Om op fok te komen hoef je eerst ook geen psychologische keuring door. Dat merk je uiteindelijk wel hier.quote:Op zondag 10 april 2022 14:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Dus omdat vwb het Belgische leger 0.004% (1 van de 28k) over de schreef is gegaan hebben de legers in zijn algemeenheid een probleem met extreem-rechtse figuren?
Ik denk dat het aandeel hier op Fok! procentueel een stuk hoger ligt...
Pleur toch op met die zooi... zegt helemaal niet. Diezelfde docu kan je maken in elk (wit) land.quote:
Een pleuriszooi is het inderdaad. En zie de Oekrainers klappen lang de weg wanneer de nazi's door de straten marcheren.quote:Op zondag 10 april 2022 15:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
Pleur toch op met die zooi... zegt helemaal niet.
Laat maar zien die docu's uit elk (wit) land.quote:Diezelfde docu kan je maken in elk (wit) land.
Welke landen zijn volgens jou allemaal wit?quote:Op zondag 10 april 2022 15:08 schreef Za het volgende:
[..]
Laat maar zien die docu's uit elk (wit) land.
Ik wacht.
Leg die vraag maar bij de user die ermee komt aanzetten:quote:Op zondag 10 april 2022 15:09 schreef Glazenmaker het volgende:
Welke landen zijn volgens jou allemaal wit?
quote:Op zondag 10 april 2022 15:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
Diezelfde docu kan je maken in elk (wit) land.
Marcheren is natuurlijk ook veel erger dan kinderen en bejaarden vermoorden en vrouwen verkrachten. Dat begrijp ik helemaal.quote:Op zondag 10 april 2022 15:08 schreef Za het volgende:
[..]
Een pleuriszooi is het inderdaad. En zie de Oekrainers klappen lang de weg wanneer de nazi's door de straten marcheren.
Bijzonder.quote:Op zondag 10 april 2022 15:09 schreef Aether het volgende:
Huawei stopt in Rusland
https://www.gizchina.com/(...)e-boycott-of-russia/
Elk land waarbij de blanken in de meerderheid zijn. In dat soort landen ga je op zeker docu's vinden over Nazi's en co.quote:Op zondag 10 april 2022 15:11 schreef Za het volgende:
[..]
Leg die vraag maar bij de user die ermee komt aanzetten:
[..]
In Saudi Arabië krijgen ze de doodstraf.quote:Op zondag 10 april 2022 15:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
Al gezien wat ze met homo's doen in Rusland bijvoorbeeld?
Geen zin om alles te kijken, maar wat hebben ze op hun kerfstok precies dan? Veel moorden?quote:
Kom op met je docu's, ik wacht.quote:Op zondag 10 april 2022 15:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
Elk land waarbij de blanken in de meerderheid zijn. In dat soort landen ga je op zeker docu's vinden over Nazi's en co.
In de landen waarin blanken in de minderheid zijn zal het vast iets lastiger zijn maar zie bijv Zuid Afrika als een voorbeeld voor zo'n land.
Nazi's zitten overal, van Rusland tot Griekenland. In Nederland eveneens, zo hebben we hier een politicus in de Tweede Kamer die zich omringt met extreemrechtse figuren, lekker dineert met een uitgesproken white supremacist of een speech geeft op een nazistisch festival.quote:Op zondag 10 april 2022 15:08 schreef Za het volgende:
[..]
Een pleuriszooi is het inderdaad. En zie de Oekrainers klappen lang de weg wanneer de nazi's door de straten marcheren.
[..]
Laat maar zien die docu's uit elk (wit) land.
Ik wacht.
Natuurlijk niet, maar om 6 uur heb je wel weer zin om bij het journaal te wenen bij de beelden uit Mariupol.quote:
Kan je maken != bestaanquote:Op zondag 10 april 2022 15:08 schreef Za het volgende:
Laat maar zien die docu's uit elk (wit) land.quote:Diezelfde docu kan je maken in elk (wit) land.
Ik wacht.
Aanstekelijk hoe naïef je bent..quote:
Docu's graag van duizenden door de straten marcherende nazi's met swastika vlaggen, toegejuicht door de in hun handen klappende bevolking, in van welk EU land ook.quote:Op zondag 10 april 2022 15:19 schreef Poem_ het volgende:
Nazi's zitten overal, van Rusland tot Griekenland. In Nederland eveneens, zo hebben we hier een politicus in de Tweede Kamer die zich omringt met extreemrechtse figuren, lekker dineert met een uitgesproken white supremacist of een speech geeft op een nazistisch festival.
Maar niemand die tot op heden heeft weten uit te leggen wat dat precies met de oorlog van doen heeft.
quote:
quote:Op zondag 10 april 2022 15:22 schreef Za het volgende:
[..]
Docu's graag van duizenden door de straten marcherende nazi's met swastika vlaggen, toegejuicht door de in hun handen klappende bevolking, in van welk EU land ook.
Bvd.
Nee jij gaat zoeken.quote:Op zondag 10 april 2022 15:20 schreef MatthijsDJ het volgende:
Aanstekelijk hoe naïef je bent..
De rest kan je zelf vinden als kritische denker en onderzoeker.
Dat er zich in Duitsland neo nazi's bevinden zal ik niet ontkennen, evenmin dat er elders groepjes van zullen zijn.quote:
Die beelden heb ik net gepost: nazi's die door de straten marcheren in Zweden, Duitsland en Griekenland.quote:Op zondag 10 april 2022 15:29 schreef Za het volgende:
[..]
Dat er zich in Duitsland neo nazi's bevinden zal ik niet ontkennen, evenmin dat er elders groepjes van zullen zijn.
Mij wordt gezegd dat dezelfde beelden als uit Oekraïne te maken zijn uit ELK wit land.
Ik wacht nog steeds.
Dit is je echt allemaal onbekend?quote:Op zondag 10 april 2022 15:22 schreef Za het volgende:
[..]
Docu's graag van duizenden door de straten marcherende nazi's met swastika vlaggen, toegejuicht door de in hun handen klappende bevolking, in van welk EU land ook.
Bvd.
Hier in Nederland heb je iedergeval FvD waarvan bekend is dat ze banden hebben met neonazi clubjes.quote:Op zondag 10 april 2022 15:29 schreef Za het volgende:
[..]
Dat er zich in Duitsland neo nazi's bevinden zal ik niet ontkennen, evenmin dat er elders groepjes van zullen zijn.
Mij wordt gezegd dat dezelfde beelden als uit Oekraïne te maken zijn uit ELK wit land.
Ik wacht nog steeds.
Ik wacht nog op een antwoord wat voor moorden ze allemaal op hun geweten hebben.quote:Op zondag 10 april 2022 15:19 schreef Za het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar om 6 uur heb je wel weer zin om bij het journaal te wenen bij de beelden uit Mariupol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |