Iemand met een zwarte piet als UI kan beter niet beginnen over mensen serieus nemenquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En mensen die Ajax supporters neuzen noemen nemen we ook niet serieus.
Matige cancelpoging @Wereldgozerquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iemand met een zwarte piet als UI kan beter niet beginnen over mensen serieus nemen
Dit is een volwassen man mensen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:49 schreef Elan het volgende:
Het is @:maxi-mus de moraalridder, opgepast jongens! Opdat wij nooit vergeten
Dat vond ik een leuke toevalligheid ja, maar neemt niet weg dat volwassen mensen die het over dat soort zaken hebben ontzettend treurig zijn. (aan beide kanten trouwens)quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon Smouzen toch @:Helpmefok Je maakte een grapje toch over 4 mei?
Waarvan akte.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vond ik een leuke toevalligheid ja, maar neemt niet weg dat volwassen mensen die het over dat soort zaken hebben ontzettend treurig zijn. (aan beide kanten trouwens)
mee eensquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
Tijd voor de persco en een gezellig sfeertje. @:scrummie
Ik hoop het uiteraard niet, maar ergens altijd erg geestig als dit backfired.quote:
Niet heel dom om het vliegticket al geboekt te hebben. Er waren enorm goedkope vliegtickets te koop die nu niet meer beschikbaar zijnquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop het uiteraard niet, maar ergens altijd erg geestig als dit backfired.
Net als een tattoo nemen (wat sowieso voor proleten is) van een nog niet gespeeld kampioenschap.
Klopt ook, maar alsnog.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet heel dom om het vliegticket al geboekt te hebben. Er waren enorm goedkope vliegtickets te koop die nu niet meer beschikbaar zijn
Als wat backfired? Heel slim toch om alvast alles te boeken voor alsnog een lekker prijsje.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Net als een tattoo nemen (wat sowieso voor proleten is) van een nog niet gespeeld kampioenschap.
Ik was elders. Even terugkijken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
Tijd voor de persco en een gezellig sfeertje. @:scrummie
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:48 schreef Elan het volgende:
Gelachen om Drenthe in de voorbeschouwing CL. Wat een baas is dat toch
Beetje oude herinneringen ophalen uit die tijd samen met Wes. Hij genoot blijkbaar de voorkeur boven Marcelo als linksback maar hij wilde per se linksbuiten spelen waardoor hij uiteindelijk op een zijspoor terecht kwam. Hij weet het altijd leuk te brengen.quote:
Morgen vliegen naar Marseille, bier drinken, 90 hinderlijke minuten voetbal tussendoor (nou ja, of nog wat langer) en terug aan het bier hopelijk. Zin inquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:57 schreef Scrummie het volgende:
Prima persco.
Godsamme zin in man
Over 24 uur is het nog een paar minuten. Morgen gaat een verschrikkelijke kutdag worden.
Lekker hoor, geniet ervan ouwe reus.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Morgen vliegen naar Marseille, bier drinken, 90 hinderlijke minuten voetbal tussendoor (nou ja, of nog wat langer) en terug aan het bier hopelijk. Zin in
Mensen die niet twijfelen aan een goede afloop in dit soort 50/50 wedstrijden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij logisch, toen was je namelijk nog supporter van AZ.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Even de samenvatting van Feyenoord-Drita nog eens teruggekeken. Even vergeten wat voor brandhout Lerra Fer eigenlijk was.
Nog steeds maar die hebben echt een kutseizoen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij logisch, toen was je namelijk nog supporter van AZ.
Zoveel is er ook weer niet aan de hand. Kijk die beelden van OM tegen PAOK maar eens. Stukje Oekraïne in de binnenstad van Marseille .quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:39 schreef fetX het volgende:
Jammer dit. Ging zo goed in uitwedstrijden dit Europese seizoen (ja ja die graffiti). Hopen dat het hier bij blijft
Klopt ook wel, maar alsnog hoop ik dat het hier bij blijftquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoveel is er ook weer niet aan de hand. Kijk die beelden van OM tegen PAOK maar eens. Stukje Oekraïne in de binnenstad van Marseille .
Was wel enigszins te verwachten, het gaat bij Marseille echt al het hele seizoen compleet fout. Blijkt dus dat @Caland het fout had en een deel van de Feyenoorders zo dom is om de buiten het centrum de straatjes in te gaan, dan wordt het snel knokken ja.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:39 schreef fetX het volgende:
Jammer dit. Ging zo goed in uitwedstrijden dit Europese seizoen (ja ja die graffiti). Hopen dat het hier bij blijft
Dat vreselijk platte wijf stond ook bij "die provocerende Jood ( - @Elan)" de boel al op te hitsen.quote:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)t=&utm_term=20220420quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:04 schreef satecl het volgende:
Vreselijke beelden op Twitter van bebloede supporters die beroofd worden. Enge wereld.
Vanavond lekker koud biertje met kaasplankie en maatjes op de bank. Veel plezier allemaal!
Wat dat aangaat spelen we natuurlijk Champions League!quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:49 schreef Wotte het volgende:
Het zijn gelukkig wel onze meest beruchte supporters van Nederland. Je moet er niet aan denken dat die arme AZ hoolies die kant op moeten.
Volgens de verhalen gaat die Milik starten ja. Payet dan linksbuiten geloof ik.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Diep was toch die mokersnelle neger op rechts? Volgens de vermoedelijke opstelling die ik net voorbij zag komen staat die er niet in, dat zou wel lekker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |