Moet dat dan anno 2022?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want Tom Waes is heel politiek incorrect?
Was ie aan het kotsen ja? Die heb ik gemist, kan me nog wel de intro tune herinneren, was Luv toch?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waldolala zou nu niet meer kunnen denk ik, een kotsende Sjef van Oekel zou bij veel tere zieltjes in het verkeerde keelgat schieten.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:11 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja mee lachen als een al dan niet verzonnen verkrachting ter tafel komt en daarmee helpen verkrachtingscultuur in stand te houden is volkomen onschuldig.
Ja omdat vrouwenborsten en tepels nog steeds even hard geseksualiseerd worden en dat gaat niet goed samen met iedereen die tegenwoordig een camera op zak heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:13 schreef josja het volgende:
[..]
Was ie aan het kotsen ja? Die heb ik gemist, kan me nog wel de intro tune herinneren, was Luv toch?
Even los van het feit dat kaarsen inbrengen zonder toestemming nogal fout is, we zijn ook wel een beetje aan het vertrutten hoor. In mijn tijd was topless zonnen heel normaal. Volgens mij worden nu de tieten van Facebook verwijderd.
Nee natuurlijk nietquote:
Volgens mij zag Nederland Vanessa ook voor het eerst bij Sjef van Oekel, was met dat Upside down nummer meen ik. Heel Nederland had het toen een week lang over die tieten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:13 schreef josja het volgende:
[..]
Was ie aan het kotsen ja? Die heb ik gemist, kan me nog wel de intro tune herinneren, was Luv toch?
Even los van het feit dat kaarsen inbrengen zonder toestemming nogal fout is, we zijn ook wel een beetje aan het vertrutten hoor. In mijn tijd was topless zonnen heel normaal. Volgens mij worden nu de tieten van Facebook verwijderd.
Zou je de dingen niet iedere keer uit het verband willen trekken en willen verdraaien. Er is helemaal niemand verkracht.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:59 schreef Gutanoth het volgende:
Vrijheid om te verkrachten voor jou betekent een gebrek aan veiligheid voor allerlei andere personen. Wil je dat?
Ik denk wel dat het tijdgeest is dat er toen meer vrouwen om zouden lachen cq weinig om zouden geven dan nu. Maar tijdsgeest op zichzelf is niet zo'n best argument, dat ben ik met je eens. En niemand weet vooralsnog hoe de dame in kwestie het een en ander ervaren heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is mijn mening dat er in die tijd geen ruimte voor was, niet wat hij heeft gezegd. Dat hij zegt dat het niet als hinderlijk (hoezo eufemisme) zou zijn opgevat is bullshit. Dat heeft bovendien niets met de tijdsgeest te maken, maar met de persoon. Wellicht zjin er vrouwen die hier hartelijk om zouden moeten lachen. Die mogelijkheid bestaat. Maar dat is meer een persoonlijk iets, dan iets van de tijdsgeest.
Mensen in het publiek moeten ook maar oppassen in hun dagelijks leven nu.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:10 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[..]
En een van de lachers heeft daar wel zijn excuses voor gemaakt: https://nos.nl/regio/brab(...)erhaal-johan-derksen
[..]
Eh
[ afbeelding ]
Zou me niet eens meer verbazen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mensen in het publiek moeten ook maar oppassen in hun dagelijks leven nu.
'Zat jij niet smakelijk mee te lachen toen?' Ontslag!
En dan wel openbaar via twitter enzo. Anders tellen de punten nietquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Snapt ze niet. Net als haar vader. "Ik ken genoeg anderen die dat ook doen" als excuus voor seksueel grensoverschrijdend gedrag.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat laatste is ook precies het punt Marieke.
Alsof mensen die naar dit programma keken werk hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Lees deze nou maar eens. In eerste instantie lachen is het probleem niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hier wordt het bijv. pas kwalijk voor Brunswijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:44 schreef Stepperoller het volgende:
Het taalgedraai van Johan Derksen bevestigt zijn positie: buitenspel
Plaatste Johan Derksen met zijn ‘kaarsverhaal’ op tv zijn seksueel grensoverschrijdend gedrag in een historische context, of maakte het programma een cabaretvoorstelling ervan, met een vrouw als slachtoffer-op-herhaling?
En voor mensen in het publiek is die analyse überhaupt niet te maken: waar hun lach die van een ongemakkelijke omstander is waar ze niet uit komen of dat ze actief het boys will be boys verkrachting bagatelliseren deel steunen.quote:> Omstander Brunswijk is zijn verbazing voorbij. Door deze vraag wordt hij onderdeel van het verhaal. Na de lollige opmerking van 'Van der Gijp', wil hij een lollig punt maken. Boys will be boys. Het verhaal wordt gevisualiseerd. We zijn erbij. De penetratie lijkt opnieuw plaats te vinden.
Want er keken alleen werkelozen naar dat programma.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:17 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Alsof mensen die naar dit programma keken werk hebben
Zo'n verzonnen verkrachting komt wel vaker voor.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zou je de dingen niet iedere keer uit het verband willen trekken. Er is helemaal niemand verkracht.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waldolala zou nu niet meer kunnen denk ik, een kotsende Sjef van Oekel zou bij veel tere zieltjes in het verkeerde keelgat schieten.
We gaan het zien.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietWeet je wel wat je zegt dan? Je vergelijkt Tom Waes toch net met Johan Derksen met `Gelukkig zijn hun nog niet gecanceld'
Slaat toch als een tang op een varken
quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Johan is de eerste maar zeker niet de laatste waar oa Susan Smit haar klauwen inzet.
Ja, dat gaat te ver.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er werd toch ook gevraagd of Johan de kaars aangestoken had?
Gewoon een ordinaire racistische hypocriet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:22 schreef Canopus het volgende:
Deze man snapt het echt niet![]()
[ twitter ]
Wat huidskleur er ook mee te maken heeft?!quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:22 schreef Canopus het volgende:
Deze man snapt het echt niet![]()
[ twitter ]
Lachen omdat ze het zo hilarisch grappig vonden, of ongemakkelijk en wetende dat iets anders dan lachen nog een hoop gedoe op zou leveren?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:15 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het tijdgeest is dat er toen meer vrouwen om zouden lachen cq weinig om zouden geven dan nu. Maar tijdsgeest op zichzelf is niet zo'n best argument, dat ben ik met je eens. En niemand weet vooralsnog hoe de dame in kwestie het een en ander ervaren heeft.
Bizar wat er allemaal bijgehaald wordt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:23 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Gewoon een ordinaire racistische hypocriet.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |