abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:09:05 #201
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204578893
Nogmaals even voor de duidelijkheid wat er naar buiten is gebracht. Goed lezen svp.

Hier staat de beslissing is overigens genomen door Johan Derksen en niet door de zender.
twitter
  roze vrijdag 29 april 2022 @ 16:09:07 #202
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204578894
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:06 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Voor de zomer zijn ze wel weer ergens terug mee idd.
Sowieso voor het WK.
Your beauty never ever scared me.
pi_204578899
Ik blijf het verbazend vinden (of misschien ook wel weer niet) dat de cancelcultuur hier de schuld van krijgt. Je bekent een strafbaar feit op TV, doet er ook nog eens lacherig over en dan heeft deugend Nederland het gedaan _O-

Vrijheid van meningsuiting is nog altijd wat anders dan een strafbaar feit plegen en bekennen, ook al is het 50 jaar terug
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204578914
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:09 schreef Tengano het volgende:
Nogmaals even voor de duidelijkheid wat er naar buiten is gebracht. Goed lezen svp.

Hier staat de beslissing is overigens genomen door Johan Derksen en niet door de zender.
[ twitter ]

Beste beslissing ooit.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 16:11:41 #205
236264 crew  capricia
pi_204578920
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:09 schreef Tengano het volgende:

[ twitter ]

Viel mij ook op:
capricia in NWS / Johan Derksen stopt ermee #14 Gijp is een zielig stuk vreten

Het is Johan zijn beslissing.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204578924
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:09 schreef Ama het volgende:

[..]
Sowieso voor het WK.

@maxi-mus
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:13:52 #207
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204578951
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:02 schreef superniger het volgende:

[..]
Ik ga vanaf nu alleen maar Lubach, Khalid en Sophie kijken.
Als Khalid er is, is er geen Sophie. En andersom.
pi_204578974
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het verbazend vinden (of misschien ook wel weer niet) dat de cancelcultuur hier de schuld van krijgt. Je bekent een strafbaar feit op TV, doet er ook nog eens lacherig over en dan heeft deugend Nederland het gedaan _O-

Vrijheid van meningsuiting is nog altijd wat anders dan een strafbaar feit plegen en bekennen, ook al is het 50 jaar terug
Zelfs als je bekend hebt geldt de onschuldspresumptie, temeer als je de bekenning later intrekt. En het waren natuurlijk weer de usual suspects die opriepen om het programma van de buis te halen, dus gewoon cancel culture.
pi_204578978
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 23:30 schreef Scrummie het volgende:
Johan _O_

Einde tijdperk normale TV. De grachtengordel heeft gewonnen, het kon ook niet altijd voortduren natuurlijk, die groep is nou eenmaal, ook al is het volk om van te kotsen, veel groter. Grootste fout was naar het dagelijkse programma gaan en het niet meer zoveel over voetbal te hebben en uiteindelijk werd Johan ook gewoon te oud. Zonde, zonde, zonde.
Derksen is de rijke buikspreekpop van De Mol. Qua bankrekening beslist deel van de gordel.
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:21:05 #210
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204579042
Ben benieuwd wie de woke hyena's nu als volgende prooi gaan targetten.

#allesmoetkapot
pi_204579044
quote:
Die 'cancelcultuur', is de cultuur van alvast mensen benadelen tussen het moment dat er het vermoeden is dat er iets gebeurd is, en het daadwerkelijk bewijzen dat het strafbaar was.

Cancelcultuur benadeelt dus onschuldige mensen. En daarmee is het zelf illegaal.

Iedereen wordt hier onschuldig geacht tot het tegendeel bewezen is. Vind je dat onterecht? Ga dan in bijvoorbeeld China wonen, waar de mensen wel eerst opgesloten worden om later wel te zien of ze misschien onschuldig waren.

Ik snap overigens niet dat je het woord 'deugers' in je mond durft te nemen, terwijl je zelf duidelijk communistische gedachten hebt.
pi_204579060
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:22:57 #213
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204579061
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:21 schreef RetepV het volgende:

[..]
Die 'cancelcultuur', is de cultuur van alvast mensen benadelen tussen het moment dat er het vermoeden is dat er iets gebeurd is, en het daadwerkelijk bewijzen dat het strafbaar was.

Cancelcultuur benadeelt dus onschuldige mensen. En daarmee is het zelf illegaal.

Iedereen wordt hier onschuldig geacht tot het tegendeel bewezen is. Vind je dat onterecht? Ga dan in bijvoorbeeld China wonen, waar de mensen wel eerst opgesloten worden om later wel te zien of ze misschien onschuldig waren.
Het is de moderne variant van de heksenjacht.

Even los van dat Derksen wel vaker domme uitspraken doet en dat het concept van het programma al lang over z'n hoogtepunt heen was.
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:23:05 #214
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204579067
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:15 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Derksen is de rijke buikspreekpop van De Mol. Qua bankrekening beslist deel van de gordel.
Man van het volk inderdaad. :')

Jaren megabedragen in zijn zakken vullen en braaf VVD stemmen. Doet iedereen aan die tafel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_204579077
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:21 schreef Tengano het volgende:
Ben benieuwd wie de woke hyena's nu als volgende slachtoffer gaan targetten.

#allesmoetkapot
Ik weet niet. Wie denk je dat hierna op tv zegt iemand verkracht te hebben?
pi_204579080
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:53 schreef capricia het volgende:

De beslissing is overigens genomen door Johan Derksen, niet door de zender. En omdat Johan stopt, stoppen Wilfred en René ook. Voordat jullie mensen gaan bedreigen en uitschelden vanwege het "cancellen" van het programma)
[ twitter ]
Johan heeft het programma gecancelled.
Weet je wat het is, het is een programma van 3 personen waarmee 3 een vermogen opstrijken.

Zonder Johan is er geen VI, en dat zou betekenen dat hij ook (financieel en carrierewise) beslist voor de anderen, met name Gijp.
Dus nu moet ik geloven dat hij voor het hele team (ook iedereen eromheen) heeft besloten.
Dat zou onacceptabel zijn, onmogelijk zelfs.

Gijp heeft de hele dag met advocaten gebeld vertelde hij (niet zonder reden uiteraard), en net voor de afkondiging gooide hij er nog een grap in over de verkrachtig, omdat ook hij eruit gegooid is.

Tevens Genee die als tafelheer de boel onder controle dient te houden, is daar niet toe in staat gebleken.

Ze zijn er gewoon alle drie uitgeflikkerd (al twijfel ik nog over Genee). Geen adverteerders, no show.

Johan gunde zichzelf een exit waarin hij zgn de eer aan zichzelf hield. Daarom is hij komen opdagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Za op 29-04-2022 16:32:24 ]
pi_204579086
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Even los van dat Derksen wel vaker domme uitspraken doet en dat het concept van het programma al lang over z'n hoogtepunt heen was.
Ben ik het helemaal mee eens.

Maar in tegenstelling tot vele latente communisten hier, blijf ik er bij dat iemand pas schuldig behoort te zijn wanneer zijn schuld bewezen is, en dat represailles pas uitgedeeld moeten worden wanneer alles duidelijk geworden is.

Want dat is de enige manier om mensen niet onnodig te zwaar of te licht te straffen.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 16:25:51 #218
236264 crew  capricia
pi_204579100
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:21 schreef Tengano het volgende:
Ben benieuwd wie de woke hyena's nu als volgende slachtoffer gaan targetten.

#allesmoetkapot
Wierd Duk et al doet erg zijn best om wat D66 mensen te cancellen. Ben benieuwd.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204579101
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik weet niet. Wie denk je dat hierna op tv een verkrachting bekent?
Iig een oud persoon die van alles kan verzinnen wat toch al verjaard is.
pi_204579107
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het is de moderne variant van de heksenjacht.

Inderdaad.

Het was een bij vlagen wel amusante parodie op een talkshow, of dat de bedoeling was weet ik niet.
pi_204579115
quote:

Amen!
pi_204579130
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
@:maxi-mus
twitter

@Wereldgozer
pi_204579180
Wat een jankerds hier zeg. Alsof het over hun eigen seniele opa gaat.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 16:37:26 #224
236264 crew  capricia
pi_204579201
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:35 schreef Document1 het volgende:
Wat een jankerds hier zeg. Alsof het over hun eigen seniele opa gaat.
Tranen. :'(
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 16:37:36 #225
5428 crew  miss_sly
pi_204579202
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:25 schreef capricia het volgende:

[..]
Wierd Duk et al doet erg zijn best om wat D66 mensen te cancellen. Ben benieuwd.
Maar dat is terecht, want D66.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 16:38:14 #226
236264 crew  capricia
pi_204579208
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maar dat is terecht, want D66.
En dan wel in VI vertellen hoe slecht de cancel-cultuur is. :')
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204579216
De schoen wringt 'm op twee plekken:

1. Veel mensen geloven de herziene versie van het verhaal van Johan niet.
2. De heren aan tafel, en met name Johan, willen wel nuanceren maar willen niet echt (voldoende) door het stof om desbetreffende mensen weer voldoende tevreden te stellen.

Beide dingen maken het te lastig om door te gaan en is dan ook niet verrassend het einde van het programma en van deze samenstelling op tv.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204579257
Alleen die Genee is echt even zuur, denk ik, die Gijp is maar wat blij dat ie thuis weer lekker op youtube kan.

Benieuwd of die Derksen dit mee naar huis neemt.
-nee-
pi_204579265
De schoen wringt hem vooral in de aanstelleritis mentaliteit van de huidige maatschappij.

Alles is “ophef”.
Heeft het “slachtoffer” eigenlijk nog een mening?
pi_204579269
Doodzonde. Het enige stukje vermaak met een echte mening. Praat die je inderdaad in de kroeg ook hebt.
pi_204579278
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:44 schreef Marsenal het volgende:
Alleen die Genee is echt even zuur, denk ik, die Gijp is maar wat blij dat ie thuis weer lekker op youtube kan.

Benieuwd of die Derksen dit mee naar huis neemt.
Genee heeft ook wat andere programma's toch? Staat me bij dat hij een radioprogramma bij BNR had iig.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 29-04-2022 16:54:32 ]
pi_204579281
Grappig dat het vrijwel alleen maar jongetjes zijn die vinden dat de maatschappij en vooral vrouwen zich niet zo moeten aanstellen over het ongewenst aanraken, aanranden of verkrachten van diezelfde vrouwen :')
pi_204579289
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:00 schreef Za het volgende:

[..]
Daar komt de geestelijk uitgedaagde spuit 11 ook weer aangezet.

Heb je dit niet meegekregen btw:
[..]
Dit vind je OK Mexicanobakker?
Een quote tonen waarin wordt opgeroepen niet op de man te spelen en tegelijkertijd iemand geestelijk uitgedaagde spuit 11 noemen. Juist.

En nee, m.i. was het niet op de man. Het waren gewoon je eigen woorden hoor.

Niet je sterkste post dus, dit. Kan gebeuren.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:49:21 #234
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204579304
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De schoen wringt hem vooral in de aanstelleritis mentaliteit van de huidige maatschappij.

Alles is “ophef”.
Heeft het “slachtoffer” eigenlijk nog een mening?
De mening van het slachtoffer is niet relevant naar verluidt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_204579307
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:47 schreef Gutanoth het volgende:
Grappig dat het vrijwel alleen maar jongetjes zijn die vinden dat de maatschappij en vooral vrouwen zich niet zo moeten aanstellen over het ongewenst aanraken, aanranden of verkrachten van diezelfde vrouwen :')
Dit ja. De fokkertjes
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:51:56 #236
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204579330
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:38 schreef capricia het volgende:

[..]
En dan wel in VI vertellen hoe slecht de cancel-cultuur is. :')
De agenda van Wierd Duk ziet er ongeveer zo uit:

Maandag: twitteroproep plaatsen wie er in een interview buitenlanders en/of links de schuld wil geven van een probleem. Ruziemaken met Sander Schimmelpenninck.

Dinsdag: Interview afnemen, geen achtergrondinformatie opzoeken of uitspraken checken op correctheid, wel D66 in de tekst verwerken, opsturen naar de redacteur. 's Avonds aanschuiven bij een talkshow.

Woensdag: Column opsturen waarin hij klaagt niets te mogen zeggen en dat de schuld is van de islam.

Donderdag: Column opsturen waarin hij klaagt niets te mogen zeggen en dat de schuld is van links.

Vrijdag: Een podcast opnemen met Wouter de Winther waarin willekeurige zaken worden gelinkt aan D66 en/of Kaag. Column van Roland Plasterk delen op twitter. Aanschuiven bij een talkshow om uit te leggen waarom 'willekeurig probleem' danwel 'geen probleem is', danwel 'niet erkend wordt door links', danwel 'de schuld is van de Democraten en progressieven'.

Zaterdag: Ruziemaken met een of andere vrouwelijke columnist op twitter. Als het de tweede zaterdag van de maand is, bij zijn zoontje langs de lijn de omvolking van Nederland in de gaten houden.

Zondag: Aanschuiven bij Wakker Nederland om te klagen dat je niets meer mag zeggen. Vertellen waarom Rusland eigenlijk een betere versie van het Westen is en democratie onder links niet beter is dan een dictatuur onder Poetin. Klagen dat je dat niet eens meer mag zeggen.
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:53:42 #237
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204579344
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:47 schreef Gutanoth het volgende:
Laten we vooral alle gedragingen van de vrouw(geil doen, kleren uittrekken, lam op de bank liggen) buitenspel zetten.

En de mond vol hebben over Verkrachting, misbruik en ShAmE!!
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 16:53:52 #238
236264 crew  capricia
pi_204579347
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:51 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
De agenda van Wierd Duk ziet er ongeveer zo uit:

Maandag: twitteroproep plaatsen wie er in een interview buitenlanders en/of links de schuld wil geven van een probleem. Ruziemaken met Sander Schimmelpenninck.

Dinsdag: Interview afnemen, geen achtergrondinformatie opzoeken of uitspraken checken op correctheid, wel D66 in de tekst verwerken, opsturen naar de redacteur. 's Avonds aanschuiven bij een talkshow.

Woensdag: Column opsturen waarin hij klaagt niets te mogen zeggen en dat de schuld is van de islam.

Donderdag: Column opsturen waarin hij klaagt niets te mogen zeggen en dat de schuld is van links.

Vrijdag: Een podcast opnemen met Wouter de Winther waarin willekeurige zaken worden gelinkt aan D66 en/of Kaag. Column van Roland Plasterk delen op twitter. Aanschuiven bij een talkshow om uit te leggen waarom 'willekeurig probleem' danwel 'geen probleem is', danwel 'niet erkend wordt door links', danwel 'de schuld is van de Democraten en progressieven'.

Zaterdag: Ruziemaken met een of andere vrouwelijke columnist op twitter. Als het de tweede zaterdag van de maand is, bij zijn zoontje langs de lijn de omvolking van Nederland in de gaten houden.

Zondag: Aanschuiven bij Wakker Nederland om te klagen dat je niets meer mag zeggen. Vertellen waarom Rusland eigenlijk een betere versie van het Westen is en democratie onder links niet beter is dan een dictatuur onder Poetin. Klagen dat je dat niet eens meer mag zeggen.
_O-
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204579348
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
De mening van het slachtoffer is niet relevant naar verluidt.
Nee het gaat hier namelijk helemaal niet over deze specifieke gebeurtenis van 50 jaar geleden, maar het smerige klimaat op de Nederlandse tv dat mensen het fucking hilarisch vinden dat er iemand (al dan niet verzonnen) verkracht is door één van de "heren"
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 16:54:37 #240
236264 crew  capricia
pi_204579352
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:53 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Nee het gaat hier namelijk helemaal niet over deze specifieke gebeurtenis van 50 jaar geleden, maar het smerige klimaat op de Nederlandse tv dat mensen het fucking hilarisch vinden dat er iemand (al dan niet verzonnen) verkracht is door één van de "heren"
Juist.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')