Ik snap eigenlijk nog steeds niet waar die schulden vandaan komen. Ik dacht dat we na het kampioenschap en de inkomsten van de CL en de verkopen (Karsdorp, Kongolo etc) wel schoon schip hadden gemaakt. Heeft dat corona er zo ingehakt?quote:
Als je in 5 jaar geen speler voor een substantieel bedrag verkoopt kom je op een gegeven moment (altijd) wel weer in de financiële problemen, ja.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waar die schulden vandaan komen. Ik dacht dat we na het kampioenschap en de inkomsten van de CL en de verkopen (Karsdorp, Kongolo etc) wel schoon schip hadden gemaakt. Heeft dat corona er zo ingehakt?
Wat denk je dat sommige spelers als jaarinkomen hebbenquote:Op maandag 2 mei 2022 08:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waar die schulden vandaan komen. Ik dacht dat we na het kampioenschap en de inkomsten van de CL en de verkopen (Karsdorp, Kongolo etc) wel schoon schip hadden gemaakt. Heeft dat corona er zo ingehakt?
Andere invulling van het beleid wat meer op risico’s en waarde op het veld gebaseerd is, waardoor er niet altijd direct geld aanwezig is.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar in mijn ogen zou hij ook tweede spits moeten zijn als je hem neemt. Eerste spits moet echt een betere voor komen. Met Dessers en een Danilo kun je imo niet de competitie in. Da's echt te mager.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vind 4 miljoen nog steeds niet veel maar op basis van gisteren ga je dan toch weer wat twijfelen.
Hij maakt ze niet erg makkelijk in de Eredivisie. Als de ruimtes klein zijn dan oogt het allemaal struikelig en niet echt gecontroleerd.
Los van wat anderen al zeiden, er is ook ca. 30mln in de ontwikkeling van Feyenoord City gestoken.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Daar heeft de BVO (nog) niet zoveel last van gehad, dan heb je het over 'slechts' enkele miljoenen, of één Bozenik.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Los van wat anderen al zeiden, er is ook ca. 30mln in de ontwikkeling van Feyenoord City gestoken.
Eens. Maar die zal pas komen als er goed verkocht is.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is zo, maar in mijn ogen zou hij ook tweede spits moeten zijn als je hem neemt. Eerste spits moet echt een betere voor komen. Met Dessers en een Danilo kun je imo niet de competitie in. Da's echt te mager.
Niet voor plaats drie. Voor plaats twee mag je minimaal de helft van je elftal vervangen (waar geen geld voor is).quote:Op maandag 2 mei 2022 09:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is zo, maar in mijn ogen zou hij ook tweede spits moeten zijn als je hem neemt. Eerste spits moet echt een betere voor komen. Met Dessers en een Danilo kun je imo niet de competitie in. Da's echt te mager.
Leuk, maar hij steunt het Russische regime.quote:
Zo groot is dat verschil niet. Met meer dan 75 punten (wat dit seizoen nog haalbaar is) heb je meestal wel een 2e plaats in de Eredivisiequote:Op maandag 2 mei 2022 10:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Niet voor plaats drie. Voor plaats twee mag je minimaal de helft van je elftal vervangen (waar geen geld voor is).
Rot eens op.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Leuk, maar hij steunt het Russische regime.
Laat mij met rust, het is maandag. Vrijdag weer.quote:
Voor vier miljoen is Dessers mijns inziens een prima spits die ook nog eens geen aanpassingsperiode zal behoeven; hij kan er meteen staan.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vind 4 miljoen nog steeds niet veel maar op basis van gisteren ga je dan toch weer wat twijfelen.
Hij maakt ze niet erg makkelijk in de Eredivisie. Als de ruimtes klein zijn dan oogt het allemaal struikelig en niet echt gecontroleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |