Die mist dan direct de finale toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig dit jaar weinig domme kaartenpakkers
malacia allicht
Bij sommige toernooien wordt dat toch gereset in de halve finale zodat spelers zich niet gaan inhouden ofzo? Weet alleen niet of dat hier ook zo is.quote:
Na de kwartfinale.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij sommige toernooien wordt dat toch gereset in de halve finale zodat spelers zich niet gaan inhouden ofzo? Weet alleen niet of dat hier ook zo is.
Denk dat ze helemaal niet hebben gekeken en gewoon de vakjes ‘vuurwerk’ ‘gooien met spullen’ en ‘trappen blokkeren’ automatisch afvinken bij Feyenoord.quote:
Dit keer niet eens vuurwerk of trappen, maar je biertje in de lucht gooien bij een doelpunt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat ze helemaal niet hebben gekeken en gewoon de vakjes ‘vuurwerk’ ‘gooien met spullen’ en ‘trappen blokkeren’ automatisch afvinken bij Feyenoord.
Na een Europese avond moet je gewoon je haren wassen, hoort erbij.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit keer niet eens vuurwerk of trappen, maar je biertje in de lucht gooien bij een doelpunt.
quote:Door de prijs te winnen kan Feyenoord de eerste club worden die alle - nog bestaande - drie de Europese hoofdprijzen in bezit heeft. Voor de Stadionclub zelf kan het überhaupt de vierde continentale finale worden. Alle drie de voorgaande finales werden winnend afgesloten. Om daar te komen moet echter eerst, na een zinderende heenwedstrijd, Olympique Marseille gevloerd worden.
wat ben jij een aanstellerquote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tering, als je dit zo leest dan jaagt de spanning toch wel door je lijf hoor. Zou uniek zijn.
[..]
De UEFA heeft weer een Turpin gestuurd om Feyenoord eruit te werken.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)/schiedsrichter/4793
Een aardig kaartentrekkertje volgens mij
Wiequote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:13 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Goed nieuws (denk ik), Van Persie nieuwe trainer O18?
Noem eens een jongenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wie
ik snap dit soort keuzes niet
Er zijn zoveel jongens die op een hoog niveau gespeeld hebben en een diploma hebben en die zo een functie bij feyenoord zouden willen en dan krijgen dit soort nobodys die functie
daar kijken die jonge jongens toch helemaal niet tegen op....die denken who the hell is hij
Bij Jaap kwam er tenminste echt iemand binnen inderdaadquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wie
ik snap dit soort keuzes niet
Er zijn zoveel jongens die op een hoog niveau gespeeld hebben en een diploma hebben en die zo een functie bij feyenoord zouden willen en dan krijgen dit soort nobodys die functie
daar kijken die jonge jongens toch helemaal niet tegen op....die denken who the hell is hij
Melvin Boel staat bekend als supertrainerstalent?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:13 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Goed nieuws (denk ik), Van Persie nieuwe trainer O18?
Hij gebruikt in ieder geval moderne jeugdmethoden. Er was een tijdje een strijd gaande tussen de fossielen binnen de jeugdopleiding zoals Cor Adriaanse en wat meer innoverende types zoals Boel. Sinds de komst van Arnesen heeft die laatste groep de overhand gekregen en is hij al 2x gepromoveerd naar een hoger elftal. Ik denk dat hij goed aansluit bij Slot, maar ik zie O18 te weinig spelen om daar iets zinnigs over te zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Melvin Boel staat bekend als supertrainerstalent?
Cor is wel echt klaar ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij gebruikt in ieder geval moderne jeugdmethoden. Er was een tijdje een strijd gaande tussen de fossielen binnen de jeugdopleiding zoals Cor Adriaanse en wat meer innoverende types zoals Boel. Sinds de komst van Arnesen heeft die laatste groep de overhand gekregen en is hij al 2x gepromoveerd naar een hoger elftal. Ik denk dat hij goed aansluit bij Slot, maar ik zie O18 te weinig spelen om daar iets zinnigs over te zeggen.
ehahahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:23 schreef fetX het volgende:
Donderdag kun je voor 17,50 op het Stadhuisplein kijken. Ter info.
Ga je weer mooie foto's posten als Feyenoord die beker mee naar Rotterdam neemt Klaas?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ehahahaha
serieus
dat is dan een goede reden om gewoon thuis de tv aan te zetten
Ik zeg ook niet dat hij Slot II is, maar hij leunt niet op z'n spelerscarrière en hij speelt graag zeer aanvallend voetbal. Dat zijn wel 2 parallellen die niet elke jeugdtrainer heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Cor is wel echt klaar ja.Maar als ik zo het interview bekijk dan krijg ik er ook nog niet direct Slotvibes van. Misschien is het zijn Rotterdamse accent. Positief wel dat hij van innovatie houdt.
Alsof jij de afdeling af mag.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ehahahaha
serieus
dat is dan een goede reden om gewoon thuis de tv aan te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |