Jij denkt gewoon volle pressie spelen net als in de thuiswedstrijd?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk durven ze dat. Een linie zakken tegen Marseille is veel riskanter.
Ik verwacht dat ook hoor. Hebben ze eigenlijk in vrijwel elke uitwedstrijd gedaan.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij denkt gewoon volle pressie spelen net als in de thuiswedstrijd?
Achteruitlopen is nooit een goed idee, daarnaast valt Slot altijd aan.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Mja spelen op gelijkspelletje is denk gegarandeerd een deksel op je neus.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eens maar je zag thuis in de omschakeling wel dat we meteen heel kwetsbaar zijn omdat Marciano vaak zo onzeker reageert op dat situaties die dan ontstaan. Maar goed het is inderdaad niet de stijl van Slot om dan maar countervoetbal te gaan spelen dus verwacht idd meer van hetzelfde, wat ook prima is.quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Mja spelen op gelijkspelletje is denk gegarandeerd een deksel op je neus.
Denk even aan onze keeper, beter houdt je die gasten zo ver mogelijk daarvandaan.
Jopie Brinkel is een enorme calimero.quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
FC Afkicken met Jopie Brinkel in Marseille.Goede kop heeft die man.
Veel spanning?quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog even afleiding gezocht op het lokale Bevrijdingsfestival
Ruud is bij mijn weten geen pinda.quote:
Wel goedkoop.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik krijg van de spanning weer geen hap naar binnen. Zometeen dus binnen een paar bier alweer aangeschoten
Een biertje is ook twee sneeën brood.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik krijg van de spanning weer geen hap naar binnen. Zometeen dus binnen een paar bier alweer aangeschoten
De altijd onafhankelijke Mario Been.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:04 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Marseille denkt dat ze tegen de amateur tak van Feyenoord spelen.
Verstop je niet in dit topic vanavondquote:Op donderdag 5 mei 2022 19:21 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig is het er lekker weer
[ twitter ]
quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:21 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig is het er lekker weer
[ twitter ]
Mag ook wel een keertje.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:00 schreef spapaars het volgende:
Wat een belangstelling op TV.
Het lijkt wel dat Feyenoord vanavond de finale van de Champions League speelt
Steentje tegen de bus, iedereen in shock. Therapiesessies enzo, duurt even.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
de westrijd begint later
wtf is dat allemaal
Dat het later begint is volgens mij vanwege files (voor zover ik begrijp).quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Steentje tegen de bus, iedereen in shock. Therapiesessies enzo, duurt even.
Klopt maar dat is nog niet zeker.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat het later begint is volgens mij vanwege files (voor zover ik begrijp).
Kan ook. Ik vond mijn verhaal beter.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Akkoord. Dan houden we jouw verhaal aanquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kan ook. Ik vond mijn verhaal beter.
Las ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zijn geen Fransen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:39 schreef Haringkop het volgende:
Fransen met Noord-Afrikaanse roots maakt het niet beter..
Maakt de overwinning en de middelvinger naar die gasten straks alleen maar zoeterquote:
Daar hopen we allemaal op natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maakt de overwinning en de middelvinger naar die gasten straks alleen maar zoeter
Giogodquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
Ik wens Gio ook nog even succes vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi gebaar Klaas.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
Hey KlaasGOAT, mag je vanavond de hele wedstrijd zien van je beveiliging?quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
IK MAAK ZE KAPOETquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey KlaasGOAT, mag je vanavond de hele wedstrijd zien van je beveiliging?
Kutkeeperquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:56 schreef fetX het volgende:
Marciano natuurlijk stijf van de zenuwen in zo’n stadion.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Is dat nou een mokergrote UEFA MAFFIA sfeeractie?
Idd, lang genoeg gespeeld.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, ik ben er weer klaar mee, affluiten maar.
Paars of violet is de kleur van luxe. Het weerspiegelt het gevoel met royaal, stijl, rijkdom en spiritualiteit. De kleur paars is eeuwenlang gebruikt door mensen die een elitaire status bekleedden.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:13 schreef timmmmm het volgende:
sinds wanneer en waarom is het veronica logo roze/paars
opkankeren met juh elite!!1!quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paars of violet is de kleur van luxe. Het weerspiegelt het gevoel met royaal, stijl, rijkdom en spiritualiteit. De kleur paars is eeuwenlang gebruikt door mensen die een elitaire status bekleedden.
Laatste weken iets minder, maar die heeft wel echt een heel lang seizoen achter de rugquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:19 schreef Haringkop het volgende:
Aursnes speelt tot nu toe erg matig zeg
Sowieso niet z'n beste fase, maar begint erg slecht ja.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:19 schreef Haringkop het volgende:
Aursnes speelt tot nu toe erg matig zeg
Nee ze beginnen niet goed.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:18 schreef fetX het volgende:
Ik vind het niet best al doet Marseille niks met het balbezit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |