abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204576033

quote:
Ophef om Johan Derksen: ‘Bekent hij nu verkrachting?’

Johan Derksen ligt zwaar onder vuur. Dat is zeker niet de eerste keer, maar deze keer heeft de presentator het wel erg bont gemaakt. Onder meer kijkers van Vandaag Inside trekken naar social media met een verbaasde vraag: bekende de presentator tijdens de talkshow gisteren nou dat hij seksueel misbruik op zijn kerfstok heeft?

Het gesprek ging, natuurlijk, over Johnny de Mol. Zijn ex Shima Kaes beschuldigt hem van mishandeling en nu is daar een andere beschuldiging van ‘ongepast’ gedrag bijgekomen. Een anonieme vrouw heeft gezegd dat zij een paar jaar geleden door De Mol is gedrogeerd met GHB en daarna door hem seksueel is misbruikt. De presentator ontkent dat met klem, maar zag zich wel genoodzaakt om zijn werkzaamheden, alhoewel tijdelijk, neer te leggen.

Bij Vandaag Inside is de hele situatie het gesprek van de dag. Derksen zei al dat hij de zaak ‘heel erg vindt stinken’. Toen het eenmaal over de nieuwe beschuldiging ging, maakte Derksen ook nog een misplaatste grap: „Er wordt gezegd dat hij iemand heeft gedrogeerd, met GHB geloof ik, wat Bill Cosby ook succesvol gebruikte. Ik zou wel zo’n flesje mee naar huis willen, maar dat terzijde.” Wilfred Genee kan er niet om lachen en kijkt met een emotieloos gezicht naar Derksen. „Jij vindt het geen leuke grap?”, vraagt hij hem dan. Genee: „Ik hoef toch niet al jouw grappen leuk te vinden?” En vanaf daar gaat het allemaal bergafwaarts.

Johan Derksen in Vandaag Inside over kaars
„Johnny heeft wild geleefd, maar we hebben allemaal onze tijden gehad”, zegt Genee over mogelijke ‘jeugdzondes’ van de HLF8-presentator, zoals de Vandaag Inside-heren het graag noemen. „Wil je niet generaliseren? Ik wil hier graag buiten blijven”, zegt Derksen nog. En dan komt het eruit: „Als ik daar aan terugdenk, Wilfred, je schaamt je kapot. Heel smerig verhaal hoor, maar dat soort dingen gebeuren.”

Dan begint Johan Derksen een verhaal over zijn jongere jaren, toen hij met de keeper van Veendam op stap was, met „twee juffrouwen”. In de studio klinkt hard gelach en René van der Gijp vraagt: „Wanneer was dat, 1936?” Derksen kijkt ietwat verontwaardigd, maar gaat verder met zijn verhaal. „We zijn op stap, dronken, en we gaan mee naar die woning. En die juffrouwen zijn zo dronken, die kotsen ons helemaal onder. We zijn weggegaan en die juffrouw lag bewusteloos op een bank, en er stond zo’n grote kaars, die hebben we erin gestopt en zijn we weggegaan.” Van der Gijp en tafelgast Steven Brunswijk barsten in lachen uit. Eerstgenoemde wil ook nog weten of ze de kaars ‘aan hebben gedaan’.

Derksen: „Daar zou je nu gevangenisstraf voor krijgen.” Ook meldde hij nog dat hij er niet trots op is, „maar dat soort dingen gebeuren als je jong bent”. Volgens de presentator hebben we namelijk allemaal „onze jeugdzondes”. „Nu ook, met dit soort beschuldigingen (richting De Mol, red.), het gaat wel erg ver terug. Het is een groot verschil of je 73 bent of 22, hé?”

En ook in de studio blijven de grappen komen. Van der Gijp: „Ze heeft nog geluk gehad, hé. Voor hetzelfde geld stond er een honkbalknuppel in de hoek.” Brunswijk wil op zijn beurt weten hoe groot de kaars was. „Dat was een flinke kaars”, aldus Derksen. „Een officier van justitie zou dit, technisch gezien, als verkrachting kunnen uitleggen.”

Kijkers verontwaardigd

Alhoewel er in de studio van Vandaag Inside maar wat lollig over wordt gedaan, zijn kijkers het daar niet mee eens. Sterker nog: ze zijn verontwaardigd en trekken naar social media om hun verbazing te uiten. Zo tweet één kijker een aantal keer „Johan Derksen heeft iemand verkracht”, met een stuk uit een artikel erbij.

Een ander verwijst naar de opmerking dat iedereen ‘jeugdzondes’ heeft: „Nee Johan, ik stak nooit een kaars in een bewusteloze man zijn aars.”

https://www.metronieuws.n(...)hij-nu-verkrachting/

twitter

Johan Derksen: 'Ik stop bij Vandaag Inside, heb een uitglijder gemaakt'

twitter

quote:
Derksen zou donderdagavond excuses maken in de uitzending. Maar in plaats daarvan zei hij dat hij wilde stoppen met het programma. "Ik denk niet dat hij nog over te halen is", zei Römer. "Hij heeft duidelijk laten weten waar hij staat en wat zijn besluit is. Hij heeft het vaker gezegd en keerde dan wel terug, maar ik denk dat hij het nu wel meent."
https://www.nu.nl/media/6(...)ekt-hem-vandaag.html

twitter

[ Bericht 3% gewijzigd door Stepperoller op 29-04-2022 13:34:34 ]
pi_204576042
Is de uitzending van vanavond al geschrapt?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204576044
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:24 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Voor Joost dus heel veel.
Ik lees het... ook echt een 180 graden andere positie... bizar.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:27:27 #4
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_204576045
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:12 schreef Nieuwbouwwijk het volgende: [..] Ook nog een optie. Maar ze kan natuurlijk wel leven en zich in het verhaal herkennen, dat is zo kwalijk.
Zoals al eerder werd gezegd door @SonicVolcano , misschien kan ze er ook gewoon om lachen in dat geval. Ik vind er nog steeds wat van dat iemand ook zo dronken werd. Ik zeg niet dat het dan okee is wat er met die kaars gebeurde, ze hadden zich gewoon moeten gedragen en het is behoorlijk respectloos. Maar toch, wil je niet dat je wat gebeurd, blijf dan vooral in een staat waarop je niet laveloos bent. Die grens voel je echt wel aan. Ervan uitgaande dat ze zelf zoveel dronk natuurlijk. Zelf uit die wereld komende weet ik dat je jezelf enorm tekort doet als je zo ver heen bent, of je nu een man of vrouw bent.

Overigens, ik heb van dichtbij meegemaakt dat er genoeg moedwillige dames zijn die zich maar al te graag laten doen door een voetballer, op weke manier dan ook, want man met goed lichaam en veel geld en bekendheid. Het is echt niet altijd me too. Nog steeds blijvende bij het feit dat het respecloos is wat er gebeurde en dat iemand dat gewoon niet moet doen.
With love :*
pi_204576047
Waarom duikt de hele media hierop maar niet op pechtold?
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:28:05 #6
319979 Fok-it
All is well
pi_204576052
Ben trouwens wel benieuwd wat het pro-Derksen kamp zou vinden als hij nu weer draait en vanavond er toch wel weer gaat zitten?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_204576067
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:26 schreef Hathor het volgende:
Nee daar moet Paul Römer vandaag over in beraad
pi_204576082
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:28 schreef Fok-it het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wat het pro-Derksen kamp zou vinden als hij nu weer draait en vanavond er toch wel weer gaat zitten?
Dan vind men wel weer iets om dat mee recht of goed te praten.
Cognitieve dissonantie en selectieve perceptie doen het altijd goed bij veel mensen. Zeker hier op FOK!

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet :') Weet je wel wat je zegt dan? Je vergelijkt Tom Waes toch net met Johan Derksen met `Gelukkig zijn hun nog niet gecanceld'

Slaat toch als een tang op een varken
Waeschijnlijk wordt het sommigen allemaal wat te veel en reageert men wat overtrokken, denk ik. ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:30:35 #9
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_204576089
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:26 schreef Hathor het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)ekt-hem-vandaag.html

quote:
Derksen zou donderdagavond excuses maken in de uitzending. Maar in plaats daarvan zei hij dat hij wilde stoppen met het programma. "Ik denk niet dat hij nog over te halen is", zei Römer. "Hij heeft duidelijk laten weten waar hij staat en wat zijn besluit is. Hij heeft het vaker gezegd en keerde dan wel terug, maar ik denk dat hij het nu wel meent."
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 12:30:56 #10
5428 crew  miss_sly
pi_204576100
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:27 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Zoals al eerder werd gezegd door @:SonicVolcano , misschien kan ze er ook gewoon om lachen in dat geval. Ik vind er nog steeds wat van dat iemand ook zo dronken werd. Ik zeg niet dat het dan okee is wat er met die kaars gebeurde, ze hadden zich gewoon moeten gedragen en het is behoorlijk respectloos. Maar toch, wil je niet dat je wat gebeurd, blijf dan vooral in een staat waarop je niet laveloos bent. Die grens voel je echt wel aan. Ervan uitgaande dat ze zelf zoveel dronk natuurlijk. Zelf uit die wereld komende weet ik dat je jezelf enorm tekort doet als je zo ver heen bent, of je nu een man of vrouw bent.

Overigens, ik heb van dichtbij meegemaakt dat er genoeg moedwillige dames zijn die zich maar al te graag laten doen door een voetballer, op weke manier dan ook, want man met goed lichaam en veel geld en bekendheid. Het is echt niet altijd me too. Nog steeds blijvende bij het feit dat het respecloos is wat er gebeurde en dat iemand dat gewoon niet moet doen.
Het is niet metoo als mensen seks met elkaar hebben omdat ze dat willen. Inderdaad. Goed verwoord.

Een bewusteloze vrouw kan geen toestemming geven en dus is het uit de aard der zaak niet iets waar ze mee heeft ingestemd.

Het is niet heel moeilijk, hoor.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Forum Admin vrijdag 29 april 2022 @ 12:31:42 #11
35723 crew  GGMM
pi_204576111
Deel 13 alweer

Gaat harder dan de oorlog
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204576118
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:29 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Nee daar moet Paul Römer vandaag over in beraad
Wordt Vrouwen Inside, gepresenteerd door Susan Smit.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:32:29 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204576129
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:27 schreef ReplaR het volgende:
Waarom duikt de hele media hierop maar niet op pechtold?
Doel je nou op dat nestje in Meppel?
Was dat ook verkrachting?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:32:31 #14
480574 Smegma.
pi_204576130
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:31 schreef GGMM het volgende:
Deel 13 alweer

Gaat harder dan de oorlog
Derksen haalde woke erbij, dan krijg je een ideologische loopgravenoorlog.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:32:32 #15
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204576131
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:18 schreef Stepperoller het volgende: [..] Lees deze nou maar eens. In eerste instantie lachen is het probleem niet. [..] Hier wordt het bijv. pas kwalijk voor Brunswijk. [..]
Ik kan die link niet openen maar de tekst heeft al alles weg van goedkoop scoren
  Vis een optie? vrijdag 29 april 2022 @ 12:32:42 #16
70532 loveli
N
pi_204576138
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wordt Vrouwen Inside, gepresenteerd door Susan Smit.
Geen Angela de Jong?
crap in = crap out
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:33:04 #17
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204576146
Kudo's voor de TT @Stepperoller
pi_204576155
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:32 schreef Smegma. het volgende:

[..]
Derksen haalde woke erbij, dan krijg je een ideologische loopgravenoorlog.
En veel mensen snappen het verschil tussen seks en consent niet. Blijf het graag voor ze voorkauwen zo lang het kwartje niet valt.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:33:44 #19
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204576160
quote:
Ik kijk dat programma eigenlijk nooit, maar ik zou het prima vinden. Kan me voorstellen dat Johan niet blij is met al die giftige reakties en ik hoop dat hij dat na een tijdje weer opzij kan zetten. Het blijft voor heel veel mensen een leuke persoonlijkheid om naar te kijken en aan te horen.

Zou zonde zijn als al die azijnpissers zouden maken dat de man na dit incidentje de prullenbak in gaat. Maar gelukkig hebben we ook nog John de Mol die wel ziet wat dit programma voor aanhang heeft, en weet hij, mogen we hopen, met al zijn kwaliteiten Johan weer op de rails te krijgen.

De woke brigade zal wel weer een reden bedenken waarom Johan dan weer hypocriet is, maar whatever; je kunt het voor dat soort toch nooit goed doen. Ze vinden altijd wel wat.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_204576178
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:33 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
En veel mensen snappen het verschil tussen seks en consent niet. Blijf het graag voor ze voorkauwen zo lang het kwartje niet valt.
Verbaas me daar ook over hoor. Zo ingewikkeld is het niet zou je zeggen, nou blijkbaar wel. Volgens mij is er tot nu toe elk deel wel minstens één iemand geweest die dat niet snapte. :')
pi_204576181
Gelukkig hebben we de video’s nog.
pi_204576187
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het is niet metoo als mensen seks met elkaar hebben omdat ze dat willen. Inderdaad. Goed verwoord.

Een bewusteloze vrouw kan geen toestemming geven en dus is het uit de aard der zaak niet iets waar ze mee heeft ingestemd.

Als de vrouw tijdens de seks bewusteloos raakt, en de man penetreert haar nog enkele keren voordat hij het door heeft. Heeft de man haar dan ook verkracht?
Nieuw is niet altijd beter.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:36:37 #23
319979 Fok-it
All is well
pi_204576195
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:33 schreef Tengano het volgende:

[..]

De woke brigade zal wel weer een reden bedenken waarom Johan dan weer hypocriet is, maar whatever; je kunt het voor dat soort toch nooit goed doen. Ze vinden altijd wel wat.
Vind jij dat niet dan? Iemand die zo stellig het einde van zijn tv-carriere mede deelt en een dag later gewoon weer aan tafel gaat zitten? _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:37:32 #24
480574 Smegma.
pi_204576202
Het ontnemen van de radioprogramma's en nu z'n bluestour in het theater zal wel pijn doen bij Derksen.

https://www.nu.nl/media/6(...)zonder-hem-door.html
pi_204576208
Doei viespeuk. :W
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_204576212
Helene Hendriks neem het stokje wel over van boezemvriend Derksen.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
pi_204576216
quote:

[..]
Ik kijk dat programma eigenlijk nooit, maar ik zou het prima vinden. Kan me voorstellen dat Johan niet blij is met al die giftige reakties en ik hoop dat hij dat na een tijdje weer opzij kan zetten. Het blijft voor heel veel mensen een leuke persoonlijkheid om naar te kijken en aan te horen.

Zou zonde zijn als al die azijnpissers zouden maken dat de man na dit incidentje de prullenbak in gaat. Maar gelukkig hebben we ook nog John de Mol die wel ziet wat dit programma voor aanhang heeft, en weet hij, mogen we hopen, met al zijn kwaliteiten Johan weer op de rails te krijgen.

Totdat het jouw dochter overkomt, met zo'n kaars. Dan sta je natuurlijk niet voor jezelf in, en al dat gedoe.
"Pools are perfect for holding water"
  Forum Admin vrijdag 29 april 2022 @ 12:38:58 #28
35723 crew  GGMM
pi_204576219
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Vind jij dat niet dan? Iemand die zo stellig het einde van zijn tv-carriere mede deelt en een dag later gewoon weer aan tafel gaat zitten? _O-
Als hij aan z'n contract gehouden wordt zal hij wel moeten toch
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 12:39:04 #29
5428 crew  miss_sly
pi_204576221
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]
Als de vrouw tijdens de seks bewusteloos raakt, en de man penetreert haar nog enkele keren voordat hij het door heeft. Heeft de man haar dan ook verkracht?
Op het moment dat je doorhebt dat de persoon waarmee je seks hebt niet (meer) bij bewustzijn is, dien je te stoppen. Doe je dat niet, lijkt me dat inderdaad seks met een wilsonbekwaam persoon of hoe de juridische term ook maar is.

Buiten dat, je moet maar zo wanhopig op zoek zijn naar seks dat je dat uberhaupt wil.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:39:53 #30
319979 Fok-it
All is well
pi_204576232
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:38 schreef GGMM het volgende:

[..]
Als hij aan z'n contract gehouden wordt zal hij wel moeten toch
Nou ja, denk niet dat de directie hem überhaupt aan zijn contract wilt houden toch? Hij heeft gister volgens mij niet het excuus gemaakt wat de directie van hem vroeg
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:40:00 #31
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204576234
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:38 schreef Canopus het volgende:
Die ging toch HLF8 doen om het over te nemen van dat andere vrouwonvriendelijke figuur?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_204576236
quote:

[..]

Als je Johan al leuk vindt, hoe is iemand dan die je niet leuk vindt.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:40:34 #33
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204576240
quote:

[..]
Het zou me ook niets verbazen eerlijk gezegd.
Continue draaien.

Eerst een felle mening geven. En een dag of week er na de drol weer in trekken.
pi_204576243
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:40 schreef Gunner het volgende:

[..]
Die ging toch HLF8 doen om het over te nemen van dat andere vrouwonvriendelijke figuur?
Eigenlijk is het allemaal de schuld van Johnny de Mol.
pi_204576251
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:40 schreef Gunner het volgende:

[..]
Dat weet ik zo niet. Ik ken dat hele programma niet.
  Forum Admin vrijdag 29 april 2022 @ 12:41:04 #36
35723 crew  GGMM
pi_204576253
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nou ja, denk niet dat de directie hem überhaupt aan zijn contract wilt houden toch? Hij heeft gister volgens mij niet het excuus gemaakt wat de directie van hem vroeg
Ik zei ook als :+
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:41:18 #37
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204576260
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:40 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Eigenlijk is het allemaal de schuld van Familie de Mol.
There. I fixed it.

Komt wel allemaal uit die stal vandaan deze ellende. The vocie, VI, HLF8. Allemaal banden met De Mol.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 12:42:09 #38
5428 crew  miss_sly
pi_204576272
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:40 schreef Canopus het volgende:

[..]
Als je Johan al leuk vindt, hoe is iemand dan die je niet leuk vindt.
Ik heb Derksen in een aantal andere programma's wel eens gezien, en ik vond hem daar best te pruimen, soms zelfs amusant en leuk om naar te luisteren.

Ik denk dat de combi met van der Gijp sowieso een vreselijk slechte is. En dat ze van zichzelf vinden dat ze de meest absurde dingen moeten blijven zeggen, om te bewijzen dat ze echt nog wel gezegd kunnen worden.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:42:11 #39
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_204576273
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Misschien heeft ze toen ze wel nog bij bewustzijn was aangegeven dat ze wel seks wilde?

Een verhaal heeft altijd twee kanten en ik ben niet pro-Derksen ofzo, maar het is niet een totaal gedetailleerd verteld verhaal. Daarnaast hebben we allemaal we eens een verhaal erg aan zitten dikken om leuker of grappiger over te komen, al was dit natuurlijk een totaal mislukte poging. Vervolgens valt Nederland er compleet overheen en beschermt die vrouw terwijl wij niet weten wat er exact is gebeurd. We waren er niet bij ;)

Ik denk dat conclusies pas getrokken kunnen worden als die vrouw ook haar kant verteld. De waarheid ligt altijd in het midden omdat verhalen worden verteld uit het oogpunt van de verteller. Ik denk niet dat als die vrouw haar kant verteld dat dat in de media gebeurd en ik acht de kans ook aanwezig dat het best een verzonnen verhaal kan zijn om lollig te doen, met een gevolg wat zij niet overzagen.
With love :*
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:43:11 #40
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204576284
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:38 schreef Canopus het volgende:
Die gaat alles redden inderdaad.
Saaiste tafelgast ooit. Die maar wat ongemakkelijk mee grinnikt met de heren na de zoveelste seksueel getinte opmerking.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:43:35 #41
319979 Fok-it
All is well
pi_204576294
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het zou me ook niets verbazen eerlijk gezegd.
Continue draaien.

Eerst een felle mening geven. En een dag of week er na de drol weer in trekken.
Een man van zijn woord is het zeker niet nee.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:43:54 #42
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_204576302
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:38 schreef probeer het volgende:

[..]
Totdat het jouw dochter overkomt, met zo'n kaars. Dan sta je natuurlijk niet voor jezelf in, en al dat gedoe.
Als vrouwen een paar profvoetballers mee naar huis nemen en zich ook nog helemaal uitkleden dan is dat om een flinke beurt te krijgen.
Ze mogen blij zijn dat ze er niet alsnog een kind aan overgehouden hebben.
Wie dit leest is gek
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:44:14 #43
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204576309
quote:
Ik heb het vaak genoeg meegemaakt in mijn leven dat mensen iets in het moment zeggen waar ze later op terugkomen. (Bijzonder dat je daar zo om moet lachen :? )

Heb ik zelf ook gedaan. Volgens mij gisteren nog. Toen zei ik dat zoveel soorten pindakaas belachelijk is. Later zei ik dat ik ik mijn mening herzag en nam ik mijn woorden terug.

Mensen zijn feilbaar, maken fouten, vergissen of verspreken zich en kunnen daar in principe zonder veel gezichtsverlies op terugkomen.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 22:39 schreef Tengano het volgende:
Ik heb me toch een beetje bedacht. Chips heb je eigenlijk ook in verschillende smaken en met en zonder ribbels ed. verkijgen. Dus waarom zou dat dan niet met pindakaas kunnen want eigenlijk leent dat produkt zich er prima voor.

En ik was vroeger als kind trouwens ook helemaal verzot op combinaties van pindakaas op mijn brood; pindakaas met suiker, pindakaas met jam, pindakaas met appelstroop, pindakaas met sambal, maar vooral pindakaas met honing!! :9

En dit type combinaties en dergelijke vind je nu dus ook kant en klaar in een potje en waarom niet eigenlijk. Dus toch niet zo belachelijk als ik aanvankelijk bedacht. Was dus een onterechte klacht van mij.

#herstel
#rectificatie
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:44:31 #44
65846 Bocaj
47th President.
pi_204576313
Helene is geen Johan... Misschien moet Marcel van Roosmalen hem vervangen?
pi_204576318
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:43 schreef Bocaj het volgende:

[..]
:') wat was het? VOLT of D66? Kweet het net meer... hebben ook viespeuken!
Uh nee. :{
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 12:45:26 #46
5428 crew  miss_sly
pi_204576326
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:42 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Misschien heeft ze toen ze wel nog bij bewustzijn was aangegeven dat ze wel seks wilde?

Consent is niet een statisch iets, dat geldig is tot in de oneindigheid. Als iemand eerst aangeeft seks te willen en dan bewusteloos raakt, geldt consent niet meer. Ze is er immers niet meer bij.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:46:06 #47
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204576335
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:43 schreef Bocaj het volgende:

[..]
:') wat was het? VOLT of D66? Kweet het net meer... hebben ook viespeuken!
Waarom doe jij alsof het links versus rechts is?

Waarom altijd hokjesdenken?
pi_204576336
quote:
Ah er zijn ineens 2 kampen?
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:46:36 #49
319979 Fok-it
All is well
pi_204576342
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:44 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb het vaak genoeg meegemaakt in mijn leven dat mensen iets in het moment zeggen waar ze later op terugkomen. (Bijzonder dat je daar zo om moet lachen :? )

Heb ik zelf ook gedaan. Volgens mij gisteren nog. Toen zei ik dat zoveel soorten pindakaas belachelik is. Later zei ik dat ik ik mijn mening herzag en nam ik mijn woorden terug.

Mensen zijn feilbaar, maken fouten, vergissen of verspreken zich en kunnen daar in principe zonder gezichtsverlies op terugkomen.
[..]

Ja oke hoor. Vergelijk jij je chips-rectificatie maar met Johan Derksen. Wordt echt steeds hilarischer hier hoe langer deze reeks duurt
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:46:52 #50
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204576350
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 12:44 schreef Bocaj het volgende:
Misschien moet Marcel van Roosmalen hem vervangen?
Nog zo'n tergend saai figuur die zichzelf vooral heel grappig vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')