Jaquote:Op maandag 2 mei 2022 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tenzij de TT in het vorige topic aangepast is
quote:Op maandag 2 mei 2022 22:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had eigenlijk het idee dat ik de eennalaatste post zou hebben. Hamlapjes kwam er tussendoor, wat een snoodaard!
Nee, over het algemeen ben ik zeer te spreken over de kwaliteiten van mijn tosti-ijzerquote:Op maandag 2 mei 2022 22:28 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Bak je trouwens wel eens een tosti in de koekenpan? Die zijn nog smakelijker![]()
En van harte aan de Fresh Prince![]()
Sommige users kunnen datquote:Op maandag 2 mei 2022 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tenzij de TT in het vorige topic aangepast is
Klinkt als een deal! Hoe, wat, waar?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:52 schreef Koen66 het volgende:
vandaag wat flessen rum gescoord voor 6,95 pst
nee, ik keek verkeerdquote:
Hoeveel rum heb je al op?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik keek verkeerd![]()
maar een uur en 4 minuten is ook een uitdaging
Ah ja, daar hebben ze soms goede aanbiedingenquote:
Vroeger had je tosti-ijzers in de vorm van SpongeBob enzo, die heb je niet?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, over het algemeen ben ik zeer te spreken over de kwaliteiten van mijn tosti-ijzerMet gewoon ontdooid brood en kaas heb ik er nooit problemen mee
Nee, ik heb een Tefal-grill van een of ander soort. Je kan hem ook openklappen en als bakplaat gebruikenquote:Op maandag 2 mei 2022 23:06 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vroeger had je tosti-ijzers in de vorm van SpongeBob enzo, die heb je niet?
Dat klinkt als een uitstekend multifunctioneel tosti-ijzer. Kan je dan bijv gourmetten op die bakplaat? Handig wel.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, ik heb een Tefal-grill van een of ander soort. Je kan hem ook openklappen en als bakplaat gebruikenWe hebben in de familie ooit wel een tosti-ijzer met figuur gehad maar ik weet niet meer helemaal zeker of dat Spongebob of Koekiemonster was
Het is een ingevroren tosti met de vulling uit vlammetjes in plaats van hamquote:Op maandag 2 mei 2022 23:10 schreef Meridiaan het volgende:
Even gegoocheld naar de Vlamtosti, heb er nog nooit een gehad. Topking Fingerfood BV maakt ze.
Ik vind Fingerfood echt een vreemd woord
Dat kan inderdaad en heb ik ook een paar keer gedaanquote:Op maandag 2 mei 2022 23:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitstekend multifunctioneel tosti-ijzer. Kan je dan bijv gourmetten op die bakplaat? Handig wel.
Oi, Koekiemonster had idd ook tof geweest! Heel meta als je dan koekjes ermee kon wafelen/ijzeren
het vult wel aardig ookquote:Op maandag 2 mei 2022 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is een ingevroren tosti met de vulling uit vlammetjes in plaats van hamBest lekker zo eens in de zoveel tijd
Oh jee, beterschap.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:52 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Toch maar thuiswerken vandaag ipv naar kantoor. Mijn buik speelt op
Thnx. Ben niet echt ziek, maar heb lastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
En jij zit rond die tijden zeker te lamballen voor de buis of te slapen. Jij hebt geen hart voor de zaak!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vandaag op kantoor. Zo eens verzinnen wat ik zal gaan doen.
Ik werk wel op verkeerde tijden, heb ik het idee. Ik krijg mailtjes van klanten om half 9 's avonds en half zes 's ochtends en van collega's om kwart over negen 's avonds.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
En jij zit rond die tijden zeker te lamballen voor de buis of te slapen. Jij hebt geen hart voor de zaak!
Ik ook niet. Heb een lastige klus liggen maar mis de concentratie daarvoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom nog niet echt op gang vandaag.
Beetje interne mailtjes aan het doen nu.
Had ik maar een lastige klus....quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb een lastige klus liggen maar mis de concentratie daarvoor.
quote:“Every dead body on Mt. Everest was once a highly motivated person, so… maybe calm down.”
quote:'Amerikaans Hooggerechtshof wil federaal abortusrecht afschaffen'
Het Amerikaanse Hooggerechtshof staat op het punt om het landelijk recht op abortus af te schaffen. Het hof wil daartoe twee eerdere uitspraken die dat recht regelen vernietigen. Dat meldt de Amerikaanse nieuwssite Politico op basis van een gelekt document, dat door de site online is gezet.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thnx. Ben niet echt ziek, maar heb last
Shit balen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk vandaag een rustig dagje dat het weer weg trekt.
Fuck the EBU
Misschien kunnen ze beter het recht op stemmen afschaffen als je bepaalde vragen niet juist kunt beantwoordenquote:
Met dank aan de Republikeinen die nog in 1700 leven.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:19 schreef Arizona het volgende:
@:luctor.et.emergo ik las net deze quote, wij hoeven ons geen zorgen te maken. Integendeel zelfs, we zijn goed bezig!
[..]
Dank je! We kijken niet op een dag toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:08 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!![]()
@:TheFreshPrince is nog steeds jarig zie ik? Dus alsnog gefeliciteerd!![]()
Hoe is het trouwens met Fret&Fret?
quote:Op maandag 2 mei 2022 20:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Of deze VPLIk vind die gitarist wel een beetje eng eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Volgende week gooien we dit subforum opeens op slot.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Volgende week gaat het weer als een malle, dit is stilte voor de storm!
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgende week gooien we dit subforum opeens op slot.
Ja dat gevoel heb ik ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor mijn gevoel duurt het ESF nog lang voordat het gaat beginnen. Maar wellicht komt dat omdat ik er nog nauwelijks iets over gehoord heb in de media.
Ze passen goed bij de meeste Islamitische landen.quote:
Ja, hoewel het natuurlijk niet alleen dat bericht is, maar waar Texas enzo ook al mee bezig zijn momenteel.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Refereer je aan dit bericht?
https://www.nu.nl/buitenl(...)ppen.html?redirect=1
Sommige staten is het zelfs om medische redenen niet toegestaan (geloof dat dat Texas is).. Nu vind ik dat er geen verschil zit tussen psychisch medisch en fysiek medisch en dat abortus een keuze is van de vrouw. Maar zelfs als je er als vrouw dood aan kan gaan moet je daar volgens mij moeilijk doen. Belachelijk. Dan stel je dus jouw 'wens' om te kunnen bepalen over een ander boven de veiligheid van die vrouwen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja, hoewel het natuurlijk niet alleen dat bericht is, maar waar Texas enzo ook al mee bezig zijn momenteel.
Welkom in de Middeleeuwenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sommige staten is het zelfs om medische redenen niet toegestaan (geloof dat dat Texas is).. Nu vind ik dat er geen verschil zit tussen psychisch medisch en fysiek medisch en dat abortus een keuze is van de vrouw. Maar zelfs als je er als vrouw dood aan kan gaan moet je daar volgens mij moeilijk doen. Belachelijk. Dan stel je dus jouw 'wens' om te kunnen bepalen over een ander boven de veiligheid van die vrouwen.
'quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Refereer je aan dit bericht?
https://www.nu.nl/buitenl(...)ppen.html?redirect=1
Friesland is misschien nog beschikbaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:54 schreef Arizona het volgende:
Ik denk dat ik maar een nickname verandering moet aanvragen
Ik wilde net komen posten: 'geen wifi in de trein, wat een land', maar dit is wel heel erg.quote:
Wij willen heel graag nog een keer naar Zuid(West) Amerika, 2 keer eerder geweest maar nu de 'overgebleven' NP's maar ik vind het wel een rot idee dat ze daar zo tegenover mensenrechten staan.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:54 schreef Arizona het volgende:
Wat dacht je van "Tytsjerksteradiel"?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:54 schreef Arizona het volgende:
Ik heb er ook geen woorden voor. Er wordt nu wel geopperd dat het uiterst democratisch is om deze kwestie aan de Staten zelf over te laten, maar als de uitkomst is dat in veel Staten een abortusverbod gaat gelden, vind ik dat weinig democratisch. Dan geldt een tirannie van de meerderheid. Vind sws een abortusverbod kortzichtig en het heeft zoveel negatieve gevolgen. Heel onverantwoord.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja, hoewel het natuurlijk niet alleen dat bericht is, maar waar Texas enzo ook al mee bezig zijn momenteel.
Het zijn dan ook conservatieven die dit uiterst democratisch vinden, en dus niet zo raar waarom ze dat vinden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen woorden voor. Er wordt nu wel geopperd dat het uiterst democratisch is om deze kwestie aan de Staten zelf over te laten, maar als de uitkomst is dat in veel Staten een abortusverbod gaat gelden, vind ik dat weinig democratisch. Dan geldt een tirannie van de meerderheid. Vind sws een abortusverbod kortzichtig en het heeft zoveel negatieve gevolgen. Heel onverantwoord.
Wij willen ook nog heel graag een keer terug naar het Zuidwesten, zo mooi daarquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij willen heel graag nog een keer naar Zuid(West) Amerika, 2 keer eerder geweest maar nu de 'overgebleven' NP's maar ik vind het wel een rot idee dat ze daar zo tegenover mensenrechten staan.
Die hele structuur van hoe dat Hooggerechtshof wordt samengesteld is ook zo ondemocratisch als wat.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen woorden voor. Er wordt nu wel geopperd dat het uiterst democratisch is om deze kwestie aan de Staten zelf over te laten, maar als de uitkomst is dat in veel Staten een abortusverbod gaat gelden, vind ik dat weinig democratisch. Dan geldt een tirannie van de meerderheid. Vind sws een abortusverbod kortzichtig en het heeft zoveel negatieve gevolgen. Heel onverantwoord.
Zolang @H_T niet in de trein zit moet het goedkomen!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:54 schreef Guanabana het volgende:
Ben op drie uur slaap een OV-tocht aan het houden naar mijn ouders, spijt van al mijn levenskeuzes.
Nee blijf 1 nachtje, ga niet weer 3 uur terug op dezelfde dag (hoewel ik met het idee speelde netquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zolang @:H_T niet in de trein zit moet het goedkomen!
Sterkte, hopelijk wordt het wel gezellig bij je ouders
. Blijf je daar slapen of ga je vandaag weer terug?
Ik vind treinreizen prima zolang alles volgens schema verloopt. Lekker een beetje uit het raam staren, nergens aan denkenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee blijf 1 nachtje, ga niet weer 3 uur terug op dezelfde dag (hoewel ik met het idee speelde net)
Als het alleen treinreizen was was het tot daaraan toe, maar het is bus --> trein --> metro --> bus.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind treinreizen prima zolang alles volgens schema verloopt. Lekker een beetje uit het raam staren, nergens aan denken
Maar zodra we ook maar ergens langer stilstaan dan verwacht voel ik me al onrustig
Dat blijft het probleem met treinen, jaren terug ook dagelijks Dordrecht - Amsterdam vv gereden dagelijks, van de 5 dagen ging er gemiddeld wel 2x iets misquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind treinreizen prima zolang alles volgens schema verloopt. Lekker een beetje uit het raam staren, nergens aan denken
Maar zodra we ook maar ergens langer stilstaan dan verwacht voel ik me al onrustig
En ja dit had ik ook, omdat ik dus 87 overstappen heb werd ik al bang toen de trein 2 minuten later vertrok.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Trein zelf vind ik meestal prima ja, bus is altijd kut en overstappen ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als het alleen treinreizen was was het tot daaraan toe, maar het is bus --> trein --> metro --> bus.zo irritant. Scheelt dat ik dit keer geen koffer bij me heb maar alles in mijn handtas heb weten te proppen.
Ik zit op kantoor en ga voorlopig nergens heen! En als ik dat wel doe is het met de auto. Dat moet veilig zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zolang @:H_T niet in de trein zit moet het goedkomen!
Sterkte, hopelijk wordt het wel gezellig bij je ouders
. Blijf je daar slapen of ga je vandaag weer terug?
Ik had vrijwel altijd als ik met de metro op Amsterdam RAI kwam aanrijden dat ik de trein kon zien wegrijdenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En ja dit had ik ook, omdat ik dus 87 overstappen heb werd ik al bang toen de trein 2 minuten later vertrok.
Volgens het boek Freakonomics is het legaliseren van abortus ook enorm goed voor de misdaadstatistieken van 15-20 jaar in de toekomst. Vrouwen die zichzelf (op dat moment) niet geschikt als moeder vinden worden dat ook niet en dat scheelt enorm in toekomstige pubers die niet goed in de gaten gehouden worden om het maar even lomp te zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je het budget hebt, zou je altijd eens wat lessen kunnen nemen en kijken hoe het bevalt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet ook gewoon mijn rijbewijs gaan halen want dit wordt pathetic. Maarja auto rijden komt weer met zijn eigen nadelen
(En zie ik mezelf anderhalf uur erheen rijden? Eng)
Ok, je mag wat het zuid westen betreft naar Californië, Nevada, New Mexico of Colorado, maar dat is het dan ook wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij willen ook nog heel graag een keer terug naar het Zuidwesten, zo mooi daar
Ik geef eerlijk toe, ik ga het er niet om laten omdat zij anders over mensenrechten denken dan ik.
In Nederland is een schakelbak ook totaal niet nodig. Toen ik in de Ardennen op vakantie was, was het wel fijn om te kunnen schakelen, vooral omdat mijn auto de steile hellingen in de gewenste versnelling niet aan kon.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je het budget hebt, zou je altijd eens wat lessen kunnen nemen en kijken hoe het bevalt.
Schakelen is anno 2022 ook geen echt issue meer, aangezien over ~5 tot 10 jaar alle nieuwe auto's automaat zijn.
Of mss heb je wel al eens een poging ondernomen?
Ik heb wel mijn rijbewijs maar ben geen held. Ik durf niet in grote steden te rijden bijvoorbeeld en drukke snelwegen vind ik ook eng. Vooral met van die gecombineerde veel te korte in- en uitvoegstroken.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet ook gewoon mijn rijbewijs gaan halen want dit wordt pathetic. Maarja auto rijden komt weer met zijn eigen nadelen
(En zie ik mezelf anderhalf uur erheen rijden? Eng)
Ik ben geen ster in autorijden, maar hier ben ik het mee eensquote:
Haha zou ik ook doen hoor. Doe dat uberhaupt meestal wel als ik ergens naartoe moet.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik naar plekken moet waar ik niet eerder ben geweest, bekijk ik die stukken van de route altijd via Google Maps en Street View vooraf, zodat ik de situatie al eens heb gezien.
De reden dat ik er over begin is, dat ik als autist merk dat het rijden in een automaat me meer aandacht / tijd / vrijheid geeft voor (het inschatten van) de verkeerssituaties om me heen. Daar kwam ik pas achter na 22 jaar schakelenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:21 schreef Guanabana het volgende:
Vaak als ik zeg dat ik nog geen rijbewijs heb zijn er mensen (lees: mannen) die dan over schakelen en automaat beginnen, terwijl dat helemaal niet mijn grootste zorg is.
Nee, dat begrijp ik ook niet. Schakelen is niet moeilijk als je tot 5 kan tellen. Eigenlijk tot 6, maar de achteruit gebruik je toch alleen maar als je stil staat.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:21 schreef Guanabana het volgende:
Vaak als ik zeg dat ik nog geen rijbewijs heb zijn er mensen (lees: mannen) die dan over schakelen en automaat beginnen, terwijl dat helemaal niet mijn grootste zorg is.
Ik wil wel eerst schakelen proberenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De reden dat ik er over begin is, dat ik als autist merk dat het rijden in een automaat me meer aandacht / tijd / vrijheid geeft voor (het inschatten van) de verkeerssituaties om me heen. Daar kwam ik pas achter na 22 jaar schakelen
Ik voel me daardoor veel rustiger in de auto, terwijl ik toch al iets van ~300.000km achter de kiezen had.
Tegenwoordig is een 6-bak heel normaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik ook niet. Schakelen is niet moeilijk als je tot 5 kan tellen. Eigenlijk tot 6, maar de achteruit gebruik je toch alleen maar als je stil staat.
Ik heb vooral issues met parkeren, mensen die me opjagen, fietsers die uit onverwachte hoeken komen en dat soort dingen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik ook niet. Schakelen is niet moeilijk als je tot 5 kan tellen. Eigenlijk tot 6, maar de achteruit gebruik je toch alleen maar als je stil staat.
Ik heb vooral issues met parkeren, mensen die me opjagen, fietsers die uit onverwachte hoeken komen en dat soort dingen.
Verkeerssituaties overzien, snelwegen, drukte, lijkt me allemaal enger en moeilijker dan voertuigbeheersing, maar misschien kom ik daar nog op terug.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:24 schreef Arizona het volgende:
Schakelen is bij mij ook totaal niet het punt, het is bij mij meer de angst om in een onverwachte, lastige situatie terecht te komen
Dat kan ook prima, je kan van een schakelbak altijd naar een automaat later, andersom is het lastiger met weer lessen en weer examen.quote:
Ik beleef er ook weinig plezier aan, ga het ook weer niet uit de weg.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Drukte vind ik het ergste. Daarom probeer ik de Randstand ook wel zoveel als mogelijk te vermijden.
De versmallingen op de A44 vind ik dan weer minder prettigquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:33 schreef Cyan9 het volgende:
Ik leefde juist helemaal op toen ik richting Leiden ging, zoveel banen om lekker op door te rijden.
Zo is mijn ervaring wel. Voertuigbeheersing kun je prima leren, dat is gewoon een kunstje. Van zijn 2 naar zijn 3 schakelen is telkens dezelfde handeling, daar denk je niet eens meer bij naquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Verkeerssituaties overzien, snelwegen, drukte, lijkt me allemaal enger en moeilijker dan voertuigbeheersing, maar misschien kom ik daar nog op terug.
Ik had dan weer wat moeite met de N11, met z'n trajectcontroles. Al heb ik nog steeds geen boete bij de post.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De versmallingen op de A44 vind ik dan weer minder prettig
Binnensteden, dat is het allerergstequote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Drukte vind ik het ergste. Daarom probeer ik de Randstand ook wel zoveel als mogelijk te vermijden.
Klopt het af, klop het afquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had dan weer wat moeite met de N11, met z'n trajectcontroles. Al heb ik nog steeds geen boete bij de post.
Daar kom ik dus echt niet met de auto. Hartje Amsterdam of Utrecht, moet er niet aan denken. Deventer gaat nog netquote:
Ik ram inmiddels m'n hele bureau in elkaar ter compensatie.quote:
Eens. Al heb ik geen ervaring met de binnenstad van Deventer, maar soortgelijke steden qua omvang ongeveer.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar kom ik dus echt niet met de auto. Hartje Amsterdam of Utrecht, moet er niet aan denken. Deventer gaat nog net
Dat was wel het voordeel aan opgroeien in de stad. Vlaardingen is niet druk, maar 9/10 keer dat ik les had werd ik naar Rotterdam geleid om daar te oefenen met het verkeer. Of naar Overschie, want daar was alles volgens de "normale voorrangswegen" en kon je daarmee 'oefenen'.quote:
Mijn rijles werd niet spannender dan Enschedequote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat was wel het voordeel aan opgroeien in de stad. Vlaardingen is niet druk, maar 9/10 keer dat ik les had werd ik naar Rotterdam geleid om daar te oefenen met het verkeer. Of naar Overschie, want daar was alles volgens de "normale voorrangswegen" en kon je daarmee 'oefenen'.![]()
Ik heb wel 3 keer over mijn rijbewijs moeten doen (door zenuwen dat ik het niet zou halen) maar daardoor ben ik tegenwoordig wel minder bang
Ik heb later wel een hekel aan Den Haag ontwikkeld omdat navigatie vaak denkt dat je bepaalde straten wel in mag waar dat niet zo is en je daar ongeveer alleen maar eenrichtingsverkeer hebt en je dus vast looptquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn rijles werd niet spannender dan Enschede
Dat ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:57 schreef Evenstar het volgende:
Keizer Karelplein in Nijmegen is toch wel echt een nachtmerrie als je moet lessen lijkt mijIk blijf dat een rare rotonde vinden
Verder is autorijden vooral inzicht, vooruitkijken, in de gaten houden wat er voor/achter/links/rechts van je gebeurt en bedenken wat voor debiele dingen je medeweggebruikers zouden kunnen doen.
Vooral dat laatste
Daar had zelfs mijn zeer begaafd chauffeur New Mexico het moeilijk mee jaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:57 schreef Evenstar het volgende:
Keizer Karelplein in Nijmegen is toch wel echt een nachtmerrie als je moet lessen lijkt mijIk blijf dat een rare rotonde vinden
Verder is autorijden vooral inzicht, vooruitkijken, in de gaten houden wat er voor/achter/links/rechts van je gebeurt en bedenken wat voor debiele dingen je medeweggebruikers zouden kunnen doen.
Vooral dat laatste
bumperkleversquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:59 schreef Evenstar het volgende:
Laatst op vakantie in Nederland vond ik het toch even lastig "schakelen" weer moet ik zeggen. Ik mis het in ieder geval niet. Wat een drukte, wat een stress, wat een haantjes gedrag. In Zweden is het echt zo rustig. Heb nog geen bumperklever gezien. Hier is het vooral opletten in de winter, maar verder echt
Geen elanden koppen met je voorruit hequote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:59 schreef Evenstar het volgende:
Laatst op vakantie in Nederland vond ik het toch even lastig "schakelen" weer moet ik zeggen. Ik mis het in ieder geval niet. Wat een drukte, wat een stress, wat een haantjes gedrag. In Zweden is het echt zo rustig. Heb nog geen bumperklever gezien. Hier is het vooral opletten in de winter, maar verder echt
Laatst ook weer op de snelweg (tijdens vakantie).quote:
Daar hebben wij een paar jaar terug een aanrijding gehad, mijn man stopte omdat iemand op de rotonde achterlijk reed. Dame achter ons lette niet op en knalde tegen ons aanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:57 schreef Evenstar het volgende:
Vooral dat laatste
Het nadeel daaraan vind ik altijd dat ze dus bij jou naar binnen kunnen rijden als er voor je wat gebeurt. Dan zit jij dus alsnog met hun probleem.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bumperkleversVan die lui dat je bijna van de weg afdrukken, omdat je in hun ogen niet snel genoeg voor ze aan de kant gaat en ze anders vijf seconde later op plaats van bestemming aankomen.
Af en toe een eland op de weg.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:59 schreef Evenstar het volgende:
Het is echt verschrikkelijk. Uit mijn hoofd zijn er 6 afslagen, overal stoplichten, rotonde heeft GEEN voorrang, voetgangers, fietsers en echt hartje Nijmegen, dus altijd super druk.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar dat Keizer Karelplein.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar dat Keizer Karelplein.
Nog niet gezienquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen elanden koppen met je voorruit he![]()
Bevalt het verder goed, het wonen in Zweden?
Als ik boos word in de auto dan krijg ik altijd een opmerking van mijn man dat ik er niks mee op los en dat je alleen maar kans maakt op extra problemen (dat ze boos worden en rare dingen gaan doen bijv.) maar ik word altijd best kwaad op mensen die dit soort onzin uithalen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Doe het niet snel, maar die heeft toch wel een middelvinger gekregen
Ah ja, het VK heeft meer van die pareltjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:10 schreef zorro28 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook echt genot (gelukkig is deze niet in Nederland)
Haha, wel fijn dat je man dan zo rustig kan blijven. Bij ons is het meestal mijn vrouw die wat rustiger blijft en dan ondertussen wel roept "fijn dat jij rijdt"quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als ik boos word in de auto dan krijg ik altijd een opmerking van mijn man dat ik er niks mee op los en dat je alleen maar kans maakt op extra problemen (dat ze boos worden en rare dingen gaan doen bijv.) maar ik word altijd best kwaad op mensen die dit soort onzin uithalen.![]()
Overigens ooit eens in Italië enorm kwaad geworden (ik reed niet eens) omdat we door de politie tegen de richting in uit onze parkeergarage werden geleid (de goede kant op was een protest ofzo). Allemaal van die mensen die zo heel boos zeiden dat we de verkeerde kant op reden enzo. Toen heb ik keihard uit een open raam "POLIZIA" geroepen en gewezen naar waar de politie stond. En daarna in janken uitgebarsten omdat het me zo hoog zat. Mijn man was ondertussen de rust zelve en noemde mij " even een Italiaan".
Ik zit nu al even te staren, maar wtfquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:10 schreef zorro28 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap dit nietquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:10 schreef zorro28 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen in bestelbusjes zijn sowieso aso's.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Laatst ook weer op de snelweg (tijdens vakantie).
4 banen, 2 links gaan rechtdoor, 2 rechts zijn een andere richting op. Ik was aan het invoegen vanaf rechts en moest rechtdoor. De twee rechter banen reden 40-50km i.v.m. file. Ik moest dus twee banen opschuiven naar links, om rechtdoor te kunnen gaan. Geef netjes richting aan (echt ruim op tijd). Zie in mijn spiegel dat er een bestelbusje helemaal links rijdt. Ik ga rustig naar links en op zelfde moment komt die idioot met 100km/h twee banen naar rechts geschoven, terwijl die banen dus 40-50km/h rijden .... en maar toeteren dat ik er zomaar tussen ging. Scheelde echt weinig, maar dan vraag je je toch af wtf men doet in zo'n auto ....
Doe het niet snel, maar die heeft toch wel een middelvinger gekregen
Dan mogen zij flink gaan betalen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar hebben wij een paar jaar terug een aanrijding gehad, mijn man stopte omdat iemand op de rotonde achterlijk reed. Dame achter ons lette niet op en knalde tegen ons aanGelukkig viel de schade mee want vandaag is onze auto te koop gezet en gaan we binnenkort over naar een elektrische Peugeot 208
(we gaan naar de automaat
![]()
)
[..]
Het nadeel daaraan vind ik altijd dat ze dus bij jou naar binnen kunnen rijden als er voor je wat gebeurt. Dan zit jij dus alsnog met hun probleem.
Ziet er uit als een mooi parkje om even te wandelen, maar je moet je leven wagen om er te komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens de gemeente zelf lijkt het erger dan het is.![]()
UK inderdaad, in Swindonquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zit nu al even te staren, maar wtfWaar is dit? UK? Australië?
Ik zou dus echt nooit never niet links kunnen gaan rijden. Denk dat ik dan binnen 10min een ongeluk heb.
Oh mijn god. Ik zou daar verdwalen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:10 schreef zorro28 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou uitstappen en denken "zoek het maar uit".quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hier met een leuke verkeerssituatie.
[ afbeelding ]
Heel dat middenstuk kan er toch gewoon uit?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er staat gewoon een auto fout geparkeerdquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel dat middenstuk kan er toch gewoon uit?
Die pijlen op het wegdek zijn al ingewikkeld genoegquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:26 schreef Cyan9 het volgende:
In Australië hebben ze deze leuke dubbele rotonde, ik zie meteen al heel wat plekken waarop het fout kan gaan.
[ afbeelding ]
Fascinerendquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel handig dat je ook gewoon rechtdoor kanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:30 schreef Cyan9 het volgende:
Deze in het VK is ook wel weer een design waar je u tegen zegt:
[ afbeelding ]
Dat gebouw mocht niet gesloopt worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:35 schreef Cyan9 het volgende:
En als afsluiter deze in Londen, ik weet niet precies wat hier het idee was..
[ afbeelding ]
Een beetje automaat heeft een optie om hem niet verder te laten schakelen dan een bepaalde versnelling, juist om rijden door de heuvels makkelijker te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Nederland is een schakelbak ook totaal niet nodig. Toen ik in de Ardennen op vakantie was, was het wel fijn om te kunnen schakelen, vooral omdat mijn auto de steile hellingen in de gewenste versnelling niet aan kon.
Voor mijn huidige auto ben ik op zoek gegaan naar de versie met de grotere motor, vooral om in- en uitvoegen makkelijker te makenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn rijbewijs maar ben geen held. Ik durf niet in grote steden te rijden bijvoorbeeld en drukke snelwegen vind ik ook eng. Vooral met van die gecombineerde veel te korte in- en uitvoegstroken.
Ze zijn er blijkbaar mee aan het werk, en is het binnenkort geen rotonde meer.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat gebouw mocht niet gesloopt worden.
Probleem was eigenlijk dat je in versnelling 3 (dacht ik) de gewenste toeren had voor je motor, maar dan verloor je snelheid omhoog en schakelde je dan terug dan maakte je ruim 4000 toeren, maar kon je dan wel weer versnellen. Dus eigenlijk had ik voor die heuvel een 2,5 nodig.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Een beetje automaat heeft een optie om hem niet verder te laten schakelen dan een bepaalde versnelling, juist om rijden door de heuvels makkelijker te maken.
Ik heb er ook een tegenwoordigquote:
Dit verhaal hoor ik al jarenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat kan ook prima, je kan van een schakelbak altijd naar een automaat later, andersom is het lastiger met weer lessen en weer examen.
Maar over 5 tot 10 jaar zie je schakelbakken iig niet meer in nieuwe auto's, alle hybrides en elektrische voertuigen zijn sowieso al automaat
Trouwens, de treinmachinist rijdt ook een automaat![]()
huh?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:08 schreef sportfreak het volgende:
Hier in Den Bosch had je tot een paar jaar geleden ook een leuke:
[ afbeelding ]
En wat hebben ze er van weten te maken?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:08 schreef sportfreak het volgende:
Hier in Den Bosch had je tot een paar jaar geleden ook een leuke:
[ afbeelding ]
ik snap niet goed hoe de weg nou loopt vanaf de brug links.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:12 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je snapt het plein niet of iets anders?
Ik heb het geprobeerd te duiden:quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik snap niet goed hoe de weg nou loopt vanaf de brug links.
Kleurtjes helpen wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd te duiden:
[ afbeelding ]
Geel komt vanaf linksboven en linksonder
Rood vanaf onder in het midden
groen vanaf rechts
Ja, eerst rechtsaf en dan een u bocht, ging nog wel eens fout bij mensen die er niet bekend warenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kleurtjes helpen wel.![]()
Als je van middenonder komt en je wil naar linksonder, dan moet je wel een rare route volgen.
Ja, dat snap ik heel goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, eerst rechtsaf en dan een u bocht, ging nog wel eens fout bij mensen die er niet bekend waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Het is in ieder geval een stuk rustiger op het oog.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
Mogelijkheden zijn nog steeds hetzelfde, de capaciteit van het plein is alleen een stuk lager. Plein kon dan ook pas aangepakt worden nadat de ontsluitende randweg was aangelegd.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:01 schreef Fred_B het volgende:
Medische update deel zoveel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Haha toen je dat postte was ik zo ongeveer net aangekomenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:58 schreef Arizona het volgende:
Hoe zou het @:guanabana vergaan? Met het OV(er)leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Medische update deel zoveel:Goed nieuws Fred! Nu lekker rustig herstellen en ESF kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Medische update deel zoveel:Goed om te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Hoera!quote:
Medische update deel zoveel:Dat is fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Medische update deel zoveel:Goed nieuws, mooi Fred!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Medische update deel zoveel:Wat fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Maar je pakje is garriveerdquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:00 schreef AgnesGru het volgende:
Ze hebben bij de DHL een nieuwe manier van pakjes aangegeven: gewoon met een brandende sigaret in de hand
Medische update deel zoveel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dat welquote:
Nieuwe slogan van de DHL: Wij zorgen voor vuurwerk aan huis.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:00 schreef AgnesGru het volgende:
Ze hebben bij de DHL een nieuwe manier van pakjes aangegeven: gewoon met een brandende sigaret in de hand
quote:Woensdag 11 mei 2022 | 20:00 - 23:00 uur
Upbeatles Eurovisiesongfestival Quiz Online
Op woensdag 11 mei, tussen de twee halve finales in, spelen we opnieuw een online Eurovision Quiz. Doe gezellig mee via YouTube en test jouw kennis van ruim 65 jaar Songfestivalgeschiedenis. Meer informatie in het evenement op Facebook.
Onee, dit is wel een nare spin off van een pakjessoapquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wou pakketje ophalen bij postnl punt, moest ik me laten identificeren. Toen kon ik mijn paspoort niet vinden in portemonnee. Ik ben hem dus kwijt. Ik ben alle plekken nagegaan waar ik ben geweest en niet kunnen vinden. Morgen even bij de receptie van werk vragen. Anders mijn paspoort als vermist opgeven en hopelijk kan ik snel een nieuwe aanvragen.
LEUK!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:43 schreef usagi414 het volgende:
Woensdag de 11de is er weer een Online Eurovisiequiz van Upbeatles.
https://upbeatles.nl/agenda-van-upbeatles/?date=20220501+20220531
[..]
Wat asoquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:00 schreef AgnesGru het volgende:
We kunnen via Discord wel weer mee doen als Fok! team.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
LEUK!
Ik doe mee
Bedankt voor het doorgeven.
Ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
LEUK!
Ik doe mee
Bedankt voor het doorgeven.
Ik zit nu te stressen. Als hij morgen op werk niet gevonden, dan ga ik gelijk de gemeente bellen. en als vermist opgeven. Hopelijk kan hoef ik dan voor nieuwe geen 6 werkdagen op te wachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onee, dit is wel een nare spin off van een pakjessoap
Eens kijken:quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoera!Ga je ook nog ergens heen of andere leuke plannen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:31 schreef Cyan9 het volgende:
Onorigineel begrijp ik nu, maar toch: vakantie!!
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wou pakketje ophalen bij postnl punt, moest ik me laten identificeren. Toen kon ik mijn paspoort niet vinden in portemonnee. Ik ben hem dus kwijt. Ik ben alle plekken nagegaan waar ik ben geweest en niet kunnen vinden. Morgen even bij de receptie van werk vragen. Anders mijn paspoort als vermist opgeven en hopelijk kan ik snel een nieuwe aanvragen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Paspoort gevonden, bleek ie ergens in zijvak van een andere tas te zitten
Alwéérrrquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:31 schreef Cyan9 het volgende:
Onorigineel begrijp ik nu, maar toch: vakantie!!
Fijn dat je het weer heb gevondenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Paspoort gevonden, bleek ie ergens in zijvak van een andere tas te zitten
WAT IS DITquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:33 schreef Cyan9 het volgende:
Ik leefde juist helemaal op toen ik richting Leiden ging, zoveel banen om lekker op door te rijden.
Een grote portemonnee hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Fijn dat je het weer heb gevonden![]()
Ik vroeg mij al af hoe je een paspoort in een portemonnee krijgt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Klinkt goed, veel plezier!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eens kijken:
Donderdag even kijken op het bevrijdingsfestival.
Koekjes proberen te bakken in de oven.
Mijn moeder proberen mee te slepen naar Groningen om wat te zoeken voor tuin.
En een liedjesfestival van Europa in de gaten houden dat volgens mij volgende week op tv komt. Dat het in mijn vakantie valt is puur toeval hoor. Heb ik echt niet zo gepland
@Cyan9 gaat gewoon om je huisje heen.quote:
Dat is denk ik wel leukquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We kunnen via Discord wel weer mee doen als Fok! team.
Ik ga vanavond ook weer lekker Leiden voorbij rijden. Omdat het kanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Cyan9 gaat gewoon om je huisje heen.
klein verschil met @H_Tquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:28 schreef Cyan9 het volgende:
En nog even de SC ranking van april, waar we nog steeds zuchten onder de aanhoudende Zeeuwse overheersing.
1 441 Luctor.et.Emergo
2 417 H_T
3 250 Arizona
4 222 NailQueen
5 210 Guanabana
6 187 Em31
7 165 Strani
8 158 AgnesGru
8 158 Redefine
10 142 molloot200
11 138 Cyan9
12 123 ijs_beer
13 118 Momo
14 117 BillDauterive
15 113 ESF1Gamer
16 98 Fred_B
17 85 Meke
18 80 Hamlapjes
19 73 usagi414
20 66 Koen66
21 65 Cee
22 64 Meridiaan
23 63 Yesse
24 53 zorro28
24 53 Dave
26 52 Mandy040986
27 43 GeorgeM
28 40 blackswangreen
29 38 Dotteke
30 37 Greys
wow matigquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:28 schreef Cyan9 het volgende:
En nog even de SC ranking van april, waar we nog steeds zuchten onder de aanhoudende Zeeuwse overheersing.
1 441 Luctor.et.Emergo
2 417 H_T
3 250 Arizona
4 222 NailQueen
5 210 Guanabana
6 187 Em31
7 165 Strani
8 158 AgnesGru
8 158 Redefine
10 142 molloot200
11 138 Cyan9
12 123 ijs_beer
13 118 Momo
14 117 BillDauterive
15 113 ESF1Gamer
16 98 Fred_B
17 85 Meke
18 80 Hamlapjes
19 73 usagi414
20 66 Koen66
21 65 Cee
22 64 Meridiaan
23 63 Yesse
24 53 zorro28
24 53 Dave
26 52 Mandy040986
27 43 GeorgeM
28 40 blackswangreen
29 38 Dotteke
30 37 Greys
Hatseflats! Zo mag ik het zien!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:28 schreef Cyan9 het volgende:
4 222 NailQueen
Voor mijn gevoel heb je dat net nog gehad?quote:
Volgens mij was de laatste keer met de jaarwisseling.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel heb je dat net nog gehad?![]()
![]()
Je bent zelf matig!quote:
Oh dat valt nog mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij was de laatste keer met de jaarwisseling.
Veel plezier op Terschelling.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:34 schreef ijs_beer het volgende:
Heb trouwens een weekendje weg geboekt met Hemelvaart. De omgeving van Hoorn verkennen.
Leukquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:34 schreef ijs_beer het volgende:
Heb trouwens een weekendje weg geboekt met Hemelvaart. De omgeving van Hoorn verkennen.
Jij in Emmen.quote:
Als het onze @Momo is dan is het wel een goede reactie op "freak show"quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:27 schreef Cyan9 het volgende:
@:Momo heb ik jou in de comments van Italian Taste with S10 gespot?
Nicequote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:34 schreef ijs_beer het volgende:
Dat soort figuren moet je altijd even trollenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:27 schreef Cyan9 het volgende:
@:Momo heb ik jou in de comments van Italian Taste with S10 gespot?
Leuk vooruitzichtquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:34 schreef ijs_beer het volgende:
Nou, Hoorn op zich is een gezellig Oud-Hollands stadje. Bovendien heb je er het Westfries museum, best een aardige collectie. Verder zijn er in de omliggende polders goed te bevaren ook, dus we gaan wsl ook een dagje een bootje huren. Zaanse Schans en Alkmaar zijn ook nog wel prima aan te rijden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk vooruitzicht![]()
Wat is er in Hoorn te doen? /dtv
Strani is moved on zonder ons.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik denk dat @:Strani een lekke band had onderweg.
En daarna aangereden door m'n eigen ploegautoquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik denk dat @:Strani een lekke band had onderweg.
Met de stoomtrein naar Medembliiiiiiiiik!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:34 schreef ijs_beer het volgende:
autsquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
En daarna aangereden door m'n eigen ploegauto
Gefeliciteerd met de titelprolongatie Luc!
Toch niet naar Medembliiiiiiiiik!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Er is ook nog een stoomtreinlijntje, maar denk dat we die zullen overslaan.
D_S had dit sowieso gedaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef Strani het volgende:
@:H_T mag ik je wel feliciteren met je tweede plaats of heb je je zilveren medaille woedend naar de grond gegooid?
Feliciteren mag bestquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef Strani het volgende:
@:H_T mag ik je wel feliciteren met je tweede plaats of heb je je zilveren medaille woedend naar de grond gegooid?
Wie?quote:
Wie zat er achter het stuur?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
En daarna aangereden door m'n eigen ploegauto
Gefeliciteerd met de titelprolongatie Luc!
Ik ga die Zeeuw van de mat vegen in mei ik zal het eens proberen!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Feliciteren mag bestIk had zelf niet verwacht dat ik tweede zou worden
En ik ben ook gewend geraakt dat jij hoger staat dan zevende. Kom je weer wat meer posten?
Dat kan, dat moet al snelquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn pakje dat uit de VS moest komen, daarvoor krijg ik nu een mailtje van PostNL dat ik inklaringkosten moet betalen..
Dafne_Schippersquote:
Wanneer betaal ik inklaringskosten?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn pakje dat uit de VS moest komen, daarvoor krijg ik nu een mailtje van PostNL dat ik inklaringkosten moet betalen..
Maar ik heb niks gekocht.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wanneer betaal ik inklaringskosten?
Alleen als je iets koopt uit een land buiten de Europese Unie (EU). Wat je precies moet betalen, is afhankelijk van de waarde van je pakket, én of je online betaalt of bij een PostNL-punt.
Morgen dan even bellen met PostNL.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vertrouw het mailtje alleen niet.
Wiens pa heeft een grotere kar dan de mijne?quote:
Ah! Dan snap ik dat ik het niet snaptequote:
Wat moet dat moetquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Em31 om de zesde plaats veilig te stellen. Triest hè
...en dat pakje uit de VS dan?quote:
Nou ja ik heb nu Tiktok en dat neemt ook veel tijd in hè. Maar als jullie ook een FikFok account maken dan zijn er weer mogelijkheden!quote:
Eerste opname in Oss.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik heb nu Tiktok en dat neemt ook veel tijd in hè. Maar als jullie ook een FikFok account maken dan zijn er weer mogelijkheden!
Veel buitenshuis vooral!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:52 schreef NailQueen het volgende:
Hè @:strani is weer terug!
Waar was je al die tijd?
FikFokquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik heb nu Tiktok en dat neemt ook veel tijd in hè. Maar als jullie ook een FikFok account maken dan zijn er weer mogelijkheden!
Ik snap er geen klote meer van. Je hebt ene pakketje uit de VS dat garantie is, maar waarvoor PostNL inklaringskosten vraagt? Heb je nou wel of geen pakketje?quote:
Ja, inderdaad. Zo is het. Ik snap ook niet waarom ik inklaringskosten zou moeten betalen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik snap er geen klote meer van. Je hebt ene pakketje uit de VS dat garantie is, maar waarvoor PostNL inklaringskosten vraagt? Heb je nou wel of geen pakketje?
En dan vragen mensen waarom ik niet meer op FOK! kom hèquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik snap er geen klote meer van. Je hebt ene pakketje uit de VS dat garantie is, maar waarvoor PostNL inklaringskosten vraagt? Heb je nou wel of geen pakketje?
*Armen in de lucht gooit*quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Zo is het. Ik snap ook niet waarom ik inklaringskosten zou moeten betalen.
Strani is gewoon een TokTok influencer gewordenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee, ik ben geen influencer maar een influenced. Ik kijk alleen maar filmpjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Strani is gewoon een TokTok influencer geworden
Alsnog beter dan een influenzaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee, ik ben geen influencer maar een influenced. Ik kijk alleen maar filmpjes.
Laat je ze vanwege douanekosten en dergelijke wel weer binnen de EU landen?quote:
Langs de snelweg zag ik al op de borden het advies staan om morgen een parkeerplaats op te zoeken als je wil herdenken. Vond ik wel wat moois hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:17 schreef Strani het volgende:
Jeetje ik bedenk me nou pas dat morgen 4 mei is
Ik ben dan misschien voor de eerste keer niet thuis maar onderweg! Volgens mij stopt het OV dan ook voor 2 minuten zag ik, lijkt me wel apart (lijkt me ook niet altijd kunnen?)quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:17 schreef Strani het volgende:
Jeetje ik bedenk me nou pas dat morgen 4 mei is
Dat heeft zeker wat moois jaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Langs de snelweg zag ik al op de borden het advies staan om morgen een parkeerplaats op te zoeken als je wil herdenken. Vond ik wel wat moois hebben
Ik ga morgenavond naar een concert en volgens de site is de begintijd 19:30. Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen (en ik ga op de site nog even kijken of het dan ook echt begint of dat het de tijd is dat de zaal open gaat)
Vijf jaar geleden stond ik op dat moment in de metro in Parijs (toevallig) maar ben gewoon wat van m'n gezelschap af gaan staan en hield om acht uur m'n eigen twee minuten stilte tussen de drukte van de wagon.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben dan misschien voor de eerste keer niet thuis maar onderweg! Volgens mij stopt het OV dan ook voor 2 minuten zag ik, lijkt me wel apart (lijkt me ook niet altijd kunnen?)
Maar kan ook dat ik dan al weer thuis ben.
Ja ik ben uberhaupt al stilquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden stond ik op dat moment in de metro in Parijs (toevallig) maar ben gewoon wat van m'n gezelschap af gaan staan en hield om acht uur m'n eigen twee minuten stilte tussen de drukte van de wagon.
In welke zin tenenkrommend eigenlijk? De toespraken?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:24 schreef Meridiaan het volgende:
Op de NOS kijken doe ik niet, iig dat stuk op de Dam vind ik altijd tenenkrommend om naar te kijken.
Er is trouwens toch een plek in NL waar ze elke avond the Last Post spelen als herinnering aan de overleden?
Als ik kijk is dat eigenlijk altijd de Waalsdorpervlakte, die bevalt me een stuk beterquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:24 schreef Meridiaan het volgende:
Op de NOS kijken doe ik niet, iig dat stuk op de Dam vind ik altijd tenenkrommend om naar te kijken.
Er is trouwens toch een plek in NL waar ze elke avond the Last Post spelen als herinnering aan de overleden?
Jawel, nog elke keer eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:27 schreef Strani het volgende:
Na 2010 vind ik het trouwens nog steeds een beetje eng, het idee dat er écht wat kan gebeuren tijdens zo'n herdenken. Hebben jullie dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |