quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je de hele dag Jensen kijkt dan gaat je beeld wat vertroebelen
Maar geen podium meer geven is cancelen!!11!!quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Overal zitten viespeuken. Misschien handig om ze geen podium te geven?
Zeiden ze ook... samen uit (3) samen thuis (3)...quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zou ook niemand weten die Johan kan vervangen. Dus weg met het hele programma zou ik dan zeggen.
En doet hij uit de doeken dat het hele verhaal gefabuleerd is om een punt te maken waar Nederland momenteel staat.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:49 schreef Bocaj het volgende:
Misschien komt hij wel vanavond met zijn verhaal over het geheel...
Ze kunnen de keeper van Veendam vragen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zou ook niemand weten die Johan kan vervangen. Dus weg met het hele programma zou ik dan zeggen.
Dat Nederland op het punt staat waar seksueel misbruik niet grappig is, en iets opbiechten dat potentieel strafbaar is en waar een gevangenisstraf op staat heden ten dagen niet echt met open armen wordt ontvangen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
En doet hij uit de doeken dat het hele verhaal gefabuleerd is om een punt te maken waar Nederland momenteel staat.
Om even de thermometer er in te steken zeg maar.
Exact.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:27 schreef ReplaR het volgende:
Waarom duikt de hele media hierop maar niet op pechtold?
Nederland maakt zich drukker over de prijsstijgingen dan over dit TV gelul.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat Nederland op het punt staat waar seksueel misbruik niet grappig is, en iets opbiechten dat potentieel strafbaar is en waar een gevangenisstraf op staat heden ten dagen niet echt met open armen wordt ontvangen?
Schandalig inderdaad. In zo'n land moet je niet willen leven.
Dat zou ik ook zeggen als het OM onderzoek naar mij gaat doen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
En doet hij uit de doeken dat het hele verhaal gefabuleerd is om een punt te maken waar Nederland momenteel staat.
Om even de thermometer er in te steken zeg maar.
Tijd om iedereen maar te cancelen dan.quote:
Ik zou persoonlijk kijken naar nieuw talent.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:53 schreef Bocaj het volgende:
Jack van Gelder? Maar misschien is dat teveel Wilfred Genee..
Dat zou wel top zijn. Jezelf niet laten kennen door mensjes die spandoeken maken met VERKRACHTER erop.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:28 schreef Fok-it het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wat het pro-Derksen kamp zou vinden als hij nu weer draait en vanavond er toch wel weer gaat zitten?
Dat viespeuken overal zitten is niet hetzelfde als 'iedereen is een viespeuk'. Je kletst derhalve onzin.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tijd om iedereen maar te cancelen dan.
Drie. Pro-, anti- en tusseninquote:
En het dan vreemd vinden dat er 13 topics zijn als de helft van de users hier niet eens in staat is tot begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat viespeuken overal zitten is niet hetzelfde als 'iedereen is een viespeuk'. Je kletst derhalve onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |