abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204576033

quote:
Ophef om Johan Derksen: ‘Bekent hij nu verkrachting?’

Johan Derksen ligt zwaar onder vuur. Dat is zeker niet de eerste keer, maar deze keer heeft de presentator het wel erg bont gemaakt. Onder meer kijkers van Vandaag Inside trekken naar social media met een verbaasde vraag: bekende de presentator tijdens de talkshow gisteren nou dat hij seksueel misbruik op zijn kerfstok heeft?

Het gesprek ging, natuurlijk, over Johnny de Mol. Zijn ex Shima Kaes beschuldigt hem van mishandeling en nu is daar een andere beschuldiging van ‘ongepast’ gedrag bijgekomen. Een anonieme vrouw heeft gezegd dat zij een paar jaar geleden door De Mol is gedrogeerd met GHB en daarna door hem seksueel is misbruikt. De presentator ontkent dat met klem, maar zag zich wel genoodzaakt om zijn werkzaamheden, alhoewel tijdelijk, neer te leggen.

Bij Vandaag Inside is de hele situatie het gesprek van de dag. Derksen zei al dat hij de zaak ‘heel erg vindt stinken’. Toen het eenmaal over de nieuwe beschuldiging ging, maakte Derksen ook nog een misplaatste grap: „Er wordt gezegd dat hij iemand heeft gedrogeerd, met GHB geloof ik, wat Bill Cosby ook succesvol gebruikte. Ik zou wel zo’n flesje mee naar huis willen, maar dat terzijde.” Wilfred Genee kan er niet om lachen en kijkt met een emotieloos gezicht naar Derksen. „Jij vindt het geen leuke grap?”, vraagt hij hem dan. Genee: „Ik hoef toch niet al jouw grappen leuk te vinden?” En vanaf daar gaat het allemaal bergafwaarts.

Johan Derksen in Vandaag Inside over kaars
„Johnny heeft wild geleefd, maar we hebben allemaal onze tijden gehad”, zegt Genee over mogelijke ‘jeugdzondes’ van de HLF8-presentator, zoals de Vandaag Inside-heren het graag noemen. „Wil je niet generaliseren? Ik wil hier graag buiten blijven”, zegt Derksen nog. En dan komt het eruit: „Als ik daar aan terugdenk, Wilfred, je schaamt je kapot. Heel smerig verhaal hoor, maar dat soort dingen gebeuren.”

Dan begint Johan Derksen een verhaal over zijn jongere jaren, toen hij met de keeper van Veendam op stap was, met „twee juffrouwen”. In de studio klinkt hard gelach en René van der Gijp vraagt: „Wanneer was dat, 1936?” Derksen kijkt ietwat verontwaardigd, maar gaat verder met zijn verhaal. „We zijn op stap, dronken, en we gaan mee naar die woning. En die juffrouwen zijn zo dronken, die kotsen ons helemaal onder. We zijn weggegaan en die juffrouw lag bewusteloos op een bank, en er stond zo’n grote kaars, die hebben we erin gestopt en zijn we weggegaan.” Van der Gijp en tafelgast Steven Brunswijk barsten in lachen uit. Eerstgenoemde wil ook nog weten of ze de kaars ‘aan hebben gedaan’.

Derksen: „Daar zou je nu gevangenisstraf voor krijgen.” Ook meldde hij nog dat hij er niet trots op is, „maar dat soort dingen gebeuren als je jong bent”. Volgens de presentator hebben we namelijk allemaal „onze jeugdzondes”. „Nu ook, met dit soort beschuldigingen (richting De Mol, red.), het gaat wel erg ver terug. Het is een groot verschil of je 73 bent of 22, hé?”

En ook in de studio blijven de grappen komen. Van der Gijp: „Ze heeft nog geluk gehad, hé. Voor hetzelfde geld stond er een honkbalknuppel in de hoek.” Brunswijk wil op zijn beurt weten hoe groot de kaars was. „Dat was een flinke kaars”, aldus Derksen. „Een officier van justitie zou dit, technisch gezien, als verkrachting kunnen uitleggen.”

Kijkers verontwaardigd

Alhoewel er in de studio van Vandaag Inside maar wat lollig over wordt gedaan, zijn kijkers het daar niet mee eens. Sterker nog: ze zijn verontwaardigd en trekken naar social media om hun verbazing te uiten. Zo tweet één kijker een aantal keer „Johan Derksen heeft iemand verkracht”, met een stuk uit een artikel erbij.

Een ander verwijst naar de opmerking dat iedereen ‘jeugdzondes’ heeft: „Nee Johan, ik stak nooit een kaars in een bewusteloze man zijn aars.”

https://www.metronieuws.n(...)hij-nu-verkrachting/

twitter

Johan Derksen: 'Ik stop bij Vandaag Inside, heb een uitglijder gemaakt'

twitter

quote:
Derksen zou donderdagavond excuses maken in de uitzending. Maar in plaats daarvan zei hij dat hij wilde stoppen met het programma. "Ik denk niet dat hij nog over te halen is", zei Römer. "Hij heeft duidelijk laten weten waar hij staat en wat zijn besluit is. Hij heeft het vaker gezegd en keerde dan wel terug, maar ik denk dat hij het nu wel meent."
https://www.nu.nl/media/6(...)ekt-hem-vandaag.html

twitter

[ Bericht 3% gewijzigd door Stepperoller op 29-04-2022 13:34:34 ]
pi_204576042
Is de uitzending van vanavond al geschrapt?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204576044
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:24 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Voor Joost dus heel veel.
Ik lees het... ook echt een 180 graden andere positie... bizar.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:27:27 #4
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_204576045
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:12 schreef Nieuwbouwwijk het volgende: [..] Ook nog een optie. Maar ze kan natuurlijk wel leven en zich in het verhaal herkennen, dat is zo kwalijk.
Zoals al eerder werd gezegd door @SonicVolcano , misschien kan ze er ook gewoon om lachen in dat geval. Ik vind er nog steeds wat van dat iemand ook zo dronken werd. Ik zeg niet dat het dan okee is wat er met die kaars gebeurde, ze hadden zich gewoon moeten gedragen en het is behoorlijk respectloos. Maar toch, wil je niet dat je wat gebeurd, blijf dan vooral in een staat waarop je niet laveloos bent. Die grens voel je echt wel aan. Ervan uitgaande dat ze zelf zoveel dronk natuurlijk. Zelf uit die wereld komende weet ik dat je jezelf enorm tekort doet als je zo ver heen bent, of je nu een man of vrouw bent.

Overigens, ik heb van dichtbij meegemaakt dat er genoeg moedwillige dames zijn die zich maar al te graag laten doen door een voetballer, op weke manier dan ook, want man met goed lichaam en veel geld en bekendheid. Het is echt niet altijd me too. Nog steeds blijvende bij het feit dat het respecloos is wat er gebeurde en dat iemand dat gewoon niet moet doen.
With love :*
pi_204576047
Waarom duikt de hele media hierop maar niet op pechtold?
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:28:05 #6
319979 Fok-it
All is well
pi_204576052
Ben trouwens wel benieuwd wat het pro-Derksen kamp zou vinden als hij nu weer draait en vanavond er toch wel weer gaat zitten?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_204576067
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:26 schreef Hathor het volgende:
Nee daar moet Paul Römer vandaag over in beraad
pi_204576082
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:28 schreef Fok-it het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wat het pro-Derksen kamp zou vinden als hij nu weer draait en vanavond er toch wel weer gaat zitten?
Dan vind men wel weer iets om dat mee recht of goed te praten.
Cognitieve dissonantie en selectieve perceptie doen het altijd goed bij veel mensen. Zeker hier op FOK!

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet :') Weet je wel wat je zegt dan? Je vergelijkt Tom Waes toch net met Johan Derksen met `Gelukkig zijn hun nog niet gecanceld'

Slaat toch als een tang op een varken
Waeschijnlijk wordt het sommigen allemaal wat te veel en reageert men wat overtrokken, denk ik. ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:30:35 #9
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_204576089
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:26 schreef Hathor het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)ekt-hem-vandaag.html

quote:
Derksen zou donderdagavond excuses maken in de uitzending. Maar in plaats daarvan zei hij dat hij wilde stoppen met het programma. "Ik denk niet dat hij nog over te halen is", zei Römer. "Hij heeft duidelijk laten weten waar hij staat en wat zijn besluit is. Hij heeft het vaker gezegd en keerde dan wel terug, maar ik denk dat hij het nu wel meent."
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 12:30:56 #10
5428 crew  miss_sly
pi_204576100
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:27 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Zoals al eerder werd gezegd door @:SonicVolcano , misschien kan ze er ook gewoon om lachen in dat geval. Ik vind er nog steeds wat van dat iemand ook zo dronken werd. Ik zeg niet dat het dan okee is wat er met die kaars gebeurde, ze hadden zich gewoon moeten gedragen en het is behoorlijk respectloos. Maar toch, wil je niet dat je wat gebeurd, blijf dan vooral in een staat waarop je niet laveloos bent. Die grens voel je echt wel aan. Ervan uitgaande dat ze zelf zoveel dronk natuurlijk. Zelf uit die wereld komende weet ik dat je jezelf enorm tekort doet als je zo ver heen bent, of je nu een man of vrouw bent.

Overigens, ik heb van dichtbij meegemaakt dat er genoeg moedwillige dames zijn die zich maar al te graag laten doen door een voetballer, op weke manier dan ook, want man met goed lichaam en veel geld en bekendheid. Het is echt niet altijd me too. Nog steeds blijvende bij het feit dat het respecloos is wat er gebeurde en dat iemand dat gewoon niet moet doen.
Het is niet metoo als mensen seks met elkaar hebben omdat ze dat willen. Inderdaad. Goed verwoord.

Een bewusteloze vrouw kan geen toestemming geven en dus is het uit de aard der zaak niet iets waar ze mee heeft ingestemd.

Het is niet heel moeilijk, hoor.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Forum Admin vrijdag 29 april 2022 @ 12:31:42 #11
35723 crew  GGMM
pi_204576111
Deel 13 alweer

Gaat harder dan de oorlog
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204576118
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:29 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Nee daar moet Paul Römer vandaag over in beraad
Wordt Vrouwen Inside, gepresenteerd door Susan Smit.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:32:29 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204576129
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:27 schreef ReplaR het volgende:
Doel je nou op dat nestje in Meppel?
Was dat ook verkrachting?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:32:31 #14
480574 Smegma.
pi_204576130
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:31 schreef GGMM het volgende:
Deel 13 alweer

Gaat harder dan de oorlog
Derksen haalde woke erbij, dan krijg je een ideologische loopgravenoorlog.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:32:32 #15
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204576131
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:18 schreef Stepperoller het volgende: [..] Lees deze nou maar eens. In eerste instantie lachen is het probleem niet. [..] Hier wordt het bijv. pas kwalijk voor Brunswijk. [..]
Ik kan die link niet openen maar de tekst heeft al alles weg van goedkoop scoren
  Vis een optie? vrijdag 29 april 2022 @ 12:32:42 #16
70532 loveli
N
pi_204576138
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wordt Vrouwen Inside, gepresenteerd door Susan Smit.
Geen Angela de Jong?
crap in = crap out
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:33:04 #17
500074 Rode_Wijn
pi_204576146
Kudo's voor de TT @Stepperoller
pi_204576155
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:32 schreef Smegma. het volgende:

[..]
Derksen haalde woke erbij, dan krijg je een ideologische loopgravenoorlog.
En veel mensen snappen het verschil tussen seks en consent niet. Blijf het graag voor ze voorkauwen zo lang het kwartje niet valt.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:33:44 #19
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204576160
quote:
Ik kijk dat programma eigenlijk nooit, maar ik zou het prima vinden. Kan me voorstellen dat Johan niet blij is met al die giftige reakties en ik hoop dat hij dat na een tijdje weer opzij kan zetten. Het blijft voor heel veel mensen een leuke persoonlijkheid om naar te kijken en aan te horen.

Zou zonde zijn als al die azijnpissers zouden maken dat de man na dit incidentje de prullenbak in gaat. Maar gelukkig hebben we ook nog John de Mol die wel ziet wat dit programma voor aanhang heeft, en weet hij, mogen we hopen, met al zijn kwaliteiten Johan weer op de rails te krijgen.

De woke brigade zal wel weer een reden bedenken waarom Johan dan weer hypocriet is, maar whatever; je kunt het voor dat soort toch nooit goed doen. Ze vinden altijd wel wat.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_204576178
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:33 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
En veel mensen snappen het verschil tussen seks en consent niet. Blijf het graag voor ze voorkauwen zo lang het kwartje niet valt.
Verbaas me daar ook over hoor. Zo ingewikkeld is het niet zou je zeggen, nou blijkbaar wel. Volgens mij is er tot nu toe elk deel wel minstens één iemand geweest die dat niet snapte. :')
pi_204576181
Gelukkig hebben we de video’s nog.
pi_204576187
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het is niet metoo als mensen seks met elkaar hebben omdat ze dat willen. Inderdaad. Goed verwoord.

Een bewusteloze vrouw kan geen toestemming geven en dus is het uit de aard der zaak niet iets waar ze mee heeft ingestemd.

Als de vrouw tijdens de seks bewusteloos raakt, en de man penetreert haar nog enkele keren voordat hij het door heeft. Heeft de man haar dan ook verkracht?
Nieuw is niet altijd beter.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:36:37 #23
319979 Fok-it
All is well
pi_204576195
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:33 schreef Tengano het volgende:

[..]

De woke brigade zal wel weer een reden bedenken waarom Johan dan weer hypocriet is, maar whatever; je kunt het voor dat soort toch nooit goed doen. Ze vinden altijd wel wat.
Vind jij dat niet dan? Iemand die zo stellig het einde van zijn tv-carriere mede deelt en een dag later gewoon weer aan tafel gaat zitten? _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:37:32 #24
480574 Smegma.
pi_204576202
Het ontnemen van de radioprogramma's en nu z'n bluestour in het theater zal wel pijn doen bij Derksen.

https://www.nu.nl/media/6(...)zonder-hem-door.html
pi_204576208
Doei viespeuk. :W
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_204576212
Helene Hendriks neem het stokje wel over van boezemvriend Derksen.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
pi_204576216
quote:

[..]
Ik kijk dat programma eigenlijk nooit, maar ik zou het prima vinden. Kan me voorstellen dat Johan niet blij is met al die giftige reakties en ik hoop dat hij dat na een tijdje weer opzij kan zetten. Het blijft voor heel veel mensen een leuke persoonlijkheid om naar te kijken en aan te horen.

Zou zonde zijn als al die azijnpissers zouden maken dat de man na dit incidentje de prullenbak in gaat. Maar gelukkig hebben we ook nog John de Mol die wel ziet wat dit programma voor aanhang heeft, en weet hij, mogen we hopen, met al zijn kwaliteiten Johan weer op de rails te krijgen.

Totdat het jouw dochter overkomt, met zo'n kaars. Dan sta je natuurlijk niet voor jezelf in, en al dat gedoe.
"Pools are perfect for holding water"
  Forum Admin vrijdag 29 april 2022 @ 12:38:58 #28
35723 crew  GGMM
pi_204576219
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Vind jij dat niet dan? Iemand die zo stellig het einde van zijn tv-carriere mede deelt en een dag later gewoon weer aan tafel gaat zitten? _O-
Als hij aan z'n contract gehouden wordt zal hij wel moeten toch
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 12:39:04 #29
5428 crew  miss_sly
pi_204576221
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]
Als de vrouw tijdens de seks bewusteloos raakt, en de man penetreert haar nog enkele keren voordat hij het door heeft. Heeft de man haar dan ook verkracht?
Op het moment dat je doorhebt dat de persoon waarmee je seks hebt niet (meer) bij bewustzijn is, dien je te stoppen. Doe je dat niet, lijkt me dat inderdaad seks met een wilsonbekwaam persoon of hoe de juridische term ook maar is.

Buiten dat, je moet maar zo wanhopig op zoek zijn naar seks dat je dat uberhaupt wil.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:39:53 #30
319979 Fok-it
All is well
pi_204576232
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:38 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nou ja, denk niet dat de directie hem überhaupt aan zijn contract wilt houden toch? Hij heeft gister volgens mij niet het excuus gemaakt wat de directie van hem vroeg
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:40:00 #31
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204576234
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:38 schreef Canopus het volgende:
Die ging toch HLF8 doen om het over te nemen van dat andere vrouwonvriendelijke figuur?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_204576236
quote:

[..]

Als je Johan al leuk vindt, hoe is iemand dan die je niet leuk vindt.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:40:34 #33
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204576240
quote:

[..]
Het zou me ook niets verbazen eerlijk gezegd.
Continue draaien.

Eerst een felle mening geven. En een dag of week er na de drol weer in trekken.
pi_204576243
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:40 schreef Gunner het volgende:

[..]
Die ging toch HLF8 doen om het over te nemen van dat andere vrouwonvriendelijke figuur?
Eigenlijk is het allemaal de schuld van Johnny de Mol.
pi_204576251
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:40 schreef Gunner het volgende:

[..]
Dat weet ik zo niet. Ik ken dat hele programma niet.
  Forum Admin vrijdag 29 april 2022 @ 12:41:04 #36
35723 crew  GGMM
pi_204576253
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nou ja, denk niet dat de directie hem überhaupt aan zijn contract wilt houden toch? Hij heeft gister volgens mij niet het excuus gemaakt wat de directie van hem vroeg
Ik zei ook als :+
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:41:18 #37
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204576260
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:40 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Eigenlijk is het allemaal de schuld van Familie de Mol.
There. I fixed it.

Komt wel allemaal uit die stal vandaan deze ellende. The vocie, VI, HLF8. Allemaal banden met De Mol.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 12:42:09 #38
5428 crew  miss_sly
pi_204576272
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:40 schreef Canopus het volgende:

[..]
Ik heb Derksen in een aantal andere programma's wel eens gezien, en ik vond hem daar best te pruimen, soms zelfs amusant en leuk om naar te luisteren.

Ik denk dat de combi met van der Gijp sowieso een vreselijk slechte is. En dat ze van zichzelf vinden dat ze de meest absurde dingen moeten blijven zeggen, om te bewijzen dat ze echt nog wel gezegd kunnen worden.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:42:11 #39
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_204576273
quote:

[..]

Misschien heeft ze toen ze wel nog bij bewustzijn was aangegeven dat ze wel seks wilde?

Een verhaal heeft altijd twee kanten en ik ben niet pro-Derksen ofzo, maar het is niet een totaal gedetailleerd verteld verhaal. Daarnaast hebben we allemaal we eens een verhaal erg aan zitten dikken om leuker of grappiger over te komen, al was dit natuurlijk een totaal mislukte poging. Vervolgens valt Nederland er compleet overheen en beschermt die vrouw terwijl wij niet weten wat er exact is gebeurd. We waren er niet bij ;)

Ik denk dat conclusies pas getrokken kunnen worden als die vrouw ook haar kant verteld. De waarheid ligt altijd in het midden omdat verhalen worden verteld uit het oogpunt van de verteller. Ik denk niet dat als die vrouw haar kant verteld dat dat in de media gebeurd en ik acht de kans ook aanwezig dat het best een verzonnen verhaal kan zijn om lollig te doen, met een gevolg wat zij niet overzagen.
With love :*
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:43:11 #40
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204576284
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:38 schreef Canopus het volgende:
Die gaat alles redden inderdaad.
Saaiste tafelgast ooit. Die maar wat ongemakkelijk mee grinnikt met de heren na de zoveelste seksueel getinte opmerking.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:43:35 #41
319979 Fok-it
All is well
pi_204576294
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het zou me ook niets verbazen eerlijk gezegd.
Continue draaien.

Eerst een felle mening geven. En een dag of week er na de drol weer in trekken.
Een man van zijn woord is het zeker niet nee.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:43:54 #42
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_204576302
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:38 schreef probeer het volgende:

[..]
Totdat het jouw dochter overkomt, met zo'n kaars. Dan sta je natuurlijk niet voor jezelf in, en al dat gedoe.
Als vrouwen een paar profvoetballers mee naar huis nemen en zich ook nog helemaal uitkleden dan is dat om een flinke beurt te krijgen.
Ze mogen blij zijn dat ze er niet alsnog een kind aan overgehouden hebben.
Wie dit leest is gek
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:44:14 #43
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204576309
quote:
Ik heb het vaak genoeg meegemaakt in mijn leven dat mensen iets in het moment zeggen waar ze later op terugkomen. (Bijzonder dat je daar zo om moet lachen :? )

Heb ik zelf ook gedaan. Volgens mij gisteren nog. Toen zei ik dat zoveel soorten pindakaas belachelijk is. Later zei ik dat ik ik mijn mening herzag en nam ik mijn woorden terug.

Mensen zijn feilbaar, maken fouten, vergissen of verspreken zich en kunnen daar in principe zonder veel gezichtsverlies op terugkomen.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 22:39 schreef Tengano het volgende:
Ik heb me toch een beetje bedacht. Chips heb je eigenlijk ook in verschillende smaken en met en zonder ribbels ed. verkijgen. Dus waarom zou dat dan niet met pindakaas kunnen want eigenlijk leent dat produkt zich er prima voor.

En ik was vroeger als kind trouwens ook helemaal verzot op combinaties van pindakaas op mijn brood; pindakaas met suiker, pindakaas met jam, pindakaas met appelstroop, pindakaas met sambal, maar vooral pindakaas met honing!! :9

En dit type combinaties en dergelijke vind je nu dus ook kant en klaar in een potje en waarom niet eigenlijk. Dus toch niet zo belachelijk als ik aanvankelijk bedacht. Was dus een onterechte klacht van mij.

#herstel
#rectificatie
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:44:31 #44
65846 Bocaj
47th President.
pi_204576313
Helene is geen Johan... Misschien moet Marcel van Roosmalen hem vervangen?
pi_204576318
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:43 schreef Bocaj het volgende:

[..]
:') wat was het? VOLT of D66? Kweet het net meer... hebben ook viespeuken!
Uh nee. :{
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 12:45:26 #46
5428 crew  miss_sly
pi_204576326
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:42 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Misschien heeft ze toen ze wel nog bij bewustzijn was aangegeven dat ze wel seks wilde?

Consent is niet een statisch iets, dat geldig is tot in de oneindigheid. Als iemand eerst aangeeft seks te willen en dan bewusteloos raakt, geldt consent niet meer. Ze is er immers niet meer bij.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:46:06 #47
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204576335
quote:

[..]
Waarom doe jij alsof het links versus rechts is?

Waarom altijd hokjesdenken?
pi_204576336
quote:
Ah er zijn ineens 2 kampen?
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:46:36 #49
319979 Fok-it
All is well
pi_204576342
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:44 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb het vaak genoeg meegemaakt in mijn leven dat mensen iets in het moment zeggen waar ze later op terugkomen. (Bijzonder dat je daar zo om moet lachen :? )

Heb ik zelf ook gedaan. Volgens mij gisteren nog. Toen zei ik dat zoveel soorten pindakaas belachelik is. Later zei ik dat ik ik mijn mening herzag en nam ik mijn woorden terug.

Mensen zijn feilbaar, maken fouten, vergissen of verspreken zich en kunnen daar in principe zonder gezichtsverlies op terugkomen.
[..]

Ja oke hoor. Vergelijk jij je chips-rectificatie maar met Johan Derksen. Wordt echt steeds hilarischer hier hoe langer deze reeks duurt
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:46:52 #50
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204576350
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:44 schreef Bocaj het volgende:
Misschien moet Marcel van Roosmalen hem vervangen?
Nog zo'n tergend saai figuur die zichzelf vooral heel grappig vind.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:47:05 #51
13456 AchJa
Shut up!!!
  Forum Admin vrijdag 29 april 2022 @ 12:47:14 #52
35723 crew  GGMM
pi_204576357
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:46 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]
Alles moet in hokjes
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:47:20 #53
319979 Fok-it
All is well
pi_204576358
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Waarom doe jij alsof het links versus rechts is?

Waarom altijd hokjesdenken?
Als je de hele dag Jensen kijkt dan gaat je beeld wat vertroebelen
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:47:43 #54
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204576365
quote:

[..]
Bizar ja :o
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:47:44 #55
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204576366
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:40 schreef Canopus het volgende:
Mensen die niet straight zijn; mensen die verheven, gemaakt, huichelachtig en arrogant zijn.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:47:55 #56
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204576370
quote:

[..]
Overal zitten viespeuken. Misschien handig om ze geen podium te geven?
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 12:48:23 #57
5428 crew  miss_sly
pi_204576375
quote:

[..]
Viespeuken zitten overal.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:48:36 #58
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_204576380
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:34 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Verbaas me daar ook over hoor. Zo ingewikkeld is het niet zou je zeggen, nou blijkbaar wel. Volgens mij is er tot nu toe elk deel wel minstens één iemand geweest die dat niet snapte. :')
Je praat tegen jezelf...
pi_204576382
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:47 schreef GGMM het volgende:

[..]
Alles moet in hokjes
De jankzakken en de schouderophalers.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:49:08 #60
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204576387
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:44 schreef Bocaj het volgende:
Helene is geen Johan... Misschien moet Marcel van Roosmalen hem vervangen?
Ik zou ook niemand weten die Johan kan vervangen. Dus weg met het hele programma zou ik dan zeggen.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:49:31 #61
65846 Bocaj
47th President.
pi_204576391
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Als je de hele dag Jensen kijkt dan gaat je beeld wat vertroebelen
:') Misschien komt hij wel vanavond met zijn verhaal over het geheel...
pi_204576401
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:47 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Overal zitten viespeuken. Misschien handig om ze geen podium te geven?
Maar geen podium meer geven is cancelen!!11!!

Eens hoor. Ook bizar dat er zo krampachtig over gedaan moet worden. In het Vlaamse gaan ze veel pragmatischer om met wie er wel/geen podium krijgt.
pi_204576408
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:48 schreef Hahug13 het volgende:

[..]
Je praat tegen jezelf...
Je reageert op mij... Dit forum is interactief... Puntjesboomer...
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:50:30 #64
65846 Bocaj
47th President.
pi_204576410
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik zou ook niemand weten die Johan kan vervangen. Dus weg met het hele programma zou ik dan zeggen.
Zeiden ze ook... samen uit (3) samen thuis (3)...
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:50:40 #65
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204576415
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:49 schreef Bocaj het volgende:
:') Misschien komt hij wel vanavond met zijn verhaal over het geheel...
En doet hij uit de doeken dat het hele verhaal gefabuleerd is om een punt te maken waar Nederland momenteel staat.
Om even de thermometer er in te steken zeg maar.
pi_204576418
13 Topics :')
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_204576425
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ze kunnen de keeper van Veendam vragen.
pi_204576436
Ik geloof Derksen wel als hij zegt dat hij dit verhaal deelde om te tonen dat er veel hypocrisie bestaat in de wereld, en dat het makkelijk is om andere mensen te veroordelen en je eigen zondes te vergeten. Ik geloof hem ook als hij zegt dat hij er spijt van heeft en zich er achteraf kapot om schaamt.

Dat neemt niet weg dat hij prima wist dat een anekdote als deze gelijk gevolgd zou worden door allerlei smakeloze grappen. Hij doet dit al tig jaar en hij weet heus wel hoe het werkt bij de heren aan tafel.

Het is een intelligente man die dit werk al jaren doet, hij kan best wel bedenken dat het traumatisch is om wakker te worden met een kaars in je gestoken. En dat dit voor veel vrouwen die seksueel geweld hebben meegemaakt veel pijnlijke herinneringen op zal roepen.

Als je het dan toch besluit te doen en terecht veel shit over je heen krijgt, is het ronduit slap om in de slachtofferrol te kruipen.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 12:53:09 #69
5428 crew  miss_sly
pi_204576449
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:50 schreef Tengano het volgende:

[..]
En doet hij uit de doeken dat het hele verhaal gefabuleerd is om een punt te maken waar Nederland momenteel staat.
Dat Nederland op het punt staat waar seksueel misbruik niet grappig is, en iets opbiechten dat potentieel strafbaar is en waar een gevangenisstraf op staat heden ten dagen niet echt met open armen wordt ontvangen?

Schandalig inderdaad. In zo'n land moet je niet willen leven.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:53:50 #70
65846 Bocaj
47th President.
pi_204576455
Jack van Gelder? Maar misschien is dat teveel Wilfred Genee..
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:54:26 #71
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204576463
quote:
Exact.
Hele juiste vraag.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_204576470
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat Nederland op het punt staat waar seksueel misbruik niet grappig is, en iets opbiechten dat potentieel strafbaar is en waar een gevangenisstraf op staat heden ten dagen niet echt met open armen wordt ontvangen?

Schandalig inderdaad. In zo'n land moet je niet willen leven.
Nederland maakt zich drukker over de prijsstijgingen dan over dit TV gelul.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:55:21 #73
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204576473
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:50 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat zou ik ook zeggen als het OM onderzoek naar mij gaat doen.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:55:21 #74
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204576474
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Viespeuken zitten overal.
Tijd om iedereen maar te cancelen dan.
1947-2016
pi_204576494
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:50 schreef Madhouse11 het volgende:
Teveel mensen die consent niet snappen :')
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:58:34 #76
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204576511
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:53 schreef Bocaj het volgende:
Jack van Gelder? Maar misschien is dat teveel Wilfred Genee..
Ik zou persoonlijk kijken naar nieuw talent.
Van Gelder is net als Derksen, Genee, Johnny de M, Matthijs van Nieuwkerk, noem ze allemaal maar op. Oude reptielen.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:59:03 #77
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204576518
quote:
Dat zou wel top zijn. Jezelf niet laten kennen door mensjes die spandoeken maken met VERKRACHTER erop.
Dit, dus.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 12:59:09 #78
5428 crew  miss_sly
pi_204576521
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat viespeuken overal zitten is niet hetzelfde als 'iedereen is een viespeuk'. Je kletst derhalve onzin.
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 13:00:36 #79
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204576537
quote:

[..]
Drie. Pro-, anti- en tussenin
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_204576539
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat viespeuken overal zitten is niet hetzelfde als 'iedereen is een viespeuk'. Je kletst derhalve onzin.
En het dan vreemd vinden dat er 13 topics zijn als de helft van de users hier niet eens in staat is tot begrijpend lezen.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:01:08 #81
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204576548
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Exact.
Hele juiste vraag.
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Doel je nou op dat nestje in Meppel?
Was dat ook verkrachting?
pi_204576559
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Drie. Pro-, anti- en tussenin
Ertussen kan natuurlijk niet meer na dit verhaal.
pi_204576563
quote:
Omdat dat beschuldigingen van anderen zijn en dit een bekentenis van een ook nog denigrerende daad, live op tv terwijl iedereen zich rot lacht

En pechtold is ook uit beeld?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2022 13:02:57 ]
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:02:05 #84
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204576565
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:01 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]
Ertussen kan natuurlijk niet meer na dit verhaal.
|:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:02:50 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_204576573
De uitzending van gisteravond maar even teruggekeken. Wat mij opviel
- Als Johan zijn verhaal nu terugdraait naar een 'kaars tussen de benen, niet erin' , waarom kwam dat verhaal dan uberhaupt naar boven om 2 dagen daarvoor te vertellen? Want toen begon hij met 'ik heb ook dingen gedaan die niet kunnen'. Wat was in dit verhaal dan het geen dat niet kon? :?

- Nergens komt echt naar voren dat ze niet begrijpen dat ze gewoon niet over zulke dingen grappen moeten maken "he ik heb een kaars in iemands kut gestopt die bewusteloos was" Welke tijdsgeest er toen ook was.
Als het met zijn vrouw of dochters 'als grap' zou gebeuren, zou hij ook alles behalve vrolijk zijn geweest. Laat staan als het echt waar was gebeurd.

- Er waren gewoon zoveel discussies door elkaar heen dat het niet echt tot iets kwam. Iemand zegt A, antwoord met B en uiteindelijk komen ze bij C terecht of iets. Dus heb je eigenlijk nog niets bereikt of duidelijk gekregen.

- En die van der Gijp met 'iedereen snapte met dat ik lachte om het absurdisme en niet de verkrachting' Ja leuk en aardig en dat geloof ik ergens ook nog wel. Maar nog steeds zou de reactie op een verhaal van iemand die zegt iemand 'verkracht/misbruikt' te hebben anders moeten zijn. Al is het maar om gelijk het verhaal goed te krijgen.
Als iemand het echt ooit gedaan heeft, kan ie het gewoon onder een grap wegzetten en niemand die het geloofd.

Hoe dan ook die gast moet stoppen bij VI, niet om wat ie perse heeft gedaan of niet, maar omdat ie dat gewoon gister zelf vertelde. Of het moet qua contract echt niet kunnen, maar dan is het een sukkel die dat van te voren even had moeten inlezen.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:03:48 #86
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204576583
quote:

[..]

Ergens was ze nog wakker genoeg om te kotsen in ieder geval *O*
Haters everywhere but I don't really care.
pi_204576589
Over die zedenzaken en capaciteitstekorten
quote:
Wat niet helpt bij het aantrekken van kandidaten, is dat collega’s salaris moeten inleveren als ze de overstap naar zeden maken. Een groot deel van de onregelmatigheidstoeslag komt immers te vervallen. Hierdoor is deze overstap voor politiemensen met een jong gezin en hoge kosten, geen optie.
https://www.acp.nl/nieuws(...)terstand-zedenzaken/

Het leven is duurder dan ooit, maar de politiek doet niets aan dit soort oorzaken van capaciteitstekorten. |:(
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:05:47 #88
65846 Bocaj
47th President.
pi_204576607
En wat vinden we van het OM die ineens met een onderzoek komt?

Iemand (ik meen bij HLF8) zei dat, dat eigenlijk een klap in het gezicht is van andere vrouwen die maar niets horen of er een onderzoek komt naar hun zaak of niet...
pi_204576617
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:05 schreef Bocaj het volgende:
En wat vinden we van het OM die ineens met een onderzoek komt?

Iemand (ik meen bij HLF8) zei dat, dat eigenlijk een klap in het gezicht is van andere vrouwen die maar niets horen of er een onderzoek komt naar hun zaak of niet...
Dat was inderdaad bij HLF8 en Heleen van Royen zei dat.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:08:22 #90
28167 matthijst
pi_204576654
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:50 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Eens hoor. Ook bizar dat er zo krampachtig over gedaan moet worden. In het Vlaamse gaan ze veel pragmatischer om met wie er wel/geen podium krijgt.
Ja, daar wordt je hoofd van de voetbalclub _O- _O- :W
pi_204576663
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Die gaat alles redden inderdaad.
Saaiste tafelgast ooit. Die maar wat ongemakkelijk mee grinnikt met de heren na de zoveelste seksueel getinte opmerking.
Geëmancipeerde vrouw.

Maar het moet ongemakkelijk zijn voor haar.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 13:08:47 #92
5428 crew  miss_sly
pi_204576664
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:03 schreef matthijst het volgende:

[..]
Ergens was ze nog wakker genoeg om te kotsen in ieder geval *O*
Om te kotsen hoef je niet wakker te zijn, hoor.
Maar volgens het verhaal van Derksen was dat al ervoor.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:10:05 #93
28167 matthijst
pi_204576680
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:55 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat zou ik ook zeggen als het OM onderzoek naar mij gaat doen.
Want het OM heeft een zaak geloof je :')
Makkelijk puntjes scoren.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:10:22 #94
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204576683
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:18 schreef Hathor het volgende:

[..]
Want er keken alleen werkelozen naar dat programma. :') Man man man, wat een aannames weer.
Hap hap hap hap hap
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:10:56 #95
28167 matthijst
pi_204576693
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:57 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Teveel mensen die consent niet snappen :')
mensen snappen het wel.
Maar dat cancellen slaat door.
pi_204576713
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:08 schreef matthijst het volgende:

[..]
Ja, daar wordt je hoofd van de voetbalclub _O- _O- :W
Ho ho, technisch directeur is niet het hoofd he.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 13:12:50 #97
5428 crew  miss_sly
pi_204576721
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:10 schreef matthijst het volgende:

[..]
Misschien waren het wel 2 hoeren waar ze de hele avond al kaarsen in gedrukt hadden. Wie zal het zeggen.
Derksen was heel expliciet, maar dat zei hij dan dus niet.

Maar ga vooral door met het zoeken naar allerlei zeer onwaarschijnlijke scenario's om die voor het voetlicht te brengen.
pi_204576730
Nadat een sekswerker bewusteloos is geraakt na een avond kaarsen ontvangen is het alsnog niet ok om dan opnieuw een kaars in haar te steken.

Weer valt dat consentkwartje niet hè.

Dit was ook al uitgelegd:
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Consent is niet een statisch iets, dat geldig is tot in de oneindigheid. Als iemand eerst aangeeft seks te willen en dan bewusteloos raakt, geldt consent niet meer. Ze is er immers niet meer bij.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:15:45 #99
28167 matthijst
pi_204576752
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Om te kotsen hoef je niet wakker te zijn, hoor.
Maar volgens het verhaal van Derksen was dat al ervoor.
Het was een matig verhaal. Teveel vragen:
Hadden ze zichzelf al uitgekleed? Knap als Derksen dat met een laveloos lichaam voor elkaar kreeg. En een "dikke" kaars naar binnen drukken klinkt ook wel ietwat stug. Tenzij ze net een koter had gebaard of relaties met de papas van 30cm fokkers gewend was.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:18:17 #100
28167 matthijst
pi_204576780
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Derksen was heel expliciet, maar dat zei hij dan dus niet.

Maar ga vooral door met het zoeken naar allerlei zeer onwaarschijnlijke scenario's om die voor het voetlicht te brengen.
Dat terugkerende gezwets over "consent" van Stepperoller wordt een beetje vermoeiend.
Er is hier niemand die het normaal vindt om zo'n actie te doen.
Sterker: dat vond Derksen achteraf ook niet, maar ja, die was, net als die vrouwen die ie bij zich had, dronken op het moment. Vandaar de schaamte, waar ie z'n verhaal mee begon.
Maar schaamte is niet genoeg, er moet gecancelled worden :')
pi_204576793
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:50 schreef Madhouse11 het volgende:
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 13:19:25 #102
pi_204576794
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:18 schreef matthijst het volgende:
Maar schaamte is niet kapot, er moet gecancelled worden
Als ze dag 1 niet allemaal hard hadden gelachen, of hij dag 2 gewoon door het stof was gegaan had niemand lopen cancellen. Het gaat ook om hoe je zoiets brengt, en dat valt bij veel mensen verkeerd.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:19:35 #103
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204576798
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:15 schreef matthijst het volgende:

[..]
Het was een matig verhaal. Teveel vragen:
Hadden ze zichzelf al uitgekleed? Knap als Derksen dat met een laveloos lichaam voor elkaar kreeg. En een "dikke" kaars naar binnen drukken klinkt ook wel ietwat stug. Tenzij ze net een koter had gebaard of relaties met de papas van 30cm fokkers gewend was.
Dat zei hij in 1e instantie toch ook helemaal niet? Pas in versie 2 kwam de "1000-uren"-kaars om de hoek zeilen.

Maar waarom doe je zo je best het goed te praten eigenlijk?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204576803
Wat een vermoeiend topic, duidelijk geen echte fans van het eerste uur van VI
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:20:08 #105
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204576808
quote:

[..]
Dat terugkerende gezwets over "consent" van Stepperoller wordt een beetje vermoeiend.
Sterker: dat vond Derksen achteraf ook niet, maar ja, die was, net als die vrouwen die ie bij zich had, dronken op het moment. Vandaar de schaamte, waar ie z'n verhaal mee begon.
Maar schaamte is niet kapot, er moet gecancelled worden :')
Jouw constante gezever over cancellen, woke of linkse deugers is dat gelukkig niet.
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 13:20:08 #106
pi_204576809
Wat is het verschil tussen consent en toestemming?
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:20:09 #107
28167 matthijst
pi_204576810
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als ze dag 1 niet allemaal hard hadden gelachen, of hij dag 2 gewoon door het stof was gegaan had niemand lopen cancellen. Het gaat ook om hoe je zoiets brengt, en dat valt bij veel mensen verkeerd.
Jaja, en dat geloof je zelf _O-
Het ging om het lachen :')
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 13:20:29 #108
pi_204576815
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:20 schreef matthijst het volgende:

[..]
Jaja, en dat geloof je zelf _O-
Het ging om het lachen :')
Ja, dat geloof ik eigenlijk wel ja.
pi_204576819
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:19 schreef kurk_droog het volgende:
Nee de fans van het eerste uur hebben nogal veel uitleg nodig over basale zaken. En die herhaling maakt het nogal vermoeiend, maar is bittere noodzaak.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:21:03 #110
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_204576821
Valt er hier nog wat te neuken (met consent) ?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_204576835
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wat gaan we doen met al die tijd die we dan overhouden? Een boek lezen van een gevallen schrijver?
pi_204576841
quote:

[..]
Maar schaamte is niet genoeg, er moet gecancelled worden :')
Goh. Dat heb ik nou bij jouw verkrachting-apologetische postgedrag. Zou je moeder trots op je zijn wanneer ze je posts zou lezen?
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:22:36 #113
28167 matthijst
pi_204576845
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat zei hij in 1e instantie toch ook helemaal niet? Pas in versie 2 kwam de "1000-uren"-kaars om de hoek zeilen.

Maar waarom doe je zo je best het goed te praten eigenlijk?
Ik verbaas me erover dat iemand van 4 radiozenders, z'n festival en een tv show (vrijwillig dan) wordt afgeflikkerd om een opmerking over iets wat 50 jaar geleden plaatsvond.
De reactie van het OM, die lekker denkt te scoren, terwijl recente zaken gewoon op de plank blijven liggen en je als je vannacht op straat verkracht wordt geluk moet hebben als ze je aangifte opnemen.

Maar hey, ga lekker Derksen cancellen, dat lost wat op ^O^
pi_204576846
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:20 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Nee de fans van het eerste uur hebben nogal veel uitleg nodig over basale zaken. En die herhaling maakt het nogal vermoeiend, maar is bittere noodzaak.
Je hebt je roeping gemist.
pi_204576849
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:19 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Echt heel schattig dat jij een nieuw woord geleerd hebt en iedereen daarmee om de oren slaat.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:23:13 #116
28167 matthijst
pi_204576853
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:22 schreef probeer het volgende:

[..]
Goh. Dat heb ik nou bij jouw verkrachting-apologetische postgedrag. Zou je moeder trots op je zijn wanneer ze je posts zou lezen?
Jouw moeder wel :6
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:23:17 #117
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204576854
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nadat hij een shitstorm aan ophef over zich heen had gekregen.

Erg geloofwaardig hoor dat tweede verhaal.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:24:20 #118
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_204576873
Heeft het OM een case met enkel een bekentenis?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_204576877
quote:
De mensen die dat wél zijn, zijn ook de aller grootste mongolen van Nederland
  Vis een optie? vrijdag 29 april 2022 @ 13:24:35 #120
70532 loveli
N
pi_204576879
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Consent is een Engels woord, waar we de afgelopen eeuwen prima Nederlandse termen voor hadden. Het is geen nieuwe uitvinding ofzo. Vroeger kreeg zo'n beetje iedereen dat van huis uit mee, normen en waarden. Nu lijkt het opeens de ontdekking van het decennium te zijn.
crap in = crap out
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:25:24 #121
28167 matthijst
pi_204576889
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja, dat geloof ik eigenlijk wel ja.
Mja deels, maar de krantenkoppen zeiden volgens mij niet "VI lacht om verkrachting", maar: "Johan Derksen onder vuur na uitspraken over misbruiken vrouw.".
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:25:39 #122
117098 Hathor
Effe niet
pi_204576894
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:38 schreef GGMM het volgende:

[..]
Contracten zijn er om verbroken te worden, dan kost het je wat, maar je bent er wel van af. Als de kijkcijfers zouden tegenvallen zou Talpa dat contract ook meteen ontbinden, en dat werkt natuurlijk twee kanten op.
pi_204576900
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:24 schreef loveli het volgende:

[..]
Consent is een Engels woord, waar we de afgelopen eeuwen prima Nederlandse termen voor hadden. Het is geen nieuwe uitvinding ofzo. Vroeger kreeg zo'n beetje iedereen dat van huis uit mee, normen en waarden. Nu lijkt het opeens de ontdekking van het decennium te zijn.
Doe maar element inspecteren en pas het voor jezelf lekker aan naar toestemming of wat je dan ook een goede vervanger vindt. Irrelevant semantisch geneuzel.

En vroeger moest ik juist allerlei familieleden zoenen terwijl ik dat niet wilde. Is dat erg? Op zich zelf niet echt, maar het geeft wel de verkeerde boodschap over lichamelijke integriteit en wederzijdse instemming. Zo ver zijn we echt nog niet op dat vlak.
  Vis een optie? vrijdag 29 april 2022 @ 13:26:34 #124
70532 loveli
N
pi_204576905
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:25 schreef Hathor het volgende:

[..]
Contracten zijn er om verbroken te worden, dan kost het je wat, maar je bent er wel van af. Als de kijkcijfers zouden tegenvallen zou Talpa dat contract ook meteen ontbinden, en dat werkt natuurlijk twee kanten op.
Het ligt er een beetje aan of de sponsoren willen blijven betalen of een contract wel of niet moet worden uitgediend.
crap in = crap out
pi_204576911
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:21 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Wat gaan we doen met al die tijd die we dan overhouden? Een boek lezen van een gevallen schrijver?
Gerard Reve bijvoorbeeld :7 Die had er ook een handje van om zwaar racistische dingen te zeggen, waarop zijn volgelingen over elkaar heen buitelden om te claimen dat het zogenaamd ironie was.

Wel toffe boeken geschreven. Vraag me af of hij in deze tijd ook zo groot was geworden of dat hij gecanceld zou zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2022 13:27:28 ]
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:27:12 #126
28167 matthijst
pi_204576912
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:24 schreef gniffie het volgende:
Heeft het OM een case met enkel een bekentenis?
Nee
pi_204576917
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als hij dag 2 gewoon volwassen had gereageerd en had gezegd dat de manier waarop met het verhaal werd omgegaan ongepast was, dan was het wellicht meegevallen, maar volkomen los van de schuldvraag was het natuurlijk sowieso een absurdistisch verhaal. We hebben een aantijging aan het adres van de Mol die een vrouw zou hebben gedrogeerd met GHB en vervolgens seksueel misbruikt. Een ernstig delict afgezien van de vraag of de beschuldiging klopt of niet. Vervolgens hebben we Derksen die dan komt met een verhaal van vroeger over een ander delict wat exact onder hetzelfde wetsartikel valt (en voor de zoveelste keer: tot 8 jaar cel) om aan te tonen dat we allemaal 'jeugdzonden' hebben en we aan de beschuldigingen aan het adres van de Mol ook niet al te zwaar moeten tillen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_204576929
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:25 schreef Stepperoller het volgende:

En vroeger moest ik juist allerlei familieleden zoenen terwijl ik dat niet wilde. Is dat erg? Op zich zelf niet echt, maar het geeft wel de verkeerde boodschap over lichamelijke integriteit en wederzijdse instemming. Zo ver zijn we echt nog niet op dat vlak.
Slachtoffer van opdringerige tantes gespot.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:29:25 #129
28167 matthijst
pi_204576940
quote:

Laat je familie oppakken dan, vieze aanranders. En met kinderen ook nog bah.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:29:27 #130
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204576941
quote:
Vanaf het eerste uur zeer zeker.
Ben afgehaakt toen het steeds minder over voetbal ging, en ze hun domme onderbuik op politieke en maatschappelijke punten gingen leegkotsen.
pi_204576955
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:27 schreef Monolith het volgende:

[..]
Als hij dag 2 gewoon volwassen had gereageerd en had gezegd dat de manier waarop met het verhaal werd omgegaan ongepast was, dan was het wellicht meegevallen, maar volkomen los van de schuldvraag was het natuurlijk sowieso een absurdistisch verhaal. We hebben een aantijging aan het adres van de Mol die een vrouw zou hebben gedrogeerd met GHB en vervolgens seksueel misbruikt. Een ernstig delict afgezien van de vraag of de beschuldiging klopt of niet. Vervolgens hebben we Derksen die dan komt met een verhaal van vroeger over een ander delict wat exact onder hetzelfde wetsartikel valt (en voor de zoveelste keer: tot 8 jaar cel) om aan te tonen dat we allemaal 'jeugdzonden' hebben en we aan de beschuldigingen aan het adres van de Mol ook niet al te zwaar moeten tillen.
Dat laatste was denk ik niet zijn bedoeling. Wel ergernis over de vele moraalridders die er maar al te snel bij zijn om Johnny de Mol neer te sabelen, terwijl ze zelf ook nare dingen hebben uitgevreten.

Derksen heeft zijn hele leven in het voetbalwereldje en het tv-wereldje gezeten, dus ik denk dat hij genoeg voorbeelden van die hypocrisie kent.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:30:38 #132
117098 Hathor
Effe niet
pi_204576958
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nadat hij een shitstorm aan ophef over zich heen had gekregen.

Erg geloofwaardig hoor dat tweede verhaal.
Zou zomaar de waarheid kunnen zijn, wat dan overigens wel betekende dat hij het initiele verhaal bewust aangedikt heeft om lollig te doen, en dat zegt op zich ook wel wat. Hij slaat hoe dan ook de plank mis. Of hij heeft een vrouw met een kaars gepenetreerd en heeft zich dus schuldig gemaakt aan een vorm van verkrachting, of hij heeft het niet gedaan maar vond het blijkbaar wel grappig om het verhaal op die manier wat aan te scherpen. Hij snapt het echt niet denk ik.
pi_204576968
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:30 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Dat laatste was denk ik niet zijn bedoeling. Wel ergernis over de vele moraalridders die er maar al te snel bij zijn om Johnny de Mol neer te sabelen, terwijl ze zelf ook nare dingen hebben uitgevreten.

Derksen heeft zijn hele leven in het voetbalwereldje en het tv-wereldje gezeten, dus ik denk dat hij genoeg voorbeelden van die hypocrisie kent.
Wie dan? Krijg door Twitter e.d. nog best weleens beetje showbizz mee, maar het was naar mijn idee best stil.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:31:23 #134
117098 Hathor
Effe niet
pi_204576969
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:24 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
De mensen die dat wél zijn, zijn ook de aller grootste mongolen van Nederland
En mensen die met dit soort uitspraken komen zijn geen haar beter.
pi_204576974
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ben afgehaakt toen het steeds minder over voetbal ging, en ze hun domme onderbuik op politieke en maatschappelijke punten gingen leegkotsen.
Hier hetzelfde.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:33:04 #136
28167 matthijst
pi_204576992
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:27 schreef Monolith het volgende:
Vervolgens hebben we Derksen die dan komt met een verhaal van vroeger over een ander delict wat exact onder hetzelfde wetsartikel valt (en voor de zoveelste keer: tot 8 jaar cel) om aan te tonen dat we allemaal 'jeugdzonden' hebben en we aan de beschuldigingen aan het adres van de Mol ook niet al te zwaar moeten tillen.
Paar afleveringen terug had ie ook al zo'n vage opmerking over "relatie op de werkvloer is nooit slim", toen het over een aanranding ging.
Dus wat dat betreft heeft ie 0,0 inzicht.
En waarom Johnny de Mol zonodig verdedigd moet worden is me sowieso een raadsel, laat dat lekker aan het OM (jeu, een zaak waar ze wél wat mee kunnen).
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:33:26 #137
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204577001
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:31 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Wie dan? Krijg door Twitter e.d. nog best weleens beetje showbizz mee, maar het was naar mijn idee best stil.
Dat doet er niet toe, @Heph844 heeft het woord hypocrisie gebruikt waarmee zijn argument sluitend en onweerlegbaar is.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:33:35 #138
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204577004
Mensen blijven zich hier druk over maken, jeetje, dit is echt hét onderwerp van de week voor sommigen. Nou, VI is nu wel klaar, dus de SJW/#MeToo types kunnen weer opgelucht ademhalen. Misschien moet men bij Talpa met een vervangend programma komen specifiek gericht op dit publiek.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:33:56 #139
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204577009
twitter
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:34:35 #140
117098 Hathor
Effe niet
pi_204577023
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik dus ook, vanaf het moment dat het niet meer specifiek over voetbal gaat ben ik afgehaakt. Ik hoor Johan en Gijp graag over voetbal praten, op hun politieke voorkeur zit ik niet te wachten.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 13:36:00 #141
5428 crew  miss_sly
pi_204577040
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het verschil tussen consent en toestemming?
Engels en Nederlands?
pi_204577044
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:33 schreef HowardRoark het volgende:
Mensen blijven zich hier druk over maken, jeetje, dit is echt hét onderwerp van de week voor sommigen. Nou, VI is nu wel klaar, dus de SJW/#MeToo types kunnen weer opgelucht ademhalen. Misschien moet men bij Talpa met een vervangend programma komen specifiek gericht op dit publiek.
Valt wel mee hoor, 75% van de posts in dit topic zijn van het niveau 'oh wat veel topics over ophef!!!!' en in de overige posts proberen er nog wat mensen gewoon een inhoudelijke discussie te voeren.
pi_204577050
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:33 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ja zo'n krantenkop verkoopt lekker.
pi_204577058
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:31 schreef Hathor het volgende:

[..]
En mensen die met dit soort uitspraken komen zijn geen haar beter.
ah ja zeker wel hoor, ik ben écht een beter persoon dan iemand die geniet van VI
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 13:38:30 #145
pi_204577062
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Engels en Nederlands?
Waarom zeggen we dan niet gewoon toestemming, in plaats van altijd die Engelse termen?
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:38:39 #146
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204577065
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:37 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
ah ja zeker wel hoor, ik ben écht een beter persoon dan iemand die geniet van VI
@Scrummie
pi_204577070
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:33 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit raakt Derksen nooit meer kwijt.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 13:39:11 #148
5428 crew  miss_sly
pi_204577075
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:24 schreef loveli het volgende:

[..]
Deels eens. Er is een prima Nederlands woord voor. Voor mij voelt consent wel net iets meer kloppend, maar dat is persoonlijk.

Ik weet niet of iedereen dat vroeger van huis uit meekreeg. Ik weet wel dat in mijn omgeving het wel expliciet wordt doorgegeven aan de jeugd, jongens en meisjes. Dat lijkt me een goed ding. Want getuige een heleboel voorvallen de laatste decennia is het toch niet meer zo vanzelfsprekend.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:39:17 #149
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204577079
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:36 schreef Monolith het volgende:

[..]
Valt wel mee hoor, 75% van de posts in dit topic zijn van het niveau 'oh wat veel topics over ophef!!!!' en in de overige posts proberen er nog wat mensen gewoon een inhoudelijke discussie te voeren.
Waar zou je hier moeten over discussiëren dan? Iemand kwam met een rare anekdote in een programma met kantinepraat. En nu?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204577080
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:38 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
@:scrummie
Tag dan in ieder geval iemand die nog in de buurt komt van een beter persoon zijn dan dat ik ben
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:39:48 #151
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204577091
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:39 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Tag dan in ieder geval iemand die nog in de buurt komt van een beter persoon zijn dan dat ik ben
Ik ken verder geen mensen die nog genieten van VI.
pi_204577093
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Waarom zeggen we dan niet gewoon toestemming, in plaats van altijd die Engelse termen?
Mijn ervaring is dat dat nog slechter wordt begrepen (veel vaker verkeerd uitgelegd iig). edit: En ik wil juist onnodige semantische discussies (die vaak worden gebruikt om af te drijven van de kern) voorkomen.
pi_204577098
quote:

[..]
Het schijnt een internationaal probleem te zijn.
pi_204577107
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:39 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Kan ik me iets bij voorstellen ja
pi_204577126
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:33 schreef HowardRoark het volgende:
Wie is de (volgende verkrachter, aanrander of mishandelaar in de kennissenkring van John de) Mol?
pi_204577134
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waar zou je hier moeten over discussiëren dan? Iemand kwam met een rare anekdote in een programma met kantinepraat. En nu?
Je zou het topic eens kunnen lezen.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:42:24 #157
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_204577135
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:38 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
@:scrummie
Het is Gutanoth. Dat dat een minderwaardig wezen is weten we allemaal wel inmiddels toch.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:43:01 #158
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_204577140
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:39 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik kijk al tijden niet meer.
pi_204577142
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:36 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ja jij ja! ^p^ |:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:43:47 #160
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204577146
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:41 schreef probeer het volgende:

[..]
Wie is de (volgende verkrachter, aanrander of mishandelaar in de kennissenkring van John de) Mol?
De volgende? We hebben het hier dus over een bewezen verkrachter, mishandelaar of aanrander? Dat is vreemd, voor zover ik heb meegekregen ging het hier dus enkel om een rare anekdote, waarvan achteraf dus inderdaad bleek dat weer eens een flink aangedikt verhaal was. Iets wat bij dat VI min of meer de norm is.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 13:43:57 #161
5428 crew  miss_sly
pi_204577149
quote:

[..]
Dat vroeg @loveli zich ook af. Geen idee waarom anderen dat doen, maar voor mijn gevoel dekt consent de lading net wat meer dan toestemming. Persoonlijk dingetje dus.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 13:44:45 #162
5428 crew  miss_sly
pi_204577156
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als jij vindt dat er niets te discussiëren is, kun je ook gewoon dit topic wegklikken ^O^
pi_204577157
quote:

Pfff... :')
En op een gegeven moment krijgen ze een leeftijd dat ze dat niet meer willen en dat aan gaan geven. Goed voor de weerbaarheid. :{w

Toch nog maar my 2 cents.
Ik heb me dood zitten ergeren aan het hele #metoo verhaal. Al die wijven die na een paar jaar (!) gaan zitten janken over een opmerking als 'lekker broekje' of een blik die ze gekregen hebben. Get over it OF grow a pair en zeg er wat van. Hierover janken haalt i.m.o. de ernst van de slachtoffers weg die écht iets is overkomen.
Daar ging het Johan D. echter niet om; hij wilde Johnny de Mol verdedigen met een verhaal om aan te tonen dat we 'allemaal' wel eens iets geks doen. Hoe fout was het voorbeeld wat ie gaf. Of het nu waar is of niet.
Dat ie niet in staat is om daar op terug te komen en het nu draait dat het toch anders was en dat 'ie ook niets meer kan zeggen' is te triest voor woorden. Als je vindt dat je alles moet kunnen zeggen, sta er dan ook voor en neem de consequenties en ga niet het slachtoffer uithangen. (Dat was HIJ in ieder geval niet.)
Overigens denk ik dat ie morgen gewoon weer aanschuift. Zelfs als niet-kijker heb ik hem al meerdere keren zien vertrekken. Man van zijn woord. :N :')
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:46:08 #164
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204577168
Dit. Stepproller: "Ik weet het allemaal zo goed." *O* *O* *O* "En jullie niet." >:)
quote:
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:47:04 #165
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_204577175
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:44 schreef Mammietje het volgende:

[..]
En op een gegeven moment krijgen ze een leeftijd dat ze dat niet meer willen en dat aan gaan geven. Goed voor de weerbaarheid. :{w

Ik heb me dood zitten ergeren aan het hele #metoo verhaal. Al die wijven die na een paar jaar (!) gaan zitten janken over een opmerking als 'lekker broekje' of een blik die ze gekregen hebben. Get over it OF grow a pair en zeg er wat van. Hierover janken haalt i.m.o. de ernst van de slachtoffers weg die écht iets is overkomen.
Daar ging het Johan D. echter niet om; hij wilde Johnny de Mol verdedigen met een verhaal om aan te tonen dat we 'allemaal' wel eens iets geks doen. Hoe fout was het voorbeeld wat ie gaf. Of het nu waar is of niet.
Dat ie niet in staat is om daar op terug te komen en het nu draait dat het toch anders was en dat 'ie ook niets meer kan zeggen' is te triest voor woorden. Als je vindt dat je alles moet kunnen zeggen, sta er dan ook voor en neem de consequenties en ga niet het slachtoffer uithangen. (Dat was HIJ in ieder geval niet.)
Overigens denk ik dat ie morgen gewoon weer aanschuift. Zelfs als niet-kijker heb ik hem al meerdere keren zien vertrekken. Man van zijn woord. :N :')
Lijkt me stug.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:48:30 #166
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204577189
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:42 schreef Monolith het volgende:

[..]
Je zou het topic eens kunnen lezen.
Dat topic zou er niet zijn zonder degenen die zitten te schuimbekken achter hun beeldscherm om deze rare en aangedikte anekdote in kwestie.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 13:49:13 #167
5428 crew  miss_sly
pi_204577195
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat topic zou er niet zijn zonder degenen die zitten te schuimbekken achter hun beeldscherm om deze rare en aangedikte anekdote in kwestie.
Heb je een doekje nodig? Kun je je mond even schoon vegen.
pi_204577196
quote:

[..]
Dat er geredeneerd wordt vanuit andermans weerbaarheid in plaats van wederzijdse instemming laat toch prima zien dat we vroeger op het gebied van toestemming echt niet verder waren dan nu? :')

Want dat was mijn enige punt daarmee. Dat jij nog niet zo ver bent doet daar verder niets aan af.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:51:15 #169
28167 matthijst
pi_204577218
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:49 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dat er geredeneerd wordt vanuit andermans weerbaarheid in plaats van wederzijdse instemming laat toch prima zien dat we vroeger op het gebied van toestemming echt niet verder waren dan nu? :')

Want dat was mijn enige punt daarmee. Dat jij nog niet zo ver bent doet daar verder niets aan af.
Maar, je hebt dus aangifte gedaan tegen je ooms en tantes die je vroeger ongewenst hebben gezoend?
pi_204577225
quote:

[..]

Wat mensen bedoelen wanneer ze vinden dat 'alles gezegd moet kunnen worden' is vooral dat ze alles moeten kunnen roepen en dat ze dan op geen enkele wijze verantwoordelijkheid hoeven te nemen voor wat ze roepen en dat het ook niet de bedoeling is dat ze vervolgens weerwoord of kritiek krijgen. Het gedraai van Derksen in z'n tweede versie van het verhaal geeft natuurlijk wel aan dat ie te laf is om die verantwoordelijkheid te nemen. Door het verhaal dan feitelijk terug te nemen haal je ook gelijk het originele punt onderuit dat je vindt dat dit soort gedrag in die tijdsgeest kon en dat het gewoon jeugdzondes zijn waar niet te zwaar aan getild moet worden.
pi_204577229
quote:

[..]

Wat dacht je van je kind verschonen?! :o
Daar begint het al mee! Potverdikkie zeg. :{

Die persoonlijke sneer laat ik maar voor wat ie is. :{w
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:51:55 #172
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204577230
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Heb je een doekje nodig? Kun je je mond even schoon vegen.
Je projecteert.
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 13:52:16 #173
pi_204577238
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:51 schreef matthijst het volgende:

[..]
Maar, je hebt dus aangifte gedaan tegen je ooms en tantes die je vroeger ongewenst hebben gezoend?
Dat je dat blijkbaar met deze situatie vergelijkt geeft wel aan dat je nog een lange weg te gaan hebt..
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:52:46 #174
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204577242
quote:
Ik kijk sowieso weinig tv. Maar ik ben wel klaar met dat zure gedoe van NL met hun oordelen over dit verhaal.
maar dan ben je al fout want dan schijn je het ook als vrouw te bagatelliseren
Daarom vond ik de uitspraken van Heleen gisteravond in hlf8 wel mooi.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204577243
quote:

[..]

https://dominees.nl/vacatures.php
pi_204577246
Johan Derksen is ook niet meer welkom bij Ongehoord Nederland
quote:
,Ik vind het heel kwalijk wat Johan gedaan heeft”, aldus Karskens. ,,Wij houden ons als omroep graag bezig met serieuze onderwerpen die nu, door alle discussies rond VI, weer een week lang ondergesneeuwd raken: de macht van de EU, de problemen van de massa-immigratie, de strijd voor directe democratie in Nederland. Ongehoord Nederland werkt graag met mensen die goed kunnen focussen op de zaken waar het écht om gaat.”
Lol. Hij vindt het kwalijk omdat Derksen in zijn ogen ON thunder gestolen heeft? How can i make this about my omroep.
pi_204577249
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:52 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik kijk sowieso weinig tv. Maar ik ben wel klaar met dat zure gedoe van NL met hun oordelen over dit verhaal.
Ik vond de uitspraken van Susan Smith gisteravond in hlf8 nog mooier.

Heleen die denkt dat samen dronken worden een vergelijkbare jeugdzonde is als wat Johan maandagavond voorwendde als jeugdzonde. :') _!
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:54:30 #178
65846 Bocaj
47th President.
pi_204577257
Nog even voor de duidelijkheid...

Is een kaars in de vagina stoppen, in een dronken bui, bij een dronken vrouw, verkrachting?
Is dit gelijk aan penetratie mannelijk lid bij een dronken vrouw? Of is er een gradatie?

Misschien ook maar even Toen (eind jaren 60, begin jaren 70) en Nu...
pi_204577268
https://www.mediacourant.(...)t-live-op-televisie/
quote:
Wat is er gebeurd? Heleen: “We waren nog onder de twintig en ook losgeslagen. En de buurjongen die we allebei heel leuk vonden hadden we ons huis ingelokt, er stond een enorme fles Cointreau, die hebben we echt bij hem naar binnen gegoten glaasje voor glaasje. Nou, gelukkig heeft hij het overleefd en geen alcoholvergiftiging opgelopen.”

Medetafelgast Susan Smit, die anti-VI is, daarop: “Maar heb je iets op oneerbare plekken gestoken?”

Heleen: “Ik weet het niet eens meer.” Dan: “Niet gestoken, nee, maar we deden… Hij was natuurlijk niet meer, weet je wel…”

Susan: “Ik vind het geen vergelijkbare anekdote.”

Heleen: “Ik wel.”

Susan: “En wij lachen hier ook niet om.”
ootjekatootje en haar vergelijkingen zijn er niets bij.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 13:55:52 #180
5428 crew  miss_sly
pi_204577270
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:54 schreef Bocaj het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid...

Is een kaars in de vagina stoppen, in een dronken bui, bij een dronken vrouw, verkrachting?
Is dit gelijk aan penetratie mannelijk lid bij een dronken vrouw? Of is er een gradatie?

Misschien ook maar even Toen (eind jaren 60, begin jaren 70) en Nu...
Lees even terug. Dit is al uit en te na besproken.
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 13:56:27 #181
pi_204577275
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:52 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Tsja, het is ook wel dat er niet heel veel anders in nieuwsland te beleven is he? Dit is wel een lekker onderwerp om gewoon flink je gal op te spuwen en te schoppen tegen alles wat je niet zint. Of je nu voor of tegen bent. Of er tussenin, maar dat kan niet heb ik me zojuist laten vertellen.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:56:33 #182
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_204577277
Ondertussen zitten we in een periode van massale immigratie uit islamitische landen, die mensen aan de lopende band misbruiken (zie Zweden) en de media maakt zich druk om een oude vent van 70+ die iets 50 jaar geleden eens iets doms heeft gedaan... Lijkt wel alsof de media dit bewust doet, om de massale aanrandingen te verdoezelen van vluchtelingen. :')
pi_204577279
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:53 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik vond de uitspraken van Susan Smith gisteravond in hlf8 nog mooier.
hlf8

Wtf is dat nou weer. Nog zo'n waardeloos Op/van nieuwenhuizen kutprogramma?

Fuck, wat is Matthijs de aller-slechtste lang-zittende tv-presentator op de Nederlandse TV ooit. Een steen heeft meer interview kwaliteiten, daar die ten minste niet constant alles terugdraait naar zichzelf / aangesmeerde troep.
pi_204577280
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:56 schreef BMW1993 het volgende:
Ondertussen zitten we in een periode van massale immigratie uit islamitische landen, die mensen aan de lopende band misbruiken (zie Zweden) en de media maakt zich druk om een oude vent van 70+ die iets 50 jaar geleden eens iets doms heeft gedaan... Lijkt wel alsof de media dit bewust doet, om de massale aanrandingen te verdoezelen van vluchtelingen. :')
Hey Arnold van ON.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:57:52 #185
65846 Bocaj
47th President.
pi_204577284
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Lees even terug. Dit is al uit en te na besproken.
Heb je misschien een idee waar in al die 13 topics? Of kun je in één zin het mij vertellen?
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 13:58:13 #186
pi_204577288
Heleen van Rooyen :')
pi_204577295
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:56 schreef probeer het volgende:

[..]
hlf8

Nee is de talkshow van Johnny de Mol waar hij zich onlangs van terug trok als presentator omdat er een zaak tegen hem loopt. Heb het nooit gekeken, maar sinds kort wordt Johnny dus vervangen door anderen las ik op Mediacourant. O.a. Helene Hendriksen, want die wisselde hem al eens af, maar ook anderen.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 13:58:48 #188
5428 crew  miss_sly
pi_204577296
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:57 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Heb je misschien een idee waar in al die 13 topics? Of kun je in één zin het mij vertellen?
Iets met art 242 sr en 243 sr.

Succes ^O^
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:58:48 #189
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204577297
quote:
Het is geen verkrachting als je met wederzijdse instemming iemand een kaars in de kut steekt.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:58:55 #190
65846 Bocaj
47th President.
pi_204577299
quote:
hlf8

Onder welke steen is jouw huis?
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 13:59:11 #191
pi_204577302
quote:

[..]
Misschien kun je ons vertellen dat Stella fietsen de samenwerking met Vandaag Inside heeft opgezegd!
pi_204577303
twitter

Cancelcultuur :{w
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 13:59:49 #193
pi_204577309
quote:

[..]
hlf8

Fuck, wat is Matthijs de aller-slechtste lang-zittende tv-presentator op de Nederlandse TV ooit. Een steen heeft meer interview kwaliteiten, daar die ten minste niet constant alles terugdraait naar zichzelf / aangesmeerde troep.
Als hlf8 niet had bestaan had dit topic niet eens bestaan joh :D
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 14:00:16 #194
5428 crew  miss_sly
pi_204577313
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:58 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het is geen verkrachting als je met wederzijdse instemming iemand een kaars in de kut steekt.
Je hebt toch iets opgestoken in deze reeks ^O^
Maar goed dat ie zoveel delen heeft.
pi_204577314
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heleen van Rooyen :')
Gaat die Derksen vervangen?
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:00:23 #196
65846 Bocaj
47th President.
pi_204577316
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:58 schreef Tengano het volgende:

[..]
En ze gingen toch neuken... vrouw had kleren al uit... waar hebben we het dan nu nog over? :')
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:00:36 #197
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204577317
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Tsja, het is ook wel dat er niet heel veel anders in nieuwsland te beleven is he? Dit is wel een lekker onderwerp om gewoon flink je gal op te spuwen en te schoppen tegen alles wat je niet zint. Of je nu voor of tegen bent. Of er tussenin, maar dat kan niet heb ik me zojuist laten vertellen.
Eens. :)

Zo nu en dan ik lees ff mee en dan weet ik weer genoeg , maar om hier nu hele dagen over te posten vind ik zonde van mijn tijd :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:01:08 #198
65846 Bocaj
47th President.
pi_204577325
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Misschien kun je ons vertellen dat Stella fietsen de samenwerking met Vandaag Inside heeft opgezegd!
Schijnen kutfietsen te zijn... :+
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:01:12 #199
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204577326
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:00 schreef miss_sly het volgende:
Je hebt toch iets opgestoken in deze reeks ^O^
Maar goed dat ie zoveel delen heeft.
Ik had deze kennis al voordat Johan zijn jeugdzonde ging openbaren.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:01:31 #200
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204577331
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
[..]

En dit slaat op?
1947-2016
pi_204577332
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:00 schreef Bocaj het volgende:

[..]
En ze gingen toch neuken... vrouw had kleren al uit... waar hebben we het dan nu nog over? :')
Dat lachen erover ging te ver.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:01:40 #202
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204577336
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jij denkt dat een gebeurtenis in Nederland dat zelfs de voorpagina van de Vlaamse Telegraaf (HLN) haalt, geen eigen topic zou krijgen?

Welke drugs gebruik je precies?
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:02:14 #203
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204577341
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:00 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Consent
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:03:00 #204
65846 Bocaj
47th President.
pi_204577350
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:01 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]
Big deal! Cafépraat... :{w
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:03:13 #205
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204577355
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:01 schreef Steven_Stil het volgende:
Binnenkort is dat in de kroeg ook verboden als de woke politie verder wordt ingevoerd.

1984
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:03:37 #206
65846 Bocaj
47th President.
pi_204577359
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Consent
=kleren uit! :Y
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:03:43 #207
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204577361
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ren, verstop je.. overal zitten ze. Achter iedere hoek!!!

Over onzin gesproken.
1947-2016
pi_204577368
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Consent
Kleren uit, benen wijd lijkt me genoeg consent.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 14:04:36 #209
5428 crew  miss_sly
pi_204577371
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ren, verstop je.. overal zitten ze. Achter iedere hoek!!!

Over onzin gesproken.
Zoals verwacht begrijp je er echt niets van.
Geeft niet, hoor, je bent niet de enige. Hopelijk komt het nog ooit. En heb je geen dochters.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:04:40 #210
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204577374
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:21 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Nee, die zijn verbrand.

Geen idee in ieder geval. Sommige mensen moeten namelijk ophef en gezeur hebben, die leven daar van.
1947-2016
pi_204577375
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als hlf8 niet had bestaan had dit topic niet eens bestaan joh :D
De ene beschuldiging aan het adres van Johnny is van een paar jaar geleden en de beschuldigingen van zijn ex gaan over 2015. Het begrip jeugd wordt ook steeds verder opgerekt, want Johnny was in 2015 gewoon 36 jaar oud. :')
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:04:49 #212
500074 Rode_Wijn
pi_204577378
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:27 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Gerard Reve bijvoorbeeld :7 Die had er ook een handje van om zwaar racistische dingen te zeggen, waarop zijn volgelingen over elkaar heen buitelden om te claimen dat het zogenaamd ironie was.

Wel toffe boeken geschreven. Vraag me af of hij in deze tijd ook zo groot was geworden of dat hij gecanceld zou zijn.
Reve. Blanke man dus racist = cancel
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:04:50 #213
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204577380
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:03 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Doe de samenleving een lol en geef jezelf vast aan voordat je iemand tegen haar zin misbruikt omdat je geen besef van moraliteit of wederzijdse toestemming hebt.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:05:51 #214
65846 Bocaj
47th President.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:06:17 #215
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204577399
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:04 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Reve. Blanke man dus racisme en cancel
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:03 schreef Tengano het volgende:

[..]
Binnenkort is dat in de kroeg ook verboden als de woke politie verder wordt ingevoerd.

1984
Het hysterische slachtofferuurtje is weer aangebroken zie ik.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:06:25 #216
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204577403
Mochten de wijsneuzen hier het nog beter weten DM elkaar dan even svp.

vrijdag 29 april 2022 @ 14:06:38 #217
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204577410
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:03 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Nope :N
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:06:57 #218
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204577415
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:04 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]
Kleren uit, benen wijd lijkt me genoeg consent.
Wrong..
pi_204577417
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:06 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
[..]
Het hysterische slachtofferuurtje is weer aangebroken zie ik.
De fragiele jochies gaan weer anderen beschuldigen van gekwetst zijn in 3, 2, 1..
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:07:12 #220
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204577420
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:01 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Jij denkt dat een gebeurtenis dat de voorpagina van de Vlaamse Telegraaf (HLN) haalt, geen eigen topic zou krijgen?

Welke drugs gebruik je precies?
De Belgische media neem ik inderdaad niet als graadmeter. En ik ben verder drugsvrij, dit in tegenstelling tot jou. Jij lijkt namelijk nogal te acteren onder een roes van Linksisme en Wokeisme.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:07:39 #221
500074 Rode_Wijn
pi_204577423
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:06 schreef Tengano het volgende:

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar kan ik mij melden?
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:07:56 #222
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204577430
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De Belgische media neem ik inderdaad niet als graadmeter. En ik ben verder drugsvrij, dit in tegenstelling tot jou. Jij lijkt namelijk nogal te acteren onder een roes van Linksisme en Wokeisme.
Als je drugsvrij bent en zulke wereldvreemde dingen uitkraamt, dan ben je gewoon losgezongen van de werkelijkheid. Kan ook gebeuren.
pi_204577432
Het gerechtshof wil het ook nog wel even uitleggen:

quote:
Conclusie AG. 1. Seksueel binnendringen van iemand die verkeert in staat van lichamelijke onmacht (art. 243 Sr). Nadat verdachte en aangeefster een grote hoeveelheid alcohol hadden gedronken, werd aangeefster niet lekker. Toen zij op bed is gaan liggen, heeft verdachte seks met haar gehad. M.n. uit de door de verdachte daarvan gemaakte filmbeelden heeft het hof afgeleid dat aangeefster op dat moment in een staat van lichamelijke onmacht verkeerde en dat verdachte dat wist. Hetgeen ttz is aangevoerd, namelijk i dat de aangeefster niet afwijzend stond tegen het idee met de verdachte te slapen en seks te hebben, (ii) zij uit vrije wil veel alcohol heeft gedronken en (iii) dat de verdachte en de aangeefster eerder op de avond seksuele interactie hebben gehad, kan niet worden opgevat als (slagend) beroep op toestemming.
bron
pi_204577437
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wrong..
Owjee dan moet ik ook vrezen voor een publieke lynchpartij.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:09:44 #225
117098 Hathor
Effe niet
pi_204577451
quote:
Niveautje Sjef van Oekel ook weer dit. :')
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:10:54 #226
28167 matthijst
pi_204577465
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat je dat blijkbaar met deze situatie vergelijkt geeft wel aan dat je nog een lange weg te gaan hebt..
Uhm, hij vergelijkt het met deze situatie?
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 14:12:08 #227
pi_204577476
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:10 schreef matthijst het volgende:

[..]
Uhm, hij vergelijkt het met deze situatie?
Dat slaat ook nergens op nee
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:12:46 #228
65846 Bocaj
47th President.
pi_204577486
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:09 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja, Jah jah... Johan kan natuurlijk ook op joetoep verder gaan! :Y
pi_204577487
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:58 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Onder welke steen is jouw huis?
Ik kijk die praatprogramma's niet man, van links tot rechts niet, publieke omroep noch de commerciëlen. Grotendeels zelfpijperij van omhoog gevallen BN-ers die geloven dat men op hun kutmeningen zit te wachten. Echte experts krijgen amper ruimte (Matthijs is echt de slechtste tv-interviewer die dit land ooit gekend heeft), en verder één grote plug voor de prutwerkjes van bevriende sukkels.

Wist dat Johnny shit geflikt had, niet hoe of waar dat uitkwam.
pi_204577509
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:12 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Je projecteert en generaliseert, zoals in al je bijdrages.
En dan ook nog hoog opgeven over zijn eigen objectiviteit en rationaliteit. Zie ik vaker bij emotionele fragiele jochies. Ze projecteren vrij consequent al hun valkuilen op een ander. En geloven het vervolgens nog ook.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:15:18 #231
65846 Bocaj
47th President.
pi_204577510
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:12 schreef probeer het volgende:
Ik kijk die programma's niet man
HLF8 kijk ik ook niet regulier maar wist wel van het bestaan af... ach, geeft ook verder niet! ;)
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:16:30 #232
65846 Bocaj
47th President.
pi_204577527
Kijk dit is nou een dronken dame!
SPOILER
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:18:23 #233
28167 matthijst
pi_204577545
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:16 schreef Bocaj het volgende:
SPOILER
En dan daar een kaars in zien te wurmen.
Volhoudertje, die Johan.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:18:38 #234
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204577548
quote:
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:18:45 #235
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204577549
quote:
Kijk dit is nou een dronken dame vrouw!
SPOILER
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:21:29 #236
65846 Bocaj
47th President.
pi_204577579
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:18 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Want een dame wordt niet dronken? :')
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:22:14 #237
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204577585
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:21 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Want een dame wordt niet dronken? :')
Niet in t openbaar :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_204577586
quote:

En vroeger moest ik juist allerlei familieleden zoenen terwijl ik dat niet wilde. Is dat erg? Op zich zelf niet echt
Dat is het wel.
Kleine meisjes worden gewoon door ooms, tantes, opa's, oma's, buren opgepakt en geknuffeld en gezoend.

In de puberteit worden jonge meisjes aangespoord tot het doen van bepaalde handelingen en toelaten van betastingen door hun vriendje, tegen hun zin, en soms ook het hebben van sex waar ze vaak nog niet aan toe zijn.

En dan alle vrouwen die al jaren getrouwd zijn, en plichtmatig de benen openen omdat ze al 3 keer hoofdpijn hebben geveinst.

IMO is er al vanaf heel jong grensoverschrijdend en daarna gedwongen seksueel gedrag naar veel meisjes en vrouwen.

En dat zal altijd zo blijven, want kinderen kussen valt onder het tonen van affectie en er is van nature een soort jager-prooi situatie, het zal nooit het pubermeisje zijn dat haar vriendje de kop gek zeurt om seksuele handelingen te verrichten.

Maar ook jongens worden als ze klein zijn tegen hun zin gepakt en knuffeld en gezoend door tantes en oma's en buren en misschien ontstaat daar het beeld dat aanrakingen tegen de zin gewoon normaal zijn, en fysieke integriteit blijkbaar geen rol speelt.

Het is zo het is, en dan kunnen we feitelijk iedereen wel gaan vervolgen, en valt niemand wat te verwijten.

Laten we eens beginnen met het stoppen van het kussen van kinderen, oppakken, omhelzen, strelen etc door personen anders dan de eigen ouders, om te beginnen.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:22:56 #239
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204577594
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Leuke gaslighting.
Als je nou eerst eens het Woordenboek voor Rechtse Jankerds koopt en doorleest, dan leer je dit soort termen nog een keer in de juiste context gebruiken! Daar hebben we allemaal wat aan :)
pi_204577602
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:09 schreef Hathor het volgende:

[..]
Je ziet Johan Derksen geen joetjoeb kanaaltje starten met "De groeten uit Grollo"?
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 14:24:22 #241
5428 crew  miss_sly
pi_204577614
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:06 schreef Tengano het volgende:

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze is heel duidelijk:

vrijdag 29 april 2022 @ 14:24:41 #242
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204577620
Voor 1991 was verkrachten in het huwelijk niet eens strafbaar. Maar nu gaan we een vergrijp in 1865 eens even flink afkeuren, zonder dat mevrouw zich gemeld heeft. Bij uitstek dus wel cancelculture.

Hoe wordt een mens extreemrechts.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_204577633
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Voor 1991 was verkrachten in het huwelijk niet eens strafbaar. Maar nu gaan we een vergrijp in 1865 eens even flink afkeuren, zonder dat mevrouw zich gemeld heeft. Bij uitstek dus wel cancelculture.

Er anno 2022 nog lollig en bagatelliserend over doen.

Hoe wordt een mens extreemdom.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:26:07 #244
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204577638
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:23 schreef Casual-T het volgende:

[..]
Je ziet Johan Derksen geen joetjoeb kanaaltje starten met "De groeten uit Grollo"?
Grolloo
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:26:35 #245
500074 Rode_Wijn
pi_204577643
quote:
In de puberteit worden jonge meisjes aangespoord tot het doen van bepaalde handelingen en toelaten van betastingen door hun vriendje, tegen hun zin, en soms ook het hebben van sex waar ze vaak nog niet aan toe zijn.
Ik weet niet in welke sekte jij bent opgegroeid maar dit is voor mij in elk geval volstrekt niet herkenbaar
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:28:08 #246
117098 Hathor
Effe niet
pi_204577662
quote:
SPOILER
Daar moet een kaars in.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:28:29 #247
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204577670
Ik lees dat dat vieze programma nu stopt. Mooi. Dit kan niet meer zo. Gatverdamme zeg.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:29:52 #248
117098 Hathor
Effe niet
pi_204577690
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:23 schreef Casual-T het volgende:

[..]
Nah, Youtube en social media is niet echt zijn ding. Ik denk dat hij nu volledig in de anonimiteit zal verdwijnen, het is mooi geweest.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 14:30:02 #249
5428 crew  miss_sly
pi_204577694
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:22 schreef Za het volgende:

[..]
Dat is het wel.
Kleine meisjes worden gewoon door ooms, tantes, opa's, oma's, buren opgepakt en geknuffeld en gezoend.

En dan alle vrouwen die al jaren getrouwd zijn, en plichtmatig de benen openen omdat ze al 3 keer hoofdpijn hebben geveinst.

IMO is er al vanaf heel jong grensoverschrijdend en daarna gedwongen seksueel gedrag naar veel meisjes en vrouwen.

En dat zal altijd zo blijven, want kinderen kussen valt onder het tonen van affectie en er is van nature een soort jager-prooi situatie, het zal nooit het pubermeisje zijn dat haar vriendje de kop gek zeurt om seksuele handelingen te verrichten.

Maar ook jongens worden als ze klein zijn tegen hun zin gepakt en knuffeld en gezoend door tantes en oma's en buren en misschien ontstaat daar het beeld dat aanrakingen tegen de zin gewoon normaal zijn, en fysieke integriteit blijkbaar geen rol speelt.

Het is zo het is, en dan kunnen we feitelijk iedereen wel gaan vervolgen, en valt niemand wat te verwijten.

Laten we eens beginnen met het stoppen van het kussen van kinderen, oppakken, omhelzen, strelen etc door personen anders dan de eigen ouders, om te beginnen.
Gelukkig is dat wel iets waar steeds meer aandacht voor is en steeds meer mensen zich van bewust zijn. Er is een groeiende groep ouders die het niet meer oke vindt dat hun kind(eren) gekust en geknuffeld worden als ze dat niet willen.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:30:28 #250
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204577704
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Deze is heel duidelijk:

"I want that cup of tea" :9~

"Give me that cup of tea!" :(

"I want tea and I want it now!" :(
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:30:30 #251
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204577705
quote:
De tweede zin volgt niet logisch op de eerste zin, en of het slachtoffer zich meldt of niet doet al helemaal niet ter sprake. Een beetje opschepperig gaan vertellen over het misbruiken van een dronken vrouw zorgt in de 48 uur daarna natuurlijk wel voor afkeuring.
quote:
Heel erg dom zijn.
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 14:30:59 #252
pi_204577714
quote:

Het gaat niet om het vergrijp zelf, het gaat om de lichtzinnigheid, het lacherige.
pi_204577717
Waarom wordt Alexander Pechtold telkens in de discussie betrokken :?
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:31:23 #254
117098 Hathor
Effe niet
pi_204577720
quote:

Ik ben nu echt wel benieuwd naar de dame in kwestie en of zij wat heeft toe te voegen aan dit verhaal, zou wel de cherry on top zijn.
pi_204577729
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Gelukkig is dat wel iets waar steeds meer aandacht voor is en steeds meer mensen zich van bewust zijn. Er is een groeiende groep ouders die het niet meer oke vindt dat hun kind(eren) gekust en geknuffeld worden als ze dat niet willen.
Eens. En daarom ben ik het er niet mee eens dat de normen en waarden qua wederzijdse toestemming vroeger beter overgebracht werden dan nu, zoals @loveli eerder stelde.
pi_204577734
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:29 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nah, Youtube en social media is niet echt zijn ding. Ik denk dat hij nu volledig in de anonimiteit zal verdwijnen, het is mooi geweest.
Denk dat het verslavend is om een podium te hebben waarop je je mening de wereld in kan slingeren. Zou me niet verbazen als Derksen dat zozeer mist dat ie op de een of andere manier weer terugkeert.

Elke talkshow zal hem dolgraag als vaste gast willen hebben.
pi_204577746
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het gaat niet om het vergrijp zelf, het gaat om de lichtzinnigheid, het lacherige.
Lachen kan leiden tot cancelen.

Waarom de Sovjets nooit lachten - opgelost.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_204577752
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:31 schreef LinkseHippie het volgende:
Die heeft blijkbaar veel meisjes verkracht
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:33:58 #259
319979 Fok-it
All is well
pi_204577755
quote:
Snap dit ook niet nee. Heb 1 link gevonden naar verkrachting op een or andere obscure blog. Waar na het artikel ook nog wordt vermeldt dat de eigenaar van de blog niet bekend is _O- tsja dat is kennelijk voldoende voor een slag volk om iemand al te beschuldigen
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 14:34:16 #260
5428 crew  miss_sly
pi_204577757
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:30 schreef Tengano het volgende:

[..]

"I want that cup of tea" :9~

"Give me that cup of tea!" :(

"I want tea and I want it now!" :(
Hij is echt heel grappig

Maar wél met consent en toestemming en wederzijds en alles. Sterker nog: "wake me up, because I want that tea" en niet "pore the tea down my throat".

Wel duidelijk.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:34:17 #261
117098 Hathor
Effe niet
pi_204577758
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:33 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ik geloof niet eens dat hij een penis heeft.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 14:34:31 #262
236264 crew  capricia
pi_204577761
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:28 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ik vind het niet zo erg dat Derksen van de buis verdwijnt. Nog veel erger vind ik dat engnekken als Francisco van Jole (BNNVARA) en Alexander Pechtold (D66) niet gecanceld worden. Die smeerlappen worden nog betaald van belastinggeld ook.
Wist niet dat jij zo van die woke-cancel cultuur was.
Ben daar zelf helemaal niet zo'n voorstander van.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 14:34:32 #263
pi_204577762
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:33 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Lachen kan leiden tot cancelen.

Waarom de Sovjets nooit lachten - opgelost.
Ja, leuk.
pi_204577764
quote:
Het schijnt dat er aangifte van verkrachting tegen hem is gedaan en daar hoor je de media niet over. Ik vermoed dat dit de reden is.
pi_204577766
quote:

[..]
NWS / 'Pechtold dwong minnares tot abortus'
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 14:35:20 #266
5428 crew  miss_sly
pi_204577777
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:32 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Eens. En daarom ben ik het er niet mee eens dat de normen en waarden qua wederzijdse toestemming vroeger beter overgebracht werden dan nu, zoals @:loveli eerder stelde.
Eens hoor, zeker op dit gebied.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:35:35 #267
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204577783
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:32 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Denk dat het verslavend is om een podium te hebben waarop je je mening de wereld in kan slingeren. Zou me niet verbazen als Derksen dat zozeer mist dat ie op de een of andere manier weer terugkeert.

Elke talkshow zal hem dolgraag als vaste gast willen hebben.
Dat denk ik niet eigenlijk.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:35:45 #268
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204577785
quote:

[..]
Dat is de formule van het programma.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_204577789
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:34 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik geloof niet eens dat hij een penis heeft.
Maakt niet uit, met een kaars kan ook.
pi_204577793
quote:

[..]
En ook niet in de laatste plaats om het feit dat hiermee een andere aantijging van een ernstig zedenmisdrijf werd gebagatelliseerd.
Mensen lijken overigens ook maar moeilijk te begrijpen dat je als je dit soort zaken roept je ook kritiek kan krijgen en dat kritiek dan wel weerwoord krijgen niet gelijk hetzelfde is als 'cancelen'.
pi_204577798
quote:

[..]
Oh dacht dat het ging om het wegkijken van wat zijn vriend van Drimmelen destijds flikte, want dat speelde toen hij nog D66-leider was. Ook heel kwalijk, maar hier offtopic.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:36:16 #272
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204577799
Al 13 topics over een uitspraak van Derksen, of all people :o
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:36:16 #273
117098 Hathor
Effe niet
pi_204577800
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]
Maakt niet uit, met een kaars kan ook.
Ow ja. _O-
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 14:36:59 #274
pi_204577807
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat is de formule van het programma.
Als de formule is om serieuze zaken weg te lachen, dan is het beter dat het programma verdwijnt.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:37:12 #275
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204577810
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:31 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik ben nu echt wel benieuwd naar de dame in kwestie en of zij wat heeft toe te voegen aan dit verhaal, zou wel de cherry on top zijn.
En of ze zelf ook vindt dat ze verkracht, misbruikt en getraumatiseerd voor het leven is geraakt.
pi_204577812
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:31 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Jaaaaaa, whataboutism-tijd gecombineerd met leugens. w/ w/ w/ w/ w/
Van Jolo heeft verkrachting bekend. Van Pechtold is bekend dat hij machtsmisbruik maakte van zijn positie binnen de partij om vrouwen het bed in te krijgen. Kijk gerust weg van de smeerlapperij in deze samenleving. Succes met de dubbele standaarden.
pi_204577815
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:34 schreef capricia het volgende:

[..]
RT
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:37:52 #278
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204577817
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als de formule is om serieuze zaken weg te lachen, dan is het beter dat het programma verdwijnt.
Als we overal serieus over gaan doen is het beter dat alles verdwijnt.
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 14:37:55 #279
pi_204577818
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En of ze zelf ook vindt dat ze verkracht, misbruikt en getraumatiseerd voor het leven is geraakt.
Dat weet je niet, maar dat is ook maar matig relevant natuurlijk.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:38:16 #280
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_204577821
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:22 schreef Za het volgende:
Ik zie bij Tiktok-filmjes anders ook al comments geplaatst worden dat mama de integriteit van de kinderen aantast door ze op schoot te trekken of ze te zeggen wat ze aan moeten trekken.
En niet alleen bij kinderen maar ook bij katten trouwens.
Wie dit leest is gek
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:38:49 #281
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204577828
Het regent weer whataboutisms..
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 14:38:58 #282
pi_204577831
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Als we overal serieus over gaan doen is het beter dat alles verdwijnt.
Er is een grens tussen het op een walgelijke manier omgaan met deze situatie of altijd maar serieus zijn. Misschien is dat lastig te bevatten, maar het is echt zo!
pi_204577832
quote:

[..]
Ik ook niet. Maar ik heb een hekel aan smerige zwijnen. Daarnaast gelijke monniken gelijke kappen. De politieke kleur van de dader moet er niet toe doen.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:39:34 #284
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204577835
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat weet je niet, maar dat is ook maar matig relevant natuurlijk.
Ik vind het vrij essentieel.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:39:44 #285
65846 Bocaj
47th President.
pi_204577837
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
...maar ook bij katten trouwens.
Ik aai poes altijd!
pi_204577843
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze blijven onverbeterlijk. Letterlijk.
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 14:40:34 #287
pi_204577844
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik vind het vrij essentieel.
Tenzij het slachtoffer kan vermelden dat ze heeft gezegd dat die kaars daarin moest als ze 'out' ging, zie ik dat niet.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:41:12 #288
65846 Bocaj
47th President.
pi_204577853
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
Whataboutism, soms vernederlandst tot whataboutisme, ook bekend als whataboutery, is een drogreden waarmee iemand de beschuldiging van een misstand niet weerlegt, maar zijn of haar opponent er met een retorische vraag What about ...? (Hoe zit het met ...?) van beticht schuldig te zijn aan een andere ernstige misstand.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Whataboutism
pi_204577859
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Een anekdote die niet passend is en die verkeerd wordt aangezet, met een reactie die volledig verkeerd uitpakt.

Ze hebben het helemaal aan zichzelf te danken: onprofessioneel gedrag, ze hadden beter moeten weten. Met name in deze tijd. Je kunt je dit soort misstappen niet meer veroorloven.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 14:41:58 #290
5428 crew  miss_sly
pi_204577865
quote:

[..]
Meeste mensen zijn voorstander van cancel culture als gecanceld wordt wat zij gecanceld willen zien, en tegenstander als gecanceld wordt waarvan zij vinden dat dat niet moet.
pi_204577872
Vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')