Uiteraard. 🥇quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Welkom op FOK!.
Kunnen we ook hier standaard een medaille verwachten bij elke scoop?
Het is vandaag woensdagquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Veel plezier vanavond. Ik gun Feyenoord een finale na een slopende en uitputtende verlenging en penalty serie.
It happened 🎉quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog niks van gehoord dus ik denk van niet! Maar kan nog komen natuurlijk.
Inmiddels DM op Twitter binnen, bij deze bevestig ik dat ZKA ZKA is. En in dat geval; respect voor de zelfspot.
Dat klopt. Mag ik dan niemand een plezierige avond wensen of wat?quote:
Oh ik dacht dat je het over de wedstrijd had, omdat je daar vervolgens ook op verdergaat.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat klopt. Mag ik dan niemand een plezierige avond wensen of wat?
@Calandquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:36 schreef ZKA het volgende:
[..]
Uiteraard. 🥇
Zit in Marseille, dus ik meld me later weer hier. Zijn er nog meerdere van het forum? Kom gerust effe babbeltje maken.
Hoe maakt mij eigenlijk niet zoveel uitquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Veel plezier vanavond. Ik gun Feyenoord een finale na een slopende en uitputtende verlenging en penalty serie.
vraag me toch af wat slopender is, verliezen in de 85e minuut of wat jij schetstquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Als we in de finale komen dan winnen we die beker ook.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben ook ergens een beetje bang dat als we doorgaan onze 100% score in Europese finales eraan gaatDat vind ik namelijk wel een toffe statistiek.
Niet dat ik hoop dat we verliezen morgen ofzo en we pakken die Cup gewoon toch wel, maar toch
Misschien gek, maar ik heb er wel vertrouwen in als we morgen uiteindelijk doorgaan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben ook ergens een beetje bang dat als we doorgaan onze 100% score in Europese finales eraan gaatDat vind ik namelijk wel een toffe statistiek.
Niet dat ik hoop dat we verliezen morgen ofzo en we pakken die Cup gewoon toch wel, maar toch
dus maar in 3 finales gestaan of vergeet ik een beker?quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja straks kom je tegenover Roma met Mourinho die dat voetbal van Slot compleet onschadelijk maakt en dan zit je met een verloren finale in het laagste Europese toernooiquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is echt achterlijk. Mensen die aan zo'n statistiek waarde hechten hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb geen concurrentiequote:Op woensdag 4 mei 2022 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje, nieuwe concurrentie voor klaas en pietje
quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:36 schreef ZKA het volgende:
[..]
Uiteraard. 🥇
Zit in Marseille, dus ik meld me later weer hier. Zijn er nog meerdere van het forum? Kom gerust effe babbeltje maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |