Lazer op man, Feyenoord zit in ons bloed en niet in dat van jou.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is een beetje simpele psychologie maar dat is het van @:tweedeklum ("wij zijn Feyenoord, dus dat gaat vaak fout") natuurlijk net zo goed.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lazer op man, Feyenoord zit in ons bloed en niet in dat van jou.
zolang JC schalen als prijzen beschouwd worden win je er gewoon te weinigquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoezo,
Dat zijn beide clubs die prijzen bij elkaar kopen
Alles draait om geld
De vier clubs die in halve finale in de CL stonden was gewoon heel logische
Feyenoord moet met weinig middelen iets bereiken. Dus is het logische dat je niet zoveel prijzen wint.
Gio bracht relatief veel prijzen binnen.
Genant ditquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lazer op man, Feyenoord zit in ons bloed en niet in dat van jou.
Ah de hoofdzuiger is er ook.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang JC schalen als prijzen beschouwd worden win je er gewoon te weinig
Laten we het feestelijk houdenquote:
Vond ik persoonlijk wel heel mooiquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mijn club, de parel van Zuid, de mooiste van de wereld. Als ik 1 ding geleerd heb, in 40 jaar in de liefde die Feyenoord heet, dat er geen zekerheden bij deze club zijn. Dat is een zegen en een vloek tegelijkertijd.
Helemaal eens Klaas, de statistieken spreken voor zich. En in Amsterdam zullen ze nooit meer die gouden beker en schaal winnen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Feyenoord staat gewoon op nummer 15 allertijden
Hoeveel clubs zijn er in Europa?
Feyenoord is gewoon een hele grote europese club volgens de keiharde cijfers
https://www.transfermarkt(...)ereineuefa/statistik
Feyenoord is ook een mooie club, bijna de mooiste van het land maar het ging me meer om de onzin die een ander postte dat een goed resultaat van 40-45 jaar geleden helpt om vandaag te winnenquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Feyenoord staat gewoon op nummer 15 allertijden
Hoeveel clubs zijn er in Europa?
Feyenoord is gewoon een hele grote europese club volgens de keiharde cijfers
https://www.transfermarkt(...)ereineuefa/statistik
Daar ligt elke Ajacied nog elke nacht wakker van.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Helemaal eens Klaas, de statistieken spreken voor zich. En in Amsterdam zullen ze nooit meer die gouden beker en schaal winnen.
[ afbeelding ]
Een club die zo weinig financiele middelen heeft kan in principe niet veel prijzen winnen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord is ook een mooie club, bijna de mooiste van het land maar het ging me meer om de onzin die een ander postte dat een goed resultaat van 40-45 jaar geleden helpt om vandaag te winnen
Ach wat voorpret is toch leuk?quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:44 schreef hhh38 het volgende:
De kwaliteit van dit topic kent een omgekeerd evenredig verband met de prestaties van Feyenoord dit seizoen
Sinds Feyenoord het heel aardig doet komt er juist steeds meer troep op af.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:44 schreef hhh38 het volgende:
De kwaliteit van dit topic kent een omgekeerd evenredig verband met de prestaties van Feyenoord dit seizoen
Dat denk ik niet. Tegelijkertijd denk ik wel dat Feyenoord-fans vele malen blijer zijn met zo'n schaaltje dan Ajax-fans. Na die titel van 2011 worden die titels toch ook altijd vrij lauwtjes gevierd in Amsterdam.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ligt elke Ajacied nog elke nacht wakker van.
wat een gelul, Feyenoord was ooit de rijkste club van Europaquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Een club die zo weinig financiele middelen heeft kan in principe niet veel prijzen winnen.
Feyenoord is eigenlijk altijd een club geweest met weinig financiele middelen,
Dat feyenoord zoveel prijzen gewonnen heeft is een wonder en door krachten van bovenaf. (supporters)
Ben er nog steeds niet achter of dit een mythe is. Dat staat af en toe in een voetbalboek maar volgens mij is het nooit aangetoond.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een gelul, Feyenoord was ooit de rijkste club van Europa
whahahahahahaquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een gelul, Feyenoord was ooit de rijkste club van Europa
De beker vind ik nog wel leuk en charme hebben, maar die JC schaal kan me echt gestolen worden. Flop prijs (maar wel een prijs).quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Tegelijkertijd denk ik wel dat Feyenoord-fans vele malen blijer zijn met zo'n schaaltje dan Ajax-fans. Na die titel van 2011 worden die titels toch ook altijd vrij lauwtjes gevierd in Amsterdam.
Ergens toch ook wel mooi? Zegt wat over de potentie die een grote club als Feyenoord toch altijd weer heeft.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Sinds Feyenoord het heel aardig doet komt er juist steeds meer troep op af.
Erg jammer.
Dat is verder allemaal niet zo gek, succes went snel en wordt al snel normaal.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Tegelijkertijd denk ik wel dat Feyenoord-fans vele malen blijer zijn met zo'n schaaltje dan Ajax-fans. Na die titel van 2011 worden die titels toch ook altijd vrij lauwtjes gevierd in Amsterdam.
Het zegt vooral dat we weer meedoen ja, maar ik heb toch liever users als @maxi-mus @Tarado @GurneyIsBestOke @hhh38 @Scrummie (en ik vergeet er een paar) die inhoudelijk ook e.e.a. toevoegen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ergens toch ook wel mooi? Zegt wat over de potentie die een grote club als Feyenoord toch altijd weer heeft.
Dat snap ik. Ik weet ook niet helemaal waar ik nu naartoe wil.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:51 schreef fetX het volgende:
[..]
De beker vind ik nog wel leuk en charme hebben, maar die JC schaal kan me echt gestolen worden. Flop prijs (maar wel een prijs).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |