Ik snap eigenlijk nog steeds niet waar die schulden vandaan komen. Ik dacht dat we na het kampioenschap en de inkomsten van de CL en de verkopen (Karsdorp, Kongolo etc) wel schoon schip hadden gemaakt. Heeft dat corona er zo ingehakt?quote:
Als je in 5 jaar geen speler voor een substantieel bedrag verkoopt kom je op een gegeven moment (altijd) wel weer in de financiële problemen, ja.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waar die schulden vandaan komen. Ik dacht dat we na het kampioenschap en de inkomsten van de CL en de verkopen (Karsdorp, Kongolo etc) wel schoon schip hadden gemaakt. Heeft dat corona er zo ingehakt?
Wat denk je dat sommige spelers als jaarinkomen hebbenquote:Op maandag 2 mei 2022 08:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waar die schulden vandaan komen. Ik dacht dat we na het kampioenschap en de inkomsten van de CL en de verkopen (Karsdorp, Kongolo etc) wel schoon schip hadden gemaakt. Heeft dat corona er zo ingehakt?
Andere invulling van het beleid wat meer op risico’s en waarde op het veld gebaseerd is, waardoor er niet altijd direct geld aanwezig is.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar in mijn ogen zou hij ook tweede spits moeten zijn als je hem neemt. Eerste spits moet echt een betere voor komen. Met Dessers en een Danilo kun je imo niet de competitie in. Da's echt te mager.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vind 4 miljoen nog steeds niet veel maar op basis van gisteren ga je dan toch weer wat twijfelen.
Hij maakt ze niet erg makkelijk in de Eredivisie. Als de ruimtes klein zijn dan oogt het allemaal struikelig en niet echt gecontroleerd.
Los van wat anderen al zeiden, er is ook ca. 30mln in de ontwikkeling van Feyenoord City gestoken.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Daar heeft de BVO (nog) niet zoveel last van gehad, dan heb je het over 'slechts' enkele miljoenen, of één Bozenik.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Los van wat anderen al zeiden, er is ook ca. 30mln in de ontwikkeling van Feyenoord City gestoken.
Eens. Maar die zal pas komen als er goed verkocht is.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is zo, maar in mijn ogen zou hij ook tweede spits moeten zijn als je hem neemt. Eerste spits moet echt een betere voor komen. Met Dessers en een Danilo kun je imo niet de competitie in. Da's echt te mager.
Niet voor plaats drie. Voor plaats twee mag je minimaal de helft van je elftal vervangen (waar geen geld voor is).quote:Op maandag 2 mei 2022 09:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is zo, maar in mijn ogen zou hij ook tweede spits moeten zijn als je hem neemt. Eerste spits moet echt een betere voor komen. Met Dessers en een Danilo kun je imo niet de competitie in. Da's echt te mager.
Leuk, maar hij steunt het Russische regime.quote:
Zo groot is dat verschil niet. Met meer dan 75 punten (wat dit seizoen nog haalbaar is) heb je meestal wel een 2e plaats in de Eredivisiequote:Op maandag 2 mei 2022 10:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Niet voor plaats drie. Voor plaats twee mag je minimaal de helft van je elftal vervangen (waar geen geld voor is).
Rot eens op.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Leuk, maar hij steunt het Russische regime.
Laat mij met rust, het is maandag. Vrijdag weer.quote:
Voor vier miljoen is Dessers mijns inziens een prima spits die ook nog eens geen aanpassingsperiode zal behoeven; hij kan er meteen staan.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vind 4 miljoen nog steeds niet veel maar op basis van gisteren ga je dan toch weer wat twijfelen.
Hij maakt ze niet erg makkelijk in de Eredivisie. Als de ruimtes klein zijn dan oogt het allemaal struikelig en niet echt gecontroleerd.
Tja, de laatste keer dat we zoveel geld hebben uitgegeven aan een spits, was... toen we Bozenik haalden.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:57 schreef hhh38 het volgende:
Die 4 miljoen voor Dessers moet je alleen doen als je hem als 1e spits ziet of als je hem meteen door kan verkopen voor 6+ miljoen. Voor een 2e spits is dat veel te veel geld.
Danilo zie ik totaal niet zitten. Dan liever een speler als Odgaard.
Tuurlijk kan dat wel, maar dan moet je goed scoutenquote:Op maandag 2 mei 2022 11:04 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Tja, de laatste keer dat we zoveel geld hebben uitgegeven aan een spits, was... toen we Bozenik haalden.
Vergeleken met hem is Dessers een wereldtopper.
Voor een paar miljoen haal je echt geen andere spits binnen die er ook in de Europa League (hoop ik) meteen staat.
Die Undav van Union in België die topscorer wordt kwam gratis van SV Meppenquote:Op maandag 2 mei 2022 11:08 schreef bbuddybb het volgende:
Het zou natuurlijk ideaal zijn als je een goede, jonge spits kunt kopen die je later voor veel kunt doorverkopen, maar of dat ook binnen het huidige budget past? Daar heb ik mijn twijfels over.
Uiteraard word ik graag aangenaam verrast.
nee is niet echt realistisch dat je een spits kan scouten voor een paar miljoen die er meteen staat in de Europa League, dan moet je echt het geluk hebben met een doorgebroken jeugdspelerquote:Op maandag 2 mei 2022 11:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel, maar dan moet je goed scouten
Danilo is denk ik wel beter dan Linssen maar dat is ook niet zo moeilijkquote:Op maandag 2 mei 2022 11:20 schreef Caland het volgende:
Dessers huren en een echt talent uit Engeland huren ofzo (ZOALS KWIEDETTI) huren zou ook best een goede optie zijn.
Als het maar geen Danilo wordt goftedomme.
Dat denk ik juist totaal niet eigenlijk.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Danilo is denk ik wel beter dan Linssen maar dat is ook niet zo moeilijk
we gaan het zien mocht hij komen maar denk eerder dat hij naar het buitenland gaatquote:Op maandag 2 mei 2022 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat denk ik juist totaal niet eigenlijk.
En ik vind Linssen nogal een kutspits.
Het verschil tussen Feyenoord en PSV zit ‘m dit seizoen voornamelijk voorin want achterin en op het middenveld is het wel gelijkwaardig (achterin vind ik Feyenoord eigenlijk sterker). Dat zie je ook gisteren weer, je mist zo ontzettend veel kansen.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Niet voor plaats drie. Voor plaats twee mag je minimaal de helft van je elftal vervangen (waar geen geld voor is).
Antonucci bleef nog een jaar bij Volendam indien eredivisie, dus dat is al zeker.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:36 schreef fetX het volgende:
Sowieso ook wel benieuwd wat er met spelers als Bozenik, Diemers, Antonucci, Conteh, Azarkan & Bannis gaat gebeuren.
Als je daar in totaal nog een miljoen of 2 voor kunt krijgen dan zie ik het toch wel zitten om Dessers te halen. Dit zijn geen spelers die allemaal 1 op 1 vervangen hoeven te worden.
Antonucci blijft sowieso bij Volendam, daar zat een clausule in het huurcontract dat bij promotie hij daar zou blijven.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:36 schreef fetX het volgende:
Sowieso ook wel benieuwd wat er met spelers als Bozenik, Diemers, Antonucci, Conteh, Azarkan & Bannis gaat gebeuren.
Als je daar in totaal nog een miljoen of 2 voor kunt krijgen dan zie ik het toch wel zitten om Dessers te halen. Dit zijn geen spelers die allemaal 1 op 1 vervangen hoeven te worden.
Conteh wil zelf graag blijven toch?quote:Op maandag 2 mei 2022 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Antonucci bleef nog een jaar bij Volendam indien eredivisie, dus dat is al zeker.
Bozenik, Conteh en Diemers zullen we afscheid van gaan nemen neem ik aan. Wellicht dat Azarkan nog aansluit bij de voorbereiding, misschien nog wel een optie om die te verhuren aan een eredivisieclub.
Bannis twijfel, of nog een jaar verhuren of ook exit.
https://www.rijnmond.nl/n(...)mannschaft-feyenoordquote:Zijn bijnaam luistert naar 'Sambaboy', maar het leek erop dat Christian Conteh vrijdagavond op de spreekwoordelijke brommer zat bij FC Dordrecht. Met twee assists en fraaie acties had de Feyenoord-huurling een belangrijk aandeel in de stunt tegen promovendus FC Volendam (3-2). De Ghanese Duitser geniet aan de Krommedijk, maar de buitenspeler wil graag voor zijn kans gaan in De Kuip.
Ah dat van Antonucci wist ik niet. Nou, dan gaan we die 2 miljoen voor die troep niet halenquote:Op maandag 2 mei 2022 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Antonucci bleef nog een jaar bij Volendam indien eredivisie, dus dat is al zeker.
Bozenik, Conteh en Diemers zullen we afscheid van gaan nemen neem ik aan. Wellicht dat Azarkan nog aansluit bij de voorbereiding, misschien nog wel een optie om die te verhuren aan een eredivisieclub.
Bannis twijfel, of nog een jaar verhuren of ook exit.
Kan die wel willen, maar die kan er volgens mij maar vrij weinig van.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Conteh wil zelf graag blijven toch?
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)mannschaft-feyenoord
G+A per 90 minuten is ongeveer vergelijkbaar met Azarkan, maar hij heeft ongeveer de helft minder gespeeld. Die blessuregevoeligheid is natuurlijk wel een groot minpuntquote:Op maandag 2 mei 2022 11:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan die wel willen, maar die kan er volgens mij maar vrij weinig van.
Ik geloof ook niet zo in Azarkan eigenlijk.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
G+A per 90 minuten is ongeveer vergelijkbaar met Azarkan, maar hij heeft ongeveer de helft minder gespeeld. Die blessuregevoeligheid is natuurlijk wel een groot minpunt
Die jongen is wel echt een uitblinker in de KKD, maar denk dat Feyenoord net iets te hoog gegrepen is ja. Zie hem uiteindelijk wel bij de Utrechts en Heerenveens van deze wereld terechtkomen dus nog een jaar verhuren lijkt me niet heel onverstandig.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet zo in Azarkan eigenlijk.
quote:Op maandag 2 mei 2022 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
G+A per 90 minuten is ongeveer vergelijkbaar met Azarkan, maar hij heeft ongeveer de helft minder gespeeld. Die blessuregevoeligheid is natuurlijk wel een groot minpunt
Zowel Conteh als Azarkan kun je compleet afschrijven. Leuk voor een degradatiekandidaat.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet zo in Azarkan eigenlijk.
Nog een éénjarig contract, dus nog een jaar verhuren betekent dat ie niets meer op gaat leveren. Verlengen zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Die jongen is wel echt een uitblinker in de KKD, maar denk dat Feyenoord net iets te hoog gegrepen is ja. Zie hem uiteindelijk wel bij de Utrechts en Heerenveens van deze wereld terechtkomen dus nog een jaar verhuren lijkt me niet heel onverstandig.
Transfervrij de deur uit dus.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog een éénjarig contract, dus nog een jaar verhuren betekent dat ie niets meer op gaat leveren. Verlengen zie ik niet zo snel gebeuren.
Gewoon voor een paar ton verkopen dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |