Lol. Hij vindt het kwalijk omdat Derksen in zijn ogen ON thunder gestolen heeft? How can i make this about my omroep.quote:,Ik vind het heel kwalijk wat Johan gedaan heeft”, aldus Karskens. ,,Wij houden ons als omroep graag bezig met serieuze onderwerpen die nu, door alle discussies rond VI, weer een week lang ondergesneeuwd raken: de macht van de EU, de problemen van de massa-immigratie, de strijd voor directe democratie in Nederland. Ongehoord Nederland werkt graag met mensen die goed kunnen focussen op de zaken waar het écht om gaat.”
Ik vond de uitspraken van Susan Smith gisteravond in hlf8 nog mooier.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso weinig tv. Maar ik ben wel klaar met dat zure gedoe van NL met hun oordelen over dit verhaal.
maar dan ben je al fout want dan schijn je het ook als vrouw te bagatelliseren
Daarom vond ik de uitspraken van Heleen gisteravond in hlf8 wel mooi.
ootjekatootje en haar vergelijkingen zijn er niets bij.quote:Wat is er gebeurd? Heleen: “We waren nog onder de twintig en ook losgeslagen. En de buurjongen die we allebei heel leuk vonden hadden we ons huis ingelokt, er stond een enorme fles Cointreau, die hebben we echt bij hem naar binnen gegoten glaasje voor glaasje. Nou, gelukkig heeft hij het overleefd en geen alcoholvergiftiging opgelopen.”
Medetafelgast Susan Smit, die anti-VI is, daarop: “Maar heb je iets op oneerbare plekken gestoken?”
Heleen: “Ik weet het niet eens meer.” Dan: “Niet gestoken, nee, maar we deden… Hij was natuurlijk niet meer, weet je wel…”
Susan: “Ik vind het geen vergelijkbare anekdote.”
Heleen: “Ik wel.”
Susan: “En wij lachen hier ook niet om.”
Lees even terug. Dit is al uit en te na besproken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:54 schreef Bocaj het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid...
Is een kaars in de vagina stoppen, in een dronken bui, bij een dronken vrouw, verkrachting?
Is dit gelijk aan penetratie mannelijk lid bij een dronken vrouw? Of is er een gradatie?
Misschien ook maar even Toen (eind jaren 60, begin jaren 70) en Nu...
Tsja, het is ook wel dat er niet heel veel anders in nieuwsland te beleven is he? Dit is wel een lekker onderwerp om gewoon flink je gal op te spuwen en te schoppen tegen alles wat je niet zint. Of je nu voor of tegen bent. Of er tussenin, maar dat kan niet heb ik me zojuist laten vertellen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso weinig tv. Maar ik ben wel klaar met dat zure gedoe van NL met hun oordelen over dit verhaal.
maar dan ben je al fout want dan schijn je het ook als vrouw te bagatelliseren
Daarom vond ik de uitspraken van Heleen gisteravond in hlf8 wel mooi.
hlf8quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik vond de uitspraken van Susan Smith gisteravond in hlf8 nog mooier.
Hey Arnold van ON.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:56 schreef BMW1993 het volgende:
Ondertussen zitten we in een periode van massale immigratie uit islamitische landen, die mensen aan de lopende band misbruiken (zie Zweden) en de media maakt zich druk om een oude vent van 70+ die iets 50 jaar geleden eens iets doms heeft gedaan... Lijkt wel alsof de media dit bewust doet, om de massale aanrandingen te verdoezelen van vluchtelingen.
Heb je misschien een idee waar in al die 13 topics? Of kun je in één zin het mij vertellen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lees even terug. Dit is al uit en te na besproken.
Nee is de talkshow van Johnny de Mol waar hij zich onlangs van terug trok als presentator omdat er een zaak tegen hem loopt. Heb het nooit gekeken, maar sinds kort wordt Johnny dus vervangen door anderen las ik op Mediacourant. O.a. Helene Hendriksen, want die wisselde hem al eens af, maar ook anderen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:56 schreef probeer het volgende:
[..]
hlf8
Wtf is dat nou weer. Nog zo'n waardeloos Op/van nieuwenhuizen kutprogramma?
Iets met art 242 sr en 243 sr.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb je misschien een idee waar in al die 13 topics? Of kun je in één zin het mij vertellen?
Het is geen verkrachting als je met wederzijdse instemming iemand een kaars in de kut steekt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:57 schreef Bocaj het volgende:
Heb je misschien een idee waar in al die 13 topics? Of kun je in één zin het mij vertellen?
Onder welke steen is jouw huis?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:56 schreef probeer het volgende:
hlf8
Misschien kun je ons vertellen dat Stella fietsen de samenwerking met Vandaag Inside heeft opgezegd!quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als hlf8 niet had bestaan had dit topic niet eens bestaan johquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:56 schreef probeer het volgende:
[..]
hlf8
Fuck, wat is Matthijs de aller-slechtste lang-zittende tv-presentator op de Nederlandse TV ooit. Een steen heeft meer interview kwaliteiten, daar die ten minste niet constant alles terugdraait naar zichzelf / aangesmeerde troep.
Je hebt toch iets opgestoken in deze reeksquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het is geen verkrachting als je met wederzijdse instemming iemand een kaars in de kut steekt.
En ze gingen toch neuken... vrouw had kleren al uit... waar hebben we het dan nu nog over?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het is geen verkrachting als je met wederzijdse instemming iemand een kaars in de kut steekt.
Eens.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, het is ook wel dat er niet heel veel anders in nieuwsland te beleven is he? Dit is wel een lekker onderwerp om gewoon flink je gal op te spuwen en te schoppen tegen alles wat je niet zint. Of je nu voor of tegen bent. Of er tussenin, maar dat kan niet heb ik me zojuist laten vertellen.
Schijnen kutfietsen te zijn...quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun je ons vertellen dat Stella fietsen de samenwerking met Vandaag Inside heeft opgezegd!
Ik had deze kennis al voordat Johan zijn jeugdzonde ging openbaren.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:00 schreef miss_sly het volgende:
Je hebt toch iets opgestoken in deze reeks![]()
Maar goed dat ie zoveel delen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |