Mijn club, de parel van Zuid, de mooiste van de wereld. Als ik 1 ding geleerd heb, in 40 jaar in de liefde die Feyenoord heet, dat er geen zekerheden bij deze club zijn. Dat is een zegen en een vloek tegelijkertijd.quote:
Ik ben het met je eens dat het bij Feyenoord vaak nipt is, dat tegenstanders vaak uit geslagen positie toch ineens terugkomen etcetera. Maar historisch gezien heeft Feyenoord zijn prijzen juist altijd vrij nipt gepakt en slaagt het er ook vaak in geweldig te pieken en uit onverwachte situaties ineens de mooiste prijzen weg te kapen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mijn club, de parel van Zuid, de mooiste van de wereld. Als ik 1 ding geleerd heb, in 40 jaar in de liefde die Feyenoord heet, dat er geen zekerheden bij deze club zijn. Dat is een zegen en een vloek tegelijkertijd.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De fans van Feyenoord hebben vaak het idee dat Feyenoord een choke-club is maar dat valt historisch eigenlijk best wel mee. Hoeveel prijzen zijn Feyenoord de laatste 50 jaar nipt ontglipt? Ik hoor het graag.
Je heb clubs die prijzen winnen en je heb clubs die prijzen bij elkaar kopenquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]je hebt het over een club die amper prijzen wint, als je niet meedoet om de prijzen kan je ze ook niet verliezen
Wat een onzin. Wat heeft de huidige spelersgroep ermee te maken dat Feyenoord in de jaren '70 en 2002 onverwacht boven zichzelf uitgestegen is? De enige overeenkomst is de kleur van het shirt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het bij Feyenoord vaak nipt is, dat tegenstanders vaak uit geslagen positie toch ineens terugkomen etcetera. Maar historisch gezien heeft Feyenoord zijn prijzen juist altijd vrij nipt gepakt en slaagt het er ook vaak in geweldig te pieken en uit onverwachte situaties ineens de mooiste prijzen weg te kapen.
Vandaar dat ik er juist wel vertrouwen in heb.
Ik doel erop dat prijzen bij Feyenoord vaak nipt worden binnengehaald. Feyenoord heeft 3 keer een Europese finale gehaald en 3 keer nipt gewonnen. (En in al die toernooien ook goed weggekomen, behalve 1974.) Zelfde geldt voor veel bekers en landstitels. De titels van 93 en 2017, in mindere mate 99, waren echt titels die voor de poorten van de hel werden weggehaald.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]je hebt het over een club die amper prijzen wint, als je niet meedoet om de prijzen kan je ze ook niet verliezen
je zag toch gisteren weer dat dit niet eenvoudig isquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je heb clubs die prijzen winnen en je heb clubs die prijzen bij elkaar kopen
Het is een beetje simpele psychologie maar dat is het van @TweedeKlum ("wij zijn Feyenoord, dus dat gaat vaak fout") natuurlijk net zo goed.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wat heeft de huidige spelersgroep ermee te maken dat Feyenoord in de jaren '70 en 2002 onverwacht boven zichzelf uitgestegen is? De enige overeenkomst is de kleur van het shirt.
Nee, deze uitspraak slaat echt helemaal nergens op.
Hoezo,quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
je zag toch gisteren weer dat dit niet eenvoudig is
Blijft gewoon dom geleuter en titels voor de poorten van de hel, alle kampioenschappen gaan over 34 wedstrijden maar bij Feyenoord is het natuurlijk altijd speciaal, maar dat komt omdat je (te) weinig wint.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik doel erop dat prijzen bij Feyenoord vaak nipt worden binnengehaald. Feyenoord heeft 3 keer een Europese finale gehaald en 3 keer nipt gewonnen. (En in al die toernooien ook goed weggekomen, behalve 1974.) Zelfde geldt voor veel bekers en landstitels. De titels van 93 en 2017, in mindere mate 99, waren echt titels die voor de poorten van de hel werden weggehaald.
In dat opzicht vind ik dat Feyenoord nog vaak gepiekt heeft voor een club die inderdaad vaak niet eens meedoet voor de prijzen. Als er dan een moment is dat het kan lukt het ook vaak.
Lazer op man, Feyenoord zit in ons bloed en niet in dat van jou.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is een beetje simpele psychologie maar dat is het van @:tweedeklum ("wij zijn Feyenoord, dus dat gaat vaak fout") natuurlijk net zo goed.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lazer op man, Feyenoord zit in ons bloed en niet in dat van jou.
zolang JC schalen als prijzen beschouwd worden win je er gewoon te weinigquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoezo,
Dat zijn beide clubs die prijzen bij elkaar kopen
Alles draait om geld
De vier clubs die in halve finale in de CL stonden was gewoon heel logische
Feyenoord moet met weinig middelen iets bereiken. Dus is het logische dat je niet zoveel prijzen wint.
Gio bracht relatief veel prijzen binnen.
Genant ditquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lazer op man, Feyenoord zit in ons bloed en niet in dat van jou.
Ah de hoofdzuiger is er ook.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang JC schalen als prijzen beschouwd worden win je er gewoon te weinig
Laten we het feestelijk houdenquote:
Vond ik persoonlijk wel heel mooiquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mijn club, de parel van Zuid, de mooiste van de wereld. Als ik 1 ding geleerd heb, in 40 jaar in de liefde die Feyenoord heet, dat er geen zekerheden bij deze club zijn. Dat is een zegen en een vloek tegelijkertijd.
Helemaal eens Klaas, de statistieken spreken voor zich. En in Amsterdam zullen ze nooit meer die gouden beker en schaal winnen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Feyenoord staat gewoon op nummer 15 allertijden
Hoeveel clubs zijn er in Europa?
Feyenoord is gewoon een hele grote europese club volgens de keiharde cijfers
https://www.transfermarkt(...)ereineuefa/statistik
Feyenoord is ook een mooie club, bijna de mooiste van het land maar het ging me meer om de onzin die een ander postte dat een goed resultaat van 40-45 jaar geleden helpt om vandaag te winnenquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Feyenoord staat gewoon op nummer 15 allertijden
Hoeveel clubs zijn er in Europa?
Feyenoord is gewoon een hele grote europese club volgens de keiharde cijfers
https://www.transfermarkt(...)ereineuefa/statistik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |