abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204577878

quote:
Ophef om Johan Derksen: ‘Bekent hij nu verkrachting?’

Johan Derksen ligt zwaar onder vuur. Dat is zeker niet de eerste keer, maar deze keer heeft de presentator het wel erg bont gemaakt. Onder meer kijkers van Vandaag Inside trekken naar social media met een verbaasde vraag: bekende de presentator tijdens de talkshow gisteren nou dat hij seksueel misbruik op zijn kerfstok heeft?

Het gesprek ging, natuurlijk, over Johnny de Mol. Zijn ex Shima Kaes beschuldigt hem van mishandeling en nu is daar een andere beschuldiging van ‘ongepast’ gedrag bijgekomen. Een anonieme vrouw heeft gezegd dat zij een paar jaar geleden door De Mol is gedrogeerd met GHB en daarna door hem seksueel is misbruikt. De presentator ontkent dat met klem, maar zag zich wel genoodzaakt om zijn werkzaamheden, alhoewel tijdelijk, neer te leggen.

Bij Vandaag Inside is de hele situatie het gesprek van de dag. Derksen zei al dat hij de zaak ‘heel erg vindt stinken’. Toen het eenmaal over de nieuwe beschuldiging ging, maakte Derksen ook nog een misplaatste grap: „Er wordt gezegd dat hij iemand heeft gedrogeerd, met GHB geloof ik, wat Bill Cosby ook succesvol gebruikte. Ik zou wel zo’n flesje mee naar huis willen, maar dat terzijde.” Wilfred Genee kan er niet om lachen en kijkt met een emotieloos gezicht naar Derksen. „Jij vindt het geen leuke grap?”, vraagt hij hem dan. Genee: „Ik hoef toch niet al jouw grappen leuk te vinden?” En vanaf daar gaat het allemaal bergafwaarts.

Johan Derksen in Vandaag Inside over kaars
„Johnny heeft wild geleefd, maar we hebben allemaal onze tijden gehad”, zegt Genee over mogelijke ‘jeugdzondes’ van de HLF8-presentator, zoals de Vandaag Inside-heren het graag noemen. „Wil je niet generaliseren? Ik wil hier graag buiten blijven”, zegt Derksen nog. En dan komt het eruit: „Als ik daar aan terugdenk, Wilfred, je schaamt je kapot. Heel smerig verhaal hoor, maar dat soort dingen gebeuren.”

Dan begint Johan Derksen een verhaal over zijn jongere jaren, toen hij met de keeper van Veendam op stap was, met „twee juffrouwen”. In de studio klinkt hard gelach en René van der Gijp vraagt: „Wanneer was dat, 1936?” Derksen kijkt ietwat verontwaardigd, maar gaat verder met zijn verhaal. „We zijn op stap, dronken, en we gaan mee naar die woning. En die juffrouwen zijn zo dronken, die kotsen ons helemaal onder. We zijn weggegaan en die juffrouw lag bewusteloos op een bank, en er stond zo’n grote kaars, die hebben we erin gestopt en zijn we weggegaan.” Van der Gijp en tafelgast Steven Brunswijk barsten in lachen uit. Eerstgenoemde wil ook nog weten of ze de kaars ‘aan hebben gedaan’.

Derksen: „Daar zou je nu gevangenisstraf voor krijgen.” Ook meldde hij nog dat hij er niet trots op is, „maar dat soort dingen gebeuren als je jong bent”. Volgens de presentator hebben we namelijk allemaal „onze jeugdzondes”. „Nu ook, met dit soort beschuldigingen (richting De Mol, red.), het gaat wel erg ver terug. Het is een groot verschil of je 73 bent of 22, hé?”

En ook in de studio blijven de grappen komen. Van der Gijp: „Ze heeft nog geluk gehad, hé. Voor hetzelfde geld stond er een honkbalknuppel in de hoek.” Brunswijk wil op zijn beurt weten hoe groot de kaars was. „Dat was een flinke kaars”, aldus Derksen. „Een officier van justitie zou dit, technisch gezien, als verkrachting kunnen uitleggen.”

Kijkers verontwaardigd

Alhoewel er in de studio van Vandaag Inside maar wat lollig over wordt gedaan, zijn kijkers het daar niet mee eens. Sterker nog: ze zijn verontwaardigd en trekken naar social media om hun verbazing te uiten. Zo tweet één kijker een aantal keer „Johan Derksen heeft iemand verkracht”, met een stuk uit een artikel erbij.

Een ander verwijst naar de opmerking dat iedereen ‘jeugdzondes’ heeft: „Nee Johan, ik stak nooit een kaars in een bewusteloze man zijn aars.”

https://www.metronieuws.n(...)hij-nu-verkrachting/

twitter

Johan Derksen: 'Ik stop bij Vandaag Inside, heb een uitglijder gemaakt'

twitter

quote:
Derksen zou donderdagavond excuses maken in de uitzending. Maar in plaats daarvan zei hij dat hij wilde stoppen met het programma. "Ik denk niet dat hij nog over te halen is", zei Römer. "Hij heeft duidelijk laten weten waar hij staat en wat zijn besluit is. Hij heeft het vaker gezegd en keerde dan wel terug, maar ik denk dat hij het nu wel meent."
https://www.nu.nl/media/6(...)ekt-hem-vandaag.html

twitter
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 14:43:53 #3
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204577893
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:42 schreef Zipportal het volgende:
Vol.
Lekker nummertje hoor.

[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:44:00 #4
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204577895
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Tenzij het slachtoffer kan vermelden dat ze heeft gezegd dat die kaars daarin moest als ze 'out' ging, zie ik dat niet.
Het was geen strafbaar feit.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:44:56 #5
65846 Bocaj
47th President.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:44:59 #6
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204577914
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_204577918
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:28 schreef DarkwingDuck het volgende:

Ik vind het niet zo erg dat Derksen van de buis verdwijnt.
Ik wel. Het WK in Qatar, met van Gaal als trainer, en voor- en nabeschouwingen met Derksen en Gijp, dat had mooie tv geweest, zoals ooit in Brazilië.

Maar het was onhoudbaar hem/hen daar te laten zitten.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:45:21 #8
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204577919
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:37 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Van Jolo heeft verkrachting bekend.
Dit is naast een whataboutism gewoon de zoveelste leugen en gewoon smerige laster.
pi_204577923
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Maar wel moreel verwerpelijk gedrag. Toen ook al.
pi_204577930
quote:

[..]
Waarom precies niet?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_204577933
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:45 schreef Za het volgende:

[..]
Ik wel. Het WK in Qatar, met van Gaal als trainer, en voor- en nabeschouwingen met Derksen en Gijp, dat had mooie tv geweest, zoals ooit in Brazilië.

Maar het was onhoudbaar hem daar te laten zitten.
Ik boycot dat hele WK in Qatar toch ivm mensenrechtensituatie aldaar.
pi_204577937
Als gesteld wordt dat een verkrachting is bekend graag een linkje naar het artikel/fragment. Anders kunnen we allemaal wel wat gaan roepen.
pi_204577938
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Lekker nummertje hoor.

Mijn tieten zijn groter
Moeten zij weten
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:46:47 #14
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204577941
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:45 schreef Monolith het volgende:

[..]
Waarom precies niet?
Penetratie met een voorwerp is pas later opgenomen in wetgeving.
pi_204577943
Grote kans dat die vrouw in kwestie dat al helemaal vergeten was :')

Mensen moeten zich niet eens zo fucking aanstellen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204577950
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Meeste mensen zijn voorstander van cancel culture als gecanceld wordt wat zij gecanceld willen zien, en tegenstander als gecanceld wordt waarvan zij vinden dat dat niet moet.
Dat zou kunnen. Maar net zoals dat ik voor het vrije woord ben, ben ik tegen cancel cultuur. Ali B en co werden niet gecancelled: ze worden verdacht van een strafbaar feit. Als Johan D. een strafbaar feit heeft gepleegd, dan moet hij zich daar bij de rechter voor verantwoorden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 14:47:34 #17
pi_204577953
quote:

[..]
Geen idee hoe de wetgeving toen was en het is ongetwijfeld verjaard, maar feit is dat het als het vandaag gebeurt, het wél strafbaar zou zijn.
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 14:47:45 #18
pi_204577955
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:46 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]
Mijn tieten zijn groter
Viesdik.
pi_204577957
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:46 schreef TLC het volgende:
Grote kans dat die vrouw in kwestie dat al helemaal vergeten was :')

Mensen moeten zich niet eens zo fucking aanstellen.
Mensen moeten zich inderdaad niet zo aanstellen en niet gaan janken over terechte kritiek op anno 2022 nog lollig doen over een al dan niet verzonnen verkrachting :')

Fucking sneeuwvlokjes hier.
pi_204577959
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:46 schreef Stepperoller het volgende:
Als gesteld wordt dat een verkrachting is bekend graag een linkje naar het artikel/fragment. Anders kunnen we allemaal wel wat gaan roepen.
Is dat niet de kern van 14 topics?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:47:54 #21
65846 Bocaj
47th President.
pi_204577961
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:46 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ik boycot dat hele WK in Qatar toch ivm mensenrechtensituatie aldaar.
Ga het ook niet kijken...
Al had ik voor- en nabeschouwingen met Derksen en Gijp wel bekeken....
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:47:56 #22
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204577962
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:45 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Maar wel moreel verwerpelijk gedrag. Toen ook al.
Klopt maar dat is nogal onderhevig aan inflatie de laatste jaren.
pi_204577965
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:45 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Dit is naast een whataboutism gewoon de zoveelste leugen en gewoon smerige laster.
Lol, je kan het radio fragment gewoon terugluisteren hoor. Maar hou hem vooral de hand boven het hoofd, dan weten we gelijk dat het je niet om de slachtoffers te doen is. Daarnaast is het geen whataboutisme aangezien ik het vertrek van Derksen niet spijtig vind of de ophef onterecht. Probeer het nog eens.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2022 14:48:57 ]
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 14:48:49 #24
pi_204577977
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:47 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ga het ook niet kijken...
Al had ik voor- en nabeschouwingen met Derksen en Gijp wel bekeken....
Dat snap ik, daarin gaat het namelijk júist niet over voetbal.
pi_204577985
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Penetratie met een voorwerp is pas later opgenomen in wetgeving.
Wanneer is dat precies opgenomen in artikel 243 Sr dan?
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:49:41 #26
65846 Bocaj
47th President.
pi_204577991
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat snap ik, daarin gaat het namelijk júist niet over voetbal.
Dan wel hoor...
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:50:12 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204577996
Deze TT _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204577997
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:47 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Dat zou kunnen. Maar net zoals dat ik voor het vrije woord ben, ben ik tegen cancel cultuur. Ali B en co werden niet gecancelled: ze worden verdacht van een strafbaar feit. Als Johan D. een strafbaar feit heeft gepleegd, dan moet hij zich daar bij de rechter voor verantwoorden.
Tja mijn werk- of opdrachtgever kan mij ook voor minder dan een strafbaar feit de laan uit sturen hoor. Op de werkvloer is niet simpelweg maar alles getolereerd wat niet strikt genomen een strafbaar feit is.

Snap niet waarom dat voor publieke figuren ineens anders moet zijn.
quote:

[..]
Is dat niet de kern van 14 topics?
Nee? Dat is vooral heel veel gejank om niks en traag van begrip zijn.
pi_204577998
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:22 schreef Za het volgende:

[..]
Dat is het wel.
Kleine meisjes worden gewoon door ooms, tantes, opa's, oma's, buren opgepakt en geknuffeld en gezoend.

In de puberteit worden jonge meisjes aangespoord tot het doen van bepaalde handelingen en toelaten van betastingen door hun vriendje, tegen hun zin, en soms ook het hebben van sex waar ze vaak nog niet aan toe zijn.

En dan alle vrouwen die al jaren getrouwd zijn, en plichtmatig de benen openen omdat ze al 3 keer hoofdpijn hebben geveinst.

IMO is er al vanaf heel jong grensoverschrijdend en daarna gedwongen seksueel gedrag naar veel meisjes en vrouwen.

En dat zal altijd zo blijven, want kinderen kussen valt onder het tonen van affectie en er is van nature een soort jager-prooi situatie, het zal nooit het pubermeisje zijn dat haar vriendje de kop gek zeurt om seksuele handelingen te verrichten.

Maar ook jongens worden als ze klein zijn tegen hun zin gepakt en knuffeld en gezoend door tantes en oma's en buren en misschien ontstaat daar het beeld dat aanrakingen tegen de zin gewoon normaal zijn, en fysieke integriteit blijkbaar geen rol speelt.

Het is zo het is, en dan kunnen we feitelijk iedereen wel gaan vervolgen, en valt niemand wat te verwijten.

Laten we eens beginnen met het stoppen van het kussen van kinderen, oppakken, omhelzen, strelen etc door personen anders dan de eigen ouders, om te beginnen.
Dit geldt neem ik aan alleen voor Nederlandse kinderen?
Gezien je standpunt in het OEK-topic dat mensen beter op hun rug kunnen gaan liggen als Poetin dat wil?
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 14:50:23 #30
pi_204578001
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:49 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Dan wel hoor...
Als je dat denkt heb je nog nooit VI gekeken :D Die hebben het al tien jaar misschien 10 minuten per uitzending over voetbal.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:50:25 #31
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204578002
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Geen idee hoe de wetgeving toen was en het is ongetwijfeld verjaard, maar feit is dat het als het vandaag gebeurt, het wél strafbaar zou zijn.
Het ding is dan ook beetje, dat het 50 jaar geleden is, weetjewel. Toen vierden we ook nog sinterklaas met zwarte pieten, hadden we nog negerzoenen en was je nog man of vrouw.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:51:34 #32
65846 Bocaj
47th President.
pi_204578016
quote:
84s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:50 schreef Starhopper het volgende:
Deze TT _O_
Géén fan van Gijpie? :')
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 14:52:05 #33
pi_204578025
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het ding is dan ook beetje, dat het 50 jaar geleden is, weetjewel. Toen vierden we ook nog sinterklaas met zwarte pieten, hadden we nog negerzoenen en was je nog man of vrouw.
Ja, maar het is nu 2022 en niet 1972. Je gaat ook niet op TV zeggen dat je vroeger in de kroeg elke avond 50x 'roetmop' zei tegen een Afrikaan en er dan vervolgens met zijn allen hard om lachen.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:52:26 #34
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204578028
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja en? Toen werd wat Derksen zegt geflikt te hebben ook echt niet normaal gevonden hoor..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:52:51 #35
65846 Bocaj
47th President.
pi_204578033
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als je dat denkt heb je nog nooit VI gekeken :D Die hebben het al tien jaar misschien 10 minuten per uitzending over voetbal.
Weet ik... kijk het vaak VI.
Maar dit zou een speciale Qatar uitzending worden... Toch?... wedstrijd van de dag bespreken en wat er komen gaat!
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:53:16 #36
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204578040
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:47 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Mensen moeten zich inderdaad niet zo aanstellen en niet gaan janken over terechte kritiek op anno 2022 nog lollig doen over een al dan niet verzonnen verkrachting :')

Fucking sneeuwvlokjes hier.
Van terechte kritiek is geen sprake. En dat laatste is natuurlijk voornamelijk projectie.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:49 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Je bent een smerige, laffe leugenaar.
Nou nou, daar zit je alweer te schuimbekken. Leer die emotie toch eens onder controle houden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204578041
Ben benieuwd wat Talpa er voor in de plaats gaat uitzenden. Iets super politiek corrects, misschien, om het gezeik voor te zijn :P

Wel jammer, ik keek het soms nog wel eens en vind Johan Derksen soms erg grappig en lekker scherp op tv, ondanks dat het programma veel te vaak kwam.
-nee-
pi_204578045
Ik lees in de TT dat Gijp een zielig stuk vreten is. Waarom dan?
pindazakje
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 14:53:52 #39
5428 crew  miss_sly
pi_204578049
quote:

[..]
Ik vind het wel iets breder dan alleen verdacht van een strafbaar feit.
Maar cancel culture gaat vooral om het cancelen van een niet welgevallige mening volgens een tegenpartij. Dat is uit den boze. Dat was dit met Derksen niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:54:05 #40
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_204578052
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Viesdik.
Is zulke taal niet cancelwaardig tegenwoordig?
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:54:12 #41
65846 Bocaj
47th President.
pi_204578055
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:53 schreef Marsenal het volgende:
Ben benieuwd wat Talpa er voor in de plaats gaat uitzenden.
Big Brother Sweden edition?
pi_204578062
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:49 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Je bent een smerige, laffe leugenaar.
Wellicht. Maar niet wat betreft de casus van Jole. Geen flauw idee waarom je nou alles bij elkaar jankt hier en in feedback.
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 14:54:47 #43
pi_204578064
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik lees in de TT dat Gijp een zielig stuk vreten is. Waarom dan?
Ik vermoed dat TS iets tegen Gijp heeft. Ik kan het me wel voorstellen, Gijp stond niet vooraan bij het uitdelen van de hersens, waardoor hij soms erg onhandig uit de hoek komt. Maar een beetje flauw om dat hier in de TT te zetten.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:55:06 #44
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204578067
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:49 schreef Monolith het volgende:

[..]
Wanneer is dat precies opgenomen in artikel 243 Sr dan?
Het gaat om de interpretatie van "seksueel binnendringen". Tot medio jaren 90 oordeelden de rechters daar verschillend over. In de huidige tijdsgeest wordt het makkelijker toegepast.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:55:50 #45
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204578080
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:54 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Wellicht. Maar niet wat betreft de casus van Jole. Geen flauw idee waarom je nou alles bij elkaar jankt hier en in feedback.
Ik vraag me af waarom iemand leugens over een ander gaat verspreiden in een topic over Johan Derksen. Lijkt mij niet de bedoeling. Sowieso is het niet de bedoeling om laster te verspreiden - want dat is strafbaar. Ook voor FOK zou het dus goed zijn als je iets minder ongeremd leugens zou kunnen plaatsen hier.
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 14:55:56 #46
pi_204578083
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:54 schreef kl1172 het volgende:

[..]
Is zulke taal niet cancelwaardig tegenwoordig?
Zeker. Ik neem aan dat ik nu van de TV word geweerd.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:56:15 #47
65846 Bocaj
47th President.
pi_204578085
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vermoed dat TS iets tegen Gijp heeft. Ik kan het me wel voorstellen, Gijp stond niet vooraan bij het uitdelen van de hersens, waardoor hij soms erg onhandig uit de hoek komt. Maar een beetje flauw om dat hier in de TT te zetten.
Derksen en Genee zijn scherper inderdaad...
pi_204578087
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het gaat om de interpretatie van "seksueel binnendringen". Tot medio jaren 90 oordeelden de rechters daar verschillend over. In de huidige tijdsgeest wordt het makkelijker toegepast.
Dus we gaan van 'het was geen strafbaar feit' naar 'tot medio jaren 90 oordeelden de rechters daar verschillend over'. Dat is al heel wat anders natuurlijk. Maar dan nog vind ik dat nogal dunnetjes. Heb je jurisprudentie?
pi_204578091
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zeker. Ik neem aan dat ik nu van de TV word geweerd.
Dit is jammer, want er komt plek vrij.
-nee-
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 14:57:20 #50
pi_204578103
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:56 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Derksen en Genee zijn scherper inderdaad...
Derksen en Genee zijn geen domme jongens nee. Toch vergeet Derksen nog wel eens wat de 'stand van het land' is (of hij doet dat bewust), waardoor hij soms nog wel eens in de problemen komt, zoals nu.
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 14:57:40 #51
pi_204578104
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:56 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Dit is jammer, want er komt plek vrij.
Het doet mij deugd dat je mij als serieuze kandidaat zag. O+
pi_204578112
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Lekker nummertje hoor.

Lijkt alsof ze daar helemaal geen tieten heeft als ze daar ligt?
Terwijl ze in dat corset pak wel degelijk tieten heeft die eruit puilen.
Verklaring?
pindazakje
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:59:14 #53
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204578128
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja, maar het is nu 2022 en niet 1972. Je gaat ook niet op TV zeggen dat je vroeger in de kroeg elke avond 50x 'roetmop' zei tegen een Afrikaan en er dan vervolgens met zijn allen hard om lachen.
Lijkt me een andere discussie. Maar 50x is inderdaad wat excessief.

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja en? Toen werd wat Derksen zegt geflikt te hebben ook echt niet normaal gevonden hoor..
Het was wel normaal om naakt bij een gast die je niet kent op de bank te gaan liggen.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:59:16 #54
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204578129
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het doet mij deugd dat je mij als serieuze kandidaat zag. O+
Misschien zou je prima passen in een soort woke animeer format.

Wellicht ziet John daar nu wel een markt voor. Probeer het gewoon eens.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_204578132
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zo dom is hij toch niet?
pindazakje
pi_204578138
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:50 schreef Stepperoller het volgende:
Nee? Dat is vooral heel veel gejank om niks en traag van begrip zijn.
Sorry, kan je daarbij niet helpen.
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 15:00:14 #57
pi_204578139
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:59 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Zo dom is hij toch niet?
Ik denk dat als ie niet kon voetballen, dat ie geen raketgeleerde zou zijn geworden om het maar zo te zeggen.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:00:30 #58
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204578143
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:58 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Lijkt alsof ze daar helemaal geen tieten heeft als ze daar ligt?
Terwijl ze in dat corset pak wel degelijk tieten heeft die eruit puilen.
Verklaring?
Zwaartekracht + geen siliconen
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204578151
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En of ze zelf ook vindt dat ze verkracht, misbruikt en getraumatiseerd voor het leven is geraakt.
Juist.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204578160
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:59 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Zo dom is hij toch niet?
Is een act.
pi_204578163
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:55 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Ik vraag me af waarom iemand leugens over een ander gaat verspreiden in een topic over Johan Derksen. Lijkt mij niet de bedoeling. Sowieso is het niet de bedoeling om laster te verspreiden - want dat is strafbaar. Ook voor FOK zou het dus goed zijn als je iets minder ongeremd leugens zou kunnen plaatsen hier.
Het zou bij 1 reactie blijven waarin hij terloops wordt genoemd. Maar je schreeuwt nogal om negatieve aandacht waardoor we het nog steeds over van Jole hebben die een vrouw heeft verkracht (gepenetreerd tegen haar wil in met zijn tong in haar mond) in zijn witte onderbroek in een hotelkamer. Gewoon feiten die hij erkend heeft op nationale radio.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2022 15:02:46 ]
pi_204578167
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik denk dat als ie niet kon voetballen, dat ie geen raketgeleerde zou zijn geworden om het maar zo te zeggen.
Dus iedereen die geen raketgeleerde is valt onder de noemer 'dom'?
pindazakje
pi_204578174
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:02 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
tenzij je kan voetballen
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:03:01 #64
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204578175
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:01 schreef Hathor het volgende:
Juist.
Misschien was ze wel teleurgesteld dat ze knock-out was gegaan en ze het slechts met die kaars moest doen.

Ze had immers niet voor niks al die moeite gedaan om die twee voetballers mee naar haar huis te lokken. Of misschien mag je dit soort aannames tegenwoordig niet meer maken.
pi_204578181
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:03 schreef Tengano het volgende:

[..]
Misschien was ze wel teleurgesteld dat ze het slechts met die kaars moest doen.

Ze had immers niet voor niks al die moeite gedaan om die twee voetballers mee naar haar huis te lokken. Of mag je dit soort aannames tegenwoordig niet meer maken.
Van mij wel.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:05:03 #66
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204578193
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:01 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Het zou bij 1 reactie blijven waarin hij terloops wordt genoemd. Maar je schreeuwt nogal om negatieve aandacht waardoor we het nog steeds over van Jole hebben die een vrouw heeft verkracht (gepenetreerd tegen haar wil in met de tong) in zijn witte onderbroek in een hotelkamer. Gewoon feiten die hij erkend heeft op nationale radio.
Dat je iets verkrachting noemt, maakt het nog geen verkrachting.

Zonder aanleiding of deugdelijke onderbouwing iemand een verkrachter noemen, is strafbaar. En je hebt geen deugdelijke onderbouwing, want je bent een beperkte leugenaar.

Je bent gewoon een leugenaar die het nodig heeft om leugens te verspreiden over iemand. Het is verwerpelijk.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 15:05:18 #67
5428 crew  miss_sly
pi_204578194
quote:

[..]

Ze had immers niet voor niks al die moeite gedaan om die twee voetballers mee naar haar huis te lokken. Of misschien mag je dit soort aannames tegenwoordig niet meer maken.
Zeker wel. Er is nog steeds geen wet die domheid verbiedt B-)
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:05:33 #68
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204578197
quote:

[..]

Voor hetzelfde geld had 'de witte neger' haar wel onder handen genomen. Die mevrouw heeft een kogel ontweken.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:06:31 #69
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204578210
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:56 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dus we gaan van 'het was geen strafbaar feit' naar 'tot medio jaren 90 oordeelden de rechters daar verschillend over'. Dat is al heel wat anders natuurlijk. Maar dan nog vind ik dat nogal dunnetjes. Heb je jurisprudentie?
Kom ik later wel even mee.
pi_204578211
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:05 schreef EinarBoe het volgende:

[..]

Zonder aanleiding of deugdelijke onderbouwing iemand een verkrachter noemen, is strafbaar.
Daar gaan ondertussen al 14 topics over.

Het kwartje lijkt maar niet te vallen.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:06:53 #71
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_204578216
Komt er vanavond nu geen VI? Officieel?
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:07:16 #72
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204578223
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:06 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Daar gaan ondertussen al 14 topics over.

Het kwartje lijkt maar niet te vallen.
Behalve dat Johan Derksen zelf zei dat het verkrachting was en daar over gelachen werd.
Dingdingdingding.
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 15:07:18 #73
pi_204578224
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:06 schreef jigggy het volgende:
Bedoel je vanavond of nu?
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:07:44 #74
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204578231
quote:
Komt er vanavond nou geen VI? Officieel?
Niemand weet het behalve bij Talpa.
pi_204578250
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:07 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Behalve dat Johan Derksen zelf zei dat het verkrachting was en daar over gelachen werd.
Dingdingdingding.
En waar is je deugdelijke onderbouwing?
pi_204578257
quote:

[..]

Zonder aanleiding of deugdelijke onderbouwing iemand een verkrachter noemen, is strafbaar. En je hebt geen deugdelijke onderbouwing, want je bent een beperkte leugenaar.

Je bent gewoon een leugenaar die het nodig heeft om leugens te verspreiden over iemand. Het is verwerpelijk.
Het is wat. Nog steeds fase 2; boosheid.
Penetratie tegen je wil in is verkrachting.
Onderbouwing; hij heeft de feiten zelf toegegeven.
Aanleiding; soortgelijk geval bij Derksen.

Spijtig dat je steeds zo op de man speelt omdat iemand feiten noemt die je schijnbaar ontzettend raken.
pi_204578266
quote:

[..]

Harde taal.
-nee-
pi_204578277
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:09 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Welke onderbouwing mis je? je hebt de woorden van Derksen toch gehoord, en de beelden gezien?
pi_204578284
quote:
Heb nog geen bericht gezien over dat daar iets over besloten is.
pi_204578291
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Welke onderbouwing mis je? je hebt de woorden van Derksen toch gehoord, en de beelden gezien?
Zijn er beelden van de kaarsenactie?
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:12:57 #81
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204578293
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:10 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Het is wat. Nog steeds fase 2; boosheid.
Penetratie tegen je wil in is verkrachting.
Onderbouwing; hij heeft de feiten zelf toegegeven.
Aanleiding; soortgelijk geval bij Derksen.

Spijtig dat je steeds zo op de man speelt omdat iemand feiten noemt die je schijnbaar ontzettend raken.
Nee, je blijft maar volharden in het spuien van leugens.

Hij heeft geen verkrachting toegegeven. Hij is niet veroordeeld voor verkrachting. Alles wat je gezegd hebt over Van Jole is simpelweg gelogen. Het maakt niet uit in welke vorm je het giet, je leugens blijven leugens.

Jij bent degene die hier zonder aanleiding aperte leugens verspreid gericht tegen een soort van publiek persoon. Omdat je een laffe, lasterlijke leugenaar bent.

Je speelt overigens zelf op de man, door specifiek leugens te verspreiden over iemand, een man. Jij bent de leugenaar, dus jij wordt er ook persoonlijk op aangesproken dat je een leugenaar bent.
pi_204578294
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:09 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Oh jij vindt dat een bekentis an sich niet veroordeeld moet worden, maar dat de bekende daad ook via andere wegen bewezen moet worden. Nu snap ik je eerdere post.

Dan scheiden onze wegen hier.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:13:06 #83
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204578295
quote:
Zou goed zijn als het helemaal wordt geschrapt. Het blijft natuurlijk toch een programma door en voor zwakzinnigen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_204578297
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Kun je nog meer vragen stellen? Waar is de deugdelijke onderbouwing?
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:13:36 #85
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204578300
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Nee het is meer zo dat iedereen die niet woke is als dom kan worden betiteld. Zo wordt het aanzien van deze groepering cosmetisch op een verheven niveau gehouden. Is vergelijkbaar met dat andere sprookje.

https://nl.wikipedia.org/wiki/De_nieuwe_kleren_van_de_keizer

pi_204578302
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:12 schreef Stepperoller het volgende:
Dan scheiden onze wegen hier.
Nou nou, ik wist niet dat je het zo serieus nam.
pi_204578308
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:13 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Kun je nog meer vragen stellen? Waar is de deugdelijke onderbouwing?
De beelden en de woorden van Derksen zelf. Dat is de onderbouwing.
pi_204578309
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:13 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee het is meer zo dat iedereen die niet woke is als dom kan worden betiteld. Zo wordt het aanzien van deze groepering cosmetisch op een verheven niveau gehouden. Is vergelijkbaar met dat andere sprookje.

[ afbeelding ]

Yep.

Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 15:15:48 #89
pi_204578315
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ah, dus zo voel je je?
pi_204578329
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:12 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Nee, je blijft maar volharden in het spuien van leugens.

Hij heeft geen verkrachting toegegeven. Hij is niet veroordeeld voor verkrachting. Alles wat je gezegd hebt over Van Jole is simpelweg gelogen. Het maakt niet uit in welke vorm je het giet, je leugens blijven leugens.

Jij bent degene die hier zonder aanleiding aperte leugens verspreid gericht tegen een soort van publiek persoon. Omdat je een laffe, lasterlijke leugenaar bent.
Hij heeft toegegeven de vrouw tegen haar wil in de tong in haar mond geduwd te hebben. Penetratie. En tegen haar wil in dus verkrachting.

En geen aangifte en dus geen veroordeling.

En wederom speel je op de man. Het maakt weinig indruk zoals je gemerkt hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2022 15:17:54 ]
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:19:20 #91
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204578344
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:17 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Hij heeft toegegeven de vrouw tegen haar wil in de tong in haar mond geduwd te hebben. Penetratie. En tegen haar wil in dus verkrachting.
Nee. Opnieuw, dingen blijven herhalen maakt het niet meer waar, het maakt je alleen maar meer een smerige leugenaar.
quote:

Ik hoef geen indruk te maken op een laffe leugenaar. Waarom jij zo graag lasterlijke leugens wil verspreiden over iemand anders weet ik niet, is dat wel om indruk te maken?
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:19:21 #92
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204578345
quote:
Perfect!
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 15:19:49 #93
pi_204578348
Kunnen we het hier gewoon over Derksen hebben ipv over Van Yolo? Als van Jole wat op zijn kerfstok heeft, heeft hij daar neem ik aan een eigen topic voor
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 15:20:16 #94
236264 crew  capricia
pi_204578351
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we het hier gewoon over Derksen hebben ipv over Van Yolo? Als van Jole wat op zijn kerfstok heeft, heeft hij daar neem ik aan een eigen topic voor
Graag.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204578356
quote:

[..]

Laat gaan joh, zijn plaat blijft hangen.
pi_204578358
quote:

[..]

Snap dat het niet het punt is, maar juridisch is dat geen verkrachting.

https://www.hogeraad.nl/a(...)langer-verkrachting/
pi_204578370
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:20 schreef capricia het volgende:

[..]
Graag.
Dat is wat mij betreft ook prima.
Wat mij betreft had het bij 1 opmerking gebleven.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:22:31 #98
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204578378
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:21 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dat is wat mij betreft ook prima.
Wat mij betreft had het bij 1 opmerking gebleven.
Wat mij betreft was je nooit begonnen met lasterlijke leugens verspreiden over iemand die niet het onderwerp van het draadje is.
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 15:25:24 #99
pi_204578406
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:22 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Wat mij betreft was je nooit begonnen met lasterlijke leugens verspreiden over iemand die niet het onderwerp van het draadje is.
Laat gaan joh.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 15:25:29 #100
5428 crew  miss_sly
pi_204578409
quote:

[..]

[ afbeelding ]

En vervolgens kan iedereen die dan weer anti-woke is de hele woke-club weer als dom betitelen. Een beetje wat allerlei groepen over anderen doen, zeg maar.
pi_204578412
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:22 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Ga lekker verder in FB daarover dan zwaaien we je daar uit.
pi_204578434
Zo'n Genee en Gijp hebben wel even een miljoen per jaar op het spel staan. Die gaan 100% door. Hun uitgavepatronen zullen er immers ook wel naar zijn en nergens krijgen ze ooit nog zulke bedragen.

Zoals altijd, follow the money.
pi_204578439
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:50 schreef Mammietje het volgende:

Dit geldt neem ik aan alleen voor Nederlandse kinderen?
Gezien je standpunt in het OEK-topic dat mensen beter op hun rug kunnen gaan liggen als Poetin dat wil?
Laat lekker je kinderen aflebberen door de hele wijk, vol op de bek.
Gezien je standpunt in het OEK-topic.

:')
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 15:32:31 #104
pi_204578475
Kunnen we eens stoppen met dat op de man spelen?

Bvd
pi_204578482
Ik ben tegen verkrachting.
-nee-
pi_204578495
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

Bvd
Ho ho vergeet de vrouwen en genderneutralen niet.
pi_204578522
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:28 schreef Za het volgende:

[..]
Laat lekker je kinderen aflebberen door de hele wijk, vol op de bek.
Gezien je standpunt in het OEK-topic.

:')
Ja, want dat is wat hele wijken doen; elkaars kinderen aflebberen. :')
Benieuwd waar jij woont.
pi_204578526
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:33 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben tegen verkrachting.
Tenzij consent toch?
pi_204578528
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:33 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]
Ho ho vergeet de vrouwen en genderneutralen niet.
Ik ben tegen genderneutralen.
pi_204578532
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Cosmetisch?
pi_204578545
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:38 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Tenzij consent toch?
Like gegeven!
pi_204578561
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:28 schreef Confetti het volgende:
Zo'n Genee en Gijp hebben wel even een miljoen per jaar op het spel staan. Die gaan 100% door. Hun uitgavepatronen zullen er immers ook wel naar zijn en nergens krijgen ze ooit nog zulke bedragen.

Zoals altijd, follow the money.
Dan moet je wel sponsors hebben en dat kon wel eens lastig worden. Maar wie weet.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_204578585
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:22 schreef Za het volgende:
Laten we eens beginnen met het stoppen van het kussen van kinderen, oppakken, omhelzen, strelen etc door personen anders dan de eigen ouders, om te beginnen.
Geldt niet voor Marco B blijkbaar. _O-

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:53 schreef Za het volgende:
Nee.
Dit was de quote:
Marco is een hele emotionele en fysieke man; als hij je kent dan begint elke ontmoeting met een knuffel, man of vrouw.
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 19:51 schreef Za het volgende:
Daar is niets prettig intens aan, zoals bv Marco, een fijne warme man met een groot hart, die graag zijn warmte en genegenheid uitstraalt naar zowel mannen als vrouwen, supercute met kinderen ook.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:20 schreef Za het volgende:
Op de eerste plaats vind ik heden als volwassen vrouw, Marco een prettige intense man, en is hij imo ook goede minnaar en vader.

Het cute met kinderen vind ik, wanneer een kindje stond te zingen, en hij was helemaal ontroerd, hand op zijn hart, en heel lief meezingen op afstand, soms tranen in zijn ogen. Dan zo'n zenuwachtig klein kind geruststellen met hele lieve complimenten, een ongelooflijk zachtmoedige man naar kinderen.
Lekker kindjes aanraken, want supercute. O+

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:45:14 #114
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204578587
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:39 schreef Sodemieters het volgende:
Cosmetisch?
quote:
Wat betekent cosmetisch?

'die of dat betrekking heeft op cosmetica' en 'mooier lijkend zonder dat het echt beter is'

https://www.woorden.org/woord/cosmetisch

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204578589
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:38 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Tenzij consent toch?
Oh sorry ik spreek geen Engelands
-nee-
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:45:38 #116
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204578590
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:45 schreef Salina het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]

[ afbeelding ]
Dit is wel een erg mooie vondst.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:45:55 #117
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204578593
And its gone
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:45:57 #118
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_204578594
Pushbericht genot
Tics van je petten.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:46:06 #119
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204578597
Pushgenot
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_204578601
quote:

[..]
[..]
[..]
[..]

[ afbeelding ]
_O-
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:46:26 #121
117098 Hathor
Effe niet
pi_204578602
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:45 schreef kanovinnie het volgende:
And its gone
Geen show vanavond?
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:46:30 #122
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204578604
quote:

[..]
[..]
[..]
[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_204578605
twitter

*O* *O* *O*
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:46:40 #124
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204578607
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:46 schreef Hathor het volgende:

[..]
Geen show vanavond?
Blijbkaar niet
pi_204578608
Leuk, zitten we opgescheept met Jinek en Op1 🤮
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 29 april 2022 @ 15:47:02 #126
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_204578612
-O-

Flopshow
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:47:35 #127
374936 RensAjacied
VI Hooligans
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 15:48:00 #128
pi_204578620
Logisch
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:48:09 #129
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204578622
Slotje
pi_204578628
En dit is precies wat Derksen ook wilde. Geslaagde actie :)
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:48:59 #131
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204578630
Ja, nog meer ruimte voor eenheidsworst-tv waar precies dezelfde laffe inhoudsloze nobuddies ons vertellen wat de enige juiste gedachten zijn. Wat een feest!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_204578636
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, nog meer ruimte voor eenheidsworst-tv waar precies dezelfde laffe inhoudsloze nobuddies ons vertellen wat de enige juiste gedachten zijn. Wat een feest!
Er zit een knop op je TV.
pi_204578637
Ze stoppen! Yesssss. Tokkies tv weg
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:50:32 #135
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204578640
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204578641
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:46 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

*O* *O* *O*
Geweldig nieuws
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 15:50:38 #137
pi_204578643
quote:
Ik voorspel Monopoly spelen met BN'ers
pi_204578647
Vanavond op Youtube: 'Vanavond Inside'!
pi_204578649
Al die walgelijke mensen die niet eens kijken en nu feest vieren. Ik heb een pittige mening over jullie!
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:51:10 #140
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204578650
Nog meer ruimte voor correcte TV :s)
pi_204578654
Gelukkig vier ik geen feest.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:51:38 #142
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204578659
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:50 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]
Er zit een knop op je TV.
Mijn tv gaat al 8 jaar alleen aan voor de playstation.
Daarvoor had ik geeneens een tv.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:51:41 #143
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204578660
TOETERTJES

TOETERTJES
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_204578662
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al die walgelijke mensen die niet eens kijken en nu feest vieren. Ik heb een pittige mening over jullie!
Ach, je hebt direct een beeld bij zulke mensen gelukkig.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:52:04 #145
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204578663
Bekken zullen schuimen.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:52:08 #146
117098 Hathor
Effe niet
pi_204578664
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:48 schreef theunderdog het volgende:
En dit is precies wat Derksen ook wilde. Geslaagde actie :)
Dat vermoeden heb ik ook. Zodat hij meer tijd kan besteden aan zijn echte passie, muziek. Alleen bij al dat soort activiteiten is hij nu ook niet meer welkom, geen radio meer, geen organisatie achter blues en jazz optredens, en mogelijk zelfs zijn boek uit de handel. En dat zal hij niet helemaal hebben zien aankomen denk ik.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:52:13 #147
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204578666
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik voorspel Monopoly spelen met BN'ers
Wat vind je van dat programma waarin ze BN'ers in een huis rond laten lopen en dat die BN'ers dan daarna mogen raden van welke niet-BN'er het huis is?
pi_204578670
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Mijn tv gaat al 8 jaar alleen aan voor de playstation.
Daarvoor had ik geeneens een tv.
Waarom klaag je dan over al die talkshows?
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 15:52:58 #149
pi_204578673
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:52 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Wat vind je van dat programma waarin ze BN'ers in een huis rond laten lopen en dat die BN'ers dan daarna mogen raden van welke niet-BN'er het huis is?
Is dit een format ja? :')
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 15:53:00 #150
236264 crew  capricia
pi_204578674
twitter

Johan heeft het programma gecancelled.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204578676
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:52 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Zodat hij meer tijd kan besteden aan zijn echte passie, muziek. Alleen bij al dat soort activiteiten is hij nu ook niet meer welkom, geen radio meer, geen organisatie achter blues en jazz optredens, en mogelijk zelfs zijn boek uit de handel. En dat zal hij niet helemaal hebben zien aankomen denk ik.
Misschien dat hij de gevolgen wat heeft onderschat. Maar dat hij wilde stoppen, is meer dan duidelijk. En hij zal vast een goede spaarrekening hebben opgebouwd.
pi_204578678
En bedankt deugers.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:53:43 #153
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204578681
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:52 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]
Waarom klaag je dan over al die talkshows?
Omdat er daardoor niks op tv is wat de moeite is. Lees je wel wat ik typ?
pi_204578682
Whahah, die aandachttrekkers komen wel weer terug.
pi_204578687
Zullen we met ze alle een lobby beginnen voor het terugbrengen van de gouden kooi?
pi_204578688
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:53 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Was het Roer om ook niet zo'n programma met allerlei oplichters? Net zoals de EO Vasco Rouw lekker zendtijd geeft.
pi_204578692
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:53 schreef superniger het volgende:
En bedankt deugers.
Viesmad. Wordt in de avond tokkiesvoedsel eten in plaats van tokkiestv
pi_204578697
Dit moet toch een mooie feestdag zijn voor deugkneuzend Nederland.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:54:49 #159
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204578699
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:54 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Was het Roer om ook niet zo'n programma met allerlei oplichters? Net zoals de EO Vasco Rouw lekker zendtijd geeft.
Ik vertrek van SbS
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:54:51 #160
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_204578700
Ik vind het te makkelijk om de cancelculture de schuld te geven. Derksen is zelf gewoon al een tijdje niet meer zo scherp als in de hoogtijdagen van het programma (2008 - 2012).

Wel jammer dat het zo heeft moeten lopen. Gewoon lekker Veronica Inside maken over voetbal op de maandag met Genee Gijp Kieft Boskamp en Hansie.
AFCA!
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 15:54:52 #161
pi_204578701
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:53 schreef superniger het volgende:
En bedankt deugers.
Kun je vanavond gewoon naar voetbal op vrijdag kijken.
pi_204578702
Het roer om _O_
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:55:17 #163
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204578706
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:54 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Nee. Het Roer Om is een programma waarin mensen naar Frankrijk emigreren en een vervallen kasteel willen ombouwen tot B&B met een budget van 50k.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:55:26 #164
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204578711
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Is dit een format ja? :')

Dit Is Mijn Huis is een spelshow bij SBS6 waarin BN’ers de échte huiseigenaar van een huis moeten ontdekken.Kees Tol presenteert het programma. In elke aflevering maken we kennis met vier personen die allemaal beweren de eigenaar van hetzelfde huis te zijn. Ilse Warringa, Richard Groenendijk, Olcay Gulsen en Klaas van der Eerden moeten zien te ontrafelen wie de échte eigenaar van het huis is. Kees heeft een rondleiding door het huis gekregen. Ook heeft hij met de 4 personen een gesprek over het huis gehad. ! van deze 4 is de echte huiseigenaar. Ilse, Richard, Klaas en Olcay moeten in de studio zien te raden wie de acteurs zijn en wie van deze vier nou de échte huiseigenaar is. Raden ze het juist? Of weten de andere 3 ze om de tuin te leiden? Je ziet het hieronder in de afleveringen van Dit Is Mijn Huis!
pi_204578712
Het is een zwarte dag.
pi_204578713
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:54 schreef Haags het volgende:
Dit moet toch een mooie feestdag zijn voor deugkneuzend Nederland.
Haha
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:55:40 #167
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204578718
quote:
[ twitter ]
Zonder overleg zeggen dat Johan zijn excuses aan gaat bieden. Hem dus dwingen iets te doen waar hij niet achter staat...
En dan op deze manier claimen dat hij niet gecancelled is...

Mwoah. Laten we zeggen dat dit verre van een eerlijke weergave van de werkelijkheid is.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:55:41 #168
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204578719
Het is maar goed dat Herman niet in deze tijd leefde. Dan was ie nog veel eerder van het Hilton gesprongen.

vrijdag 29 april 2022 @ 15:56:00 #169
117098 Hathor
Effe niet
pi_204578728
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Er speelt niemand. :'(
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:56:01 #170
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_204578729
Te triest voor woorden dit. Alle Twitterfingers zullen wel blij zijn nu :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 15:56:01 #171
pi_204578730
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind het te makkelijk om de cancelculture de schuld te geven. Derksen is zelf gewoon al een tijdje niet meer zo scherp als in de hoogtijdagen van het programma (2008 - 2012).

Wel jammer dat het zo heeft moeten lopen. Gewoon lekker Veronica Inside maken over voetbal op de maandag met Genee Gijp Kieft Boskamp en Hansie.
Toen Gijp mentaal in de knoop kwam is het programma langzaam afgegleden. Ook niet met zijn tijd meegegaan, helaas. Al is dat ook iets wat Derksen niet bepaald wilde natuurlijk
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:56:14 #172
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204578732
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:55 schreef StephanL het volgende:
Het roer om _O_
Niet te vroeg juichen, straks is het een herhaling.
pi_204578740
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:55 schreef EinarBoe het volgende:

[..]

Dit Is Mijn Huis is een spelshow bij SBS6 waarin BN’ers de échte huiseigenaar van een huis moeten ontdekken.Kees Tol presenteert het programma. In elke aflevering maken we kennis met vier personen die allemaal beweren de eigenaar van hetzelfde huis te zijn. Ilse Warringa, Richard Groenendijk, Olcay Gulsen en Klaas van der Eerden moeten zien te ontrafelen wie de échte eigenaar van het huis is. Kees heeft een rondleiding door het huis gekregen. Ook heeft hij met de 4 personen een gesprek over het huis gehad. ! van deze 4 is de echte huiseigenaar. Ilse, Richard, Klaas en Olcay moeten in de studio zien te raden wie de acteurs zijn en wie van deze vier nou de échte huiseigenaar is. Raden ze het juist? Of weten de andere 3 ze om de tuin te leiden? Je ziet het hieronder in de afleveringen van Dit Is Mijn Huis!

Dit is niet echt toch?

:'(
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 15:56:52 #174
pi_204578742
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:56 schreef Hathor het volgende:

[..]
Er speelt niemand. :'(
Utrecht - NEC ouwe reus
pi_204578745
quote:
Messias Lubach gaat ons elke avond vertellen wat wij moeten denken.
Anders deug je niet.
#superniger2020
pi_204578749
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:55 schreef Tengano het volgende:
Het is maar goed dat Herman niet in deze tijd leefde. Dan was ie nog veel eerder van het Hilton gesprongen.

Vind je dit echt te vergelijken?
pi_204578751
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:55 schreef EinarBoe het volgende:

[..]

Maar die acteurs die in dat huis rondlopen zijn geen BN-er, want anders weten de BN-ers die moeten raden direct al wie de echte huiseigenaar is.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:57:57 #178
117098 Hathor
Effe niet
pi_204578754
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Utrecht - NEC ouwe reus
Daar loop ik niet warm voor, vanavond gewoon lekker raiden in WoW. *O*
pi_204578758
John zal weer met een fantastisch nieuwe show komen. Kaarsen boetseren met BN’ers ofzo.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:58:15 #180
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_204578759
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Toen Gijp mentaal in de knoop kwam is het programma langzaam afgegleden. Ook niet met zijn tijd meegegaan, helaas. Al is dat ook iets wat Derksen niet bepaald wilde natuurlijk
VI Oranje in 2010 blijft het beste wat ik ooit gezien heb. Het is nooit meer zo goed geworden.
AFCA!
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:58:26 #181
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204578760
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Dit is niet echt toch?

:'(
Er zijn al 6 afleveringen van geweest, genaamd Jarinda, Ed, Ginny, Els, Maaike en Geert (naar de eigenlijke huiseigenaren!).

Zomaar een beschrijving van een losse aflevering:
Vier dames die allemaal beweren Ginny te heten en in een half vrijstaande villa in Wijchen te wonen. Maar wie spreekt de waarheid? Die vraag legt Kees Tol deze week voor aan het panel.

Dit is heel erg echt.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:58:54 #182
117098 Hathor
Effe niet
pi_204578764
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:58 schreef RensAjacied het volgende:

[..]
VI Oranje in 2010 blijft het beste wat ik ooit gezien heb. Het is nooit meer zo goed geworden.
Was omdat we toen een vrij succesvol WK erbij hadden.
  roze vrijdag 29 april 2022 @ 15:59:03 #183
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204578766
Ik denk dat er nog wel zoiets weer komt als de storm is gaan liggen.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:59:13 #184
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204578768
quote:

[..]
Dit was wel het hoogtepunt ja. Dat was nou top-tv.
  vrijdag 29 april 2022 @ 15:59:36 #185
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_204578772
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:58 schreef Hathor het volgende:

[..]
Was omdat we toen een vrij succesvol WK erbij hadden.
Maar ook de legendarische clashes aan tafel, Gijp in bloedvorm. Prachtige televisie.
AFCA!
pi_204578786
quote:

[..]
[..]
[..]

[ afbeelding ]
Daar komt de geestelijk uitgedaagde spuit 11 ook weer aangezet.

Heb je dit niet meegekregen btw:

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

Bvd
Dit vind je OK Mexicanobakker?
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 16:01:51 #187
236264 crew  capricia
pi_204578798
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Zonder overleg zeggen dat Johan zijn excuses aan gaat bieden. Hem dus dwingen iets te doen waar hij niet achter staat...
En dan op deze manier claimen dat hij niet gecancelled is...

Mwoah. Laten we zeggen dat dit verre van een eerlijke weergave van de werkelijkheid is.
Blijft de beslissing van Derksen om ermee te stoppen.

Er is overigens wel overleg met Talpa geweest, dus dat eerste stukkie klopt niet.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204578803
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik ga vanaf nu alleen maar Lubach, Khalid en Sophie kijken.
#superniger2020
pi_204578811
Helaas pindakaas. Zonder deze ophef was het uiteindelijk toch wel is gestopt binnen 1 of 2 jaar.
pi_204578812
quote:
[ twitter ]
Nee hij is in de gelegenheid gesteld "de eer aan zichzelf te houden", toen zijn duizend uren kaars verhaal geen stand hield. IMO
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:03:02 #191
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204578815
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:59 schreef Ama het volgende:
Ze zullen het gaan proberen met saaie diversiteitsgasten die er alleen zitten voor hun geslachtsdelen en/of hun kleurtje. Ze hebben en durven niks te zegge dat misschien verkeerd opgevat gaat worden. Ze halen kutkijkcijfers en falen.
Directie gaat de schuld geven aan incels of alt right.
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:03:13 #192
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204578817
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:02 schreef Za het volgende:
Nee hij is in de gelegenheid gesteld "de eer aan zichzelf te houden", toen zijn duizend uren kaars verhaal geen stand hield.
Je was erbij? :o
pi_204578826
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:03 schreef Tengano het volgende:

Het is overduidelijk, en behoeft geen toelichting dunkt me?
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:04:25 #194
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204578828
quote:

[..]
Dat was wel echt genot ja. Mazzel natuurlijk ook dat Nederland toen de finale haalde.
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:04:59 #195
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204578838
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:04 schreef Za het volgende:
Het is overduidelijk, en behoeft geen toelichting dunkt me?
Hij zei gisteren heel duidelijk "Ik stop ermee" dus ik denk dat je gelijk hebt.

Daarnaast heb ik wel vertrouwen in het statement van Rob Goosens.
pi_204578840
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:59 schreef RensAjacied het volgende:

[..]
Maar ook de legendarische clashes aan tafel, Gijp in bloedvorm. Prachtige televisie.
Toen werden er toch ook niet van die onnodig groffe dingen gezegd? niet dat ik mij kan herinneren, in elk geval.
pi_204578847
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:03 schreef Tengano het volgende:

[..]
Er schijnen beelden van te zijn.
pi_204578860
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:59 schreef Ama het volgende:
Voor de zomer zijn ze wel weer ergens terug mee idd.
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:07:04 #199
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204578870
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:05 schreef Steven_Stil het volgende:
Er schijnen beelden van te zijn.
Van het afrondingsgesprek tussen John de Mol en Johan Derksen. Ik ben benieuwd dan ^O^
pi_204578889
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:07 schreef Tengano het volgende:

[..]
Van het afrondingsgesprek tussen John de Mol en Johan Derksen. Ik ben benieuwd dan ^O^
Nee, van die kaars.
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:09:05 #201
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204578893
Nogmaals even voor de duidelijkheid wat er naar buiten is gebracht. Goed lezen svp.

Hier staat de beslissing is overigens genomen door Johan Derksen en niet door de zender.
twitter
  roze vrijdag 29 april 2022 @ 16:09:07 #202
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204578894
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:06 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Voor de zomer zijn ze wel weer ergens terug mee idd.
Sowieso voor het WK.
Your beauty never ever scared me.
pi_204578899
Ik blijf het verbazend vinden (of misschien ook wel weer niet) dat de cancelcultuur hier de schuld van krijgt. Je bekent een strafbaar feit op TV, doet er ook nog eens lacherig over en dan heeft deugend Nederland het gedaan _O-

Vrijheid van meningsuiting is nog altijd wat anders dan een strafbaar feit plegen en bekennen, ook al is het 50 jaar terug
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204578914
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:09 schreef Tengano het volgende:
Nogmaals even voor de duidelijkheid wat er naar buiten is gebracht. Goed lezen svp.

Hier staat de beslissing is overigens genomen door Johan Derksen en niet door de zender.
[ twitter ]

Beste beslissing ooit.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 16:11:41 #205
236264 crew  capricia
pi_204578920
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:09 schreef Tengano het volgende:

[ twitter ]

Viel mij ook op:
capricia in NWS / Johan Derksen stopt ermee #14 Gijp is een zielig stuk vreten

Het is Johan zijn beslissing.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204578924
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:09 schreef Ama het volgende:

[..]
Sowieso voor het WK.

@maxi-mus
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:13:52 #207
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204578951
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:02 schreef superniger het volgende:

[..]
Ik ga vanaf nu alleen maar Lubach, Khalid en Sophie kijken.
Als Khalid er is, is er geen Sophie. En andersom.
pi_204578974
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het verbazend vinden (of misschien ook wel weer niet) dat de cancelcultuur hier de schuld van krijgt. Je bekent een strafbaar feit op TV, doet er ook nog eens lacherig over en dan heeft deugend Nederland het gedaan _O-

Vrijheid van meningsuiting is nog altijd wat anders dan een strafbaar feit plegen en bekennen, ook al is het 50 jaar terug
Zelfs als je bekend hebt geldt de onschuldspresumptie, temeer als je de bekenning later intrekt. En het waren natuurlijk weer de usual suspects die opriepen om het programma van de buis te halen, dus gewoon cancel culture.
pi_204578978
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 23:30 schreef Scrummie het volgende:
Johan _O_

Einde tijdperk normale TV. De grachtengordel heeft gewonnen, het kon ook niet altijd voortduren natuurlijk, die groep is nou eenmaal, ook al is het volk om van te kotsen, veel groter. Grootste fout was naar het dagelijkse programma gaan en het niet meer zoveel over voetbal te hebben en uiteindelijk werd Johan ook gewoon te oud. Zonde, zonde, zonde.
Derksen is de rijke buikspreekpop van De Mol. Qua bankrekening beslist deel van de gordel.
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:21:05 #210
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204579042
Ben benieuwd wie de woke hyena's nu als volgende prooi gaan targetten.

#allesmoetkapot
pi_204579044
quote:
Die 'cancelcultuur', is de cultuur van alvast mensen benadelen tussen het moment dat er het vermoeden is dat er iets gebeurd is, en het daadwerkelijk bewijzen dat het strafbaar was.

Cancelcultuur benadeelt dus onschuldige mensen. En daarmee is het zelf illegaal.

Iedereen wordt hier onschuldig geacht tot het tegendeel bewezen is. Vind je dat onterecht? Ga dan in bijvoorbeeld China wonen, waar de mensen wel eerst opgesloten worden om later wel te zien of ze misschien onschuldig waren.

Ik snap overigens niet dat je het woord 'deugers' in je mond durft te nemen, terwijl je zelf duidelijk communistische gedachten hebt.
pi_204579060
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:22:57 #213
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204579061
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:21 schreef RetepV het volgende:

[..]
Die 'cancelcultuur', is de cultuur van alvast mensen benadelen tussen het moment dat er het vermoeden is dat er iets gebeurd is, en het daadwerkelijk bewijzen dat het strafbaar was.

Cancelcultuur benadeelt dus onschuldige mensen. En daarmee is het zelf illegaal.

Iedereen wordt hier onschuldig geacht tot het tegendeel bewezen is. Vind je dat onterecht? Ga dan in bijvoorbeeld China wonen, waar de mensen wel eerst opgesloten worden om later wel te zien of ze misschien onschuldig waren.
Het is de moderne variant van de heksenjacht.

Even los van dat Derksen wel vaker domme uitspraken doet en dat het concept van het programma al lang over z'n hoogtepunt heen was.
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:23:05 #214
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204579067
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:15 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Derksen is de rijke buikspreekpop van De Mol. Qua bankrekening beslist deel van de gordel.
Man van het volk inderdaad. :')

Jaren megabedragen in zijn zakken vullen en braaf VVD stemmen. Doet iedereen aan die tafel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_204579077
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:21 schreef Tengano het volgende:
Ben benieuwd wie de woke hyena's nu als volgende slachtoffer gaan targetten.

#allesmoetkapot
Ik weet niet. Wie denk je dat hierna op tv zegt iemand verkracht te hebben?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_204579080
quote:

De beslissing is overigens genomen door Johan Derksen, niet door de zender. En omdat Johan stopt, stoppen Wilfred en René ook. Voordat jullie mensen gaan bedreigen en uitschelden vanwege het "cancellen" van het programma)
[ twitter ]
Weet je wat het is, het is een programma van 3 personen waarmee 3 een vermogen opstrijken.

Zonder Johan is er geen VI, en dat zou betekenen dat hij ook (financieel en carrierewise) beslist voor de anderen, met name Gijp.
Dus nu moet ik geloven dat hij voor het hele team (ook iedereen eromheen) heeft besloten.
Dat zou onacceptabel zijn, onmogelijk zelfs.

Gijp heeft de hele dag met advocaten gebeld vertelde hij (niet zonder reden uiteraard), en net voor de afkondiging gooide hij er nog een grap in over de verkrachtig, omdat ook hij eruit gegooid is.

Tevens Genee die als tafelheer de boel onder controle dient te houden, is daar niet toe in staat gebleken.

Ze zijn er gewoon alle drie uitgeflikkerd (al twijfel ik nog over Genee). Geen adverteerders, no show.

Johan gunde zichzelf een exit waarin hij zgn de eer aan zichzelf hield. Daarom is hij komen opdagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Za op 29-04-2022 16:32:24 ]
pi_204579086
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Even los van dat Derksen wel vaker domme uitspraken doet en dat het concept van het programma al lang over z'n hoogtepunt heen was.
Ben ik het helemaal mee eens.

Maar in tegenstelling tot vele latente communisten hier, blijf ik er bij dat iemand pas schuldig behoort te zijn wanneer zijn schuld bewezen is, en dat represailles pas uitgedeeld moeten worden wanneer alles duidelijk geworden is.

Want dat is de enige manier om mensen niet onnodig te zwaar of te licht te straffen.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 16:25:51 #218
236264 crew  capricia
pi_204579100
quote:
Ben benieuwd wie de woke hyena's nu als volgende slachtoffer gaan targetten.

#allesmoetkapot
Wierd Duk et al doet erg zijn best om wat D66 mensen te cancellen. Ben benieuwd.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204579101
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik weet niet. Wie denk je dat hierna op tv een verkrachting bekent?
Iig een oud persoon die van alles kan verzinnen wat toch al verjaard is.
pi_204579107
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het is de moderne variant van de heksenjacht.

Inderdaad.

Het was een bij vlagen wel amusante parodie op een talkshow, of dat de bedoeling was weet ik niet.
pi_204579115
quote:

Amen!
pi_204579130
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
@:maxi-mus
twitter

@Wereldgozer
pi_204579180
Wat een jankerds hier zeg. Alsof het over hun eigen seniele opa gaat.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 16:37:26 #224
236264 crew  capricia
pi_204579201
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:35 schreef Document1 het volgende:
Wat een jankerds hier zeg. Alsof het over hun eigen seniele opa gaat.
Tranen. :'(
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 16:37:36 #225
5428 crew  miss_sly
pi_204579202
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:25 schreef capricia het volgende:

[..]
Wierd Duk et al doet erg zijn best om wat D66 mensen te cancellen. Ben benieuwd.
Maar dat is terecht, want D66.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 16:38:14 #226
236264 crew  capricia
pi_204579208
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maar dat is terecht, want D66.
En dan wel in VI vertellen hoe slecht de cancel-cultuur is. :')
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204579216
De schoen wringt 'm op twee plekken:

1. Veel mensen geloven de herziene versie van het verhaal van Johan niet.
2. De heren aan tafel, en met name Johan, willen wel nuanceren maar willen niet echt (voldoende) door het stof om desbetreffende mensen weer voldoende tevreden te stellen.

Beide dingen maken het te lastig om door te gaan en is dan ook niet verrassend het einde van het programma en van deze samenstelling op tv.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204579257
Alleen die Genee is echt even zuur, denk ik, die Gijp is maar wat blij dat ie thuis weer lekker op youtube kan.

Benieuwd of die Derksen dit mee naar huis neemt.
-nee-
pi_204579265
De schoen wringt hem vooral in de aanstelleritis mentaliteit van de huidige maatschappij.

Alles is “ophef”.
Heeft het “slachtoffer” eigenlijk nog een mening?
pi_204579269
Doodzonde. Het enige stukje vermaak met een echte mening. Praat die je inderdaad in de kroeg ook hebt.
pi_204579278
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:44 schreef Marsenal het volgende:
Alleen die Genee is echt even zuur, denk ik, die Gijp is maar wat blij dat ie thuis weer lekker op youtube kan.

Benieuwd of die Derksen dit mee naar huis neemt.
Genee heeft ook wat andere programma's toch? Staat me bij dat hij een radioprogramma bij BNR had iig.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 29-04-2022 16:54:32 ]
pi_204579281
Grappig dat het vrijwel alleen maar jongetjes zijn die vinden dat de maatschappij en vooral vrouwen zich niet zo moeten aanstellen over het ongewenst aanraken, aanranden of verkrachten van diezelfde vrouwen :')
pi_204579289
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:00 schreef Za het volgende:

[..]
Daar komt de geestelijk uitgedaagde spuit 11 ook weer aangezet.

Heb je dit niet meegekregen btw:
[..]
Dit vind je OK Mexicanobakker?
Een quote tonen waarin wordt opgeroepen niet op de man te spelen en tegelijkertijd iemand geestelijk uitgedaagde spuit 11 noemen. Juist.

En nee, m.i. was het niet op de man. Het waren gewoon je eigen woorden hoor.

Niet je sterkste post dus, dit. Kan gebeuren.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:49:21 #234
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204579304
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De schoen wringt hem vooral in de aanstelleritis mentaliteit van de huidige maatschappij.

Alles is “ophef”.
Heeft het “slachtoffer” eigenlijk nog een mening?
De mening van het slachtoffer is niet relevant naar verluidt.
pi_204579307
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:47 schreef Gutanoth het volgende:
Grappig dat het vrijwel alleen maar jongetjes zijn die vinden dat de maatschappij en vooral vrouwen zich niet zo moeten aanstellen over het ongewenst aanraken, aanranden of verkrachten van diezelfde vrouwen :')
Dit ja. De fokkertjes
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:51:56 #236
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204579330
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:38 schreef capricia het volgende:

[..]
En dan wel in VI vertellen hoe slecht de cancel-cultuur is. :')
De agenda van Wierd Duk ziet er ongeveer zo uit:

Maandag: twitteroproep plaatsen wie er in een interview buitenlanders en/of links de schuld wil geven van een probleem. Ruziemaken met Sander Schimmelpenninck.

Dinsdag: Interview afnemen, geen achtergrondinformatie opzoeken of uitspraken checken op correctheid, wel D66 in de tekst verwerken, opsturen naar de redacteur. 's Avonds aanschuiven bij een talkshow.

Woensdag: Column opsturen waarin hij klaagt niets te mogen zeggen en dat de schuld is van de islam.

Donderdag: Column opsturen waarin hij klaagt niets te mogen zeggen en dat de schuld is van links.

Vrijdag: Een podcast opnemen met Wouter de Winther waarin willekeurige zaken worden gelinkt aan D66 en/of Kaag. Column van Roland Plasterk delen op twitter. Aanschuiven bij een talkshow om uit te leggen waarom 'willekeurig probleem' danwel 'geen probleem is', danwel 'niet erkend wordt door links', danwel 'de schuld is van de Democraten en progressieven'.

Zaterdag: Ruziemaken met een of andere vrouwelijke columnist op twitter. Als het de tweede zaterdag van de maand is, bij zijn zoontje langs de lijn de omvolking van Nederland in de gaten houden.

Zondag: Aanschuiven bij Wakker Nederland om te klagen dat je niets meer mag zeggen. Vertellen waarom Rusland eigenlijk een betere versie van het Westen is en democratie onder links niet beter is dan een dictatuur onder Poetin. Klagen dat je dat niet eens meer mag zeggen.
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:53:42 #237
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204579344
quote:
Laten we vooral alle gedragingen van de vrouw(geil doen, kleren uittrekken, lam op de bank liggen) buitenspel zetten.

En de mond vol hebben over Verkrachting, misbruik en ShAmE!!
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 16:53:52 #238
236264 crew  capricia
pi_204579347
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:51 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
De agenda van Wierd Duk ziet er ongeveer zo uit:

Maandag: twitteroproep plaatsen wie er in een interview buitenlanders en/of links de schuld wil geven van een probleem. Ruziemaken met Sander Schimmelpenninck.

Dinsdag: Interview afnemen, geen achtergrondinformatie opzoeken of uitspraken checken op correctheid, wel D66 in de tekst verwerken, opsturen naar de redacteur. 's Avonds aanschuiven bij een talkshow.

Woensdag: Column opsturen waarin hij klaagt niets te mogen zeggen en dat de schuld is van de islam.

Donderdag: Column opsturen waarin hij klaagt niets te mogen zeggen en dat de schuld is van links.

Vrijdag: Een podcast opnemen met Wouter de Winther waarin willekeurige zaken worden gelinkt aan D66 en/of Kaag. Column van Roland Plasterk delen op twitter. Aanschuiven bij een talkshow om uit te leggen waarom 'willekeurig probleem' danwel 'geen probleem is', danwel 'niet erkend wordt door links', danwel 'de schuld is van de Democraten en progressieven'.

Zaterdag: Ruziemaken met een of andere vrouwelijke columnist op twitter. Als het de tweede zaterdag van de maand is, bij zijn zoontje langs de lijn de omvolking van Nederland in de gaten houden.

Zondag: Aanschuiven bij Wakker Nederland om te klagen dat je niets meer mag zeggen. Vertellen waarom Rusland eigenlijk een betere versie van het Westen is en democratie onder links niet beter is dan een dictatuur onder Poetin. Klagen dat je dat niet eens meer mag zeggen.
_O-
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204579348
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
De mening van het slachtoffer is niet relevant naar verluidt.
Nee het gaat hier namelijk helemaal niet over deze specifieke gebeurtenis van 50 jaar geleden, maar het smerige klimaat op de Nederlandse tv dat mensen het fucking hilarisch vinden dat er iemand (al dan niet verzonnen) verkracht is door één van de "heren"
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 16:54:37 #240
236264 crew  capricia
pi_204579352
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:53 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Nee het gaat hier namelijk helemaal niet over deze specifieke gebeurtenis van 50 jaar geleden, maar het smerige klimaat op de Nederlandse tv dat mensen het fucking hilarisch vinden dat er iemand (al dan niet verzonnen) verkracht is door één van de "heren"
Juist.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204579354
quote:
Nee hoor, ik ben een vrouw en vindt dat ook. Maar niet zoals jij het stelt want dat vinden de jongetjes ook niet hoor Nuance is blijkbaar moeilijk hier.
pi_204579356
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Laten we vooral alle gedragingen van de vrouw(geil doen, kleren uittrekken, lam op de bank liggen) buitenspel zetten.

Al staat een vrouw compleet naakt te hijgen op je eikel, als ze zegt dat ze niet wil dat je haar aanraakt, of niet in staat is om te zeggen dat ze niet wil dat je haar aanraakt, blijf je met je smerige poten van haar af.
pi_204579359
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

De gutmensch
pi_204579368
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 23:30 schreef Scrummie het volgende:
Johan _O_

Einde tijdperk normale TV. De grachtengordel heeft gewonnen, het kon ook niet altijd voortduren natuurlijk, die groep is nou eenmaal, ook al is het volk om van te kotsen, veel groter. Grootste fout was naar het dagelijkse programma gaan en het niet meer zoveel over voetbal te hebben en uiteindelijk werd Johan ook gewoon te oud. Zonde, zonde, zonde.
Ik kopieer deze graag. Zonde en inderdaad een einde van een tijdperk. Lekker naar alle linkse ja knikkers kijken nu...
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:56:11 #245
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204579378
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Alles is "ophef"
Heeft het "slachtoffer" eigenlijk nog een mening?
Veel kans dat ze inmiddels ofwel niet meer leeft, ofwel kwijlend haar dagen slijt in Huize Avondrood.
pi_204579385
In de aflevering van 28 april ging Johan dat incident relativeren door te zeggen dat hij het niet in maar tussen de benen heeft gestopt. Geloven jullie dat?

Tijdens zijn eerste verhaal maakte hij duidelijk een penetrerende beweging. Waarom zou je dat doen als je de kaars tussen de benen had gedaan?

Ik heb moeite met zijn tweede verhaal te geloven.
pi_204579398
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:56 schreef Ufopiloot51 het volgende:
In de aflevering van 28 april ging Johan dat incident relativeren door te zeggen dat hij het niet in maar tussen de benen heeft gestopt. Geloven jullie dat?

Tijdens zijn eerste verhaal maakte hij duidelijk een penetrerende beweging. Waarom zou je dat doen als je de kaars tussen de benen had gedaan?

Oh. Je dacht: kom laten we het gehele topic opnieuw doen?

Lekker man.
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:58:38 #248
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204579407
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Lekker man.
_O-
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:59:37 #249
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204579423
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:56 schreef Ufopiloot51 het volgende:

Dus want omdat ergo jij aanneemt dat hij heeft gepenetreerd vanwege een beweging die hij maakt, is hij nu een smerige verkrachter?
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 17:00:06 #250
236264 crew  capricia
pi_204579429
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:55 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Ik kopieer deze graag. Zonde en inderdaad een einde van een tijdperk. Lekker naar alle linkse ja knikkers kijken nu...
Je moet het zien in het tijdperk waarin het speelde.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204579436
quote:

[..]

Lekker man.
:D
pi_204579437
quote:

[..]

Lekker man.
Nou ik heb geen zien om 14 delen terug te lezen
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:01:31 #253
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_204579439
We zijn allemaal zondaars. Johan draait er niet omheen. Eng hypocriet deugkliekje.

Johan _O_
pi_204579444
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:59 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Dus want omdat ergo jij aanneemt dat hij heeft gepenetreerd vanwege een beweging die hij maakt, is hij nu een smerige verkrachter?
Of hij nu wel of niet haar verkracht heeft, er zaten daar wel 3 oude vieze witte mannetjes en 1 jong vies donker mannetje teringhard te lachen om het, al dan niet verzonnen, verhaal van die oude smeerpijp.
pi_204579450
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:03:04 #256
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204579453
quote:
Ben benieuwd wie de woke hyena's nu als volgende prooi gaan targetten.

#allesmoetkapot
Kaag!
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:03:16 #257
500074 Rode_Wijn
pi_204579454
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:01 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Of hij nu wel of niet haar verkracht heeft, er zaten daar wel 3 oude vieze witte mannetjes en 1 jong vies donker mannetje teringhard te lachen om het, al dan niet verzonnen, verhaal van die oude smeerpijp.
Teringhard te lachen? En je gaat het ook nog racistisch maken? Je discussieert al net zo sneu als @EinarBoe
pi_204579455
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:59 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Nou het gaat nu om wat hij nou precies heeft gedaan. Welke van de 2 verhalen de waarheid is. Of het verkrachting is of niet is een ander discussie.
pi_204579465
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:01 schreef Ufopiloot51 het volgende:

[..]
Nou ik heb geen zien om 14 delen terug te lezen
Nee joh. Groot gelijk.
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:04:12 #260
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204579467
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:02 schreef probeer het volgende:
[ afbeelding ]
[twimg.com/media/FRgK_ObWYAAUGTQ?format=jpg&name=small]afbeelding[/url] ]
Al besproken

Stepperoller in NWS / Johan Derksen stopt ermee #14 Gijp is een zielig stuk vreten
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:04:37 #261
500074 Rode_Wijn
pi_204579471
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:03 schreef Ufopiloot51 het volgende:

[..]
Nou het gaat nu om wat hij nou precies heeft gedaan. Welke van de 2 verhalen de waarheid is. Of het verkrachting is of niet is een ander discussie.
Alsof we daar ooit achter gaan komen.
  Forum Admin vrijdag 29 april 2022 @ 17:06:06 #262
35723 crew  GGMM
pi_204579484
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:02 schreef probeer het volgende:
[ afbeelding ]
Jij moet grafisch ontwerper worden!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:07:09 #263
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_204579492
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:01 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Je zult maar plezier en lol in het leven hebben. Lijkt me vreselijk.
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:07:40 #264
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204579499
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:07 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ligt er een beetje aan waarover.
pi_204579500
quote:
Klopt. Ik heb de link uit die post gejat. Zal m, samen met Stepperoller, nog wel vaker gaan posten denk ik zo. Zolang het gehuil over woke-culture blijft klinken, iig.
pi_204579507
Heeft iemand in deze reeks al gedacht aan de kaars in kwestie???
pi_204579513
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:06 schreef GGMM het volgende:

[..]
Jij moet grafisch ontwerper worden!
Geweldig album, dat dan weer wel.
pi_204579524
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:03 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Teringhard te lachen? En je gaat het ook nog racistisch maken? Je discussieert al net zo sneu als @:einarboe
Wat is er racistisch aan dan?
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:09:37 #269
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204579527
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:07 schreef probeer het volgende:

[..]
Klopt. Ik heb de link uit die post gejat. Zal m, samen met Stepperoller, nog wel vaker gaan posten denk ik zo. Zolang het gehuil over woke-culture blijft klinken, iig.
Daar kan ik mee instemmen
pi_204579528
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:07 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Tering ja, ik kan niet lachen om verkrachtingen, wat een kutleven
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:10:41 #271
500074 Rode_Wijn
pi_204579536
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:09 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Wat is er racistisch aan dan?
Erg genoeg dat je dit niet ziet.
pi_204579538
Ondanks dat ik er niet wakker van zal liggen en het ook al lang niet meer keek (ergens rond 2013 afgehaakt). Is het toch wel een einde van een tijdperk, 15 (?) jaar lang een vaste waarde in het TV-landschap, dat zijn maar weinigen weggelegd.

Ergens wel jammer, maar ja zelf naar gemaakt.
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:11:03 #273
500074 Rode_Wijn
pi_204579542
quote:

[..]
Er is niemand verkracht. Paniekzaaier
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:11:08 #274
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_204579543
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:07 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Ligt er een beetje aan waarover.
Dat is dan vooral een kwestie van smaak.

Persoonlijk ben ik meer van "met veel de draak steken" ala Johan dan die andere verzuurde talkshows.

Mijn inziens is het jammer dat een show als deze verdwijnt en er steeds meer eenheidsworst ontstaat. Het voelt alsof we langzaamaan weer richting de vertrutting van de jaren 50 gaat.
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:11:14 #275
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204579546
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:54 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Al staat een vrouw compleet naakt te hijgen op je eikel, als ze zegt dat ze niet wil dat je haar aanraakt, of niet in staat is om te zeggen dat ze niet wil dat je haar aanraakt, blijf je met je smerige poten van haar af.
Ja zo werkt de wereld, Hans.
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:11:16 #276
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204579547
quote:

[..]
Straks is een vrouw aankijken al verkrachting.
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:11:45 #277
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204579555
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Straks is een vrouw aankijken al verkrachting.
Anders overdrijf je het even.
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:12:03 #278
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_204579556
quote:

[..]
Jeetje, denk aan je hart man :')
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:12:24 #279
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204579560
Voor degenen die hem gemist hebben, deze is echt heel erg leuk :D

Hahaha, ik moet er iedere keer weer om lachen. Hahaha _O-

Hahaha :D

vrijdag 29 april 2022 @ 17:12:33 #280
500074 Rode_Wijn
pi_204579564
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:10 schreef tjoptjop het volgende:
Ondanks dat ik er niet wakker van zal liggen en het ook al lang niet meer keek (ergens rond 2013 afgehaakt). Is het toch wel een einde van een tijdperk, 15 (?) jaar lang een vaste waarde in het TV-landschap, dat zijn maar weinigen weggelegd.

Ergens wel jammer, maar ja zelf naar gemaakt.
Sport aan tafel (de eerste variant) stamt uit 1999. Dus we hebben het over 23 jaar.
pi_204579565
Het is gelukkig voorbij. Het programma verdwijnt.
Hadden ze het nou maar bij puur voetbal gehouden...
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 17:13:15 #282
236264 crew  capricia
pi_204579571
Bennie Jolink neemt het op voor Johan Derksen:

quote:
Wat Derksen vertelde was een onschuldig verhaal over iets wat wij bijna dagelijks meemaakten.

Bennie Jolink

https://www.hartvannederl(...)hypocriete-slijmerds
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:13:32 #283
500074 Rode_Wijn
pi_204579573
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:54 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Behalve als je de goede kleur hebt. Dan mag het vast wel van jou
pi_204579575
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:12 schreef Tengano het volgende:
Voor degenen die hem gemist hebben, deze is echt heel erg leuk.

[ afbeelding ]

Oooh, das een leuke!

Ik heb er ook eentje, die is ook heel erg goed!

vrijdag 29 april 2022 @ 17:13:59 #285
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204579576
quote:

[..]
Niemand lacht om verkrachtingen. Ook VI niet.
Dit, dus.
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:14:06 #286
500074 Rode_Wijn
pi_204579577
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:13 schreef capricia het volgende:
Bennie Jolink neemt het op voor Johan Derksen:
[..]
https://www.hartvannederl(...)hypocriete-slijmerds
#OPHEF BENNIE JOLINK BEKENT STRUCTURELE VERKRACHTINGEN
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:14:25 #287
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204579580
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:11 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Dat is dan vooral een kwestie van smaak.

Persoonlijk ben ik meer van "met veel de draak steken" ala Johan dan die andere verzuurde talkshows.

Mijn inziens is het jammer dat een show als deze verdwijnt en er steeds meer eenheidsworst ontstaat. Het voelt alsof we langzaamaan weer richting de vertrutting van de jaren 50 gaat.
Daar ben ik het wel mee eens, maar het lijkt vaak wel alsof er nauwelijks meer iets tussen doorgeschoten 'woke' en lachen om (bijvoorbeeld) een kaars in iemands kut in zit.
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:14:55 #288
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204579583
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:11 schreef Gunner het volgende:

[..]
Anders overdrijf je het even.
Dit verkrachting noemen is gelukkig geen overdrijving.
pi_204579591
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:12 schreef Tengano het volgende:
Voor degenen die hem gemist hebben, deze is echt heel erg leuk :D

[ afbeelding ]

Lig helemaal in een deuk _O- :D
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 17:15:30 #290
236264 crew  capricia
pi_204579592
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:14 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
#OPHEF BENNIE JOLINK BEKENT STRUCTURELE VERKRACHTINGEN
Dagelijks nog wel..
"Gewoon dronken lolmakerij" _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204579597
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Niemand lacht om verkrachtingen. Ook VI niet.
"Ja die heb ik er zo ingeschoven" <- verkrachting

Gijp: "HAHAHA HEEFT ZE NOG GELUK GEHAD DAT ER GEEN HONKBALKNUPPEL STOND"
pi_204579598
Mooi gesproken door Bennie. Zo is het maar net. Gezeur allemaal.
pi_204579601
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Dit verkrachting noemen is gelukkig geen overdrijving.
nope
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:17:08 #294
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204579604
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:13 schreef probeer het volgende:

[..]
Oooh, das een leuke!

Ik heb er ook eentje, die is ook heel erg goed!

[ afbeelding ]
Ja! hahaha :D dat is dezelfde hahaha :D

Leuk! hahaha :D
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 17:17:13 #295
pi_204579605
pi_204579607
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:12 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Sport aan tafel (de eerste variant) stamt uit 1999. Dus we hebben het over 23 jaar.
Ik zat ook even te twijfelen welke periode ik moest gebruiken. Maar de eerste jaren stelde het nog niet zoveel voor, rond 2000-2001 was het ook nog met van der Weiden als presentator. Dus vanaf welk moment het overging van voetbalshow naar succes is over te discussiëren idd. Mijn gevoel zegt rond 2007-2008 (wanneer kwam Gijp?)
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 17:17:34 #297
236264 crew  capricia
pi_204579609
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:16 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

"Ali B is een kut Marokkaan, the Voice was één grote misbruiksessie, net als al die programma's waarin jonge meiden graag beroemd willen worden en ik walg van ouwe muzikanten, die op jonge meiden geilen. Wat Derksen vertelde was een onschuldig verhaal over iets wat wij bijna dagelijks meemaakten. Gewoon dronken lolmakerij, anders niks. Het is de moeite niet waard om je druk over te maken."
Gr Gr Jolink.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:17:41 #298
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204579610
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:16 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Je hebt gisteren niet gekeken, neem ik aan?
Dit, dus.
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:18:12 #299
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204579612
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Je hebt gisteren niet gekeken, neem ik aan?
Past niet in het straatje van meneer, dus dat is geen waarheid.
pi_204579615
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:17 schreef capricia het volgende:

[..]
"Ali B is een kut Marokkaan, the Voice was één grote misbruiksessie, net als al die programma's waarin jonge meiden graag beroemd willen worden en ik walg van ouwe muzikanten, die op jonge meiden geilen. Wat Derksen vertelde was een onschuldig verhaal over iets wat wij bijna dagelijks meemaakten. Gewoon dronken lolmakerij, anders niks. Het is de moeite niet waard om je druk over te maken."
Gr Gr Jolink.
Geen woord aan gelogen toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')