Wie zat er achter het stuur?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
En daarna aangereden door m'n eigen ploegauto
Gefeliciteerd met de titelprolongatie Luc!
Ik ga die Zeeuw van de mat vegen in mei ik zal het eens proberen!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Feliciteren mag bestIk had zelf niet verwacht dat ik tweede zou worden
En ik ben ook gewend geraakt dat jij hoger staat dan zevende. Kom je weer wat meer posten?
Dat kan, dat moet al snelquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn pakje dat uit de VS moest komen, daarvoor krijg ik nu een mailtje van PostNL dat ik inklaringkosten moet betalen..
Dafne_Schippersquote:
Wanneer betaal ik inklaringskosten?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn pakje dat uit de VS moest komen, daarvoor krijg ik nu een mailtje van PostNL dat ik inklaringkosten moet betalen..
Maar ik heb niks gekocht.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wanneer betaal ik inklaringskosten?
Alleen als je iets koopt uit een land buiten de Europese Unie (EU). Wat je precies moet betalen, is afhankelijk van de waarde van je pakket, én of je online betaalt of bij een PostNL-punt.
Morgen dan even bellen met PostNL.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vertrouw het mailtje alleen niet.
Wiens pa heeft een grotere kar dan de mijne?quote:
Ah! Dan snap ik dat ik het niet snaptequote:
Wat moet dat moetquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Em31 om de zesde plaats veilig te stellen. Triest hè
...en dat pakje uit de VS dan?quote:
Nou ja ik heb nu Tiktok en dat neemt ook veel tijd in hè. Maar als jullie ook een FikFok account maken dan zijn er weer mogelijkheden!quote:
Eerste opname in Oss.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik heb nu Tiktok en dat neemt ook veel tijd in hè. Maar als jullie ook een FikFok account maken dan zijn er weer mogelijkheden!
Veel buitenshuis vooral!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:52 schreef NailQueen het volgende:
Hè @:strani is weer terug!
Waar was je al die tijd?
FikFokquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik heb nu Tiktok en dat neemt ook veel tijd in hè. Maar als jullie ook een FikFok account maken dan zijn er weer mogelijkheden!
Ik snap er geen klote meer van. Je hebt ene pakketje uit de VS dat garantie is, maar waarvoor PostNL inklaringskosten vraagt? Heb je nou wel of geen pakketje?quote:
Ja, inderdaad. Zo is het. Ik snap ook niet waarom ik inklaringskosten zou moeten betalen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik snap er geen klote meer van. Je hebt ene pakketje uit de VS dat garantie is, maar waarvoor PostNL inklaringskosten vraagt? Heb je nou wel of geen pakketje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |