Steentje tegen de bus, iedereen in shock. Therapiesessies enzo, duurt even.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
de westrijd begint later
wtf is dat allemaal
Dat het later begint is volgens mij vanwege files (voor zover ik begrijp).quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Steentje tegen de bus, iedereen in shock. Therapiesessies enzo, duurt even.
Klopt maar dat is nog niet zeker.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat het later begint is volgens mij vanwege files (voor zover ik begrijp).
Kan ook. Ik vond mijn verhaal beter.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Akkoord. Dan houden we jouw verhaal aanquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kan ook. Ik vond mijn verhaal beter.
Las ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zijn geen Fransen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:39 schreef Haringkop het volgende:
Fransen met Noord-Afrikaanse roots maakt het niet beter..
Maakt de overwinning en de middelvinger naar die gasten straks alleen maar zoeterquote:
Daar hopen we allemaal op natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maakt de overwinning en de middelvinger naar die gasten straks alleen maar zoeter
Giogodquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
Ik wens Gio ook nog even succes vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi gebaar Klaas.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
Hey KlaasGOAT, mag je vanavond de hele wedstrijd zien van je beveiliging?quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
IK MAAK ZE KAPOETquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey KlaasGOAT, mag je vanavond de hele wedstrijd zien van je beveiliging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |