Vond dit wel een opmerkelijke. Als PSV het kan, kan Feyenoord het toch ook?quote:Op woensdag 4 mei 2022 07:47 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/pro/het(...)steel-van-35-miljoen
Over de Kuip/Feyenoord City, door Tom Knipping. Vind het maar een matig artikel.
quote:Pijnlijk voor Feyenoord is toch ook om te zien dat het Philips Stadion uit 1910 al 112 jaar uitstekend wordt onderhouden en gemoderniseerd. Daardoor staat nu midden in de stad een hedendaagse voetbaltempel die recht doet aan de historie en waarmee PSV tevens meer verdient dan Feyenoord met De Kuip.
Ja, die bal is al eens gespeeld. Stuur maar een DM op Twitter ter bevestigingquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wie
ik snap dit soort keuzes niet
Er zijn zoveel jongens die op een hoog niveau gespeeld hebben en een diploma hebben en die zo een functie bij feyenoord zouden willen en dan krijgen dit soort nobodys die functie
daar kijken die jonge jongens toch helemaal niet tegen op....die denken who the hell is hij
En, was het de échte zolderkamerautist?quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, die bal is al eens gespeeld. Stuur maar een DM op Twitter ter bevestiging.
Nog niks van gehoord dus ik denk van niet! Maar kan nog komen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En, was het de échte zolderkamerautist?
Dan wil ik graag even opmerken dat @ZKA een enorme zelfgeile debiel is.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog niks van gehoord dus ik denk van niet! Maar kan nog komen natuurlijk.
Inmiddels DM op Twitter binnen, bij deze bevestig ik dat ZKA ZKA is. En in dat geval; respect voor de zelfspot.
Anonieme held Uquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan wil ik graag even opmerken dat @:zka een enorme zelfgeile debiel is.
Uiteraard. 🥇quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Welkom op FOK!.
Kunnen we ook hier standaard een medaille verwachten bij elke scoop?
Het is vandaag woensdagquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Veel plezier vanavond. Ik gun Feyenoord een finale na een slopende en uitputtende verlenging en penalty serie.
It happened 🎉quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog niks van gehoord dus ik denk van niet! Maar kan nog komen natuurlijk.
Inmiddels DM op Twitter binnen, bij deze bevestig ik dat ZKA ZKA is. En in dat geval; respect voor de zelfspot.
Dat klopt. Mag ik dan niemand een plezierige avond wensen of wat?quote:
Oh ik dacht dat je het over de wedstrijd had, omdat je daar vervolgens ook op verdergaat.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat klopt. Mag ik dan niemand een plezierige avond wensen of wat?
@Calandquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:36 schreef ZKA het volgende:
[..]
Uiteraard. 🥇
Zit in Marseille, dus ik meld me later weer hier. Zijn er nog meerdere van het forum? Kom gerust effe babbeltje maken.
Hoe maakt mij eigenlijk niet zoveel uitquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Veel plezier vanavond. Ik gun Feyenoord een finale na een slopende en uitputtende verlenging en penalty serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |