we zullen het nooit weten, wat mij betreft heb je nooit genoeg goeie voetballersquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en dan? Ik bedoel ja hij is beter dan Frenkie, maar nou ook weer niet dusdanig dat we een Modric echt missen in het NL-elftal.
Om het weer op Feyenoord te houden, zo mooi als dit wordt het in ieder geval nooit meer. Ook al zouden veel van die spelers nu niet meer goed meekomen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
we zullen het nooit weten, wat mij betreft heb je nooit genoeg goeie voetballers
Maar wat is je punt nu dan exact?quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar Modric is dan ook van dezelfde lichting in feite. Die schelen 2 jaar.
Dat de topspelers vroeger (en dan heb ik het over de generaties die tot en met 2005-2010 ongeveer zijn doorgebroken) beter waren dan ze nu zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Maar wat is je punt nu dan exact?
'Vroeger waren toppers veel technischer' lijkt me iig niet meer vol te houden dan.
zijn er echt wel, alleen in NL momenteel nietquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat de topspelers vroeger (en dan heb ik het over de generaties die tot en met 2005-2010 ongeveer zijn doorgebroken) beter waren dan ze nu zijn.
Vanaf 2010 vind ik het veel hypes maar weinig echt doorgebroken supersterren.
Schei uit hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat de topspelers vroeger (en dan heb ik het over de generaties die tot en met 2005-2010 ongeveer zijn doorgebroken) beter waren dan ze nu zijn.
Alsof het topic niet al genoeg vervuild is.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:00 schreef Zipportal het volgende:
Lee Euromast en Orgel Joke allen. @:de_kraam @:lenny_leonard
Gelachen om Gommersquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:00 schreef Zipportal het volgende:
Lee Euromast en Orgel Joke allen. @:de_kraam @:lenny_leonard
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:42 schreef GGMM het volgende:
Ik wens mijn Feyenoord-vrienden enorm veel succes vanavondIk gun het jullie van harte, maak er een mooie avond van!
Probleem is voornamelijk dat het 10 jaar lang enkel over Messi en Ronaldo ging.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
dat kan morgen andersom zijnquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heel dit topic weer vervuild.
En dat op zo'n mooie dag.
Nee hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik de enige die vandaag gewoon wel op kantoor zit, maar geen fuck gedaan krijgt van de spanning?
Bron?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:07 schreef Elan het volgende:
Hoop dat er geen doden vallen, die gekke 'Fransen' lopen terrassen af te struinen met messen op zoek naar Feyenoorders
Dat soort cowboyverhalen neem ik niet zo serieusquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:07 schreef Elan het volgende:
Hoop dat er geen doden vallen, die gekke 'Fransen' lopen terrassen af te struinen met messen op zoek naar Feyenoorders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |