De fans van Feyenoord hebben vaak het idee dat Feyenoord een choke-club is maar dat valt historisch eigenlijk best wel mee. Hoeveel prijzen zijn Feyenoord de laatste 50 jaar nipt ontglipt? Ik hoor het graag.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat jij de club kent.
Dat is geen probleem. Er loopt zo af en toe ook wel eens een wedstrijd anders dan verwacht natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Deze krijg je hard terug als het fout gaat.
1 keer kan ook voldoende zijn Klaas.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Marseile moet 2 keer scoren om Feyenoord uit te schakelen
Feyenoord moet gewoon 1 doelpunt maken dan moet marseile er 3 maken om Feyenoord uit te schakelen
@:ggmm bewaar je deze post ook even![]()
Ik ben het wel met je eens dat Feyenoord minimaal zo goed zou moeten zijn als Marseille. Maar er zijn een aantal verstorende factoren: je hebt een onvoorstelbare kutkeeper op doel die altijd een afstandsschot of voorzet kan laten glippen en dus in feite extra kansen voor je tegenstander creërt. En je speelt uit tegen een fanatiek publiek wat in dit soort wedstrijden vaak voor enorme chaos zorgt. Zeker na een toevallige tegengoal ofzo.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:05 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Dat is geen probleem. Er loopt zo af en toe ook wel eens een wedstrijd anders dan verwacht natuurlijk
Hij is overduidelijk niet meer helemaal 100%. Je kunt zo'n dementerende man toch niet in de media blijven opvoeren met zijn gekke uitspraakjes als een soort muppet. Pijnlijk man. He? Ja.quote:
je snap blijkbaar weinig van wat simpel rekenwerkquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
1 keer kan ook voldoende zijn Klaas.
leg even uit welke uitspraak van hem dan niet klopt clownquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij is overduidelijk niet meer helemaal 100%. Je kunt zo'n dementerende man toch niet in de media blijven opvoeren met zijn gekke uitspraakjes als een soort muppet. Pijnlijk man. He? Ja.
https://www.rijnmond.nl/n(...)ele-goede-voetballerquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
leg even uit welke uitspraak van hem dan niet klopt clown
Wat zeg je, debiel? Hij komt op jou wel lekker fris over begrijp ik uit je verhaal?quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
leg even uit welke uitspraak van hem dan niet klopt clown
Dan kijk je er toch niet naar. Laat die man toch lekker over voetbal praten.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij is overduidelijk niet meer helemaal 100%. Je kunt zo'n dementerende man toch niet in de media blijven opvoeren met zijn gekke uitspraakjes als een soort muppet. Pijnlijk man. He? Ja.
@onlogischquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)ele-goede-voetballer
Clasie is gewoon een speler die overal gewoon zijn waarde heeft bewezen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)ele-goede-voetballer
de enige die niet zo fris overkomt ben jij gekke henkie en nu weer opgedonderd hierquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat zeg je, debiel? Hij komt op jou wel lekker fris over begrijp ik uit je verhaal?
Dat bepaal ik zelf wel. Ja?!quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de enige die niet zo fris overkomt ben jij gekke henkie en nu weer opgedonderd hier
zo werkt fok nietquote:
*zeebra'squote:Op donderdag 5 mei 2022 11:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zo werkt fok niet
kijk vandaag uit bij het oversteken
je kan aangereden worden door zebra's
Bepaal jij nietquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:22 schreef GGMM het volgende:
Laten we het gezellig houden mensen
Vanavond wordt een mooie avond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |