Dat is zo ja. Ik ben trouwens nog steeds van mening dat Feyenoord deze zomer alle tickets moet verzilveren. Voor Malacia krijg je als je volgend jaar in de groepsfase EL eruit ligt echt nooit meer 20 miljoen. Zelfde geldt voor Kokcu en natuurlijk Senesi.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het grootste verschil is tussen 0, 1 en 2 jaar uiteraard, maar als een speler nog een 2 jarig contract heeft is er wel enige druk om hem in de eerstvolgende transferperiode te verkopen. Als er niet heel veel concrete interesse is kan dat de prijs wel wat drukken tov 3+ jaar.
Als je er volgend jaar in de groepsfase EL uit ligt en je wordt 3e kan je nog altijd de Conference League winnenquote:Op maandag 2 mei 2022 16:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is zo ja. Ik ben trouwens nog steeds van mening dat Feyenoord deze zomer alle tickets moet verzilveren. Voor Malacia krijg je als je volgend jaar in de groepsfase EL eruit ligt echt nooit meer 20 miljoen. Zelfde geldt voor Kokcu en natuurlijk Senesi.
Je moet je klep houdenquote:Op maandag 2 mei 2022 09:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Blijf met je vieze flikken van de OP af @:klaasweetalles
Dit is onjuistquote:Op maandag 2 mei 2022 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je moet je klep houden
Toen Fok opgericht was heb ik de allereerste Feyenoord topic op dit forum geopend
Het is dus fukking mijn topic en ik doe er mee wat ik wil
gesnopen?
denk dat ze toch wel een lesje "ijzer smeden als het heet is" geleerd hebben met Jorgensen maar als je er 2 voor de hoofdprijs verkoopt kan je misschien met die anderen wachtenquote:Op maandag 2 mei 2022 16:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je er volgend jaar in de groepsfase EL uit ligt en je wordt 3e kan je nog altijd de Conference League winnen
Senesi moet je nu gewoon verkopen inderdaad, die wordt volgende week 25 en is nauwelijks nog een talent te noemen. Malacia en Kökcü zijn een ander verhaal. Daar kan je ook een volgende transferwindow nog veel (meer?) geld aan verdienen (in het geval van Malacia mits je z'n contract verlengt). Als Senesi, Sinisterra en Malacia voor een enorm bedrag vertrekken sluit ik niet uit dat Kökcü blijft overigens.
Eens, ik denk ook dat er gewoon 3 of 4 verkocht gaan worden, maar als je met 1 wil wachten lijkt me Kökcü de beste kandidaat.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat ze toch wel een lesje "ijzer smeden als het heet is" geleerd hebben met Jorgensen maar als je er 2 voor de hoofdprijs verkoopt kan je misschien met die anderen wachten
Ik zou er zeker 3 verkopen. Bij Feyenoord is nooit iets zeker en het is puur aan die halve finale te danken dat je nu misschien wel 25 miljoen meer kunt pakken dan je had gekregen als je er al in de 8ste finale uit lag.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat ze toch wel een lesje "ijzer smeden als het heet is" geleerd hebben met Jorgensen maar als je er 2 voor de hoofdprijs verkoopt kan je misschien met die anderen wachten
Klopt, dit was operatie Dragoon, augustus 1944.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De invasie van Normandië is er niets bij.
Het wordt sowieso zwaar, momenteel vind ik Sinisterra en Senesi de beste/belangrijkste spelers van de ploeg en Kökcü en Malacia zijn ook heel belangrijke spelers voor wie we intern niemand hebben klaarstaan. Alle spelers op de bank zijn een flinke verzwakking voor wat er staat, uitgezonderd Nelson (Alireza/Walemark) en Til (Toornstra) en dat zijn nog huurspelers ook.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:50 schreef hhh38 het volgende:
Als Senesi, Sinisterra en Malacia voor een enorm bedrag vertrekken sluit ik niet uit dat Kökcü blijft overigens.
Hoewel ik echt fan ben van Sinisterra en hij het geweldig doet, denk ik bij hem wel echt dat dit het moment is om hem te verkopen. Heeft veel goeds laten zien in wedstrijden met een groot podium en op belangrijke momenten en hem nog een keer verlengen zal erg lastig zijn.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het wordt sowieso zwaar, momenteel vind ik Sinisterra en Senesi de beste/belangrijkste spelers van de ploeg en Kökcü en Malacia zijn ook heel belangrijke spelers voor wie we intern niemand hebben klaarstaan. Alle spelers op de bank zijn een flinke verzwakking voor wat er staat, uitgezonderd Nelson (Alireza/Walemark) en Til (Toornstra) en dat zijn nog huurspelers ook.
Zou bij Sinisterra en Kökcü in ieder geval heel hoog in de boom zitten, misschien wel te hoog. Tenzij ze zelf echt willen.
Ha Loekquote:Op maandag 2 mei 2022 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je moet je klep houden
Toen Fok opgericht was heb ik de allereerste Feyenoord topic op dit forum geopend
Het is dus fukking mijn topic en ik doe er mee wat ik wil
gesnopen?
Accepteren denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:22 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Wat moeten we hier nou weer van vinden?
Ik snap dat domme gezeik niet zo goedquote:Op maandag 2 mei 2022 18:22 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Interessant ik vraag me af he Feyenoord betaald die vier miljoen en opeens komt er een gekke club die zegt voor 12 miljoen nemen wij hem weer over dan mag dat toch?quote:Op maandag 2 mei 2022 18:22 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dat mag zeker. 12 miljoen lijkt me sterk, misschien als ie de laatste wedstrijden in de competitie ook nog 6 goals maaktquote:Op maandag 2 mei 2022 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Interessant ik vraag me af he Feyenoord betaald die vier miljoen en opeens komt er een gekke club die zegt voor 12 miljoen nemen wij hem weer over dan mag dat toch?
Prima natuurlijk, al kan ik me niet indenken dat er geen andere clubs geïnteresseerd zijn, en uiteraard meer te besteden hebben.quote:
Ohja, die was ik alweer vergetenquote:Op maandag 2 mei 2022 19:07 schreef Scrummie het volgende:
Wat is het toch verschrikkelijk zonde dat we een jaartje te vroeg die Disney docu hebben gedaan.
Ik wel, maar dit seizoen zou ik meerdere keren kunnen kijken. Vorig seizoen was een klote seizoen, en dan al dat corona gezeik eromheen, dus lege stadions, het gaat er veel over, etc, dat kijk je niet voor je plezier. Ook nog omdat je nu misschien ook wat bekender bent voor het Europese volk (die docu is in 383 talen nagesynchroniseerdquote:Op maandag 2 mei 2022 19:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ohja, die was ik alweer vergeten
Ook niet gekeken.
Als het weer om huur gaat zou het me niks verbazen als Til weer voor ons kiest.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima natuurlijk, al kan ik me niet indenken dat er geen andere clubs geïnteresseerd zijn, en uiteraard meer te besteden hebben.
Nog 1 jaar contract toch na dit seizoen?
Ja, nee, dat denk ik ook wel. Maar kan me niet voorstellen dat Spartak weer wil verhuren (als dat klopt van het 1 jaar contract nog).quote:Op maandag 2 mei 2022 19:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Als het weer om huur gaat zou het me niks verbazen als Til weer voor ons kiest.
Volgens mij heeft een speler ook altijd wel een zegje in het geheel.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima natuurlijk, al kan ik me niet indenken dat er geen andere clubs geïnteresseerd zijn, en uiteraard meer te besteden hebben.
Nog 1 jaar contract toch na dit seizoen?
Jawel, maar de bal ligt in eerste instantie toch bij de club?quote:Op maandag 2 mei 2022 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een speler ook altijd wel een zegje in het geheel.
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Als Liverpool 136 miljoen biedt en Guus weigert een krabbel te zetten kunnen die Russen toch fluiten naar de centenquote:Op maandag 2 mei 2022 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, maar de bal ligt in eerste instantie toch bij de club?
Dan is de kans groot dat Til 2025 niet haalt.....quote:Op maandag 2 mei 2022 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Als Liverpool 136 miljoen biedt en Guus weigert een krabbel te zetten kunnen die Russen toch fluiten naar de centen
Ja oke, dat klopt. Maar ik ga er niet vanuit dat Guus alleen maar naar Feyenoord wil als er clubs uit Engeland of Spanje komen. Tenzij de rol van Slot wel heel groot is.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Als Liverpool 136 miljoen biedt en Guus weigert een krabbel te zetten kunnen die Russen toch fluiten naar de centen
Dat zou ook nog kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:42 schreef Caland het volgende:
Verwacht overigens dat er helemaal geen geld naar Rusland mag, dus de kans lijkt me aanzienlijk dat het lukt
Hoezo....ik denk dat Feyenoord nu ook gewoon in termijnen aan het betalen is aan de Russen....quote:Op maandag 2 mei 2022 19:42 schreef Caland het volgende:
Verwacht overigens dat er helemaal geen geld naar Rusland mag, dus de kans lijkt me aanzienlijk dat het lukt
Feyenoord betaalt een klein deel van zijn salaris. Maar miljoenen in de vorm van transfersommen richting de vrienden van ome Vlad zie ik niet zo heel snel gebeuren klaassie.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoezo....ik denk dat Feyenoord nu ook gewoon in termijnen aan het betalen is aan de Russen....
Van vorig seizoen vond ik puur genot maar bij vlagen wel op de verkeerde manier. Vond het ergens ook wel mooi dat ze precies het rauwe coronajaar pakten, juist ook omdat het de dode sfeer die de tweede lockdown in zijn algemeen veroorzaakte goed in beeld brengt, alhoewel het daardoor ook wel pijn doet om het weer te herbeleven ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wel, maar dit seizoen zou ik meerdere keren kunnen kijken. Vorig seizoen was een klote seizoen, en dan al dat corona gezeik eromheen, dus lege stadions, het gaat er veel over, etc, dat kijk je niet voor je plezier. Ook nog omdat je nu misschien ook wat bekender bent voor het Europese volk (die docu is in 383 talen nagesynchroniseerd).
wat lul jequote:Op maandag 2 mei 2022 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord betaalt een klein deel van zijn salaris. Maar miljoenen in de vorm van transfersommen richting de vrienden van ome Vlad zie ik niet zo heel snel gebeuren klaassie.
quote:Bij Spartak staan Nederlanders Guus Til en Jorrit Hendrix nog tot 2024 onder contract. Van Kooperen begeleidt hen. De twee voetballers die momenteel op huurbasis spelen bij Feyenoord worden uitbetaald in roebels afkomstig van een Russische bank. Ongunstig, weet Van Kooperen. "Je kunt er niets aan doen. Er moet een oplossing komen."
Hendrix wordt ook komend seizoen gehuurd door Feyenoord. Til zal in juli terugkeren naar Moskou, als er niets verandert. "Er zijn veel clubs geïnteresseerd in Guus, omdat hij het fantastisch doet. Dus er zijn nogal wat opties." Sinds deze maand kunnen spelers uit de Russische en Oekraïense competitie hun contract bovendien eenzijdig stopzetten en tot 1 juli een nieuw onderkomen vinden. Wereldvoetbalbond FIFA wil met deze tijdelijke regelwijziging een mogelijkheid creëren voor spelers om de twee landen tijdelijk te ontvluchten. Als de oorlog aanhoudt, zal deze regeling verlengd worden, verwacht de Nederlandse zaakwaarnemer.
Afgelopen week werden Nederlandse clubs door de KNVB geïnformeerd over de mogelijkheid spelers uit Rusland of Oekraïne tijdelijk over te nemen. Tot 7 april krijgen ze de tijd om voetballers als David Neres (Shaktar Donesk) of Gyrano Kerk (Lokomotiv Moskou) kortstondig, tot 1 juli, te contracteren. Volgens Van Kooperen zullen weinig clubs hier gebruik van maken. Hij heeft geen aanwijzingen dat Nederlanders weg willen. "Als die jongens dat zouden willen, waren ze al gegaan."
Uitsluiting
Sinds de inval in Oekraïne groeit het verzet vanuit de voetbalwereld tegen het land van president Poetin. Onder andere de Champions League-finale werd weggehaald uit Sint Petersburg, miljoenencontracten met staatsbedrijf Gazprom werden opgezegd. Ook werden Russische clubs, waaronder Spartak, geweerd uit de Europese toernooien. "Door de sancties vanuit Europa worden vooral de rijken hard getroffen", concludeert Van Kooperen na zijn laatste bezoek aan Rusland.
Ja maar klaassie, ik verwacht dat er wel een verschil gaat zijn tussen gedeeltes van een salaris overnemen en daadwerkelijk spelers in Rusland kopen. Buiten dat het momenteel ook praktisch onmogelijk is om geld die kant op te krijgenquote:Op maandag 2 mei 2022 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat lul je
hij is toch gewoon gehuurd van de russen voor 1.5 miljoen per seizoen
Het lijkt me sterk dat Feyenoord dat bedrag in 1 keer heeft overgemaakt gebeurt zelden.
Dus hoe wordt de verdere betaling geregeld. Zijn er uitzonderingsregels enzovoorts
De feiten
[..]
Wat bedoel je?quote:Op maandag 2 mei 2022 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar klaassie, ik verwacht dat er wel een verschil gaat zijn tussen gedeeltes van een salaris overnemen en daadwerkelijk spelers in Rusland kopen. Buiten dat het momenteel ook praktisch onmogelijk is om geld die kant op te krijgen
quote:Feyenoord onderzoekt nieuwe Europese boete
De ‘UEFA Control, Ethics and Disciplinary Body’ heeft Feyenoord een geldboete opgelegd naar aanleiding van de uitwedstrijd in de kwartfinale van de UEFA Europa Conference League tegen Slavia Praag. Wegens het gooien van voorwerpen door supporters dient de club ¤ 28.125,- te betalen aan de UEFA.
Feyenoord beraadt zich over het instellen van beroep. De club vindt het teleurstellend dat de Europese voetbalbond het noodzakelijk vindt om opnieuw een boete uit te delen. In de ogen van Feyenoord verliep de wedstrijd in Praag zonder problemen en kan het uitbundig vieren van de doelpunten door de meegereisde supporters met de eigen selectie niet vertaald worden als het (kwaadwillig) gooien van voorwerpen, noch past daar een dusdanig boetebedrag bij.
‘De Feyenoord-aanhang heeft zich deze wedstrijd in onze ogen goed gedragen en heeft voor een mooie voetbalambiance in Praag gezorgd. Na een puike sfeeractie en verbale ondersteuning van het team zijn de doelpunten, en uiteindelijk de overwinning, uitbundig gevierd maar niet op een wijze die in strijd was met de veiligheidsregels naar onze mening’, aldus de woordvoerder van Feyenoord.
De club hoopt dat de supporters zich andermaal goed gedragen tijdens de komende uitwedstrijd tegen Olympique Marseille in de halve finale van de UEFA Europa Conference League.
https://www.fcupdate.nl/v(...)el-duel-galatasaray/quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:22 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Ken de beste man niet, ben benieuwd
https://www.transfermarkt(...)/schiedsrichter/4793quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:22 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Ken de beste man niet, ben benieuwd
gelukkig dit jaar weinig domme kaartenpakkersquote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)/schiedsrichter/4793
Een aardig kaartentrekkertje volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |