Die pijlen op het wegdek zijn al ingewikkeld genoegquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:26 schreef Cyan9 het volgende:
In Australië hebben ze deze leuke dubbele rotonde, ik zie meteen al heel wat plekken waarop het fout kan gaan.
[ afbeelding ]
Fascinerendquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hier met een leuke verkeerssituatie.
[ afbeelding ]
Wel handig dat je ook gewoon rechtdoor kanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:30 schreef Cyan9 het volgende:
Deze in het VK is ook wel weer een design waar je u tegen zegt:
[ afbeelding ]
Dat gebouw mocht niet gesloopt worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:35 schreef Cyan9 het volgende:
En als afsluiter deze in Londen, ik weet niet precies wat hier het idee was..
[ afbeelding ]
Een beetje automaat heeft een optie om hem niet verder te laten schakelen dan een bepaalde versnelling, juist om rijden door de heuvels makkelijker te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Nederland is een schakelbak ook totaal niet nodig. Toen ik in de Ardennen op vakantie was, was het wel fijn om te kunnen schakelen, vooral omdat mijn auto de steile hellingen in de gewenste versnelling niet aan kon.
Voor mijn huidige auto ben ik op zoek gegaan naar de versie met de grotere motor, vooral om in- en uitvoegen makkelijker te makenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn rijbewijs maar ben geen held. Ik durf niet in grote steden te rijden bijvoorbeeld en drukke snelwegen vind ik ook eng. Vooral met van die gecombineerde veel te korte in- en uitvoegstroken.
Ze zijn er blijkbaar mee aan het werk, en is het binnenkort geen rotonde meer.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat gebouw mocht niet gesloopt worden.
Probleem was eigenlijk dat je in versnelling 3 (dacht ik) de gewenste toeren had voor je motor, maar dan verloor je snelheid omhoog en schakelde je dan terug dan maakte je ruim 4000 toeren, maar kon je dan wel weer versnellen. Dus eigenlijk had ik voor die heuvel een 2,5 nodig.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Een beetje automaat heeft een optie om hem niet verder te laten schakelen dan een bepaalde versnelling, juist om rijden door de heuvels makkelijker te maken.
Ik heb er ook een tegenwoordigquote:
Dit verhaal hoor ik al jarenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat kan ook prima, je kan van een schakelbak altijd naar een automaat later, andersom is het lastiger met weer lessen en weer examen.
Maar over 5 tot 10 jaar zie je schakelbakken iig niet meer in nieuwe auto's, alle hybrides en elektrische voertuigen zijn sowieso al automaat
Trouwens, de treinmachinist rijdt ook een automaat![]()
huh?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:08 schreef sportfreak het volgende:
Hier in Den Bosch had je tot een paar jaar geleden ook een leuke:
[ afbeelding ]
En wat hebben ze er van weten te maken?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:08 schreef sportfreak het volgende:
Hier in Den Bosch had je tot een paar jaar geleden ook een leuke:
[ afbeelding ]
ik snap niet goed hoe de weg nou loopt vanaf de brug links.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:12 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je snapt het plein niet of iets anders?
Ik heb het geprobeerd te duiden:quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik snap niet goed hoe de weg nou loopt vanaf de brug links.
Kleurtjes helpen wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd te duiden:
[ afbeelding ]
Geel komt vanaf linksboven en linksonder
Rood vanaf onder in het midden
groen vanaf rechts
Ja, eerst rechtsaf en dan een u bocht, ging nog wel eens fout bij mensen die er niet bekend warenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kleurtjes helpen wel.![]()
Als je van middenonder komt en je wil naar linksonder, dan moet je wel een rare route volgen.
Ja, dat snap ik heel goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, eerst rechtsaf en dan een u bocht, ging nog wel eens fout bij mensen die er niet bekend waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Het is in ieder geval een stuk rustiger op het oog.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
Mogelijkheden zijn nog steeds hetzelfde, de capaciteit van het plein is alleen een stuk lager. Plein kon dan ook pas aangepakt worden nadat de ontsluitende randweg was aangelegd.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:01 schreef Fred_B het volgende:
Medische update deel zoveel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Haha toen je dat postte was ik zo ongeveer net aangekomenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:58 schreef Arizona het volgende:
Hoe zou het @:guanabana vergaan? Met het OV(er)leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Medische update deel zoveel:Goed nieuws Fred! Nu lekker rustig herstellen en ESF kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Medische update deel zoveel:Goed om te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Hoera!quote:
Medische update deel zoveel:Dat is fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Medische update deel zoveel:Goed nieuws, mooi Fred!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Medische update deel zoveel:Wat fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Maar je pakje is garriveerdquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:00 schreef AgnesGru het volgende:
Ze hebben bij de DHL een nieuwe manier van pakjes aangegeven: gewoon met een brandende sigaret in de hand
Medische update deel zoveel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dat welquote:
Nieuwe slogan van de DHL: Wij zorgen voor vuurwerk aan huis.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:00 schreef AgnesGru het volgende:
Ze hebben bij de DHL een nieuwe manier van pakjes aangegeven: gewoon met een brandende sigaret in de hand
quote:Woensdag 11 mei 2022 | 20:00 - 23:00 uur
Upbeatles Eurovisiesongfestival Quiz Online
Op woensdag 11 mei, tussen de twee halve finales in, spelen we opnieuw een online Eurovision Quiz. Doe gezellig mee via YouTube en test jouw kennis van ruim 65 jaar Songfestivalgeschiedenis. Meer informatie in het evenement op Facebook.
Onee, dit is wel een nare spin off van een pakjessoapquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wou pakketje ophalen bij postnl punt, moest ik me laten identificeren. Toen kon ik mijn paspoort niet vinden in portemonnee. Ik ben hem dus kwijt. Ik ben alle plekken nagegaan waar ik ben geweest en niet kunnen vinden. Morgen even bij de receptie van werk vragen. Anders mijn paspoort als vermist opgeven en hopelijk kan ik snel een nieuwe aanvragen.
LEUK!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:43 schreef usagi414 het volgende:
Woensdag de 11de is er weer een Online Eurovisiequiz van Upbeatles.
https://upbeatles.nl/agenda-van-upbeatles/?date=20220501+20220531
[..]
Wat asoquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:00 schreef AgnesGru het volgende:
We kunnen via Discord wel weer mee doen als Fok! team.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
LEUK!
Ik doe mee
Bedankt voor het doorgeven.
Ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
LEUK!
Ik doe mee
Bedankt voor het doorgeven.
Ik zit nu te stressen. Als hij morgen op werk niet gevonden, dan ga ik gelijk de gemeente bellen. en als vermist opgeven. Hopelijk kan hoef ik dan voor nieuwe geen 6 werkdagen op te wachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onee, dit is wel een nare spin off van een pakjessoap
Eens kijken:quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoera!Ga je ook nog ergens heen of andere leuke plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |