 mei 2022 19:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ohja, die was ik alweer vergeten
Ook niet gekeken.
Als het weer om huur gaat zou het me niks verbazen als Til weer voor ons kiest.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima natuurlijk, al kan ik me niet indenken dat er geen andere clubs geïnteresseerd zijn, en uiteraard meer te besteden hebben.
Nog 1 jaar contract toch na dit seizoen?
Ja, nee, dat denk ik ook wel. Maar kan me niet voorstellen dat Spartak weer wil verhuren (als dat klopt van het 1 jaar contract nog).quote:Op maandag 2 mei 2022 19:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Als het weer om huur gaat zou het me niks verbazen als Til weer voor ons kiest.
Volgens mij heeft een speler ook altijd wel een zegje in het geheel.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima natuurlijk, al kan ik me niet indenken dat er geen andere clubs geïnteresseerd zijn, en uiteraard meer te besteden hebben.
Nog 1 jaar contract toch na dit seizoen?
Jawel, maar de bal ligt in eerste instantie toch bij de club?quote:Op maandag 2 mei 2022 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een speler ook altijd wel een zegje in het geheel.
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Als Liverpool 136 miljoen biedt en Guus weigert een krabbel te zetten kunnen die Russen toch fluiten naar de centenquote:Op maandag 2 mei 2022 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, maar de bal ligt in eerste instantie toch bij de club?
Dan is de kans groot dat Til 2025 niet haalt.....quote:Op maandag 2 mei 2022 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Als Liverpool 136 miljoen biedt en Guus weigert een krabbel te zetten kunnen die Russen toch fluiten naar de centen
Ja oke, dat klopt. Maar ik ga er niet vanuit dat Guus alleen maar naar Feyenoord wil als er clubs uit Engeland of Spanje komen. Tenzij de rol van Slot wel heel groot is.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Als Liverpool 136 miljoen biedt en Guus weigert een krabbel te zetten kunnen die Russen toch fluiten naar de centen
Dat zou ook nog kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:42 schreef Caland het volgende:
Verwacht overigens dat er helemaal geen geld naar Rusland mag, dus de kans lijkt me aanzienlijk dat het lukt
Hoezo....ik denk dat Feyenoord nu ook gewoon in termijnen aan het betalen is aan de Russen....quote:Op maandag 2 mei 2022 19:42 schreef Caland het volgende:
Verwacht overigens dat er helemaal geen geld naar Rusland mag, dus de kans lijkt me aanzienlijk dat het lukt
Feyenoord betaalt een klein deel van zijn salaris. Maar miljoenen in de vorm van transfersommen richting de vrienden van ome Vlad zie ik niet zo heel snel gebeuren klaassie.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoezo....ik denk dat Feyenoord nu ook gewoon in termijnen aan het betalen is aan de Russen....
Van vorig seizoen vond ik puur genot maar bij vlagen wel op de verkeerde manier. Vond het ergens ook wel mooi dat ze precies het rauwe coronajaar pakten, juist ook omdat het de dode sfeer die de tweede lockdown in zijn algemeen veroorzaakte goed in beeld brengt, alhoewel het daardoor ook wel pijn doet om het weer te herbeleven ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wel, maar dit seizoen zou ik meerdere keren kunnen kijken. Vorig seizoen was een klote seizoen, en dan al dat corona gezeik eromheen, dus lege stadions, het gaat er veel over, etc, dat kijk je niet voor je plezier. Ook nog omdat je nu misschien ook wat bekender bent voor het Europese volk (die docu is in 383 talen nagesynchroniseerd).
wat lul jequote:Op maandag 2 mei 2022 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord betaalt een klein deel van zijn salaris. Maar miljoenen in de vorm van transfersommen richting de vrienden van ome Vlad zie ik niet zo heel snel gebeuren klaassie.
quote:Bij Spartak staan Nederlanders Guus Til en Jorrit Hendrix nog tot 2024 onder contract. Van Kooperen begeleidt hen. De twee voetballers die momenteel op huurbasis spelen bij Feyenoord worden uitbetaald in roebels afkomstig van een Russische bank. Ongunstig, weet Van Kooperen. "Je kunt er niets aan doen. Er moet een oplossing komen."
Hendrix wordt ook komend seizoen gehuurd door Feyenoord. Til zal in juli terugkeren naar Moskou, als er niets verandert. "Er zijn veel clubs geïnteresseerd in Guus, omdat hij het fantastisch doet. Dus er zijn nogal wat opties." Sinds deze maand kunnen spelers uit de Russische en Oekraïense competitie hun contract bovendien eenzijdig stopzetten en tot 1 juli een nieuw onderkomen vinden. Wereldvoetbalbond FIFA wil met deze tijdelijke regelwijziging een mogelijkheid creëren voor spelers om de twee landen tijdelijk te ontvluchten. Als de oorlog aanhoudt, zal deze regeling verlengd worden, verwacht de Nederlandse zaakwaarnemer.
Afgelopen week werden Nederlandse clubs door de KNVB geïnformeerd over de mogelijkheid spelers uit Rusland of Oekraïne tijdelijk over te nemen. Tot 7 april krijgen ze de tijd om voetballers als David Neres (Shaktar Donesk) of Gyrano Kerk (Lokomotiv Moskou) kortstondig, tot 1 juli, te contracteren. Volgens Van Kooperen zullen weinig clubs hier gebruik van maken. Hij heeft geen aanwijzingen dat Nederlanders weg willen. "Als die jongens dat zouden willen, waren ze al gegaan."
Uitsluiting
Sinds de inval in Oekraïne groeit het verzet vanuit de voetbalwereld tegen het land van president Poetin. Onder andere de Champions League-finale werd weggehaald uit Sint Petersburg, miljoenencontracten met staatsbedrijf Gazprom werden opgezegd. Ook werden Russische clubs, waaronder Spartak, geweerd uit de Europese toernooien. "Door de sancties vanuit Europa worden vooral de rijken hard getroffen", concludeert Van Kooperen na zijn laatste bezoek aan Rusland.
Ja maar klaassie, ik verwacht dat er wel een verschil gaat zijn tussen gedeeltes van een salaris overnemen en daadwerkelijk spelers in Rusland kopen. Buiten dat het momenteel ook praktisch onmogelijk is om geld die kant op te krijgenquote:Op maandag 2 mei 2022 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat lul je
hij is toch gewoon gehuurd van de russen voor 1.5 miljoen per seizoen
Het lijkt me sterk dat Feyenoord dat bedrag in 1 keer heeft overgemaakt gebeurt zelden.
Dus hoe wordt de verdere betaling geregeld. Zijn er uitzonderingsregels enzovoorts
De feiten
[..]
Wat bedoel je?quote:Op maandag 2 mei 2022 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar klaassie, ik verwacht dat er wel een verschil gaat zijn tussen gedeeltes van een salaris overnemen en daadwerkelijk spelers in Rusland kopen. Buiten dat het momenteel ook praktisch onmogelijk is om geld die kant op te krijgen
quote:Feyenoord onderzoekt nieuwe Europese boete
De ‘UEFA Control, Ethics and Disciplinary Body’ heeft Feyenoord een geldboete opgelegd naar aanleiding van de uitwedstrijd in de kwartfinale van de UEFA Europa Conference League tegen Slavia Praag. Wegens het gooien van voorwerpen door supporters dient de club ¤ 28.125,- te betalen aan de UEFA.
Feyenoord beraadt zich over het instellen van beroep. De club vindt het teleurstellend dat de Europese voetbalbond het noodzakelijk vindt om opnieuw een boete uit te delen. In de ogen van Feyenoord verliep de wedstrijd in Praag zonder problemen en kan het uitbundig vieren van de doelpunten door de meegereisde supporters met de eigen selectie niet vertaald worden als het (kwaadwillig) gooien van voorwerpen, noch past daar een dusdanig boetebedrag bij.
‘De Feyenoord-aanhang heeft zich deze wedstrijd in onze ogen goed gedragen en heeft voor een mooie voetbalambiance in Praag gezorgd. Na een puike sfeeractie en verbale ondersteuning van het team zijn de doelpunten, en uiteindelijk de overwinning, uitbundig gevierd maar niet op een wijze die in strijd was met de veiligheidsregels naar onze mening’, aldus de woordvoerder van Feyenoord.
De club hoopt dat de supporters zich andermaal goed gedragen tijdens de komende uitwedstrijd tegen Olympique Marseille in de halve finale van de UEFA Europa Conference League.
https://www.fcupdate.nl/v(...)el-duel-galatasaray/quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:22 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Ken de beste man niet, ben benieuwd
https://www.transfermarkt(...)/schiedsrichter/4793quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:22 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Ken de beste man niet, ben benieuwd
gelukkig dit jaar weinig domme kaartenpakkersquote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)/schiedsrichter/4793
Een aardig kaartentrekkertje volgens mij
Die mist dan direct de finale toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig dit jaar weinig domme kaartenpakkers
malacia allicht
Bij sommige toernooien wordt dat toch gereset in de halve finale zodat spelers zich niet gaan inhouden ofzo? Weet alleen niet of dat hier ook zo is.quote:
Na de kwartfinale.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij sommige toernooien wordt dat toch gereset in de halve finale zodat spelers zich niet gaan inhouden ofzo? Weet alleen niet of dat hier ook zo is.
Denk dat ze helemaal niet hebben gekeken en gewoon de vakjes ‘vuurwerk’ ‘gooien met spullen’ en ‘trappen blokkeren’ automatisch afvinken bij Feyenoord.quote:
Dit keer niet eens vuurwerk of trappen, maar je biertje in de lucht gooien bij een doelpunt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat ze helemaal niet hebben gekeken en gewoon de vakjes ‘vuurwerk’ ‘gooien met spullen’ en ‘trappen blokkeren’ automatisch afvinken bij Feyenoord.
Na een Europese avond moet je gewoon je haren wassen, hoort erbij.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit keer niet eens vuurwerk of trappen, maar je biertje in de lucht gooien bij een doelpunt.
quote:Door de prijs te winnen kan Feyenoord de eerste club worden die alle - nog bestaande - drie de Europese hoofdprijzen in bezit heeft. Voor de Stadionclub zelf kan het überhaupt de vierde continentale finale worden. Alle drie de voorgaande finales werden winnend afgesloten. Om daar te komen moet echter eerst, na een zinderende heenwedstrijd, Olympique Marseille gevloerd worden.
wat ben jij een aanstellerquote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tering, als je dit zo leest dan jaagt de spanning toch wel door je lijf hoor. Zou uniek zijn.
[..]
De UEFA heeft weer een Turpin gestuurd om Feyenoord eruit te werken.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)/schiedsrichter/4793
Een aardig kaartentrekkertje volgens mij
Wiequote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:13 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Goed nieuws (denk ik), Van Persie nieuwe trainer O18?
Noem eens een jongenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wie
ik snap dit soort keuzes niet
Er zijn zoveel jongens die op een hoog niveau gespeeld hebben en een diploma hebben en die zo een functie bij feyenoord zouden willen en dan krijgen dit soort nobodys die functie
daar kijken die jonge jongens toch helemaal niet tegen op....die denken who the hell is hij
Bij Jaap kwam er tenminste echt iemand binnen inderdaadquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wie
Er zijn zoveel jongens die op een hoog niveau gespeeld hebben en een diploma hebben en die zo een functie bij feyenoord zouden willen en dan krijgen dit soort nobodys die functie
daar kijken die jonge jongens toch helemaal niet tegen op....die denken who the hell is hij
Melvin Boel staat bekend als supertrainerstalent?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:13 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Goed nieuws (denk ik), Van Persie nieuwe trainer O18?
Hij gebruikt in ieder geval moderne jeugdmethoden. Er was een tijdje een strijd gaande tussen de fossielen binnen de jeugdopleiding zoals Cor Adriaanse en wat meer innoverende types zoals Boel. Sinds de komst van Arnesen heeft die laatste groep de overhand gekregen en is hij al 2x gepromoveerd naar een hoger elftal. Ik denk dat hij goed aansluit bij Slot, maar ik zie O18 te weinig spelen om daar iets zinnigs over te zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Melvin Boel staat bekend als supertrainerstalent?
Cor is wel echt klaar ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij gebruikt in ieder geval moderne jeugdmethoden. Er was een tijdje een strijd gaande tussen de fossielen binnen de jeugdopleiding zoals Cor Adriaanse en wat meer innoverende types zoals Boel. Sinds de komst van Arnesen heeft die laatste groep de overhand gekregen en is hij al 2x gepromoveerd naar een hoger elftal. Ik denk dat hij goed aansluit bij Slot, maar ik zie O18 te weinig spelen om daar iets zinnigs over te zeggen.
ehahahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:23 schreef fetX het volgende:
Donderdag kun je voor 17,50 op het Stadhuisplein kijken. Ter info.
Ga je weer mooie foto's posten als Feyenoord die beker mee naar Rotterdam neemt Klaas?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ehahahaha
serieus
dat is dan een goede reden om gewoon thuis de tv aan te zetten
Ik zeg ook niet dat hij Slot II is, maar hij leunt niet op z'n spelerscarrière en hij speelt graag zeer aanvallend voetbal. Dat zijn wel 2 parallellen die niet elke jeugdtrainer heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Cor is wel echt klaar ja.Maar als ik zo het interview bekijk dan krijg ik er ook nog niet direct Slotvibes van. Misschien is het zijn Rotterdamse accent. Positief wel dat hij van innovatie houdt.
Alsof jij de afdeling af mag.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ehahahaha
serieus
dat is dan een goede reden om gewoon thuis de tv aan te zetten
Hij moet vandaag om half tien van zijn zogenaamde ‘bewaking’ de tv uit doen, dat wordt hooguit een helft meekijken.quote:
Vond dit wel een opmerkelijke. Als PSV het kan, kan Feyenoord het toch ook?quote:Op woensdag 4 mei 2022 07:47 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/pro/het(...)steel-van-35-miljoen
Over de Kuip/Feyenoord City, door Tom Knipping. Vind het maar een matig artikel.
quote:Pijnlijk voor Feyenoord is toch ook om te zien dat het Philips Stadion uit 1910 al 112 jaar uitstekend wordt onderhouden en gemoderniseerd. Daardoor staat nu midden in de stad een hedendaagse voetbaltempel die recht doet aan de historie en waarmee PSV tevens meer verdient dan Feyenoord met De Kuip.
Ja, die bal is al eens gespeeld. Stuur maar een DM op Twitter ter bevestigingquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wie
En, was het de échte zolderkamerautist?quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, die bal is al eens gespeeld. Stuur maar een DM op Twitter ter bevestiging.
Nog niks van gehoord dus ik denk van niet! Maar kan nog komen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En, was het de échte zolderkamerautist?
Dan wil ik graag even opmerken dat @ZKA een enorme zelfgeile debiel is.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog niks van gehoord dus ik denk van niet! Maar kan nog komen natuurlijk.
Inmiddels DM op Twitter binnen, bij deze bevestig ik dat ZKA ZKA is. En in dat geval; respect voor de zelfspot.
Anonieme held Uquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan wil ik graag even opmerken dat @:zka een enorme zelfgeile debiel is.
Uiteraard. 🥇quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Welkom op FOK!.
Kunnen we ook hier standaard een medaille verwachten bij elke scoop?
Het is vandaag woensdagquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Veel plezier vanavond. Ik gun Feyenoord een finale na een slopende en uitputtende verlenging en penalty serie.
It happened 🎉quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog niks van gehoord dus ik denk van niet! Maar kan nog komen natuurlijk.
Inmiddels DM op Twitter binnen, bij deze bevestig ik dat ZKA ZKA is. En in dat geval; respect voor de zelfspot.
Dat klopt. Mag ik dan niemand een plezierige avond wensen of wat?quote:
Oh ik dacht dat je het over de wedstrijd had, omdat je daar vervolgens ook op verdergaat.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat klopt. Mag ik dan niemand een plezierige avond wensen of wat?
@Calandquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:36 schreef ZKA het volgende:
[..]
Uiteraard. 🥇
Zit in Marseille, dus ik meld me later weer hier. Zijn er nog meerdere van het forum? Kom gerust effe babbeltje maken.
Hoe maakt mij eigenlijk niet zoveel uitquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Veel plezier vanavond. Ik gun Feyenoord een finale na een slopende en uitputtende verlenging en penalty serie.
vraag me toch af wat slopender is, verliezen in de 85e minuut of wat jij schetstquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Als we in de finale komen dan winnen we die beker ook.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben ook ergens een beetje bang dat als we doorgaan onze 100% score in Europese finales eraan gaatDat vind ik namelijk wel een toffe statistiek.
Niet dat ik hoop dat we verliezen morgen ofzo en we pakken die Cup gewoon toch wel, maar toch
Misschien gek, maar ik heb er wel vertrouwen in als we morgen uiteindelijk doorgaan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben ook ergens een beetje bang dat als we doorgaan onze 100% score in Europese finales eraan gaatDat vind ik namelijk wel een toffe statistiek.
Niet dat ik hoop dat we verliezen morgen ofzo en we pakken die Cup gewoon toch wel, maar toch
dus maar in 3 finales gestaan of vergeet ik een beker?quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja straks kom je tegenover Roma met Mourinho die dat voetbal van Slot compleet onschadelijk maakt en dan zit je met een verloren finale in het laagste Europese toernooiquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is echt achterlijk. Mensen die aan zo'n statistiek waarde hechten hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb geen concurrentiequote:Op woensdag 4 mei 2022 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje, nieuwe concurrentie voor klaas en pietje
quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:36 schreef ZKA het volgende:
[..]
Uiteraard. 🥇
Zit in Marseille, dus ik meld me later weer hier. Zijn er nog meerdere van het forum? Kom gerust effe babbeltje maken.
Slachtofferquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Typisch om gelijk het slachtoffer de schuld te geven
https://www.reddit.com/r/(...)ng_off_psg_merch_to/quote:
Precies!quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker dom die mening. Alsof "die joden" geen recht hebben om daar te zijn.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker dom om daar in je Ajax-shirtje te gaan staan provoceren.
Op 4 mei, kudos.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mensen die ajax supporters Joden noemen neem ik trouwens niet serieus.
En mensen die Ajax supporters neuzen noemen nemen we ook niet serieus.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mensen die ajax supporters Joden noemen neem ik trouwens niet serieus.
Iemand met een zwarte piet als UI kan beter niet beginnen over mensen serieus nemenquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En mensen die Ajax supporters neuzen noemen nemen we ook niet serieus.
Matige cancelpoging @Wereldgozerquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iemand met een zwarte piet als UI kan beter niet beginnen over mensen serieus nemen
Dit is een volwassen man mensen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:49 schreef Elan het volgende:
Het is @:maxi-mus de moraalridder, opgepast jongens! Opdat wij nooit vergeten
Dat vond ik een leuke toevalligheid ja, maar neemt niet weg dat volwassen mensen die het over dat soort zaken hebben ontzettend treurig zijn. (aan beide kanten trouwens)quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon Smouzen toch @:Helpmefok Je maakte een grapje toch over 4 mei?
Waarvan akte.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vond ik een leuke toevalligheid ja, maar neemt niet weg dat volwassen mensen die het over dat soort zaken hebben ontzettend treurig zijn. (aan beide kanten trouwens)
mee eensquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
Tijd voor de persco en een gezellig sfeertje. @:scrummie
Ik hoop het uiteraard niet, maar ergens altijd erg geestig als dit backfired.quote:
Niet heel dom om het vliegticket al geboekt te hebben. Er waren enorm goedkope vliegtickets te koop die nu niet meer beschikbaar zijnquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop het uiteraard niet, maar ergens altijd erg geestig als dit backfired.
Net als een tattoo nemen (wat sowieso voor proleten is) van een nog niet gespeeld kampioenschap.
Klopt ook, maar alsnog.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet heel dom om het vliegticket al geboekt te hebben. Er waren enorm goedkope vliegtickets te koop die nu niet meer beschikbaar zijn
Als wat backfired? Heel slim toch om alvast alles te boeken voor alsnog een lekker prijsje.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Net als een tattoo nemen (wat sowieso voor proleten is) van een nog niet gespeeld kampioenschap.
Ik was elders. Even terugkijken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
Tijd voor de persco en een gezellig sfeertje. @:scrummie
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:48 schreef Elan het volgende:
Gelachen om Drenthe in de voorbeschouwing CL. Wat een baas is dat toch
Beetje oude herinneringen ophalen uit die tijd samen met Wes. Hij genoot blijkbaar de voorkeur boven Marcelo als linksback maar hij wilde per se linksbuiten spelen waardoor hij uiteindelijk op een zijspoor terecht kwam. Hij weet het altijd leuk te brengen.quote:
Morgen vliegen naar Marseille, bier drinken, 90 hinderlijke minuten voetbal tussendoor (nou ja, of nog wat langer) en terug aan het bier hopelijk. Zin inquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:57 schreef Scrummie het volgende:
Prima persco.
Godsamme zin in man
Over 24 uur is het nog een paar minuten. Morgen gaat een verschrikkelijke kutdag worden.
Lekker hoor, geniet ervan ouwe reus.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Morgen vliegen naar Marseille, bier drinken, 90 hinderlijke minuten voetbal tussendoor (nou ja, of nog wat langer) en terug aan het bier hopelijk. Zin in
Mensen die niet twijfelen aan een goede afloop in dit soort 50/50 wedstrijden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij logisch, toen was je namelijk nog supporter van AZ.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Even de samenvatting van Feyenoord-Drita nog eens teruggekeken. Even vergeten wat voor brandhout Lerra Fer eigenlijk was.
Nog steeds maar die hebben echt een kutseizoen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij logisch, toen was je namelijk nog supporter van AZ.
Zoveel is er ook weer niet aan de hand. Kijk die beelden van OM tegen PAOK maar eens. Stukje Oekraïne in de binnenstad van Marseille .quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:39 schreef fetX het volgende:
Jammer dit. Ging zo goed in uitwedstrijden dit Europese seizoen (ja ja die graffiti). Hopen dat het hier bij blijft
Klopt ook wel, maar alsnog hoop ik dat het hier bij blijftquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoveel is er ook weer niet aan de hand. Kijk die beelden van OM tegen PAOK maar eens. Stukje Oekraïne in de binnenstad van Marseille .
Was wel enigszins te verwachten, het gaat bij Marseille echt al het hele seizoen compleet fout. Blijkt dus dat @Caland het fout had en een deel van de Feyenoorders zo dom is om de buiten het centrum de straatjes in te gaan, dan wordt het snel knokken ja.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:39 schreef fetX het volgende:
Jammer dit. Ging zo goed in uitwedstrijden dit Europese seizoen (ja ja die graffiti). Hopen dat het hier bij blijft
Dat vreselijk platte wijf stond ook bij "die provocerende Jood ( - @Elan)" de boel al op te hitsen.quote:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)t=&utm_term=20220420quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:04 schreef satecl het volgende:
Vreselijke beelden op Twitter van bebloede supporters die beroofd worden. Enge wereld.
Vanavond lekker koud biertje met kaasplankie en maatjes op de bank. Veel plezier allemaal!
Wat dat aangaat spelen we natuurlijk Champions League!quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:49 schreef Wotte het volgende:
Het zijn gelukkig wel onze meest beruchte supporters van Nederland. Je moet er niet aan denken dat die arme AZ hoolies die kant op moeten.
Volgens de verhalen gaat die Milik starten ja. Payet dan linksbuiten geloof ik.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Diep was toch die mokersnelle neger op rechts? Volgens de vermoedelijke opstelling die ik net voorbij zag komen staat die er niet in, dat zou wel lekker zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |