abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:39:48 #151
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204577091
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:39 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Tag dan in ieder geval iemand die nog in de buurt komt van een beter persoon zijn dan dat ik ben
Ik ken verder geen mensen die nog genieten van VI.
pi_204577093
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Waarom zeggen we dan niet gewoon toestemming, in plaats van altijd die Engelse termen?
Mijn ervaring is dat dat nog slechter wordt begrepen (veel vaker verkeerd uitgelegd iig). edit: En ik wil juist onnodige semantische discussies (die vaak worden gebruikt om af te drijven van de kern) voorkomen.
pi_204577098
quote:

[..]
Waarom zeggen we dan niet gewoon toestemming, in plaats van altijd die Engelse termen?
Het schijnt een internationaal probleem te zijn.
pi_204577107
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:39 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Kan ik me iets bij voorstellen ja
pi_204577126
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:33 schreef HowardRoark het volgende:
Mensen blijven zich hier druk over maken, jeetje, dit is echt hét onderwerp van de week voor sommigen. Nou, VI is nu wel klaar, dus de SJW/#MeToo types kunnen weer opgelucht ademhalen. Misschien moet men bij Talpa met een vervangend programma komen specifiek gericht op dit publiek.
Wie is de (volgende verkrachter, aanrander of mishandelaar in de kennissenkring van John de) Mol?
"Pools are perfect for holding water"
pi_204577134
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waar zou je hier moeten over discussiëren dan? Iemand kwam met een rare anekdote in een programma met kantinepraat. En nu?
Je zou het topic eens kunnen lezen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:42:24 #157
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_204577135
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:38 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
@:scrummie
Het is Gutanoth. Dat dat een minderwaardig wezen is weten we allemaal wel inmiddels toch.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:43:01 #158
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_204577140
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:39 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik kijk al tijden niet meer.
pi_204577142
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:36 schreef Monolith het volgende:

[..]
Valt wel mee hoor, 75% van de posts in dit topic zijn van het niveau 'oh wat veel topics over ophef!!!!' en in de overige posts proberen er nog wat mensen gewoon een inhoudelijke discussie te voeren.
Ja jij ja! ^p^ |:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:43:47 #160
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204577146
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:41 schreef probeer het volgende:

[..]
Wie is de (volgende verkrachter, aanrander of mishandelaar in de kennissenkring van John de) Mol?
De volgende? We hebben het hier dus over een bewezen verkrachter, mishandelaar of aanrander? Dat is vreemd, voor zover ik heb meegekregen ging het hier dus enkel om een rare anekdote, waarvan achteraf dus inderdaad bleek dat weer eens een flink aangedikt verhaal was. Iets wat bij dat VI min of meer de norm is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 13:43:57 #161
5428 crew  miss_sly
pi_204577149
quote:

[..]
Dat vroeg @loveli zich ook af. Geen idee waarom anderen dat doen, maar voor mijn gevoel dekt consent de lading net wat meer dan toestemming. Persoonlijk dingetje dus.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 13:44:45 #162
5428 crew  miss_sly
pi_204577156
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waar zou je hier moeten over discussiëren dan? Iemand kwam met een rare anekdote in een programma met kantinepraat. En nu?
Als jij vindt dat er niets te discussiëren is, kun je ook gewoon dit topic wegklikken ^O^
pi_204577157
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:25 schreef Stepperoller het volgende:

En vroeger moest ik juist allerlei familieleden zoenen terwijl ik dat niet wilde. Is dat erg? Op zich zelf niet echt, maar het geeft wel de verkeerde boodschap over lichamelijke integriteit en wederzijdse instemming. Zo ver zijn we echt nog niet op dat vlak.
Pfff... :')
En op een gegeven moment krijgen ze een leeftijd dat ze dat niet meer willen en dat aan gaan geven. Goed voor de weerbaarheid. :{w

Toch nog maar my 2 cents.
Ik heb me dood zitten ergeren aan het hele #metoo verhaal. Al die wijven die na een paar jaar (!) gaan zitten janken over een opmerking als 'lekker broekje' of een blik die ze gekregen hebben. Get over it OF grow a pair en zeg er wat van. Hierover janken haalt i.m.o. de ernst van de slachtoffers weg die écht iets is overkomen.
Daar ging het Johan D. echter niet om; hij wilde Johnny de Mol verdedigen met een verhaal om aan te tonen dat we 'allemaal' wel eens iets geks doen. Hoe fout was het voorbeeld wat ie gaf. Of het nu waar is of niet.
Dat ie niet in staat is om daar op terug te komen en het nu draait dat het toch anders was en dat 'ie ook niets meer kan zeggen' is te triest voor woorden. Als je vindt dat je alles moet kunnen zeggen, sta er dan ook voor en neem de consequenties en ga niet het slachtoffer uithangen. (Dat was HIJ in ieder geval niet.)
Overigens denk ik dat ie morgen gewoon weer aanschuift. Zelfs als niet-kijker heb ik hem al meerdere keren zien vertrekken. Man van zijn woord. :N :')
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:46:08 #164
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204577168
Dit. Stepproller: "Ik weet het allemaal zo goed." *O* *O* *O* "En jullie niet." >:)
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:18 schreef matthijst het volgende:
Dat terugkerende gezwets over "consent" van Stepperoller wordt een beetje vermoeiend.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:47:04 #165
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_204577175
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:44 schreef Mammietje het volgende:

[..]
En op een gegeven moment krijgen ze een leeftijd dat ze dat niet meer willen en dat aan gaan geven. Goed voor de weerbaarheid. :{w

Ik heb me dood zitten ergeren aan het hele #metoo verhaal. Al die wijven die na een paar jaar (!) gaan zitten janken over een opmerking als 'lekker broekje' of een blik die ze gekregen hebben. Get over it OF grow a pair en zeg er wat van. Hierover janken haalt i.m.o. de ernst van de slachtoffers weg die écht iets is overkomen.
Daar ging het Johan D. echter niet om; hij wilde Johnny de Mol verdedigen met een verhaal om aan te tonen dat we 'allemaal' wel eens iets geks doen. Hoe fout was het voorbeeld wat ie gaf. Of het nu waar is of niet.
Dat ie niet in staat is om daar op terug te komen en het nu draait dat het toch anders was en dat 'ie ook niets meer kan zeggen' is te triest voor woorden. Als je vindt dat je alles moet kunnen zeggen, sta er dan ook voor en neem de consequenties en ga niet het slachtoffer uithangen. (Dat was HIJ in ieder geval niet.)
Overigens denk ik dat ie morgen gewoon weer aanschuift. Zelfs als niet-kijker heb ik hem al meerdere keren zien vertrekken. Man van zijn woord. :N :')
Lijkt me stug.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:48:30 #166
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204577189
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:42 schreef Monolith het volgende:

[..]
Je zou het topic eens kunnen lezen.
Dat topic zou er niet zijn zonder degenen die zitten te schuimbekken achter hun beeldscherm om deze rare en aangedikte anekdote in kwestie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 13:49:13 #167
5428 crew  miss_sly
pi_204577195
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat topic zou er niet zijn zonder degenen die zitten te schuimbekken achter hun beeldscherm om deze rare en aangedikte anekdote in kwestie.
Heb je een doekje nodig? Kun je je mond even schoon vegen.
pi_204577196
quote:

[..]
Dat er geredeneerd wordt vanuit andermans weerbaarheid in plaats van wederzijdse instemming laat toch prima zien dat we vroeger op het gebied van toestemming echt niet verder waren dan nu? :')

Want dat was mijn enige punt daarmee. Dat jij nog niet zo ver bent doet daar verder niets aan af.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:51:15 #169
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204577218
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:49 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dat er geredeneerd wordt vanuit andermans weerbaarheid in plaats van wederzijdse instemming laat toch prima zien dat we vroeger op het gebied van toestemming echt niet verder waren dan nu? :')

Want dat was mijn enige punt daarmee. Dat jij nog niet zo ver bent doet daar verder niets aan af.
Maar, je hebt dus aangifte gedaan tegen je ooms en tantes die je vroeger ongewenst hebben gezoend?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_204577225
quote:

[..]

Wat mensen bedoelen wanneer ze vinden dat 'alles gezegd moet kunnen worden' is vooral dat ze alles moeten kunnen roepen en dat ze dan op geen enkele wijze verantwoordelijkheid hoeven te nemen voor wat ze roepen en dat het ook niet de bedoeling is dat ze vervolgens weerwoord of kritiek krijgen. Het gedraai van Derksen in z'n tweede versie van het verhaal geeft natuurlijk wel aan dat ie te laf is om die verantwoordelijkheid te nemen. Door het verhaal dan feitelijk terug te nemen haal je ook gelijk het originele punt onderuit dat je vindt dat dit soort gedrag in die tijdsgeest kon en dat het gewoon jeugdzondes zijn waar niet te zwaar aan getild moet worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_204577229
quote:

[..]

Wat dacht je van je kind verschonen?! :o
Daar begint het al mee! Potverdikkie zeg. :{

Die persoonlijke sneer laat ik maar voor wat ie is. :{w
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:51:55 #172
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204577230
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Heb je een doekje nodig? Kun je je mond even schoon vegen.
Je projecteert.
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 13:52:16 #173
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204577238
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:51 schreef matthijst het volgende:

[..]
Maar, je hebt dus aangifte gedaan tegen je ooms en tantes die je vroeger ongewenst hebben gezoend?
Dat je dat blijkbaar met deze situatie vergelijkt geeft wel aan dat je nog een lange weg te gaan hebt..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:52:46 #174
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204577242
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:19 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een vermoeiend topic, duidelijk geen echte fans van het eerste uur van VI
Ik kijk sowieso weinig tv. Maar ik ben wel klaar met dat zure gedoe van NL met hun oordelen over dit verhaal.
maar dan ben je al fout want dan schijn je het ook als vrouw te bagatelliseren
Daarom vond ik de uitspraken van Heleen gisteravond in hlf8 wel mooi.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204577243
quote:

[..]

https://dominees.nl/vacatures.php
pi_204577246
Johan Derksen is ook niet meer welkom bij Ongehoord Nederland
quote:
,Ik vind het heel kwalijk wat Johan gedaan heeft”, aldus Karskens. ,,Wij houden ons als omroep graag bezig met serieuze onderwerpen die nu, door alle discussies rond VI, weer een week lang ondergesneeuwd raken: de macht van de EU, de problemen van de massa-immigratie, de strijd voor directe democratie in Nederland. Ongehoord Nederland werkt graag met mensen die goed kunnen focussen op de zaken waar het écht om gaat.”
Lol. Hij vindt het kwalijk omdat Derksen in zijn ogen ON thunder gestolen heeft? How can i make this about my omroep.
pi_204577249
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:52 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik kijk sowieso weinig tv. Maar ik ben wel klaar met dat zure gedoe van NL met hun oordelen over dit verhaal.
Ik vond de uitspraken van Susan Smith gisteravond in hlf8 nog mooier.

Heleen die denkt dat samen dronken worden een vergelijkbare jeugdzonde is als wat Johan maandagavond voorwendde als jeugdzonde. :') _!
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:54:30 #178
65846 Bocaj
47th President.
pi_204577257
Nog even voor de duidelijkheid...

Is een kaars in de vagina stoppen, in een dronken bui, bij een dronken vrouw, verkrachting?
Is dit gelijk aan penetratie mannelijk lid bij een dronken vrouw? Of is er een gradatie?

Misschien ook maar even Toen (eind jaren 60, begin jaren 70) en Nu...
pi_204577268
https://www.mediacourant.(...)t-live-op-televisie/
quote:
Wat is er gebeurd? Heleen: “We waren nog onder de twintig en ook losgeslagen. En de buurjongen die we allebei heel leuk vonden hadden we ons huis ingelokt, er stond een enorme fles Cointreau, die hebben we echt bij hem naar binnen gegoten glaasje voor glaasje. Nou, gelukkig heeft hij het overleefd en geen alcoholvergiftiging opgelopen.”

Medetafelgast Susan Smit, die anti-VI is, daarop: “Maar heb je iets op oneerbare plekken gestoken?”

Heleen: “Ik weet het niet eens meer.” Dan: “Niet gestoken, nee, maar we deden… Hij was natuurlijk niet meer, weet je wel…”

Susan: “Ik vind het geen vergelijkbare anekdote.”

Heleen: “Ik wel.”

Susan: “En wij lachen hier ook niet om.”
ootjekatootje en haar vergelijkingen zijn er niets bij.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 13:55:52 #180
5428 crew  miss_sly
pi_204577270
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:54 schreef Bocaj het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid...

Is een kaars in de vagina stoppen, in een dronken bui, bij een dronken vrouw, verkrachting?
Is dit gelijk aan penetratie mannelijk lid bij een dronken vrouw? Of is er een gradatie?

Misschien ook maar even Toen (eind jaren 60, begin jaren 70) en Nu...
Lees even terug. Dit is al uit en te na besproken.
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 13:56:27 #181
pi_204577275
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:52 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Tsja, het is ook wel dat er niet heel veel anders in nieuwsland te beleven is he? Dit is wel een lekker onderwerp om gewoon flink je gal op te spuwen en te schoppen tegen alles wat je niet zint. Of je nu voor of tegen bent. Of er tussenin, maar dat kan niet heb ik me zojuist laten vertellen.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:56:33 #182
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_204577277
Ondertussen zitten we in een periode van massale immigratie uit islamitische landen, die mensen aan de lopende band misbruiken (zie Zweden) en de media maakt zich druk om een oude vent van 70+ die iets 50 jaar geleden eens iets doms heeft gedaan... Lijkt wel alsof de media dit bewust doet, om de massale aanrandingen te verdoezelen van vluchtelingen. :')
pi_204577279
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:53 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik vond de uitspraken van Susan Smith gisteravond in hlf8 nog mooier.
hlf8

Wtf is dat nou weer. Nog zo'n waardeloos Op/van nieuwenhuizen kutprogramma?

Fuck, wat is Matthijs de aller-slechtste lang-zittende tv-presentator op de Nederlandse TV ooit. Een steen heeft meer interview kwaliteiten, daar die ten minste niet constant alles terugdraait naar zichzelf / aangesmeerde troep.
pi_204577280
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:56 schreef BMW1993 het volgende:
Ondertussen zitten we in een periode van massale immigratie uit islamitische landen, die mensen aan de lopende band misbruiken (zie Zweden) en de media maakt zich druk om een oude vent van 70+ die iets 50 jaar geleden eens iets doms heeft gedaan... Lijkt wel alsof de media dit bewust doet, om de massale aanrandingen te verdoezelen van vluchtelingen. :')
Hey Arnold van ON.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:57:52 #185
65846 Bocaj
47th President.
pi_204577284
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Lees even terug. Dit is al uit en te na besproken.
Heb je misschien een idee waar in al die 13 topics? Of kun je in één zin het mij vertellen?
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 13:58:13 #186
pi_204577288
Heleen van Rooyen :')
pi_204577295
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:56 schreef probeer het volgende:

[..]
hlf8

Nee is de talkshow van Johnny de Mol waar hij zich onlangs van terug trok als presentator omdat er een zaak tegen hem loopt. Heb het nooit gekeken, maar sinds kort wordt Johnny dus vervangen door anderen las ik op Mediacourant. O.a. Helene Hendriksen, want die wisselde hem al eens af, maar ook anderen.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 13:58:48 #188
5428 crew  miss_sly
pi_204577296
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:57 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Heb je misschien een idee waar in al die 13 topics? Of kun je in één zin het mij vertellen?
Iets met art 242 sr en 243 sr.

Succes ^O^
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:58:48 #189
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204577297
quote:
Het is geen verkrachting als je met wederzijdse instemming iemand een kaars in de kut steekt.
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:58:55 #190
65846 Bocaj
47th President.
pi_204577299
quote:
hlf8

Onder welke steen is jouw huis?
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 13:59:11 #191
pi_204577302
quote:

[..]
Misschien kun je ons vertellen dat Stella fietsen de samenwerking met Vandaag Inside heeft opgezegd!
pi_204577303
twitter

Cancelcultuur :{w
  Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 13:59:49 #193
pi_204577309
quote:

[..]
hlf8

Fuck, wat is Matthijs de aller-slechtste lang-zittende tv-presentator op de Nederlandse TV ooit. Een steen heeft meer interview kwaliteiten, daar die ten minste niet constant alles terugdraait naar zichzelf / aangesmeerde troep.
Als hlf8 niet had bestaan had dit topic niet eens bestaan joh :D
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 14:00:16 #194
5428 crew  miss_sly
pi_204577313
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:58 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het is geen verkrachting als je met wederzijdse instemming iemand een kaars in de kut steekt.
Je hebt toch iets opgestoken in deze reeks ^O^
Maar goed dat ie zoveel delen heeft.
pi_204577314
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heleen van Rooyen :')
Gaat die Derksen vervangen?
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:00:23 #196
65846 Bocaj
47th President.
pi_204577316
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:58 schreef Tengano het volgende:

[..]
En ze gingen toch neuken... vrouw had kleren al uit... waar hebben we het dan nu nog over? :')
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:00:36 #197
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204577317
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Tsja, het is ook wel dat er niet heel veel anders in nieuwsland te beleven is he? Dit is wel een lekker onderwerp om gewoon flink je gal op te spuwen en te schoppen tegen alles wat je niet zint. Of je nu voor of tegen bent. Of er tussenin, maar dat kan niet heb ik me zojuist laten vertellen.
Eens. :)

Zo nu en dan ik lees ff mee en dan weet ik weer genoeg , maar om hier nu hele dagen over te posten vind ik zonde van mijn tijd :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:01:08 #198
65846 Bocaj
47th President.
pi_204577325
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Misschien kun je ons vertellen dat Stella fietsen de samenwerking met Vandaag Inside heeft opgezegd!
Schijnen kutfietsen te zijn... :+
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:01:12 #199
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204577326
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:00 schreef miss_sly het volgende:
Je hebt toch iets opgestoken in deze reeks ^O^
Maar goed dat ie zoveel delen heeft.
Ik had deze kennis al voordat Johan zijn jeugdzonde ging openbaren.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:01:31 #200
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204577331
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
[..]

En dit slaat op?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten