Dat bekijken we per postquote:Op zondag 10 april 2022 11:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn. Maar die 'twijfel' over het feit dat de Russische aanvalsoorlog dood en vernietiging tot gevolg heeft komt daar ook vandaan. Gaan we die dan ook verbannen uit dit topic?
Het zit natuurlijk verpakt in het narratief dat op de een of andere manier wat de Russen doen niet veel fouter is dan de misdaden van Oekraïners. Ik hou me meestal ver weg van de discussies in die fora, omdat ik letterlijk denk dat de mensen die geloven in wat daar gangbaar is in een gesloten inrichting thuishoren, maar je hoeft niet echt een genie te zijn om de dogwhistles die daar rondgaan te herkennen. Meestal kunnen ze geen dag voorbij laten gaan zonder een rijke Jood te noemen op een manier die onheil voor de hele wereld voorspelt.quote:Op zondag 10 april 2022 12:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat bekijken we per post
Ben het hier eerlijk gezegd nog niet tegen gekomen overigens
Geen idee wat ik hier mee aanmoet eerlijk gezegdquote:Op zondag 10 april 2022 12:29 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het zit natuurlijk verpakt in het narratief dat op de een of andere manier wat de Russen doen niet veel fouter is dan de misdaden van Oekraïners. Ik hou me meestal ver weg van de discussies in die fora, omdat ik letterlijk denk dat de mensen die geloven in wat daar gangbaar is in een gesloten inrichting thuishoren, maar je hoeft niet echt een genie te zijn om de dogwhistles die daar rondgaan te herkennen. Meestal kunnen ze geen dag voorbij laten gaan zonder een rijke Jood te noemen op een manier die onheil voor de hele wereld voorspelt.
Terwijl ik dit zit te schrijven moet ik plotseling denken aan een schoolvriend van mij die plotseling begon te praten over wat ik nu maar zal omschrijven als 'de illuminati'. Nadat ik begreep wat hij geloofde heb ik nooit meer geprobeerd een gesprek met hem te voeren. Over welk onderwerp dan ook.
Je kunt natuurlijk beide benoemen. Dat Rusland de grote aggressor is in deze oorlog is natuurlijk overduidelijk. Dat betreft een land dat helaas wordt bestuurt door een expansionistische dictator met geen enkel respect voor mensenlevens. Maar ondanks dat kun je ook nog kritisch zijn richting Oekraïners met zulke nare symboliek. Helemaal als ze schijnbaar zo'n hoge functie bekleden. Maar doordat sommige users (zoals jij) dit met zoveel woede en emotie bekijken, is elke negatieve opmerking over Oekraïne of een Oekraïner er één te veel. Misschien moet je proberen wat rustiger en kritischer naar de situatie te kijken in plaats van je constant zo op te winden.quote:Op zondag 10 april 2022 12:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, ik zet de zaken in het juiste perspectief: aan de ene kant hebben we het Russiche binnenvallen van een soevereine staat, het complete steden in smeulende puinhopen omtoveren, het doelbewust bombarderen van ziekenhuizen en stations vol vluchtende mensen, het martelen, verkrachten en standrechtelijk executeren van burgers, en aan de andere kant hebben we een soldaat met een fout embleem.
Maar hey, verdedig dan vooral de user die geen partij kiest want het is allebei fout hoor. NUANCE!
[..]
Eh, ik roep je eigenlijk op kritisch te lezen.quote:Op zondag 10 april 2022 12:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geen idee wat ik hier mee aanmoet eerlijk gezegd
De tandjes...quote:Op zondag 10 april 2022 12:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk beide benoemen. Dat Rusland de grote aggressor is in deze oorlog is natuurlijk overduidelijk. Dat betreft een land dat helaas wordt bestuurt door een expansionistische dictator met geen enkel respect voor mensenlevens. Maar ondanks dat kun je ook nog kritisch zijn richting Oekraïners met zulke nare symboliek. Helemaal als ze schijnbaar zo'n hoge functie bekleden. Maar doordat sommige users (zoals jij) dit met zoveel woede en emotie bekijken, is elke negatieve opmerking over Oekraïne of een Oekraïner er één te veel. Misschien moet je proberen wat rustiger en kritischer naar de situatie te kijken in plaats van je constant zo op te winden.
Doe ik denk ik ook welquote:Op zondag 10 april 2022 12:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, ik roep je eigenlijk op kritisch te lezen.
Je negeert het punt volledig, en dat probeer je te verbloemen door er allemaal - even irrelevante als foutieve - conclusies over mijn gemoedstoestand bij te betrekken. Wel jammer, niet verrassend.quote:Op zondag 10 april 2022 12:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk beide benoemen. Dat Rusland de grote aggressor is in deze oorlog is natuurlijk overduidelijk. Dat betreft een land dat helaas wordt bestuurt door een expansionistische dictator met geen enkel respect voor mensenlevens. Maar ondanks dat kun je ook nog kritisch zijn richting Oekraïners met zulke nare symboliek. Helemaal als ze schijnbaar zo'n hoge functie bekleden. Maar doordat sommige users (zoals jij) dit met zoveel woede en emotie bekijken, is elke negatieve opmerking over Oekraïne of een Oekraïner er één te veel. Misschien moet je proberen wat rustiger en kritischer naar de situatie te kijken in plaats van je constant zo op te winden.
"Een gesprekje voeren"?quote:Op zondag 10 april 2022 12:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om een gesprekje te voeren met iemand dan moet je dat vooral niet doen maar BNW is een onderdeel van FOK! En ik wil niet dat we dat in NWS met zijn allen af gaan zitten zeiken
Het forum niet, de users niet, de mods ook niet, als je het niet leuk vind ga er dan vooral niet heen en als je er toch bent en je hebt ergens problemen mee dan meld je het daar bij de mods
Niet hier
En hoe onsmakelijk de ideeën van neo-nazi's ook mogen zijn, het denken van iets maakt nog niet dat je daarmee niet meer het recht op zelfverdediging tegen een illegale aanvalsoorlog hebt. De aanval is altijd illegaal, de verdediging wordt het pas als je dat op een manier doet die geen respect toont voor je inactief geworden aanvaller.quote:Op zondag 10 april 2022 12:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De tandjes...
Waar tegen geageerd wordt is je bullshit conclusie dat hier zaken genegeerd zouden worden. En natuurlijk je dodelijk vermoeiende act van de onpartijdige, haast stoïcijnse denker die even de psychische opmaak van mede-users in kaart komt brengen. Labiele emo-patiënten dat het zijn.
Maar ik houd me alsnog aanbevolen: toon eens die voorbeelden van momenten waarop hier neonazistische elementen in Oekraïne zouden zijn genegeerd?
Tot op zekere hoogtequote:Op zondag 10 april 2022 12:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Een gesprekje voeren"?
Er wordt gewoon keiharde desinformatie verspreid. Mag daar misschien (stevig) op gereageerd worden?
Ik zie toch meerdere users die zich vrij boos maken over het feit dat deze symboliek wordt opgemerkt. En het vervolgens maar iets niet noemenswaardig vinden. 'Labiele emo-patienten' is een term die ik niet heb gebruikt.quote:Op zondag 10 april 2022 12:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De tandjes...
Waar tegen geageerd wordt is je bullshit conclusie dat hier zaken genegeerd zouden worden. En natuurlijk je dodelijk vermoeiende act van de onpartijdige, haast stoïcijnse denker die even de psychische opmaak van mede-users in kaart komt brengen. Labiele emo-patiënten dat het zijn.
Maar ik houd me alsnog aanbevolen: toon eens die voorbeelden van momenten waarop hier neonazistische elementen in Oekraïne zouden zijn genegeerd?
Ik negeer jouw punt niet maar reageer misschien op een manier die jou niet bevalt. Daar kan ik verder niets aan veranderen. Mijn post haakt verder prima in op die van jou, dus daar ligt het probleem niet.quote:Op zondag 10 april 2022 12:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je negeert het punt volledig, en dat probeer je te verbloemen door er allemaal - even irrelevante als foutieve - conclusies over mijn gemoedstoestand bij te betrekken. Wel jammer, niet verrassend.
Ik denk dat ik tamelijk goed let op het trekken van mijn grenzen bij wat ik aanval. Overigens heb ik eerder de neiging om Poetin trollen en useful idiots volledig te negeren. Ik heb geen zin om per ongeluk een ban op de lopen omdat ik iemand te ongezouten heb verteld wat voor idioot/k*gezwel op het aangezicht van deze aarde hij is.quote:Op zondag 10 april 2022 12:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om een gesprekje te voeren met iemand dan moet je dat vooral niet doen maar BNW is een onderdeel van FOK! En ik wil niet dat we dat in NWS met zijn allen af gaan zitten zeiken
Het forum niet, de users niet, de mods ook niet, als je het niet leuk vind ga er dan vooral niet heen en als je er toch bent en je hebt ergens problemen mee dan meld je het daar bij de mods
Niet hier
Was meer aan Etto gerichtquote:Op zondag 10 april 2022 12:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tamelijk goed let op het trekken van mijn grenzen bij wat ik aanval. Overigens heb ik eerder de neiging om Poetin trollen en useful idiots volledig te negeren. Ik heb geen zin om per ongeluk een ban op de lopen omdat ik iemand te ongezouten heb verteld wat voor idioot/k*gezwel op het aangezicht van deze aarde hij is.
Maar als we het feitelijk kunnen houden zoals hier... waarom niet.
Watquote:
ik ben niet geinteresseert in wat ze in BNW met elkaar besprekenquote:Op zondag 10 april 2022 12:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat was er in vredesnaam mis met die post?
Het ging over HIER spec, het was een antwoord op Roarke. Ik noem zelfs déze reeks.quote:Op zondag 10 april 2022 12:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben niet geinteresseert in wat ze in BNW met elkaar bespreken
bespreek het daar
volgens mij ging het vooral over BNW maar goed mijn fout danquote:Op zondag 10 april 2022 12:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het ging over HIER spec, het was een antwoord op Roarke. Ik noem zelfs déze reeks.
Oekraïne verdedigt zich tegen een invasiemacht die als doel heeft Oekraïne weg te vagen en daarvoor zelfs hele steden platlegt en burgers op straat executeert. Oekraïne mag zich verdedigen met alle middelen die ze hebben. Zelfs Nazis die minder dan 1% van Oekraïne uitmaken mogen het land verdedigen tegen de Nazis uit Rusland die Oekraïne wil wegvagen.quote:Op zondag 10 april 2022 12:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat had je inderdaad goed gezien. Het waren weer voornamelijk negatieve opmerkingen over BNW.quote:Op zondag 10 april 2022 12:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij ging het vooral over BNW maar goed mijn fout dan
zal achter eens vragen
Niemand heeft het hier dan ook in twijfel getrokken over Oekraïne zich mag verdedigen. Natuurlijk mogen ze dat. Nazisme daarentegen moet je ten sterkste afkeuren, van welke kant het ook komt.quote:Op zondag 10 april 2022 13:01 schreef polderturk het volgende:
[..]
Oekraïne verdedigt zich tegen een invasiemacht die als doel heeft Oekraïne weg te vagen en daarvoor zelfs hele steden platlegt en burgers op straat executeert. Oekraïne mag zich verdedigen met alle middelen die ze hebben. Zelfs Nazis die minder dan 1% van Oekraïne uitmaken mogen het land verdedigen tegen de Nazis uit Rusland die Oekraïne wil wegvagen.
En dat gebeurd dan gewoon ook, je verzint dingen en legt mensen woorden in hun mond.quote:Op zondag 10 april 2022 13:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Niemand heeft het hier dan ook in twijfel getrokken over Oekraïne zich mag verdedigen. Natuurlijk mogen ze dat. Nazisme daarentegen moet je ten sterkste afkeuren, van welke kant het ook komt.
Legers kennen helaas wel vaker problematiek met extreem-rechtse sympathieën. Trekt dat soort mensen ook wel aan natuurlijk.quote:Op zondag 10 april 2022 13:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
En dat gebeurd dan gewoon ook, je verzint dingen en legt mensen woorden in hun mond.
Het is hier al meermalen veroordeeld dat een minuscule groep Nazi's onderdeel van het Oekraïense leger is.
Oekraïne heeft zelfs aangegeven er onderzoek naar te doen. Oke het is afwachten of dat gaat gebeuren, maar voorlopig hebben ze daar wel iets anders aan hun hoofd.
Het gaat erom dat het Baudet (en dus BNW) narratief dat Putin dus (een beetje) gelijk heeft over die Nazi's. En dat is dus gewoon pure bullshit.
En natuurlijk is hier meer begrip voor eventuele oorlogsmisdaden vanuit Oekraïne.. Die Russen moorden hun familie uit, dat er dan een keer wat Oekraïense soldaten wraak nemen tjah...
Overigens is ergens begrip voor hebben niet meteen goedkeuring geven of het bagatelliseren.
En dat er even wat negatief gezegd wordt over BNW is logisch als men ineens het BNW narratief hier gaat brengen. Doe dat lekker op BNW, daar val ik ze toch ook niet meer lastig.
Plus dat idd. Zie die Belgische gast...quote:Op zondag 10 april 2022 13:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Legers kennen helaas wel vaker problematiek met extreem-rechtse sympathieën. Trekt dat soort mensen ook wel aan natuurlijk.
Wij noemen ze ISIS terroristen, maar wat zeggen ze zelf?quote:Op zondag 10 april 2022 13:21 schreef Panthera. het volgende:
De media besteedt natuurlijk wel degelijk aandacht aan extreemrechtse elementen in Oekraïne, zie https://nos.nl/nieuwsuur/(...)r-wat-zeggen-ze-zelf bijvoorbeeld rapportage van Nieuwsuur - overigens zonder duidelijke conclusie wat denk ik juist is.
Als ik van een ding moe wordt bij wappies / 'andersdenkenden' is het niet eens primair de denkbeelden maar vooral het constante minderwaardigheidscomplex dat ze meetorsen. Je ziet dat overigens ook bij extremistische leiders als Trump of Putin. Constant heeft iemand het op ze voorzien, in hun ogen. Als je echt zo stoer en sterk en anders ben geniet daar gewoon van en leef je leven.
quote:Grote verliezen
Volgens de Azerische militair analist Agil Rustamzade waren er in de eerste maand van de oorlog zo'n 300.000 Russische militairen in Oekraïne aanwezig. '
Maar daarbij zitten ook alle eenheden van de niet-erkende republieken (Donetsk en Loehansk, red.) en de Krim', vertelde Rustamzade vorige week aan het Oekraïense weekblad Nieuwe Tijd.
'Daarvan zijn er, volgens mijn berekeningen al 80.000 gedood, verwondt, gevangen genomen of domweg vermist.'
quote:Analist Rustamzade schat dat Rusland alles bij elkaar 'makkelijk' zo'n 100.000 man extra naar Oekraïne kan sturen.
En er is president Vladimir Poetin veel aan gelegen om op 9 mei, de Dag van de overwinning, tijdens de parade op het Rode Plein iets van een victorie in Oekraïne te kunnen presenteren.
Zoals een kennis het mij formuleerde, vluchtelingen vluchten doorgaans maar één kant op nl. die van het despotische Westen dat dan als leefwijze zo verkeerd zou zijn.quote:Op zondag 10 april 2022 07:14 schreef halfway het volgende:
[..]
Het Westen is fout dat hoor je ook veel in Moslimlanden. Wijzelf vinden onze leefwijze perfect en dat heeft alles te maken met vrijheid, welvaart, massaconsumptie iets waar die dictators van walgen. Vertel mij maar eens hoe Putin aan een geschat vermogen van 200miljard komt? Gejat van de onderdrukte bevolking en dat laten ze zich niet zomaar afpakken.
Egoïstisch en narcistisch zijn ze.
De vraag ligt dan op mijn lippen, wie steun je dan wel in dit conflict ?quote:Op zondag 10 april 2022 11:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
oke wees er maar trots op. ik steun geen van beide.
Nee, het gaat niet om een cluppie te steunen maar dat een ander bepaalt dat een levenswijze er niet (meer) toedoet en het dan met alle mogelijke middelen van de kaart probeert te vegen.quote:Op zondag 10 april 2022 13:57 schreef sp3c het volgende:
moet je uberhaupt iemand steunen hier?
is geen voetbalwedstrijd oid
quote:Op zondag 10 april 2022 13:19 schreef Monolith het volgende:
Legers kennen helaas wel vaker problematiek met extreem-rechtse sympathieën. Trekt dat soort mensen ook wel aan natuurlijk.
Dus omdat vwb het Belgische leger 0.004% (1 van de 28k) over de schreef is gegaan hebben de legers in zijn algemeenheid een probleem met extreem-rechtse figuren?quote:Op zondag 10 april 2022 13:30 schreef MatthijsDJ het volgende:
Plus dat idd. Zie die Belgische gast...
Het mag wel wat witter hier, ja.quote:Op zondag 10 april 2022 14:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Dus omdat vwb het Belgische leger 0.004% (1 van de 28k) over de schreef is gegaan hebben de legers in zijn algemeenheid een probleem met extreem-rechtse figuren?
Ik denk dat het aandeel hier op Fok! procentueel een stuk hoger ligt...
Problemen is mss een te overdreven woord. Laten we het probleemgevallen noemen ;-)quote:Op zondag 10 april 2022 14:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Dus omdat vwb het Belgische leger 0.004% (1 van de 28k) over de schreef is gegaan hebben de legers in zijn algemeenheid een probleem met extreem-rechtse figuren?
Hoor en wederhoor is een vrij essentieel onderdeel van journalistiek.quote:Op zondag 10 april 2022 13:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Wij noemen ze ISIS terroristen, maar wat zeggen ze zelf?
Dat idee krijg ik er een beetje bij, wat denk je wat ze zelf zeggen? Riooljournalistiek.
Dat maakt mijn opmerking niet minder valide.quote:Op zondag 10 april 2022 14:28 schreef MatthijsDJ het volgende:
Problemen is mss een te overdreven woord. Laten we het probleemgevallen noemen ;-)
Fact of life dat legers nu eenmaal geen pacifisten aantrekken.quote:Op zondag 10 april 2022 14:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk, laten we het breder trekken. Nazi's/extreem rechts & links heb je in elke bevolkingsgroep.quote:Op zondag 10 april 2022 14:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat maakt mijn opmerking niet minder valide.
Aan Russische kant vechten meer Nazis mee. Zelfs de oprichter van Wagner is een Nazi. Dan zouden beide kanten daarop aangesproken moeten worden. Rusland is 10.000 keer fouter dan Oekraïne in deze oorlog.quote:Op zondag 10 april 2022 13:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat had je inderdaad goed gezien. Het waren weer voornamelijk negatieve opmerkingen over BNW.
[..]
Niemand heeft het hier dan ook in twijfel getrokken over Oekraïne zich mag verdedigen. Natuurlijk mogen ze dat. Nazisme daarentegen moet je ten sterkste afkeuren, van welke kant het ook komt.
Ik heb het nergens specifiek over het Belgische leger gehad. Ik heb het meer over het feit dat legers nou eenmaal kampen met extremisten die dan wel een fascinatie met militarisme hebben, dan wel interesse in het opdoen van kennis en kunde voor hun 'strijd', zie bijvoorbeeld dit soort publicaties:quote:Op zondag 10 april 2022 14:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik zal er verder maar geen conclusies aan verbinden.quote:Ik denk dat het aandeel hier op Fok! procentueel een stuk hoger ligt...
Dat België verhaal kwam door mij. Later bedacht ik me wel dat het leger ook wel ergens een afspiegeling is van de samenleving. En ja mss omdat geweld onderdeel van hun beroep is zal het vast ook idioten aantrekken.quote:Op zondag 10 april 2022 14:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het nergens specifiek over het Belgische leger gehad. Ik heb het meer over het feit dat legers nou eenmaal kampen met extremisten die dan wel een fascinatie met militarisme hebben, dan wel interesse in het opdoen van kennis en kunde voor hun 'strijd', zie bijvoorbeeld dit soort publicaties:
https://icct.nl/app/uploa(...)and-the-Military.pdf
Ik heb nergens gezegd dat het om gigantische aantallen zou gaan, het ging in het geval in de Oekraïense leger ook slechts om een voorbeeldje van 1 persoon met vermoedelijke nazistische sympathieën.
[..]
Tja, ik zal er verder maar geen conclusies aan verbinden.
Ik had ergens gelezen dat 80 van de 130 BTG's nog operationeel zijn.quote:Op zondag 10 april 2022 13:46 schreef michaelmoore het volgende:
Moreel onder de russische troepen is erg laag
eigenlijk hebben ze helemaal geen zin om te schieten op hun broeders die ook nog terug schieten
https://fd.nl/politiek/14(...)r#Echobox=1649587665
[..]
[..]
Is it?quote:[b]Op zondag 10 april 2022 13:18 schreef MatthijsDJ het volgende:[/b
Het is hier al meermalen veroordeeld dat een minuscule groep Nazi's onderdeel van het Oekraïense leger is.
Het gaat erom dat het Baudet (en dus BNW) narratief dat Putin dus (een beetje) gelijk heeft over die Nazi's. En dat is dus gewoon pure bullshit.
Om op fok te komen hoef je eerst ook geen psychologische keuring door. Dat merk je uiteindelijk wel hier.quote:Op zondag 10 april 2022 14:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Pleur toch op met die zooi... zegt helemaal niet. Diezelfde docu kan je maken in elk (wit) land.quote:
Een pleuriszooi is het inderdaad. En zie de Oekrainers klappen lang de weg wanneer de nazi's door de straten marcheren.quote:Op zondag 10 april 2022 15:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
Pleur toch op met die zooi... zegt helemaal niet.
Laat maar zien die docu's uit elk (wit) land.quote:Diezelfde docu kan je maken in elk (wit) land.
Welke landen zijn volgens jou allemaal wit?quote:Op zondag 10 april 2022 15:08 schreef Za het volgende:
[..]
Laat maar zien die docu's uit elk (wit) land.
Ik wacht.
Leg die vraag maar bij de user die ermee komt aanzetten:quote:Op zondag 10 april 2022 15:09 schreef Glazenmaker het volgende:
Welke landen zijn volgens jou allemaal wit?
quote:Op zondag 10 april 2022 15:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
Diezelfde docu kan je maken in elk (wit) land.
Marcheren is natuurlijk ook veel erger dan kinderen en bejaarden vermoorden en vrouwen verkrachten. Dat begrijp ik helemaal.quote:Op zondag 10 april 2022 15:08 schreef Za het volgende:
[..]
Een pleuriszooi is het inderdaad. En zie de Oekrainers klappen lang de weg wanneer de nazi's door de straten marcheren.
Bijzonder.quote:Op zondag 10 april 2022 15:09 schreef Aether het volgende:
Huawei stopt in Rusland
https://www.gizchina.com/(...)e-boycott-of-russia/
Elk land waarbij de blanken in de meerderheid zijn. In dat soort landen ga je op zeker docu's vinden over Nazi's en co.quote:Op zondag 10 april 2022 15:11 schreef Za het volgende:
[..]
Leg die vraag maar bij de user die ermee komt aanzetten:
[..]
In Saudi Arabië krijgen ze de doodstraf.quote:Op zondag 10 april 2022 15:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
Al gezien wat ze met homo's doen in Rusland bijvoorbeeld?
Geen zin om alles te kijken, maar wat hebben ze op hun kerfstok precies dan? Veel moorden?quote:
Kom op met je docu's, ik wacht.quote:Op zondag 10 april 2022 15:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
Elk land waarbij de blanken in de meerderheid zijn. In dat soort landen ga je op zeker docu's vinden over Nazi's en co.
In de landen waarin blanken in de minderheid zijn zal het vast iets lastiger zijn maar zie bijv Zuid Afrika als een voorbeeld voor zo'n land.
Nazi's zitten overal, van Rusland tot Griekenland. In Nederland eveneens, zo hebben we hier een politicus in de Tweede Kamer die zich omringt met extreemrechtse figuren, lekker dineert met een uitgesproken white supremacist of een speech geeft op een nazistisch festival.quote:Op zondag 10 april 2022 15:08 schreef Za het volgende:
[..]
Een pleuriszooi is het inderdaad. En zie de Oekrainers klappen lang de weg wanneer de nazi's door de straten marcheren.
[..]
Ik wacht.
Natuurlijk niet, maar om 6 uur heb je wel weer zin om bij het journaal te wenen bij de beelden uit Mariupol.quote:
Kan je maken != bestaanquote:Op zondag 10 april 2022 15:08 schreef Za het volgende:
Laat maar zien die docu's uit elk (wit) land.quote:Diezelfde docu kan je maken in elk (wit) land.
Ik wacht.
Aanstekelijk hoe naïef je bent..quote:
Docu's graag van duizenden door de straten marcherende nazi's met swastika vlaggen, toegejuicht door de in hun handen klappende bevolking, in van welk EU land ook.quote:Op zondag 10 april 2022 15:19 schreef Poem_ het volgende:
Nazi's zitten overal, van Rusland tot Griekenland. In Nederland eveneens, zo hebben we hier een politicus in de Tweede Kamer die zich omringt met extreemrechtse figuren, lekker dineert met een uitgesproken white supremacist of een speech geeft op een nazistisch festival.
Maar niemand die tot op heden heeft weten uit te leggen wat dat precies met de oorlog van doen heeft.
quote:
quote:Op zondag 10 april 2022 15:22 schreef Za het volgende:
[..]
Docu's graag van duizenden door de straten marcherende nazi's met swastika vlaggen, toegejuicht door de in hun handen klappende bevolking, in van welk EU land ook.
Bvd.
Nee jij gaat zoeken.quote:Op zondag 10 april 2022 15:20 schreef MatthijsDJ het volgende:
Aanstekelijk hoe naïef je bent..
De rest kan je zelf vinden als kritische denker en onderzoeker.
Dat er zich in Duitsland neo nazi's bevinden zal ik niet ontkennen, evenmin dat er elders groepjes van zullen zijn.quote:
Die beelden heb ik net gepost: nazi's die door de straten marcheren in Zweden, Duitsland en Griekenland.quote:Op zondag 10 april 2022 15:29 schreef Za het volgende:
[..]
Dat er zich in Duitsland neo nazi's bevinden zal ik niet ontkennen, evenmin dat er elders groepjes van zullen zijn.
Mij wordt gezegd dat dezelfde beelden als uit Oekraïne te maken zijn uit ELK wit land.
Ik wacht nog steeds.
Dit is je echt allemaal onbekend?quote:Op zondag 10 april 2022 15:22 schreef Za het volgende:
[..]
Docu's graag van duizenden door de straten marcherende nazi's met swastika vlaggen, toegejuicht door de in hun handen klappende bevolking, in van welk EU land ook.
Bvd.
Hier in Nederland heb je iedergeval FvD waarvan bekend is dat ze banden hebben met neonazi clubjes.quote:Op zondag 10 april 2022 15:29 schreef Za het volgende:
[..]
Dat er zich in Duitsland neo nazi's bevinden zal ik niet ontkennen, evenmin dat er elders groepjes van zullen zijn.
Mij wordt gezegd dat dezelfde beelden als uit Oekraïne te maken zijn uit ELK wit land.
Ik wacht nog steeds.
Ik wacht nog op een antwoord wat voor moorden ze allemaal op hun geweten hebben.quote:Op zondag 10 april 2022 15:19 schreef Za het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar om 6 uur heb je wel weer zin om bij het journaal te wenen bij de beelden uit Mariupol.
Hij wil alleen wenen bij documentaires over Oekrainse nazis.quote:
In Frankrijk rukt Marine Le Pen ook op.quote:Op zondag 10 april 2022 15:32 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hier in Nederland heb je iedergeval FvD waarvan bekend is dat ze banden hebben met neonazi clubjes.
quote:Op zondag 10 april 2022 15:08 schreef Za het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht.
Dat niet, maar ik neem er niet een in huis.quote:Op zondag 10 april 2022 15:35 schreef TheJanitor het volgende:
Hij wil alleen wenen bij documentaires over Oekrainse nazis.
Als dit ik Oekraïne zo zou zijn, waarom wint een neonazi partij daar dan niet met gemak de verkiezingen?quote:Op zondag 10 april 2022 15:36 schreef Za het volgende:
[..]
Waar precies staat de lokale bevolking te klappen en juichen langs de kant van de weg?
De lokale bevolking loopt juist mee met die vlaggen.quote:Op zondag 10 april 2022 15:36 schreef Za het volgende:
[..]
Waar precies staat de lokale bevolking te klappen en juichen langs de kant van de weg?
Je verschuift wel keurig de doelpalen als er bewijs voor je neus ligt.quote:Op zondag 10 april 2022 15:36 schreef Za het volgende:
[..]
Geen. Maar ik heb nog geen antwoord wat ze allemaal precies op hun kerfstok hebben dat je zo'n hekel hebt aan ze over andere nazis of haatgroepen. Die van Rusland lopen te moorden in Oekraine en Syrie en andere delen van de wereld en daar zuig je hun lullen van af, dus ik vraag me gewoon af waarom voor jou de russische nazipikken zo lekker smaken maar die van oekraine haat je.quote:Op zondag 10 april 2022 15:37 schreef Za het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik neem er niet een in huis.
Hoeveel zitten er bij jou vanavond aan de bonensoep?
quote:Op zondag 10 april 2022 15:22 schreef Za het volgende:
[..]
Bvd.
FVD die haalt ok niet enen zetel meerquote:Op zondag 10 april 2022 15:41 schreef Barbusse het volgende:
Niet weer dat gehuil over Oekraïnse neonazisDat clubje kreeg bij de laatste verkiezingen, wat was het, 1 zetel? Gerommel in de marge is het. En alleen een talking point voor Putain apologeten.
Het is allemaal lokale bevolking uiteraard ook die nazi's.quote:Op zondag 10 april 2022 15:40 schreef capricia het volgende:
De lokale bevolking loopt juist mee met die vlaggen.
Jij hebt al dat bewijs en uren aan beeldmateriaal wel heel snel bekeken.quote:Op zondag 10 april 2022 15:36 schreef Za het volgende:
[..]
Maar mooi dat er nog 1 aanhanger van Putin zijn denazificatie campagne aanwezig is, dan kunnen we vragen stellen.quote:Op zondag 10 april 2022 15:37 schreef Za het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik neem er niet een in huis.
Hoeveel zitten er bij jou vanavond aan de bonensoep?
Is dat niet verboden?quote:Op zondag 10 april 2022 15:48 schreef Za het volgende:
[..]
Het is allemaal lokale bevolking uiteraard ook die nazi's.
Blijkbaar heb je de beelden uit Oekraïne niet bekeken, waar duizenden nazi's met swatsika vlaggen en fakkels door de straten marcheren, en "het gewone volk" rijen dik langs de kant staat te juichen en klappen.
Er wordt mij verteld dat deze beelden in elk ander wit land terug te vinden zijn, docus zelfs, ik wacht nog steeds.
Je moet wel beseffen dat het in Oost Oekraïne al 8 jaar lang oorlog is en dat de militaire vleuger van de Azov groep daar actief tegen de Russen vecht. Er wordt vooral daarom voor ze geklapt, ze zien hen als verdedigers van Oekraïne, ze klappen niet perse omdat ze achter hun ideologie staan.quote:Op zondag 10 april 2022 15:36 schreef Za het volgende:
[..]
Als je stelselmatig posts met bewijs negeert kun je lang wachten.quote:Op zondag 10 april 2022 15:48 schreef Za het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je de beelden uit Oekraïne niet bekeken, waar duizenden nazi's met swatsika vlaggen en fakkels door de straten marcheren, en "het gewone volk" rijen dik langs de kant staat te juichen en klappen.
Er wordt mij verteld dat deze beelden in elk ander wit land terug te vinden zijn, docus zelfs, ik wacht nog steeds.
quote:Op zondag 10 april 2022 15:41 schreef Poem_ het volgende:
Je verschuift wel keurig de doelpalen als er bewijs voor je neus ligt.
Het waren niet mijn woorden hè.quote:Op zondag 10 april 2022 15:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
Pleur toch op met die zooi... zegt helemaal niet. Diezelfde docu kan je maken in elk (wit) land.
Als die landen aangevallen worden, zal ook voor hun geklapt worden, dat hoeft niet te betekenen dat de hele bevolking uit nazi's bestaat.quote:Op zondag 10 april 2022 15:48 schreef Za het volgende:
[..]
Dit was de stelling:quote:Op zondag 10 april 2022 15:48 schreef Za het volgende:
[..]
MatthijsDJ in NWS / Oorlog in Oekraïne #299 Waar we wachten op 9 mei.quote:Elk land waarbij de blanken in de meerderheid zijn. In dat soort landen ga je op zeker docu's vinden over Nazi's en co.
Dat klappen was al jaren voor de invasie door de Russen.quote:Op zondag 10 april 2022 15:52 schreef Zwoerd het volgende:
Als die landen aangevallen worden, zal ook voor hun geklapt worden, dat hoeft niet te betekenen dat de hele bevolking uit nazi's bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |