Volgens mij was de laatste keer met de jaarwisseling.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel heb je dat net nog gehad?![]()
![]()
Je bent zelf matig!quote:
Oh dat valt nog mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij was de laatste keer met de jaarwisseling.
Veel plezier op Terschelling.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:34 schreef ijs_beer het volgende:
Heb trouwens een weekendje weg geboekt met Hemelvaart. De omgeving van Hoorn verkennen.
Leukquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:34 schreef ijs_beer het volgende:
Heb trouwens een weekendje weg geboekt met Hemelvaart. De omgeving van Hoorn verkennen.
Jij in Emmen.quote:
Als het onze @Momo is dan is het wel een goede reactie op "freak show"quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:27 schreef Cyan9 het volgende:
@:Momo heb ik jou in de comments van Italian Taste with S10 gespot?
Nicequote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:34 schreef ijs_beer het volgende:
Dat soort figuren moet je altijd even trollenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:27 schreef Cyan9 het volgende:
@:Momo heb ik jou in de comments van Italian Taste with S10 gespot?
Leuk vooruitzichtquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:34 schreef ijs_beer het volgende:
Nou, Hoorn op zich is een gezellig Oud-Hollands stadje. Bovendien heb je er het Westfries museum, best een aardige collectie. Verder zijn er in de omliggende polders goed te bevaren ook, dus we gaan wsl ook een dagje een bootje huren. Zaanse Schans en Alkmaar zijn ook nog wel prima aan te rijden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk vooruitzicht![]()
Wat is er in Hoorn te doen? /dtv
Strani is moved on zonder ons.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik denk dat @:Strani een lekke band had onderweg.
En daarna aangereden door m'n eigen ploegautoquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik denk dat @:Strani een lekke band had onderweg.
Met de stoomtrein naar Medembliiiiiiiiik!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:34 schreef ijs_beer het volgende:
autsquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
En daarna aangereden door m'n eigen ploegauto
Gefeliciteerd met de titelprolongatie Luc!
Toch niet naar Medembliiiiiiiiik!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Er is ook nog een stoomtreinlijntje, maar denk dat we die zullen overslaan.
D_S had dit sowieso gedaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef Strani het volgende:
@:H_T mag ik je wel feliciteren met je tweede plaats of heb je je zilveren medaille woedend naar de grond gegooid?
Feliciteren mag bestquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef Strani het volgende:
@:H_T mag ik je wel feliciteren met je tweede plaats of heb je je zilveren medaille woedend naar de grond gegooid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |