Ga het ook niet kijken...quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:46 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ik boycot dat hele WK in Qatar toch ivm mensenrechtensituatie aldaar.
Klopt maar dat is nogal onderhevig aan inflatie de laatste jaren.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:45 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Maar wel moreel verwerpelijk gedrag. Toen ook al.
Lol, je kan het radio fragment gewoon terugluisteren hoor. Maar hou hem vooral de hand boven het hoofd, dan weten we gelijk dat het je niet om de slachtoffers te doen is. Daarnaast is het geen whataboutisme aangezien ik het vertrek van Derksen niet spijtig vind of de ophef onterecht. Probeer het nog eens.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:45 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dit is naast een whataboutism gewoon de zoveelste leugen en gewoon smerige laster.
Dat snap ik, daarin gaat het namelijk júist niet over voetbal.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ga het ook niet kijken...
Al had ik voor- en nabeschouwingen met Derksen en Gijp wel bekeken....
Wanneer is dat precies opgenomen in artikel 243 Sr dan?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Penetratie met een voorwerp is pas later opgenomen in wetgeving.
Dan wel hoor...quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat snap ik, daarin gaat het namelijk júist niet over voetbal.
Tja mijn werk- of opdrachtgever kan mij ook voor minder dan een strafbaar feit de laan uit sturen hoor. Op de werkvloer is niet simpelweg maar alles getolereerd wat niet strikt genomen een strafbaar feit is.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:47 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar net zoals dat ik voor het vrije woord ben, ben ik tegen cancel cultuur. Ali B en co werden niet gecancelled: ze worden verdacht van een strafbaar feit. Als Johan D. een strafbaar feit heeft gepleegd, dan moet hij zich daar bij de rechter voor verantwoorden.
Nee? Dat is vooral heel veel gejank om niks en traag van begrip zijn.quote:
Dit geldt neem ik aan alleen voor Nederlandse kinderen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:22 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is het wel.
Kleine meisjes worden gewoon door ooms, tantes, opa's, oma's, buren opgepakt en geknuffeld en gezoend.
In de puberteit worden jonge meisjes aangespoord tot het doen van bepaalde handelingen en toelaten van betastingen door hun vriendje, tegen hun zin, en soms ook het hebben van sex waar ze vaak nog niet aan toe zijn.
En dan alle vrouwen die al jaren getrouwd zijn, en plichtmatig de benen openen omdat ze al 3 keer hoofdpijn hebben geveinst.
IMO is er al vanaf heel jong grensoverschrijdend en daarna gedwongen seksueel gedrag naar veel meisjes en vrouwen.
En dat zal altijd zo blijven, want kinderen kussen valt onder het tonen van affectie en er is van nature een soort jager-prooi situatie, het zal nooit het pubermeisje zijn dat haar vriendje de kop gek zeurt om seksuele handelingen te verrichten.
Maar ook jongens worden als ze klein zijn tegen hun zin gepakt en knuffeld en gezoend door tantes en oma's en buren en misschien ontstaat daar het beeld dat aanrakingen tegen de zin gewoon normaal zijn, en fysieke integriteit blijkbaar geen rol speelt.
Het is zo het is, en dan kunnen we feitelijk iedereen wel gaan vervolgen, en valt niemand wat te verwijten.
Laten we eens beginnen met het stoppen van het kussen van kinderen, oppakken, omhelzen, strelen etc door personen anders dan de eigen ouders, om te beginnen.
Als je dat denkt heb je nog nooit VI gekekenquote:
Het ding is dan ook beetje, dat het 50 jaar geleden is, weetjewel. Toen vierden we ook nog sinterklaas met zwarte pieten, hadden we nog negerzoenen en was je nog man of vrouw.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee hoe de wetgeving toen was en het is ongetwijfeld verjaard, maar feit is dat het als het vandaag gebeurt, het wél strafbaar zou zijn.
Ja, maar het is nu 2022 en niet 1972. Je gaat ook niet op TV zeggen dat je vroeger in de kroeg elke avond 50x 'roetmop' zei tegen een Afrikaan en er dan vervolgens met zijn allen hard om lachen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het ding is dan ook beetje, dat het 50 jaar geleden is, weetjewel. Toen vierden we ook nog sinterklaas met zwarte pieten, hadden we nog negerzoenen en was je nog man of vrouw.
Ja en? Toen werd wat Derksen zegt geflikt te hebben ook echt niet normaal gevonden hoor..quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het ding is dan ook beetje, dat het 50 jaar geleden is, weetjewel. Toen vierden we ook nog sinterklaas met zwarte pieten, hadden we nog negerzoenen en was je nog man of vrouw.
Weet ik... kijk het vaak VI.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je dat denkt heb je nog nooit VI gekekenDie hebben het al tien jaar misschien 10 minuten per uitzending over voetbal.
Van terechte kritiek is geen sprake. En dat laatste is natuurlijk voornamelijk projectie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:47 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Mensen moeten zich inderdaad niet zo aanstellen en niet gaan janken over terechte kritiek op anno 2022 nog lollig doen over een al dan niet verzonnen verkrachting
Fucking sneeuwvlokjes hier.
Nou nou, daar zit je alweer te schuimbekken. Leer die emotie toch eens onder controle houden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:49 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Je bent een smerige, laffe leugenaar.
Ik vind het wel iets breder dan alleen verdacht van een strafbaar feit.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:47 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar net zoals dat ik voor het vrije woord ben, ben ik tegen cancel cultuur. Ali B en co werden niet gecancelled: ze worden verdacht van een strafbaar feit. Als Johan D. een strafbaar feit heeft gepleegd, dan moet hij zich daar bij de rechter voor verantwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |