Straks is een vrouw aankijken al verkrachting.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tering ja, ik kan niet lachen om verkrachtingen, wat een kutleven
Anders overdrijf je het even.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks is een vrouw aankijken al verkrachting.
Jeetje, denk aan je hart manquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Sport aan tafel (de eerste variant) stamt uit 1999. Dus we hebben het over 23 jaar.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:10 schreef tjoptjop het volgende:
Ondanks dat ik er niet wakker van zal liggen en het ook al lang niet meer keek (ergens rond 2013 afgehaakt). Is het toch wel een einde van een tijdperk, 15 (?) jaar lang een vaste waarde in het TV-landschap, dat zijn maar weinigen weggelegd.
Ergens wel jammer, maar ja zelf naar gemaakt.
https://www.hartvannederl(...)hypocriete-slijmerdsquote:Wat Derksen vertelde was een onschuldig verhaal over iets wat wij bijna dagelijks meemaakten.
Bennie Jolink
Behalve als je de goede kleur hebt. Dan mag het vast wel van jouquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Al staat een vrouw compleet naakt te hijgen op je eikel, als ze zegt dat ze niet wil dat je haar aanraakt, of niet in staat is om te zeggen dat ze niet wil dat je haar aanraakt, blijf je met je smerige poten van haar af.
Oooh, das een leuke!quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:12 schreef Tengano het volgende:
Voor degenen die hem gemist hebben, deze is echt heel erg leuk.
Hahaha, ik moet er iedere keer weer om lachen. Hahaha![]()
Hahaha
[ afbeelding ]
Hahaha
Niemand lacht om verkrachtingen. Ook VI niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
#OPHEF BENNIE JOLINK BEKENT STRUCTURELE VERKRACHTINGENquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:13 schreef capricia het volgende:
Bennie Jolink neemt het op voor Johan Derksen:
[..]
https://www.hartvannederl(...)hypocriete-slijmerds
Daar ben ik het wel mee eens, maar het lijkt vaak wel alsof er nauwelijks meer iets tussen doorgeschoten 'woke' en lachen om (bijvoorbeeld) een kaars in iemands kut in zit.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is dan vooral een kwestie van smaak.
Persoonlijk ben ik meer van "met veel de draak steken" ala Johan dan die andere verzuurde talkshows.
Mijn inziens is het jammer dat een show als deze verdwijnt en er steeds meer eenheidsworst ontstaat. Het voelt alsof we langzaamaan weer richting de vertrutting van de jaren 50 gaat.
Dit verkrachting noemen is gelukkig geen overdrijving.quote:
Lig helemaal in een deukquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:12 schreef Tengano het volgende:
Voor degenen die hem gemist hebben, deze is echt heel erg leuk
Hahaha, ik moet er iedere keer weer om lachen. Hahaha![]()
Hahaha
[ afbeelding ]
Hahaha
Dagelijks nog wel..quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:14 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
#OPHEF BENNIE JOLINK BEKENT STRUCTURELE VERKRACHTINGEN
"Ja die heb ik er zo ingeschoven" <- verkrachtingquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niemand lacht om verkrachtingen. Ook VI niet.
nopequote:Op vrijdag 29 april 2022 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit verkrachting noemen is gelukkig geen overdrijving.
Ja! hahahaquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Oooh, das een leuke!
Ik heb er ook eentje, die is ook heel erg goed!
[ afbeelding ]
Ik zat ook even te twijfelen welke periode ik moest gebruiken. Maar de eerste jaren stelde het nog niet zoveel voor, rond 2000-2001 was het ook nog met van der Weiden als presentator. Dus vanaf welk moment het overging van voetbalshow naar succes is over te discussiëren idd. Mijn gevoel zegt rond 2007-2008 (wanneer kwam Gijp?)quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:12 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Sport aan tafel (de eerste variant) stamt uit 1999. Dus we hebben het over 23 jaar.
"Ali B is een kut Marokkaan, the Voice was één grote misbruiksessie, net als al die programma's waarin jonge meiden graag beroemd willen worden en ik walg van ouwe muzikanten, die op jonge meiden geilen. Wat Derksen vertelde was een onschuldig verhaal over iets wat wij bijna dagelijks meemaakten. Gewoon dronken lolmakerij, anders niks. Het is de moeite niet waard om je druk over te maken."quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
"Ja die heb ik er zo ingeschoven" <- verkrachting
Gijp: "HAHAHA HEEFT ZE NOG GELUK GEHAD DAT ER GEEN HONKBALKNUPPEL STOND"
Je hebt gisteren niet gekeken, neem ik aan?quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
"Ja die heb ik er zo ingeschoven" <- verkrachting
Gijp: "HAHAHA HEEFT ZE NOG GELUK GEHAD DAT ER GEEN HONKBALKNUPPEL STOND"
Past niet in het straatje van meneer, dus dat is geen waarheid.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt gisteren niet gekeken, neem ik aan?
Geen woord aan gelogen toch?quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:17 schreef capricia het volgende:
[..]
"Ali B is een kut Marokkaan, the Voice was één grote misbruiksessie, net als al die programma's waarin jonge meiden graag beroemd willen worden en ik walg van ouwe muzikanten, die op jonge meiden geilen. Wat Derksen vertelde was een onschuldig verhaal over iets wat wij bijna dagelijks meemaakten. Gewoon dronken lolmakerij, anders niks. Het is de moeite niet waard om je druk over te maken."
Gr Gr Jolink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |