Misschien dat hij de gevolgen wat heeft onderschat. Maar dat hij wilde stoppen, is meer dan duidelijk. En hij zal vast een goede spaarrekening hebben opgebouwd.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Zodat hij meer tijd kan besteden aan zijn echte passie, muziek. Alleen bij al dat soort activiteiten is hij nu ook niet meer welkom, geen radio meer, geen organisatie achter blues en jazz optredens, en mogelijk zelfs zijn boek uit de handel. En dat zal hij niet helemaal hebben zien aankomen denk ik.
Omdat er daardoor niks op tv is wat de moeite is. Lees je wel wat ik typ?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:52 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Waarom klaag je dan over al die talkshows?
Was het Roer om ook niet zo'n programma met allerlei oplichters? Net zoals de EO Vasco Rouw lekker zendtijd geeft.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:53 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Johan heeft het programma gecancelled.
Ik vertrek van SbSquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:54 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Was het Roer om ook niet zo'n programma met allerlei oplichters? Net zoals de EO Vasco Rouw lekker zendtijd geeft.
Kun je vanavond gewoon naar voetbal op vrijdag kijken.quote:
Nee. Het Roer Om is een programma waarin mensen naar Frankrijk emigreren en een vervallen kasteel willen ombouwen tot B&B met een budget van 50k.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:54 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Was het Roer om ook niet zo'n programma met allerlei oplichters? Net zoals de EO Vasco Rouw lekker zendtijd geeft.
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:54 schreef Haags het volgende:
Dit moet toch een mooie feestdag zijn voor deugkneuzend Nederland.
Zonder overleg zeggen dat Johan zijn excuses aan gaat bieden. Hem dus dwingen iets te doen waar hij niet achter staat...quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:53 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Johan heeft het programma gecancelled.
Er speelt niemand.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je vanavond gewoon naar voetbal op vrijdag kijken.
Toen Gijp mentaal in de knoop kwam is het programma langzaam afgegleden. Ook niet met zijn tijd meegegaan, helaas. Al is dat ook iets wat Derksen niet bepaald wilde natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind het te makkelijk om de cancelculture de schuld te geven. Derksen is zelf gewoon al een tijdje niet meer zo scherp als in de hoogtijdagen van het programma (2008 - 2012).
Wel jammer dat het zo heeft moeten lopen. Gewoon lekker Veronica Inside maken over voetbal op de maandag met Genee Gijp Kieft Boskamp en Hansie.
Dit is niet echt toch?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:55 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dit Is Mijn Huis is een spelshow bij SBS6 waarin BN’ers de échte huiseigenaar van een huis moeten ontdekken.Kees Tol presenteert het programma. In elke aflevering maken we kennis met vier personen die allemaal beweren de eigenaar van hetzelfde huis te zijn. Ilse Warringa, Richard Groenendijk, Olcay Gulsen en Klaas van der Eerden moeten zien te ontrafelen wie de échte eigenaar van het huis is. Kees heeft een rondleiding door het huis gekregen. Ook heeft hij met de 4 personen een gesprek over het huis gehad. ! van deze 4 is de echte huiseigenaar. Ilse, Richard, Klaas en Olcay moeten in de studio zien te raden wie de acteurs zijn en wie van deze vier nou de échte huiseigenaar is. Raden ze het juist? Of weten de andere 3 ze om de tuin te leiden? Je ziet het hieronder in de afleveringen van Dit Is Mijn Huis!
Utrecht - NEC ouwe reusquote:
Messias Lubach gaat ons elke avond vertellen wat wij moeten denken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, nog meer ruimte voor eenheidsworst-tv waar precies dezelfde laffe inhoudsloze nobuddies ons vertellen wat de enige juiste gedachten zijn. Wat een feest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |