Jaquote:Op maandag 2 mei 2022 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tenzij de TT in het vorige topic aangepast is
quote:Op maandag 2 mei 2022 22:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had eigenlijk het idee dat ik de eennalaatste post zou hebben. Hamlapjes kwam er tussendoor, wat een snoodaard!
Nee, over het algemeen ben ik zeer te spreken over de kwaliteiten van mijn tosti-ijzerquote:Op maandag 2 mei 2022 22:28 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Bak je trouwens wel eens een tosti in de koekenpan? Die zijn nog smakelijker![]()
En van harte aan de Fresh Prince![]()
Sommige users kunnen datquote:Op maandag 2 mei 2022 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tenzij de TT in het vorige topic aangepast is
Klinkt als een deal! Hoe, wat, waar?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:52 schreef Koen66 het volgende:
vandaag wat flessen rum gescoord voor 6,95 pst
nee, ik keek verkeerdquote:
Hoeveel rum heb je al op?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik keek verkeerd![]()
maar een uur en 4 minuten is ook een uitdaging
Ah ja, daar hebben ze soms goede aanbiedingenquote:
Vroeger had je tosti-ijzers in de vorm van SpongeBob enzo, die heb je niet?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, over het algemeen ben ik zeer te spreken over de kwaliteiten van mijn tosti-ijzerMet gewoon ontdooid brood en kaas heb ik er nooit problemen mee
Nee, ik heb een Tefal-grill van een of ander soort. Je kan hem ook openklappen en als bakplaat gebruikenquote:Op maandag 2 mei 2022 23:06 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vroeger had je tosti-ijzers in de vorm van SpongeBob enzo, die heb je niet?
Dat klinkt als een uitstekend multifunctioneel tosti-ijzer. Kan je dan bijv gourmetten op die bakplaat? Handig wel.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, ik heb een Tefal-grill van een of ander soort. Je kan hem ook openklappen en als bakplaat gebruikenWe hebben in de familie ooit wel een tosti-ijzer met figuur gehad maar ik weet niet meer helemaal zeker of dat Spongebob of Koekiemonster was
Het is een ingevroren tosti met de vulling uit vlammetjes in plaats van hamquote:Op maandag 2 mei 2022 23:10 schreef Meridiaan het volgende:
Even gegoocheld naar de Vlamtosti, heb er nog nooit een gehad. Topking Fingerfood BV maakt ze.
Ik vind Fingerfood echt een vreemd woord
Dat kan inderdaad en heb ik ook een paar keer gedaanquote:Op maandag 2 mei 2022 23:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitstekend multifunctioneel tosti-ijzer. Kan je dan bijv gourmetten op die bakplaat? Handig wel.
Oi, Koekiemonster had idd ook tof geweest! Heel meta als je dan koekjes ermee kon wafelen/ijzeren
het vult wel aardig ookquote:Op maandag 2 mei 2022 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is een ingevroren tosti met de vulling uit vlammetjes in plaats van hamBest lekker zo eens in de zoveel tijd
Oh jee, beterschap.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:52 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Toch maar thuiswerken vandaag ipv naar kantoor. Mijn buik speelt op
Thnx. Ben niet echt ziek, maar heb lastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
En jij zit rond die tijden zeker te lamballen voor de buis of te slapen. Jij hebt geen hart voor de zaak!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vandaag op kantoor. Zo eens verzinnen wat ik zal gaan doen.
Ik werk wel op verkeerde tijden, heb ik het idee. Ik krijg mailtjes van klanten om half 9 's avonds en half zes 's ochtends en van collega's om kwart over negen 's avonds.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
En jij zit rond die tijden zeker te lamballen voor de buis of te slapen. Jij hebt geen hart voor de zaak!
Ik ook niet. Heb een lastige klus liggen maar mis de concentratie daarvoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom nog niet echt op gang vandaag.
Beetje interne mailtjes aan het doen nu.
Had ik maar een lastige klus....quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb een lastige klus liggen maar mis de concentratie daarvoor.
quote:“Every dead body on Mt. Everest was once a highly motivated person, so… maybe calm down.”
quote:'Amerikaans Hooggerechtshof wil federaal abortusrecht afschaffen'
Het Amerikaanse Hooggerechtshof staat op het punt om het landelijk recht op abortus af te schaffen. Het hof wil daartoe twee eerdere uitspraken die dat recht regelen vernietigen. Dat meldt de Amerikaanse nieuwssite Politico op basis van een gelekt document, dat door de site online is gezet.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thnx. Ben niet echt ziek, maar heb last
Shit balen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk vandaag een rustig dagje dat het weer weg trekt.
Fuck the EBU
Misschien kunnen ze beter het recht op stemmen afschaffen als je bepaalde vragen niet juist kunt beantwoordenquote:
Met dank aan de Republikeinen die nog in 1700 leven.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:19 schreef Arizona het volgende:
@:luctor.et.emergo ik las net deze quote, wij hoeven ons geen zorgen te maken. Integendeel zelfs, we zijn goed bezig!
[..]
Dank je! We kijken niet op een dag toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:08 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!![]()
@:TheFreshPrince is nog steeds jarig zie ik? Dus alsnog gefeliciteerd!![]()
Hoe is het trouwens met Fret&Fret?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |