Ga lekker verder in FB daarover dan zwaaien we je daar uit.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:22 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat mij betreft was je nooit begonnen met lasterlijke leugens verspreiden over iemand die niet het onderwerp van het draadje is.
Laat lekker je kinderen aflebberen door de hele wijk, vol op de bek.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:50 schreef Mammietje het volgende:
Dit geldt neem ik aan alleen voor Nederlandse kinderen?
Gezien je standpunt in het OEK-topic dat mensen beter op hun rug kunnen gaan liggen als Poetin dat wil?
Ho ho vergeet de vrouwen en genderneutralen niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we eens stoppen met dat op de man spelen?
Bvd
Ja, want dat is wat hele wijken doen; elkaars kinderen aflebberen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:28 schreef Za het volgende:
[..]
Laat lekker je kinderen aflebberen door de hele wijk, vol op de bek.
Gezien je standpunt in het OEK-topic.
Ik ben tegen genderneutralen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:33 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ho ho vergeet de vrouwen en genderneutralen niet.
Cosmetisch?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee het is meer zo dat iedereen die niet woke is als dom kan worden betiteld. Zo wordt het aanzien van deze groepering cosmetisch op een verheven niveau gehouden. Is vergelijkbaar met dat andere sprookje.
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_nieuwe_kleren_van_de_keizer
[ afbeelding ]
Dan moet je wel sponsors hebben en dat kon wel eens lastig worden. Maar wie weet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:28 schreef Confetti het volgende:
Zo'n Genee en Gijp hebben wel even een miljoen per jaar op het spel staan. Die gaan 100% door. Hun uitgavepatronen zullen er immers ook wel naar zijn en nergens krijgen ze ooit nog zulke bedragen.
Zoals altijd, follow the money.
Geldt niet voor Marco B blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:22 schreef Za het volgende:
Laten we eens beginnen met het stoppen van het kussen van kinderen, oppakken, omhelzen, strelen etc door personen anders dan de eigen ouders, om te beginnen.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:53 schreef Za het volgende:
Nee.
Dit was de quote:
Marco is een hele emotionele en fysieke man; als hij je kent dan begint elke ontmoeting met een knuffel, man of vrouw.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:51 schreef Za het volgende:
Daar is niets prettig intens aan, zoals bv Marco, een fijne warme man met een groot hart, die graag zijn warmte en genegenheid uitstraalt naar zowel mannen als vrouwen, supercute met kinderen ook.
Lekker kindjes aanraken, want supercute.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:20 schreef Za het volgende:
Op de eerste plaats vind ik heden als volwassen vrouw, Marco een prettige intense man, en is hij imo ook goede minnaar en vader.
Het cute met kinderen vind ik, wanneer een kindje stond te zingen, en hij was helemaal ontroerd, hand op zijn hart, en heel lief meezingen op afstand, soms tranen in zijn ogen. Dan zo'n zenuwachtig klein kind geruststellen met hele lieve complimenten, een ongelooflijk zachtmoedige man naar kinderen.
quote:
quote:Wat betekent cosmetisch?
'die of dat betrekking heeft op cosmetica' en 'mooier lijkend zonder dat het echt beter is'
https://www.woorden.org/woord/cosmetischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel een erg mooie vondst.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Geldt niet voor Marco B blijkbaar.
[..]
[..]
[..]
Lekker kindjes aanraken, want supercute.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:45 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Geen show vanavond?quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:45 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Blijbkaar nietquote:
Al besproken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:47 schreef RensAjacied het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)t-van-televisie.html
Rip
Er zit een knop op je TV.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, nog meer ruimte voor eenheidsworst-tv waar precies dezelfde laffe inhoudsloze nobuddies ons vertellen wat de enige juiste gedachten zijn. Wat een feest!
Ik voorspel Monopoly spelen met BN'ersquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, nog meer ruimte voor eenheidsworst-tv waar precies dezelfde laffe inhoudsloze nobuddies ons vertellen wat de enige juiste gedachten zijn. Wat een feest!
Mijn tv gaat al 8 jaar alleen aan voor de playstation.quote:
Ach, je hebt direct een beeld bij zulke mensen gelukkig.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al die walgelijke mensen die niet eens kijken en nu feest vieren. Ik heb een pittige mening over jullie!
Dat vermoeden heb ik ook. Zodat hij meer tijd kan besteden aan zijn echte passie, muziek. Alleen bij al dat soort activiteiten is hij nu ook niet meer welkom, geen radio meer, geen organisatie achter blues en jazz optredens, en mogelijk zelfs zijn boek uit de handel. En dat zal hij niet helemaal hebben zien aankomen denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:48 schreef theunderdog het volgende:
En dit is precies wat Derksen ook wilde. Geslaagde actie
Wat vind je van dat programma waarin ze BN'ers in een huis rond laten lopen en dat die BN'ers dan daarna mogen raden van welke niet-BN'er het huis is?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voorspel Monopoly spelen met BN'ers
Waarom klaag je dan over al die talkshows?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn tv gaat al 8 jaar alleen aan voor de playstation.
Daarvoor had ik geeneens een tv.
Is dit een format ja?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:52 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat vind je van dat programma waarin ze BN'ers in een huis rond laten lopen en dat die BN'ers dan daarna mogen raden van welke niet-BN'er het huis is?
Misschien dat hij de gevolgen wat heeft onderschat. Maar dat hij wilde stoppen, is meer dan duidelijk. En hij zal vast een goede spaarrekening hebben opgebouwd.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Zodat hij meer tijd kan besteden aan zijn echte passie, muziek. Alleen bij al dat soort activiteiten is hij nu ook niet meer welkom, geen radio meer, geen organisatie achter blues en jazz optredens, en mogelijk zelfs zijn boek uit de handel. En dat zal hij niet helemaal hebben zien aankomen denk ik.
Omdat er daardoor niks op tv is wat de moeite is. Lees je wel wat ik typ?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:52 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Waarom klaag je dan over al die talkshows?
Was het Roer om ook niet zo'n programma met allerlei oplichters? Net zoals de EO Vasco Rouw lekker zendtijd geeft.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:53 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Johan heeft het programma gecancelled.
Ik vertrek van SbSquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:54 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Was het Roer om ook niet zo'n programma met allerlei oplichters? Net zoals de EO Vasco Rouw lekker zendtijd geeft.
Kun je vanavond gewoon naar voetbal op vrijdag kijken.quote:
Nee. Het Roer Om is een programma waarin mensen naar Frankrijk emigreren en een vervallen kasteel willen ombouwen tot B&B met een budget van 50k.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:54 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Was het Roer om ook niet zo'n programma met allerlei oplichters? Net zoals de EO Vasco Rouw lekker zendtijd geeft.
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:54 schreef Haags het volgende:
Dit moet toch een mooie feestdag zijn voor deugkneuzend Nederland.
Zonder overleg zeggen dat Johan zijn excuses aan gaat bieden. Hem dus dwingen iets te doen waar hij niet achter staat...quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:53 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Er speelt niemand.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je vanavond gewoon naar voetbal op vrijdag kijken.
Toen Gijp mentaal in de knoop kwam is het programma langzaam afgegleden. Ook niet met zijn tijd meegegaan, helaas. Al is dat ook iets wat Derksen niet bepaald wilde natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind het te makkelijk om de cancelculture de schuld te geven. Derksen is zelf gewoon al een tijdje niet meer zo scherp als in de hoogtijdagen van het programma (2008 - 2012).
Wel jammer dat het zo heeft moeten lopen. Gewoon lekker Veronica Inside maken over voetbal op de maandag met Genee Gijp Kieft Boskamp en Hansie.
Dit is niet echt toch?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:55 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dit Is Mijn Huis is een spelshow bij SBS6 waarin BN’ers de échte huiseigenaar van een huis moeten ontdekken.Kees Tol presenteert het programma. In elke aflevering maken we kennis met vier personen die allemaal beweren de eigenaar van hetzelfde huis te zijn. Ilse Warringa, Richard Groenendijk, Olcay Gulsen en Klaas van der Eerden moeten zien te ontrafelen wie de échte eigenaar van het huis is. Kees heeft een rondleiding door het huis gekregen. Ook heeft hij met de 4 personen een gesprek over het huis gehad. ! van deze 4 is de echte huiseigenaar. Ilse, Richard, Klaas en Olcay moeten in de studio zien te raden wie de acteurs zijn en wie van deze vier nou de échte huiseigenaar is. Raden ze het juist? Of weten de andere 3 ze om de tuin te leiden? Je ziet het hieronder in de afleveringen van Dit Is Mijn Huis!
Utrecht - NEC ouwe reusquote:
Messias Lubach gaat ons elke avond vertellen wat wij moeten denken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind je dit echt te vergelijken?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:55 schreef Tengano het volgende:
Het is maar goed dat Herman niet in deze tijd leefde. Dan was ie nog veel eerder van het Hilton gesprongen.
Maar die acteurs die in dat huis rondlopen zijn geen BN-er, want anders weten de BN-ers die moeten raden direct al wie de echte huiseigenaar is.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:55 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dit Is Mijn Huis is een spelshow bij SBS6 waarin BN’ers de échte huiseigenaar van een huis moeten ontdekken.Kees Tol presenteert het programma. In elke aflevering maken we kennis met vier personen die allemaal beweren de eigenaar van hetzelfde huis te zijn. Ilse Warringa, Richard Groenendijk, Olcay Gulsen en Klaas van der Eerden moeten zien te ontrafelen wie de échte eigenaar van het huis is. Kees heeft een rondleiding door het huis gekregen. Ook heeft hij met de 4 personen een gesprek over het huis gehad. ! van deze 4 is de echte huiseigenaar. Ilse, Richard, Klaas en Olcay moeten in de studio zien te raden wie de acteurs zijn en wie van deze vier nou de échte huiseigenaar is. Raden ze het juist? Of weten de andere 3 ze om de tuin te leiden? Je ziet het hieronder in de afleveringen van Dit Is Mijn Huis!
Daar loop ik niet warm voor, vanavond gewoon lekker raiden in WoW.quote:
VI Oranje in 2010 blijft het beste wat ik ooit gezien heb. Het is nooit meer zo goed geworden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Gijp mentaal in de knoop kwam is het programma langzaam afgegleden. Ook niet met zijn tijd meegegaan, helaas. Al is dat ook iets wat Derksen niet bepaald wilde natuurlijk
Er zijn al 6 afleveringen van geweest, genaamd Jarinda, Ed, Ginny, Els, Maaike en Geert (naar de eigenlijke huiseigenaren!).quote:
Was omdat we toen een vrij succesvol WK erbij hadden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
VI Oranje in 2010 blijft het beste wat ik ooit gezien heb. Het is nooit meer zo goed geworden.
Dit was wel het hoogtepunt ja. Dat was nou top-tv.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
VI Oranje in 2010 blijft het beste wat ik ooit gezien heb. Het is nooit meer zo goed geworden.
Maar ook de legendarische clashes aan tafel, Gijp in bloedvorm. Prachtige televisie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Was omdat we toen een vrij succesvol WK erbij hadden.
Daar komt de geestelijk uitgedaagde spuit 11 ook weer aangezet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:45 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind je OK Mexicanobakker?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we eens stoppen met dat op de man spelen?
Bvd
Blijft de beslissing van Derksen om ermee te stoppen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder overleg zeggen dat Johan zijn excuses aan gaat bieden. Hem dus dwingen iets te doen waar hij niet achter staat...
En dan op deze manier claimen dat hij niet gecancelled is...
Mwoah. Laten we zeggen dat dit verre van een eerlijke weergave van de werkelijkheid is.
Ik ga vanaf nu alleen maar Lubach, Khalid en Sophie kijken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je vanavond gewoon naar voetbal op vrijdag kijken.
Nee hij is in de gelegenheid gesteld "de eer aan zichzelf te houden", toen zijn duizend uren kaars verhaal geen stand hield. IMOquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:53 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Ze zullen het gaan proberen met saaie diversiteitsgasten die er alleen zitten voor hun geslachtsdelen en/of hun kleurtje. Ze hebben en durven niks te zegge dat misschien verkeerd opgevat gaat worden. Ze halen kutkijkcijfers en falen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:59 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat er nog wel zoiets weer komt als de storm is gaan liggen.
Je was erbij?quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:02 schreef Za het volgende:
Nee hij is in de gelegenheid gesteld "de eer aan zichzelf te houden", toen zijn duizend uren kaars verhaal geen stand hield.
Dat was wel echt genot ja. Mazzel natuurlijk ook dat Nederland toen de finale haalde.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij zei gisteren heel duidelijk "Ik stop ermee" dus ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:04 schreef Za het volgende:
Het is overduidelijk, en behoeft geen toelichting dunkt me?
Toen werden er toch ook niet van die onnodig groffe dingen gezegd? niet dat ik mij kan herinneren, in elk geval.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar ook de legendarische clashes aan tafel, Gijp in bloedvorm. Prachtige televisie.
Voor de zomer zijn ze wel weer ergens terug mee idd.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:59 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat er nog wel zoiets weer komt als de storm is gaan liggen.
Nee, van die kaars.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Van het afrondingsgesprek tussen John de Mol en Johan Derksen. Ik ben benieuwd dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |